اخبار بازیگرانسریال ایرانی

بازگشت ستارگان سینما با سریال مرداب به شبکه نمایش خانگی

سریال مرداب تازه‌ترین سریال شبکه خانگی به کارگردانی برزو نیک‌نژاد است که از 12 مهر ۱۴۰۲ از پلتفرم فیلم نت منتشر خواهد شد. اینجا خبرهای مربوط به سریال مرداب و همین‌طور اطلاعاتی را که تاکنون از حاشیه و اصل سریال مرداب منتشر شده می‌خوانید، همچنین لینک دانلود رایگان سریال مرداب در این مطلب قرار داده شده است.

کارگردان سریال مرداب چه کسی است؟

سریال مرداب ساخته برزو نیک‌نژاد است.

خلاصه داستان و موضوع سریال مرداب چیست؟

در خلاصه ی سریال مرداب آمده است: آدم‌های كوچيک رد پاشون هم كوچيكه، براي همين راحت‌تر پاک ميشه …

اسامی بازیگران سریال مرداب در نقش های اصلی چیست؟

شهرام حقیقت‌دوست، پانته‌آ پناهی‌ها، حامد کمیلی، مجتبی پیرزاده، الهام اخوان، ستاره پسیانی، یسنا میرطهماسب، الیکا ناصری، محمود نظرعلیان، آرش ظلی‌پور، صفر محمدی، مجید پتکی، امیر جعفری و مهدی هاشمی بازیگران سریال مرداب هستند.

مشخصات سریال مرداب

نام سریالمرداب
کارگردانبرزو نیک‌نژاد
تهیه کنندهمحمد شایسته
نویسندگانافشین صادقی و پدرام افشار
ژانردرام معمایی
تاریخ انتشار12 مهر ۱۴۰۲
توزیع کنندهفیلم نت
تعداد قسمت ها

مرداب " class="index-title">

دانلود رایگان سریال مرداب

قرار است سریال مرداب از چهارشنبه دوازدهم مهرماه در پلتفرم فیلم نت منتشر شود. به محض انتشار لینک دانلود سریال مرداب را در این مطلب قرار می دهیم.

لیست بازیگران سریال مرداب

  • شهرام حقیقت‌دوست
  • پانته‌آ پناهی‌ها
  • حامد کمیلی
  • مجتبی پیرزاده
  • الهام اخوان
  • ستاره پسیانی
  • یسنا میرطهماسب
  • الیکا ناصری
  • محمود نظرعلیان
  • آرش ظلی‌پور
  • صفر محمدی
  • مجید پتکی
  • امیر جعفری
  • مهدی هاشمی

عوامل سریال مرداب

  • تهیه‌کننده: محمد شایسته
  • کارگردان: برزو نیک‌نژاد
  • نویسندگان: افشین صادقی و پدرام افشار
  • بازنویسی فیلمنامه: نیما اقلیما
  • مدیر فیلمبرداری: محمد عزت‌خواه
  • تدوین: میثم مولایی
  • طراح صحنه: امیرحسین قدسی
  • طراح لباس: الهام معین
  • صدابردار: رشید دانشمند
  • طراح چهره‌پردازی: سیامک احمدی
  • مدیران تولید: علیرضا شایسته و ابوالفضل لطفی
  • صداگذاری و میکس: حسین ابوالصدق
  • برنامه ریز: افشین رضایی
  • جلوه‌های ویژه میدانی: آرش آقابیک
  • جلوه های ویژه کامپیوتری: بیتا اخلاقی
  • دستیار اول کارگردان: نوید صالحی
  • طراح بدلکاری: امیر حسین خنجری
  • منشی صحنه: محمدحسین گلستان
  • دستیار طراح صحنه: رشید حسینی.
  • طراح لوگو: عرفان بهکار
  • گرافیست: شایان شفابخش
  • عکاس: کوروش جوان

معرفی برزو نیک‌نژاد کارگردان سریال مرداب

برزو نیک‌نژاد کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس ایرانی سینما و تلویزیون، متولد ۱۱ فروردین ۱۳۵۱ در گرگان است. وی فعالیت حرفه‌ای خود را از سینما آغاز کرد و در سال ۱۳۸۷ در فیلم کلبه به کارگردانی جواد افشار به عنوان نویسنده فعالیت داشته است.

از جمله آثار سینمایی برزو نیک‌نژاد می توان به عناوینی همچون زاپاس، ناخواسته، پیتزا مخلوط و کلبه اشاره کرد. وی سابقه حضور در پروژه های تلویزیونی همچون پنچری، روزهای بد به در، دودکش و روزهای زیبا را نیز در کارنامه هنری خود دارد.

برزو نیک‌نژاد در برنامه همرفیق نیز به عنوان مهمان حضور داشته است.

برزو نیک‌نژاد سریال کمدی «آفتاب پرست» را پیش از این برای فیلم نت ساخته بود که این سریال هم از این پلتفرم عرضه می‌شود. در کارنامه سینمایی وی فیلم‌های پرفروشی مانند «لونه زنبور» و «دوزیست» به چشم می‌خورند.

مرداب" class="index-title">

معرفی سریال مرداب

محمد شایسته بعد از تولید دو سریال « می‌خواهم زنده‌بمانم» و«قهوه‌ترک»، سریال معمایی «مرداب» را به کارگردانی برزو نیک نژاد وارد فاز تولید کرد. این سریال که مراحل تولید خود را در سکوت خبری پشت سر گذاشته به تازگی آماده پخش شده است.

سریال مرداب براساس فیلمنامه‌ای با عنوان «عشق بی خطبه» به نویسندگی افشین هاشمی و پدرام افشار وارد مرحله پیش تولید شد و با بازنویسی نهایی که توسط نیما اقلیما انجام شد جلوی دوربین برزو نیک‌نژاد رفت.

خلاصهٔ داستان سریال مرداب

سریال«مرداب» براساس فیلمنامه‌ای با نام «عشق بدون خطبه» به نویسندگی مشترک افشین صادقی و پدرام افشار تولید شده که البته این فیلمنامه توسط نیما اقلیما مورد بازنویسی قرار گرفته است.

در خلاصه ی سریال مرداب آمده است: آدم‌های كوچيک رد پاشون هم كوچيكه، براي همين راحت‌تر پاک ميشه …

زمان پخش و تعداد قسمت های سریال مرداب

سریال معمایی «مرداب» به تهیه‌کنندگی محمد شایسته و کارگردانی برزو نیک‌نژاد تازه‌ترین محصول پلتفرم «فیلم‌نت» است که با پایان پخش سریال«قهوه‌ترک» ، از چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۲ عرضه خود را آغاز می‌کند.

نگاهی به قسمت اول سریال مرداب

قسمت اول سریال «مرداب» به کارگردانی برزو نیک‌نژاد و تیه‌کنندگی محمد شایسته ، چهارشنبه 12 مهر منتشر شده؛ سریالی پر بازیگر که کارگردان در همان قسمت اول، تکلیف مخاطبان را با نقش اکثر آنها مشخص می‌کند. نیک‌نژاد در قسمت اول بدون حاشیه‌روی و مقدمه‌چینی، سراغ اصل مسئله داستان می‌رود و درست در حساس‌ترین لحظه آن را به پایان می‌رساند. باید دید این سریال پس از یک شروع خوب به کجا خواهد رسید؟

قسمت اول با تمرکز روی زندگی مردی به نام فیاض با بازی مهدی هاشمی و سوگواری او برای پسر درگذشته‌اش شروع می‌شود؛ مردی ثروتمند که همیشه آرزوی داشتن نوه‌ای دختر به اسم سوگند را داشته و حالا عده‌ای از این علاقه برای بهره‌کشی از او سوءاستفاده می‌کنند. از بازی پانته‌آ پناهی‌ها و شهرام حقیقت‌دوست در ارتباط با ماجرای فیاض رونمایی می‌شود.

علاوه بر اینها در قسمت اول شخصیت شکیب هم با بازی امیر جعفری به عنوان رئیس یک باند خلاف معرفی می‌شود؛ مردی که قصد دارد دست به انجام ماموریتی بزرگ بزند و مشغول جمع‌آوری تیم برای این کار است. کوهیار با بازی مجتبی پیرزاده به عنوان دستیار او به میدان می‌آید و ماجرای این گروه خلافکار به واسطه چند عکس، به ماجرای فیاض گره می‌خورد.

انتخاب بازیگران و معرفی درست و به‌موقع نقش‌ها در کنار سوژه‌ای ملتهب، از مهمترین امتیازهای قسمت اول سریال «مرداب» است. نکته مهم بعدی اینکه سریال درست در نقطه‌ای حساس به پایان می‌رسد و مخاطبان را برای دنبال کردن ماجرای آن در قسمت بعد منتظر می‌گذارد.

انتشار اولین موزیک ویدیو سریال مرداب با صدای رضاصادقی

افشار نویسنده سریال مرداب : میزان بالای اصلاحات باعث تغییر روند قصه شد

«مرداب» به کارگردانی برزو نیک‌نژاد یکی از سریال‌های پرهیجان و پر تعلیق شبکه نمایش خانگی است؛ سریالی پر بازیگر که مدت زمان طولانی روی فیلمنامه آن کار شده است.

پدرام افشار، یکی از نویسندگان سریال «مرداب» درباره اصلاحات این سریال به فیلم‌نت گفته: «ابتدای امر میزان اصلاحات مقداری بود که باعث تغییرات زیادی در روند قصه شد و بازنویسی‌های متعددی انجام دادیم اما در نهایت هر دو طرف (تیم تولید سریال و ساترا) با تعامل به دیدگاه مشترک رسیده و بر اساس آن مسیر نگارش فیلمنامه پیش رفت.»

او درباره کار مداوم روی طرح و شخصیت‌پردازی سریال توضیح داده: «ایده اولیه که مربوط به درگیری بین دو گروه خلافکار است متعلق به آقای افشین صادقی (نویسنده و کارگردان سینما) بود. حدود هشت ماه روی طرح کلی، شخصیت پردازی و بسط قصه کار کردیم و به یک خلاصه هشتاد صفحه‌ای رسیدیم و بر اساس آن شروع به نگارش قسمت‌ها کردیم. با توجه به اصلاحات وارده و همچنین پیچیدگی در حوادث داستانی مدام کار را از زوایای مختلف بازنویسی کردیم و نیما اقلیمای عزیز نیز به گروه اضافه شد و بازنویسی‌های متعدد ادامه پیدا کرد و در نهایت به ساختار و محصولی رسیدیم که امروز در دسترس مخاطبان قرار دارد.»

یکی از نکاتی که درباره سریال «مرداب» مطرح می‌شود، پررنگ بودن وجه منفی کاراکتر هاست. افشار در این باره گفته: «دلیل ابتدایی و اصلی این امر به ماهیت و ایده اصلی قصه برمی‌گردد که تقابل و درگیری بین تعدادی خلافکار است و طبعاً در چنین فضایی تعداد کاراکترهای منفی بیشتر است. البته معتقدم کاراکترهای «مرداب» بیشتر از این که منفی باشند خاکستری متمایل به منفی هستند و در ابعاد شخصیتی هر کدامشان وجوه انسانی نیز دیده می‌شود.»

این نویسنده تاکید کرده که مخاطبان به خاطر تماشای زیاد سریال‌های روز جهان، به آثار پیچیده‌تر بیشتر توجه نشان می‌دهند و در این باره گفته: « مخاطب امروز با گذشته فرق کرده. سریال‌های روز دنیا باعث ارتقای سلیقه و سواد مخاطب شده و همین دست نویسندگان را برای روایت داستان‌های پیچیده بازتر می‌کند. در «مرداب» هم چیدمان پازل‌ها طوری بود که مخاطب دچار گمراهی نشود و درباره همراهی مخاطب در شروع کار آن قدری نگران نبودیم زیرا به اندازه‌ای متریال داستانی و تعلیق در فیلمنامه وجود داشت که در مخاطب تمایل به همراهی کار ایجاد شود.»

به گفته افشار هنوز صحبتی درباره تولید فصل دوم سریال نشده و تاکید کرده: «عوامل فراوانی برای اتخاذ چنین تصمیمی دخیل هستند. تا این لحظه صحبتی از ساخت فصل دوم نبوده و اگر هم در کار باشد باید طراحی‌های تازه و ماجراهای دیگری به کار اضافه شوند.»

پوستر سریال مرداب

پوستر سریال مرداب

پوستر سریال مرداب

پوستر سریال مرداب

تیزر سریال مرداب

اولین ویدیوشات تبلیغاتی سریال مرداب

بیوگرافی بازیگران سریال مرداب

شهرام حقیقت‌دوست

شهرام حقیقت دوست، بازیگر ایرانی و دانش آموختهٔ کارشناسی رشته تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد.حقیقت دوست بازیگری را از سال ۱۳۷۳ و با پسر کارون (امیر دژاکام) شروع کرد و با بازی در سریال مهر خوبان در سال ۷۴ به تلویزیون آمد. اولین تجربه سینمایی شهرام حقیقت دوست بازی در نقش کوتاهی در فیلم درخت گلابی (داریوش مهرجویی ۱۳۷۶) بود. بازی روان او در سریال خط قرمز (۱۳۷۹) باعث شد که اصغر فرهادی برای بازی در یکی از قسمتهای سریالش یعنی داستان یک شهر ۲ از او دعوت کند. او در فیلم عطش بر اساس فیلمنامه ای از پیمان معادی و در کنار فریبرز عرب نیا و بهرام رادان بازی کرد.او در فیلم های سینمایی – زیر سقف دودی، هیلانه، صبح روز هفتم، – سنگ، کاغذ، قیچی، چند می گیری گریه کنی و… نیز حضور داشته است.

شهرام حقیقت‌دوست

پانته‌آ پناهی‌ها

پانته آ پناهی ها بازیگر و منشی صحنه اهل کشور ایران است. وی در آلبوم در شعله با تو رقصان به همراه صابر ابر با مهیار علیزاده همکاری داشته است. از افتخارات او برنده شدن دیپلم افتخار بخش بین الملل جشنواره فجر برای فیلم “خانوم” است. پناهی ها در فیلم های سینمایی دیگری همچون آااادت نمی کنیم، لاک قرمز، من دیگو مارادونا هستم و اروند حضور داشته است.

پانته‌آ پناهی‌ها

حامد کمیلی

سیّد حامد کمیلی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون زاده اصفهان، فارغ التحصبل کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی و کاردانی کامپیوتر است. از سنین نوجوانی با حضور در تئاتر به بازیگری روی آورد در ادامه به صورت آزاد در کلاس های بازیگری حمید سمندریان و قطب الدین صادقی در دانشگاه سوره اصفهان شرکت کرد سپس زیر نظر گلاب آدینه و فریدون خسروی آموزش دید. سریال پای پیاده نخستین تجربه تلویزیونی او در سال 1384 بود. او با حضور در فیلم سینمایی تردید وارد عرصه سینما شد. کمیلی در کنار بازیگری تار و پیانو مینوازد و در زمینه تولید پوشاک مردانه نیز فعالیت دارد.

حامد کمیلی

مجتبی پیرزاده

مجتبی پیرزاده بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون اهل ایران است.او در سال ۱۳۹۸ برای بازی در فیلم تومان نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از سی و هشتمین جشنوارهٔ فیلم فجر شد.پیرزاده در فیلم های سینمایی بسیاری همچون تومان، مجبوریم، غلامرضا تختی و شکستن همزمان بیست استخوان حضور داشته است.

مجتبی پیرزاده

ستاره پسیانی

ستاره پسیانی متولد 1364 در تهران، هنرپیشه است. پدرش آتیلا پسیانی، مادر فاطمه نقوی و برادرش خسرو پسیانی همگی بازیگر هستند. جمیله شیخی نیز مادربزرگ او بود. ستاره پسیانی فعالیت هنری را از سال 1369 با بازی در تئاتر آغاز کرد.

ستاره پسیانی

امیر جعفری

امیر جعفری متولد شهریور ماه1353 در تهران، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر، فارغ التحصیل کارشناسی مدیریت از دانشگاه آزاد اسلامی است. بازیگری را زیر نظر استاد حمید سمندریان فرا گرفت. فیلم سینمایی نان عشق موتور 1000 در سال 1380 نخستین تجربه سینمایی اش بود. سال 1380 با بازی در سریال بدون شرح به عنوان یک بازیگر کمدی شناخته شد.مجموعه های کمربندها را ببندیم، من یک مستاجرم، برای آخرین بار، میوهٔ ممنوعه، چاردیواری، زیر هشت، توطئه فامیلی، شیدایی، چک برگشتی و تعبیر وارونه یک رؤیا از دیگر کارهای جعفری در تلویزیون هستند. او همچنین در آثار دیگری از جمله فیلم های سینمایی بی پولی، کیفر، نفوذی، زاپاس، اکسیدان، زیرنظر، گشت ٣، مجموعه های نمایش خانگی شهرزاد 2 و 3 ، ممنوعه، جیران و یاغی (که هر دو بصورت اختصاصی از فیلیمو پخش میشوند) حضور داشته است.

امیر جعفری

مهدی هاشمی

مهدی هاشمی با نام اصلی میرمهدی هاشمی قرمزی بازیگر، کارگردان و فیلم نامه نویس تلویزیون، سینما و تئاتر ایران است. او همسر گلاب آدینه بازیگر و برادر ناصر هاشمی کارگردان سینما است. او بارها به خاطر نقش آفرینی هایش در سینما و تلویزیون تحسین شده و در آثار کارگردانان بزرگ سینمای ایران چون بهرام بیضایی و رخشان بنی اعتماد و کیانوش عیاری نقش آفرینی کرده است.وی اولین بازی سینمایی اش را در فیلم «زنده باد …» ساخته خسرو سینایی تجربه کرد. اما بازی او در مجموعه تلویزیونی سلطان و شبان بود که نامش را سر زبان ها انداخت و او را به شهرت رساند. بازی او در فیلم دو فیلم با یک بلیط، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول جشنواره نهم فیلم فجر را برای او به ارمغان آورد. مهدی هاشمی در دهه هفتاد باز هم در فیلم های همسر، بگذار زندگی کنم، الو الو من جوجو ام و معجزه خنده درخشید.

مهدی هاشمی

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا