اخبار بازیگرانفیلم ایرانی

معرفی فیلم نارگیل 2 پرمخاطب‌ترین و پرفروش‌ترین فیلم برای کودکان و نوجوانان

فیلم نارگیل 2 اثری مخصوص کودکان و نوجوانان به کارگردانی سید داود اطیابی است. در این مطلب، خبرهای مربوط به فیلم نارگیل 2 و همین‌طور اطلاعاتی را که تاکنون از حاشیه و اصل فیلم نارگیل 2 منتشر شده می‌خوانید.

کارگردان فیلم نارگیل 2 چه کسی است؟

کارگردان فیلم نارگیل 2 سید داود اطیابی است.

خلاصه داستان و موضوع فیلم نارگیل 2 چیست؟

فیلم نارگیل 2 که در ادامه سریال نارگیل ساخته شده است قصه آمال و آرزوهای تعدادی کودک است که در پرورشگاه زندگی می کنند و به کمک چند عروسک وارد ماجراهایی فانتزی و جذاب می شوند.

اسامی بازیگران نقش اصلی فیلم نارگیل 2 چیست؟

بیژن بنفشه‌خواه، علیرضا ‌استادی، سحر ‌قریشی، شقایق ‌دهقان، نصرالله رادش، غلامحسین لطفی، امید ‌روحانی، مانیا ‌علیجانی، آرین اسماعیلی بازیگران فیلم نارگیل 2 هستند.

مشخصات فیلم نارگیل 2

نام فیلمنارگیل 2
کارگردانسید داود اطیابی
تهیه کنندهسید ابراهیم عامریان
نویسندهحمزه صالحی
ژانرکمدی فانتزی
محصولعامریان فیلم
توزیع کنندهفیلمیران
تاریخ‌های انتشار
18 مرداد 1402
مدت زمان
80 دقیقه

دانلود رایگان فیلم نارگیل 2

دانلود رایگان فیلم نارگیل 2

دانلود فیلم نارگیل 2، هنوز امکان پذیر نیست زیرا قرار است 18 مرداد 1402 اکران شود و دانلود قانونی فیلم نارگیل 2 یا دانلود رایگان فیلم نارگیل 2 بعد از پخش آن در شبکه نمایش خانگی امکان پذیر است.

لیست بازیگران فیلم نارگیل 2

  • بیژن بنفشه‌خواه
  • علیرضا ‌استادی
  • سحر ‌قریشی
  • شقایق ‌دهقان
  • نصرالله رادش
  • غلامحسین لطفی
  • امید ‌روحانی
  • مانیا ‌علیجانی
  • آرین اسماعیلی

عوامل فیلم نارگیل 2

  • : سید داود اطیابی
  • : حمزه صالحی
  • سید ابراهیم عامریان
  • مجری طرح: مریم رحیمی
  • مدیر فیلمبرداری: سید میلاد حسینی
  • تدوین: میثم مولایی، بهمن داداشی
  • مدیر برنامه‌ریزی و دستیار اول کارگردان: امیر علیازی
  • موسیقی: امیر توسلی
  • طراحی صدا، ترکیب صدا: حسین ‌ابوالصدق
  • طراح صحنه و لباس: سعید هنرمند
  • صدابردار: بابک اخوان
  • طراح چهره‌پردازی: علی شفیعی‌ثابت
  • جلوه‌های ویژه بصری: حسن نجفی
  • عکاس: مهران کلنگدار
  • دستیار دوم کارگردان: کیمیا محمودیان
  • مشاور رسانه‌ای: آیدا اورنگ
  • مدیر تولید: سیدآرش نجفی
  • مدیر تدارکات: محسن مقاره‌عابد
  • طراح پوستر: عرفان بهکار

معرفی سید داود اطیابی کارگردان فیلم نارگیل 2

داوود اطیابی کارگردان، بازیگر، فیلمنامه نویس و مدیر تولید اهل ایران است که در آثاری همچون آخرین نبرد، مبارزان کوچک، باورم کن، انتهای زمین، قناری / الکنار و جای امن فعالیت داشته است.

معرفی فیلم نارگیل 2

در سال 1400 یک سریال به نام نارگیل به کارگردانی سید ابراهیم عامریان و حمزه صالحی ساخته شد که در فیلیمو برای انتشار قرار گرفت. این سریال 15 قسمت داشت و مورد توجه قرار گرفت. موفقیت نارگیل باعث شد تا فیلمی سینمایی نیز برای آن ساخته شود.

ژانر فیلم سینمایی نارگیل 2 کمدی، فانتزی، موزیکال و خانوادگی است.

فیلم سینمایی «نارگیل ۲» ، به کارگردانی سیدداود اطیابی و تهیه‌کنندگی سید ابراهیم عامریان؛ پرمخاطب‌ترین و پرفروش‌ترین فیلم بین فیلم‌هایی که از چهارشنبه ۱۸ مرداد‌ماه بر پرده رفته‌اند، شده است.
همچنین این فیلم کمدی در چهار روز نخست، فروش بالای ششصد و پنجاه میلیون تومان داشته است.

مدت زمان فیلم نارگیل 2 حدودا 80 دقیقه است.

داستان فیلم نارگیل 2

در این قسمت درباره خلاصه فیلم سینمایی نارگیل 2 صحبت می‌کنیم. داستان درباره سه عروسک طلسم شده است که بابا حاجت از آنها مراقبت می‌کند و به دنبال معجونی می‌گردد تا طلسم بدی را از آنها بردارد. از سوی دیگر بابا حاجت مریض می‌شود و دامادهای او به این فکر می‌افتند تا سراغ گنج پنهان او بروند. اما پس از پیدا کردن گنج و باز کردن در صندوقچه، با سه عروسک به نام‌های نارگیل، لیوه و لنگه روبه‌رو می‌شوند که سعی دارند با چرب زبانی طلسم خود را به آنها انتقال دهند و خود تبدیل به انسان شوند و شرارت کنند.

تاریخ اکران فیلم نارگیل 2

فیلم نارگیل 2 از ۱۸ مردادماه 1402 در سینماهای سراسر کشور بر پرده می‌رود.

پوستر فیلم نارگیل 2

طراحی پوستر «نارگیل ۲» را عرفان بهکار برعهده داشته است.
فیلم‌نامه‌ی «نارگیل ۲» که در ادامه سریال «نارگیل» ساخته شده است را حمزه صالحی به نگارش در آورده است.

پوستر فیلم نارگیل 2 پوستر فیلم نارگیل 2

تیزر فیلم نارگیل 2

بیوگرافی بازیگران فیلم نارگیل 2

بیژن بنفشه‌خواه

بیژن بنفشه خواه بازیگر ایرانی مجموعه های طنز تلویزیونی و فیلم های سینمایی است. او در مجموعه های طنز «این چند نفر»، «بدون شرح»، «مرد دوهزارچهره»، «قهوه تلخ»، «ساختمان پزشکان»، «خانه اجاره ای»، «راه طولانی» و وفا 2012 به ایفای نقش پرداخته است. محمود بنفشه خواه، عموی او است.

بیژن بنفشه‌خواه

غلامحسین لطفی

غلامحسین لطفی کارگردان و بازیگر اهل ایران متولد 23 آبان سال 1328 است. او بازیگری را از سال 1352 با سریال دلیران تنگستان آغاز کرد و در سینما نیز با فیلم صبح خاکستر حاضر شد. آقای لطفی چندین فیلم و سریال قبل انقلاب بازی کرد و سپس در سال 1358 با فیلم جنگ اطهر در سینمای بعد انقلاب نیز حضور پیدا کرد. اکثر ایرانیان این بازیگر را با نقش آقا اصلان در سریال خانه به دوش به خاطر می‌آورند. از دیگر آثار شاخص آقای لطفی باید به سریال‌های درخت دوستی، مش خیرالله صندوقچه اسرار، نود شب، پول کثیف، فیلم‌های علی و غول جنگل، بوی خوش زندگی، زنان ونوسی، مردان مریخی و خفگی اشاره کنیم.

غلامحسین لطفی

علیرضا ‌استادی

علیرضا استادی متولد 1352 در شهرری، لیسانس نمایش از دانشكده هنر و معماری است. از جمله فعالیت های هنری او میتوان به : سریال طنز عروسكی «وزیروزرای»، سریال طنز عروسكی لیوانهای كاغذی، فیلم داستانی وصیت پدر، فیلم داستانی دوربین فیلمبرداری، فیلم تلویزیونی «خدا جیرجیركها را دوست دارد»، فیلم تلویزیونی «رقص روی یخ»، همچنین فیلم های نسل سوخته، رویای سینما، بی خود و بی جهت، جاودانگی و سریال خانگی ممنوعه اشاره كرد.

علیرضا ‌استادی

سحر ‌قریشی

سحر قریشی متولد 6 دیماه 66 در تهران، هنرپیشه سینما و تلویزیون است. فیلم سینمایی لج و لجبازی در سال 1388 اولین تجربه بازیگری او بود.با حضور در سریال دلنوازان به عنوان بازیگر بیشتر شناخته شد. او در فیلم های سینمایی دردسر بزرگ (89)، حال خوب من، نردبان چوبی، سیسیلی ها، نارمک، محرمانه تهران، گشت ارشاد، ساعت شلوغی، دوباره با هم، اکباتان (90)، همه چی آرومه، شهر تنهایی، زن، مرد، زندگی (91)، شیر یا خط، یه اتفاق ساده، نازنین، روزگاری عشق و خیانت، دربست آزادی، پنج ستاره، آنچه مردان درباره زنان نمی دانند، آتیش بازی (92)، شیوا، خانه کاغذی، شیفت شب، شانس، عشق، تصادف، ۲ دوست، همسر دات کام، دریاکنار، تگرگ و آفتاب، پانسیون دختران (93)، من و شارمین، رسوایی ۲، آبنبات چوبی، کارگر ساده نیازمندیم، آس و پاس، (94)،سه بیگانه، ثبت با سند برابر است، بگذارید میترا بخوابد، پا تو کفش من نکن (95)، خالتور (96)، عشقولانس، همه چی عادیه، نیوکاسل، آپاچی، ایکس لارج (97)، نارگیل (98)، تک خال، زن ها فرشته اند ۲ (99)، سریال های تلویزیونی شاید برای شما هم اتفاق بیفتد (89)، شاید برای شما هم اتفاق بیفتد (90)، دادستان (99) و مجموعه های نمایش خانگی سه خط موازی (90)، بچه های لواسان (91)، آسپرین (95)، ۱۳ شمالی، رقص روی شیشه (97) حضور داشته است. قریشی در سال 1383 با مهران اخوان ذاکر ازدواج کرد که در سال 1388 منجر به جدایی شد. اظهار نظرهای سحر قریشی در مورد حضور بانوان در ورزشگاه، مصاحبه اش در برنامه دید در شب، انتشار تصاویرش در کنار مهدی طارمی، هک شدن حساب اینستاگرام و شوخی با یک پاکبان او را به چهره ای پر حاشیه تبدیل کرده است.

سحر ‌قریشی

شقایق ‌دهقان

شقایق دهقان متولد 4 اسفند 1357 در گیسن (آلمان)، هنرپیشه و نویسنده است. با شرکت در کلاس های عروسک گردانی در سال 1374 عروسک گردانی را فرا گرفت و دو سال بعد در یک تئاتر عروسکی حضور پیدا کرد. سپس به گلچهره سجادیه معرفی شد و در یک تئاتر جدی به سرپرستی او ایفای نقش کرد. نویسندگی برای برنامه های کودک باعث شد تا پیشنهاد بازی در یک سریال کودک و نوجوان را بپذیرد و به عنوان بازیگر سریال آغاز به کار کرد. شقایق دهقان در فیلم های سینمایی نارگیل، انفرادی، ناگهان درخت، فصل ماهی سفید، اکسیدان، گذر موقت، شرف خانواده فاضل، آتیش بازی، گوهر، شیرین، سیندرلا، زیر نور ماه، تله فیلم گنجینه جواهر پشته، سریال های تلویزیونی قطار ابدی، بیست، مثل زندگی، دختران، جوان امروز، ستاره باران، رستوران خانوادگی، پاورچین، کوچه اقاقیا، نقطه چین، این سه نفر، شب های برره، و خداوند عشق را آفرید، باغ مظفر، مرد هزار چهره، شب می گذرد، مسافران، زن بابا، نون و ریحون، ساختمان پزشکان، مسیر انحرافی، دزد و پلیس، مهرآباد، پژمان، سر به راه، دورهمی، یادداشت های یک زن خانه دار، نون خ ۲، باخانمان، نون خ ۳، مجموعه های نمایش خانگی قبله عالم و شبهای مافیا (اختصاصی فیلیمو)، گاراژ ۸۸۸، شام ایرانی، بمب خنده، گنج مظفر، فضانوردان و تئاتر نمایش موزیکال «عروس مردگان» حضور داشته است. او همچنین به عنوان نویسنده در مجموعه های کمربندها را ببندیم، نقطه چین، دورهمی، شب های برره و شرف خانواده فاضل فعالیت کرده است. دهقان سال ۱۳۹۴ در برنامهٔ خندوانه، به اجرای استند آپ کمدی پرداخت و در سال ۱۳۹۶ به همراه مهراب قاسم خانی به عنوان داوران بخش استند آپ کمدی جشنوارهٔ هنری پارسی زبانان اروپا انتخاب شدند.

شقایق ‌دهقان

نصرالله رادش

نصرالله رادش یکی از بازیگران مطرح فیلم ها و مجموعه های طنز سینما و تلویزیون ایران است. وی با بازی در مجموعه «پرواز ۵۷» به کارگردانی «مهران مدیری» به تلویزیون آمد. رادش با مجموعه «ساعت خوش» به شهرت رسید. پس از چند سال با ایفای نقش «حیف نون» در مجموعه «باغ مظفر» به کارگردانی «مهران مدیری» و مجموعه مسافران به کارگردانی ” رامبد جوان” نامش دوباره بر سر زبان ها افتاد. وی در سریال شوخی کردم و ویلایی ها به کارگردانی مهران مدیری و فیلم دزدی که برای شام آمد نیز حضور داشت.

نصرالله رادش

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا