اخبار بازیگرانفیلم خارجی

معرفی فیلم بیچارگان با بازی اما استون و جوایز این فیلم

فیلم بیچارگان (انگلیسی: Poor Things) محصول 2023 یک اثر آمریکایی در ژانر کمدی سیاه استیم‌پانک به کارگردانی یورگوس لانتیموس است که فیلمنامه آن را تونی مک‌نامارا بر اساس رمانی به همین نام نوشتهٔ آلاسدایر گری نگاشته‌اند. در این مطلب، خبرهای مربوط به فیلم بیچارگان و همین‌طور اطلاعاتی را که تاکنون از حاشیه و اصل فیلم بیچارگان منتشر شده می‌خوانید.

کارگردان فیلم بیچارگان چه کسی است؟

کارگردان فیلم بیچارگان یورگوس لانتیموس است.

فیلم بیچارگان کی میاد؟

فیلم بیچارگان در 1 سپتامبر 2023 در ونیز، 8 دسامبر 2023 در ایالات متحده و 12 ژانویه 2024 در بریتانیا اکران میشود.

موضوع فیلم بیچارگان چیست؟

در خلاصه فیلم بیچارگان آمده است: زنی جوان به نام بلا توسط دانشمند و محافظش دکتر گادوین باکستر به زندگی بازگردانده می‌شود. بلا که در ابتدا ساده لوح بود، مشتاق است تا در مورد دنیای اطراف خود بیاموزد، البته تحت حمایت باکستر. او که می‌خواهد چیزهای بیشتری ببیند، با دانکن ودربرن، یک وکیل ماهر و بدجنس فرار می‌کند و در سراسر قاره‌ها سفر می‌کند. بلا فارغ از تعصبات زمانهٔ خود، خواهان برابری و رهایی است.

اسامی بازیگران نقش اصلی فیلم بیچارگان چیست؟

در فیلم بیچارگان گروهی از بازیگران شامل اما استون، مارک رافلو، ویلم دفو، رامی یوسف و جراد کارمایکل حضور دارند.

مشخصات فیلم بیچارگان

نام فیلمبیچارگان (انگلیسی: Poor Things)
کارگردانیورگوس لانتیموس
تهیه‌کنندگاناد گینی
اندرو لو
یورگوس لانتیموس
اما استون
نویسندهتونی مک‌نامارا
بر پایهبیچارگان
اثر آلاسدایر گری
موسیقیجرسکین فندریکس
کشور سازندهایرلند
بریتانیا
ایالات متحده
ژانرکمدی سیاه استیم‌پانک
توزیع‌کنندهسرچلایت پیکچرز
تاریخ‌های انتشار۱ سپتامبر ۲۰۲۳ (ونیز)
۸ دسامبر ۲۰۲۳ (ایالات متحده)
۱۲ ژانویه ۲۰۲۴ (بریتانیا)
مدت زمان
۱۴۱ دقیقه
شرکت‌های تولید
  • Film4
  • المنت پیکچرز
  • تی‌اس‌جی انترتینمنت

دانلود فیلم بیچارگان

لیست بازیگران فیلم بیچارگان

  • اما استون در نقش بلا باکستر
  • مارک رافلو در نقش دانکن ودربرن
  • ویلم دفو در نقش دکتر گادوین باکستر
  • رامی یوسف در نقش مکس مک‌کندلز
  • جراد کارمایکل
  • کریستوفر ابوت
  • مارگارت کوالی
  • کاترین هانتر
  • سوزی بمبا
  • وین برت
معرفی فیلم کوتاه زمین گیر با هنرنمایی محسن کیایی

بازیگران فیلم بیچارگان

عوامل فیلم بیچارگان

  • کارگردان: یورگوس لانتیموس
  • تهیه‌کننده:اد گینی، اندرو لو، یورگوس لانتیموس، اما استون
  • فیلمنامه‌نویس: تونی مک‌نامارا
  • موسیقی: جرسکین فندریکس
  • فیلم‌بردار: رابی رایان
  • تدوین‌گر: یورگوس ماوروپساریدیس

عوامل فیلم بیچارگان

معرفی فیلم بیچارگان

موجودات بیچاره به کارگردانی یورگوس لانتیموس (Yorgos Lanthimos) است که در سال ۲۰۲۳ منتشر شد. این فیلم در هشتادمین جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز به نمایش درآمد. ژانر فیلم Poor Things 2023 علمی تخیلی، کمدی سیاه است.

مدت زمان فیلم موجودات بیچاره 141 دقیقه می‌باشد. این فیلم نمرات بالایی را از منتقدان و طرفداران دریافت کرد.

معرفی فیلم بیچارگان

خلاصه داستان فیلم بیچارگان

خلاصه فیلم سینمایی موجودات بیچاره به این صورت است که یک زن جوان به نام بلا توسط دکتر گادوین باکستر، یک دانشمند و محافظ او به زندگی برگردانده می‌شود. در ابتدا، بلا یک شخصیت ساده لوح است، اما با اشتیاق می‌خواهد درباره دنیای اطراف خود بیاموزد. او علاقه‌مند است که چیزهای بیشتری را ببیند و بنابراین از سرنوشت خود فرار می‌کند و با کمک یک وکیل ماهر و بدجنس به نام دانکن ودربرن، به سفری در سراسر قاره‌ها می‌پردازد. بلا با تعصبات و محدودیت‌های زمان خود آشنا نیست و خواستار برابری و آزادی است. برای دریافت اطلاعات بیشتر تریلر فیلم Poor Things 2023 را مشاهده نمایید.

خلاصه داستان فیلم بیچارگان

زمان پخش فیلم بیچارگان

بیچارگان اولین نمایش جهانی خود را در هشتادمین جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز در ۱ سپتامبر ۲۰۲۳ داشت و همچنین در جشنواره فیلم نیویورک نمایش داده می‌شود. این فیلم قرار است توسط سرچلایت پیکچرز در ایالات متحده در ۸ دسامبر ۲۰۲۳ اکران شود. همچنین در ۱۲ ژانویهٔ ۲۰۲۴ در بریتانیا و ایرلند منتشر خواهد شد. پیش از این قرار بود در ۸ سپتامبر ۲۰۲۳ منتشر شود، اما به دلیل اعتصابات سینماگران هالیوود، تا دسامبر آن سال به تعویق افتاد.

ناگفته های زندگی شخصی و هنری کاوه خداشناس

زمان پخش فیلم بیچارگان

پوستر فیلم بیچارگان

پوستر فیلم بیچارگان

تیزر فیلم بیچارگان

بیوگرافی بازیگران فیلم بیچارگان

اما استون در نقش بلا باکستر

اما استون، بازیگر و تهیه‌کننده آمریکایی، در تاریخ ۶ نوامبر ۱۹۸۸ به دنیا آمد. او تاکنون نامزد و برنده جوایز متعددی از جمله جایزه اسکار، بفتا و گلدن گلوب شده است. در سال ۲۰۱۷، او بیش‌ترین دستمزد را در میان بازیگران زن دریافت کرد. نام اما استون دو بار در سال‌های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۷ در فهرست ۱۰۰ ستاره ثروتمند مجله فوربز قرار گرفت. همچنین، در سال ۲۰۱۷ به عنوان یکی از ۱۰۰ فرد تاثیرگذار در جهان توسط مجلهٔ تایم انتخاب شد.

استون در اسکاتسدیل به دنیا آمد و در همان شهر بزرگ شد. وی از کودکی در حوزه بازیگری فعالیت می‌کرد و در سال ۲۰۰۰ با بازی در نمایش باد در درختان بید، اولین تجربه بازیگری خود را داشت. در دوران نوجوانی، به همراه مادرش به لس آنجلس سفر کرد و با بازی در سریال خانواده پارتریج در سال ۲۰۰۴، برای اولین بار در تلویزیون به ایفای نقش پرداخت. سپس در فیلم خیلی بد (۲۰۰۷)، اولین تجربهٔ سینمایی خود را داشت که با استقبال منتقدان و فروش خوبی در گیشه همراه بود. با حضور در فیلم سرزمین زامبی‌ها، توانست توجهات را به خود جلب کند. در سال ۲۰۱۰، با نقش اصلی در فیلم مثل آب خوردن، نامزدی برای جوایز گلدن گلوب و بفتا را به دست آورد. این موفقیت‌ها با حضور در دو فیلم خدمتکاران (۲۰۱۱) و عشق، احمقانه، دیوانه‌وار (۲۰۱۱) ادامه یافت.

اما استون در نقش بلا باکستر

مارک رافلو در نقش دانکن ودربرن

مارک آلن رافلو، بازیگر آمریکایی، در تاریخ ۲۲ نوامبر ۱۹۶۷ به دنیا آمد. وی در اوایل دههٔ ۱۹۹۰ به بازیگری پرداخت و به خاطر حضور در نمایش “این جوانان ما” (۱۹۹۸) و فیلم درام “می‌توانی روی من حساب کنی” (۲۰۰۰) شناخته شد. رافلو نقش اصلی در کمدی عاشقانه “رفتن از ۱۳ به ۳۰” (۲۰۰۴) و فیلم‌های “درست مثل بهشت” (۲۰۰۵)، “تریلرهای در برش” (۲۰۰۳)، “زودیاک” (۲۰۰۷) و “جزیره شاتر” (۲۰۱۰) را بازی کرد. وی همچنین در نقش مکمل فیلم علمی-تخیلی “درخشش ابدی یک ذهن پاک” (۲۰۰۴) حضور داشت.

همه چیز در مورد فرزندان مهران مدیری

رافلو به خاطر نقش مکملش در نمایش برادوی “برخیز و بخوان!” در سال ۲۰۰۶، نامزد دریافت جایزهٔ تونی شد. همچنین، با بازی در نقش بروس بنر / هالک در فیلم‌های ابرقهرمانی دنیای سینمایی مارول، از جمله “انتقام‌جویان” (۲۰۱۲)، “انتقام‌جویان: جنگ ابدیت” (۲۰۱۸) و “انتقام‌جویان: پایان بازی” (۲۰۱۹)، به شهرت بین‌المللی دست یافت.

مارک رافلو

ویلم دفو در نقش دکتر گادوین باکستر

ویلیام جیمز دفو، بازیگر آمریکایی، در تاریخ ۲۲ ژوئیهٔ ۱۹۵۵ به دنیا آمد. او جوایز متعددی از جمله جایزهٔ ولپی بهترین بازیگر مرد را به دست آورده و همچنین چهار بار نامزد دریافت جایزهٔ اسکار، سه بار نامزد دریافت جایزهٔ گلدن گلوب و یک بار نامزد دریافت جایزهٔ فیلم بفتا شده است.

دفو عضو اصلی اولیه گروه تئاتر تجربی د وستر بود و فعالیت سینمایی خود را با فیلم وسترن “دروازهٔ بهشت” آغاز کرد، اما نقش او در این فیلم حذف شد. او نقش اصلی در فیلم “موتورسواری بی‌عشق” (۱۹۸۲) را ایفا کرد و سپس نقش اصلی به عنوان آنتاگونیست در فیلم‌های “خیابان‌های آتشین” (۱۹۸۴) و “زیستن و مردن در لس آنجلس” (۱۹۸۵) را بازی کرد. وی برای بازی در فیلم “جوخه” (۱۹۸۶) نامزد دریافت جایزهٔ اسکار شد. در سال ۱۹۸۸، دفو در فیلم “میسیسیپی می‌سوزد” نقش کرد و همچنین نقش عیسی را در فیلم “آخرین وسوسهٔ مسیح” به تصویر کشید؛ این دو فیلم در آن زمان بسیار جنجالی بودند. وی برای بازی در نقش ماکس شرک در فیلم ترسناک “سایه خون‌آشام” (۲۰۰۰) نیز مجدداً نامزد دریافت جایزهٔ اسکار شد.ویلیام جیمز دفو نقش نورمن آزبورن/گرین گابلین را در فیلم ابرقهرمانی “مرد عنکبوتی” (2002) و دو فیلم دنباله آن، “مرد عنکبوتی ۲” (2004) و “مرد عنکبوتی ۳” (2007) ایفا کرد. او این نقش را در بازسازی فیلم “مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست” (2021) نیز بازی کرد و به دلیل طولانی‌ترین حضور یک شخصیت شرور در فیلم‌های اکشن زنده‌انگیز مارول، در رکوردهای جهانی گینس ثبت شد. وی در فیلم‌های “روزی روزگاری در مکزیک” (2003)، “تریپل اکس: دولت متحد” (2005) و “تعطیلات مستر بین” (2007) نیز به عنوان شخصیت‌های شرور حضور داشت. دفو برای بازی در فیلم‌های “پروژه فلوریدا” (2017) و “بر دروازه ابدیت” (2018) نیز مجدداً نامزد دریافت جایزهٔ اسکار شد.

سریال های نمایش خانگی نا تمام مانده ایرانی + علت ناتمام ماندن

ویلم دفو در نقش دکتر گادوین باکستر

رامی یوسف در نقش مکس مک‌کندلز

رامی یوسف، کمدین استندآپ و نویسندهٔ آمریکایی با تبار مصری است. او در تاریخ ۲۶ مارس ۱۹۹۱ متولد شد. بازی او در سریال تلویزیونی “رامی” به او نامزدی در جایزهٔ گلدن گلوب سال ۲۰۱۹ را به ارمغان آورد.

او در فیلم‌ها و سریال‌های مختلفی نقش ایفا کرده است، از جمله “نگران نباشید، او با پای پیاده زیاد دور نخواهد شد” (۲۰۱۸)، “بیچارگان” (۲۰۲۲) و “آقای ربات” (۲۰۱۷).

رامی یوسف در نقش مکس مک‌کندلز

نقد‌ها و نمرات فیلم بیچارگان

نقد فیلم موجودات بیچاره توسط طرفداران و منتقدان نمرات خوبی به همراه داشت. فیلم Poor Things در وب‌سایت جمع‌آوری نقدهای Rotten Tomatoes، از 23 بررسی که صورت گرفته است، دارای رتبه تایید 100% است و میانگین امتیاز آن 9.3 از 10 می‌باشد. همچنین در متاکریتیک، با بررسی 17 منتقد، این فیلم نمرهٔ 94 از 100 را کسب کرده که نشانگر تحسین جهانی این فیلم است. در ادامه به بررسی فیلم موجودات بیچاره توسط برخی از منتقدان می‌پردازیم.

The Hollywood Reporter / دیوید رونی: 100

بار دراماتیک فیلم بسیار بالا است و بازیگران در این فیلم چنان غرق شده‌اند که نمی‌توان بازی بودن آنچه می‌بینیم را باور کنیم.

The Telegraph / رابی کولین: 100

این اقتباس پیروزمندانه که با موفقیت در جشنواره ونیز به نمایش درآمده است، هر بیننده‌ای را درگیر خود می‌کند و با استخراج ایده‌های خنده‌دار و جذاب از کتاب مرجع، جایگاه خاصی را برای خود ایجاد می‌کند.

Variety / گای لاج: 90

این فیلم با پر شدن از فضاهای لذت‌‌بار بی‌شرمانه، شوخ طبعی و فانتزی‌های رادیکال، همچنین با عناصر طراحی نفس‌گیر، می‌تواند نقش نجات‌بخشی در صنعت سینمای امسال ایفا کند.

بیوگرافی کریستین بیل و تغییر وزن او در فیلم های سینمایی مختلف

Los Angeles Times / جاستین چانگ: 90

با وجود تمام بازیگوشی‌های شیطانی‌اش، برهنگی‌های بی محبایش، تعبیرهای ابتکاری جنسی وحشیانه‌اش، Poor Things در دنیای هنر هفتم مسئله‌ای کاملا جدی در ذهن بسیار کثیف خود دارد.

The Irish Times / دونالد کلارک: 80

شکل دراماتیک واقعی در فضای فکری بین بازیگران بسیار با استعداد در اوج قدرت خود می‌جوشد.

The Independent / گافری مکناب: 80

استون مطمئنا جسورانه‌ترین بازی دوران حرفه‌ای خود را تاکنون ارائه می‌کند. نقشی که تمایلات نهان جسمی و روانی او را به تصویر می‌کشد.

Vanity Fair / ریچارد لاوسن: 70

در بهترین حالت، این فیلم واقعا هوشمندانه ساخته شده و تا حدی به ویژگی‌های خاص خود نیرو می‌بخشد که این فیلم 140 دقیقه‌ای در یک سوم پایانی، زمانی برای نفس کشیدن برای شما باقی نمی‌گذارد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا