اخبار بازیگرانسریال خارجی

اخبار پخش فصل دوم سریال ترکی پرواز پرنده صحت دارد؟

سریال ترکی پرواز پرنده یکی از سریال‌های پرطرفدار این کشور است که به کارگردانی دنیز یورالمازر ساخته شده است. در این مطلب، خبرهای مربوط به سریال ترکی پرواز پرنده و همین‌طور اطلاعاتی را که تاکنون از حاشیه و اصل سریال ترکی پرواز پرنده منتشر شده می‌خوانید.

کارگردان سریال ترکی پرواز پرنده چه کسی است؟

سازنده سریال ترکی پرواز پرنده دنیز یورالمازر است.

سریال ترکی پرواز پرنده کی میاد؟

سریال ترکی پرواز پرنده سال 1401 برای اولین بار از شبکه پرطرفدار و بین‌المللی نتفلیکس پخش شد.

موضوع سریال ترکی پرواز پرنده چیست؟

به طور خلاصه در سریال ترکی پرواز پرنده طرفدار جوانی با ترفند خودش را وارد اتاق خبر یک مجری باتجربه خبر می کند، اما طولی نمی کشد که با نیمه تاریک بلندپروازی، حسادت و اشتیاق به دیده شدن مواجه می شود.

بازیگران نقش اصلی سریال ترکی پرواز پرنده چه کسانی هستند؟

در این سریال بیرچه آکالای، میرای دانر، ابراهیم چلیککول، بوراک یامانتورک، ایرم ساک، دفنه کایالار، لائورا پست و نجات ایسلر به هنرمندی پرداخته‌اند.

مشخصات سریال ترکی پرواز پرنده

نام سریالپرواز پرنده
نام ترکیKuş Uçuşu
کارگرداندنیز یورالمازر
نویسندگانمریک آجمی
ژانردرام و رمانتیک
تعداد قسمت ها 8 قسمت
زمان پخش13 خرداد 1401
توزیع کنندهنتفلیکس

بازیگران سریال ترکی پرواز پرنده

لیست بازیگران سریال ترکی پرواز پرنده

  • بیرچه آکالای
  • میرای دانر
  • ابراهیم چلیککول
  • بوراک یامانتورک
  • ایرم ساک
  • دفنه کایالار
  • لائورا پست
  • نجات ایسلر

معرفی سریال ترکی پرواز پرنده

معرفی سریال ترکی پرواز پرنده

پرواز پرنده kus ucusu از برخورد نسل X ( نسل متولد دهه ۶۰ تا ۸۰ میلادی ) و نسل جدید Z ( نسل متولد اواخر دهه ۹۰ تا اوایل ۲۰۱۰ میلادی ) را روایت می کند و توسط مریک آجمی نوشته شده است. Ay Yapım تهیه کننده این سریال است.

سریال ترکی پرواز پرنده

داستان سریال ترکی پرواز پرنده

لاله مجری موفقی است که زندگی کاملی دارد. او با سلیم ازدواج کرده و دو فرزند دارد. او با موفقیت تعادل کار و زندگی را مدیریت می‌کند. لاله برای مدت طولانی به همراه دوستان دانشگاهی خود به عنوان مجری کار می‌کند. کنان مردی خوش تیپ است که در سال‌های دانشگاه با لاله در ارتباط بود. با وجود اینکه او هنوز لاله را دوست دارد، به زندگی جدید او احترام می‌گذارد و به عنوان دوست قابل اعتماد او در کنار او باقی می ماند.

موگه یکی دیگر از دوستان نزدیک لاله است. او در همان شبکه‌ای که لاله کار می‌کند کار می‌کند سردبیر است. اگرچه او همیشه می‌خواست مجری موفقی باشد اما مجبور بود در پشت صحنه کار کند. موگه زیر سایه لاله می‌ماند و به این ترتیب مخفیانه به دوستش حسادت می‌کند. حتی با وجود اینکه لاله، کنان و موگه با هم در شبکه کار می‌کنند، اما با آمدن کارآموزان جدید، زندگی آنها ناگهان تغییر می کند. آسلی دختری جوان و جاه طلب است که از دوران کودکی لاله را تحسین می کند و لاله را الگوی خودش می‌داند.

به همین دلیل، او به عنوان کارآموز در کانال تلویزیونی که لاله در آن کار می کند، شروع به کار آموزی می‌کند. آسلی برای اینکه بتواند کارآموزی در این شبکه را به دست بیاورد دست به هر کاری می‌زند.

با وجود اینکه آسلی یکی از طرفداران قدیمی لاله است، او می‌خواهد استراتژی متفاوتی را برای موفقیت دنبال کند. آسلی روش‌های متفاوتی برای انطباق با دنیای جدید، رسانه‌های اجتماعی و تجارت دارد. استراتژی او برای موفقیت کاملاً متفاوت از افراد نسل های قبل است. آسلی به جای اینکه با تلاش زیاد بتواند خود را اثبات کند، روش‌های دیگری را در پیش می‌گیرد…

داستان سریال ترکی پرواز پرنده

زمان پخش و تعداد قسمت های سریال ترکی پرواز پرنده

تمامی قسمت های سریال جمعه، ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ از پلتفرم نتفلیکس پخش خواهد شد.

این سریال ۸ قسمتی توسط کرم چاتای و کمپانی Ay Yapım تهیه شده است.

بررسی سریال ترکی پرواز پرنده

Kuş Uçuşu، پس از گذشت چند روز از انتشار، در ترکیه در صدر فهرست قرار گرفت و در رتبه ششم جهان قرار گرفت. علاوه بر این، با قرار گرفتن در رده بندی 10 رتبه برتر 40 کشور، موفقیت زیادی کسب کرد. Kuş Uçuşu سومین سریال پرمخاطب در فرانسه و آلمان و چهارمین در ایتالیا بود.

بازی بیرجه آکالای و میرای دانر به ویژه در سریال Kuş Uçuşu چشمگیر است. در این سریال که آکالای را به عنوان یک روزنامه نگار باتجربه تماشا خواهیم کرد، دانر نقش یک روزنامه نگار نسل Z را بازی می کند که در کانال Akalay کار می کند و سعی می کند خودش را ثابت کند.

در مورد نمرات سریال Kuş Uçuşu نیز باید اشاره کرد که نمره‌اش در IMDb امتیاز 6.3 از 10 است.

فصل دوم سریال ترکی پرواز پرنده

پخش فصل دوم سریال ترکی پرواز پرنده

بینندگانی که فصل اول را با هیجان به پایان رساندند، در این فکر بودند که آیا فصل دوم فیلمبرداری خواهد شد یا خیر.

هیچ بیانیه رسمی از سوی نتفلیکس در مورد این موضوع وجود نداشت، اما بازیگر نقش اول، بیرجه آکالای، گفت که پاسخ را می داند.

و بالاخره خبر خوب رسید. بر اساس این خبر، فصل دوم سریال Kuş Uçuşu خیلی زود آغاز می شود. هنوز خبری در مورد زمان پخش فصل جدید منتشر نشده سوال اینجاست که آیا همین بازیگران در سریال حضور خواهند داشت یا خیر و آیا بازیگران زن جدیدی می آیند.

پوستر سریال ترکی پرواز پرنده

پوستر سریال ترکی پرواز پرنده

تیزر سریال ترکی پرواز پرنده

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی پرواز پرنده

Birce Akalay

بیرچه آکالای بازیگر اهل ترکیه است که با بازی در سریال تلویزیونی شمیم عشق در نقش حوا به موفقیت دست یافت. از فیلم های سینمایی و مجموعه های تلویزیونی که وی در آن ها حضور داشته است می توان به عاصی، آقا کوچولو، تلخ و شیرین، پرواز پرنده، بابیل، تلخ و شیرین و عشق سیاه و سفید اشاره کرد.

بیرچه آکالای

Miray Daner در نقش Asli Tuna

میرای دانر یک بازیگر و خواننده ترکیه‌ای است که در تاریخ 15 ژانویه 1999 به دنیا آمد. او به خاطر بازی در فیلم و سریال‌های مختلف شناخته شده است، از جمله «Dersimiz: Atatürk» که در سال 2010 اکران شد، «Vatanim Sensin» که از سال 2016 تا 2018 پخش شد و «Bir Litre Gözyasi» که از سال 2018 تا 2019 نمایش داده شد.

میرای دانر

Ibrahim Celikkol در نقش Kenan Sezgin

ابراهیم چلیک‌کول یک بازیگر، مدل و بسکتبالیست ترک است که در تاریخ 14 فوریه 1982 به دنیا آمد. نام خانوادگی مادرش “Pomak” است که ریشه در یونان دارد و خانواده پدری‌اش اهل عربستان هستند. او از دوران نوجوانی به عنوان مدل فعالیت می‌کرد، اما زندگی هنری او پس از ملاقات با “عثمان سیناو”، تهیه‌کننده ترک، تغییر کرد.

او برای اولین بار در سال 2008 در سریالی به نام “پارس: راوی” (Pars: Narkoterör) به بازیگری پرداخت. تا سال 2012، او به عنوان یک بازیگر سریالی در تلویزیون مشغول به کار بود و همچنین در فیلم سینمایی هزینه‌بر “فتح 1435” (Fetih 1453) که دربارهٔ فتح شهر استانبول در سال 1453 است، در نقش اصلی حضور داشت.

همچنین در همین زمان، در سریال “عفت” (Iffet) نیز فعالیت می‌کرد. در طول بازی در این سریال، رابطهٔ عاشقانه‌ای با بازیگر زنی به نام “دنیز چاکر” داشت که پس از پایان سریال در حدود یک سال ادامه یافت. در سال 2017، او با “مهری متلو” ازدواج کرد. در سال 2013، ابراهیم چلیکول به سریال “مرحمت” (Merhamet) پیوست. از دیگر سریال‌هایی که در آن‌ها حضور داشته است می‌توان به “عشق سیاه و سفید” (Black and White Love) و “Muhtesem Ikili” اشاره کرد. او در سال 2019 در فیلم “مست عشق” اثری از “حسن فتحی” نیز بازی کرد و در کنار بازیگرانی مانند “شهاب حسینی” و “پارسا پیروزفر” حضور داشت.

ابراهیم چلیکول

Irem Sak در نقش Müge Türkmen

ایرم ساک یک بازیگر ترکیه‌ای است که در تاریخ 9 فوریه 1986 به دنیا آمد. او به خاطر بازی در فیلم و سریال‌های مختلف شناخته شده است، از جمله «Almost Famous» که از سال 2012 تا 2014 پخش شد، «Marti» که در سال 2017 به روی آنتن رفت و «Mortal World» که در سال 2018 اکران شد.

ایرم ساک

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا