اخبار بازیگرانفیلم ایرانی

فیلم شهر هرت کمدی جدید با هنرنمایی پژمان جمشیدی

فیلم شهر هرت اثری کمدی به کارگردانی کریم امینی محصول سال 1401 است. در این مطلب، خبرهای مربوط به فیلم شهر هرت و همین‌طور اطلاعاتی را که تاکنون از حاشیه و اصل فیلم شهر هرت منتشر شده می‌خوانید.

کارگردان فیلم شهر هرت چه کسی است؟

کارگردان فیلم شهر هرت کریم امینی می‌باشد.

خلاصه داستان و موضوع فیلم شهر هرت چیست؟

فیلم شهر هرت داستان زندگی راننده آمبولانسی است که فقط و فقط جسد مایه‌داران را جابجا می‌کند ولی یکی از این جسدهاست که سرنوشتش را عوض می‌کند؛ جسدی که پای او را به دنیای اختلاسگران باز می‌کند.

اسامی بازیگران نقش اصلی فیلم شهر هرت چیست؟

پژمان جمشیدی، شبنم مقدمی و بابک کریمی بازیگران اصلی فیلم شهر هرت هستند.

مشخصات فیلم شهر هرت

نام فیلمشهر هرت
کارگردانکریم امینی
نویسندهمهدی محمدنژادیان
پدرام کریمی
تهیه‌کنندهمحمدحسین فرحبخش
ژانرکمدی
توزیع کنندهپارسا فیلم
مدت زمان95 دقیقه
تاریخ‌های انتشار
۱۷ خرداد ۱۴۰۲
فروش گیشه
۱۱٬۳۲۲٬۰۴۶٬۰۰۰ تومان (تا زمان نگارش متن)

دانلود رایگان فیلم شهر هرت

دانلود رایگان فیلم شهر هرت

فیلم شهر هرت در حال حاضر در حال اکران در سینماهای سراسر کشور است. به محض انتشار لینک دانلود آن را در همین مطلب قرار میدهیم.

لیست بازیگران فیلم شهر هرت

  • پژمان جمشیدی
  • شبنم مقدمی
  • بابک کریمی
  • اکبر رحمتی
  • شهین تسلیمی
  • بهناز پورفلاح
  • مهدی حاجی‌زاده
  • رضا نیلی
  • یاشار مؤمن‌زاده
  • شراره ارمغانی
  • علی کریمیان
  • گیتی شاکری
  • سولماز صادقی
  • رحمت نوری
  • وحید اسمی‌خانی
  • منصور نوری
  • حسین لواسانی

بازیگران فیلم شهر هرت

عوامل فیلم شهر هرت

  • کارگردان: کریم امینی
  • تهیه‌کننده: محمدحسین فرحبخش
  • نویسنده: مهدی محمدنژادیان، پدرام کریمی
  • موسیقی: محمد احمدی
  • فیلم‌بردار: روزبه رایگا
  • تدوین‌گر: مستانه مهاجر

پژمان جمیدی در فیلم شهر هرت

معرفی کریم امینی کارگردان فیلم شهر هرت

کریم امینی (کریم محمدامینی)، بازیگر و کارگردان، ۳ اردیبهشت ماه ۱۳۶۵ در تهران متولد شد. پدربزرگش (خسرو محمدامینی) از بازیگران شناخته شدهٔ تاتر بود، وی تحت تأثیر پدربزرگ به هنر تئاتر، سینما و بازیگری علاقه مند شد. سال 1392 با فیلم سینمایی خواب زده ها سینما را تجربه کرد، اما حضورش در سریال پرده نشین باعث شهرتش شد. امینی در فیلم های سینمایی پاسیو، اگزما، ایتالیا ایتالیا، آب نبات چوبی، نیمه شب اتفاق افتاد، پیاده و سریال های روزگار، دیگری، عقیق، تعبیر وارونه یک رویا، باغ بی روزنه و سارقان روح نیز نقش آفرینی کرده است. فیلم های سینمایی دشمن زن و گربه سیاه از ساخته های دیگر او هستند.

معرفی فیلم شهر هرت

شهر هرت، پرفروش‌ترین فیلم بسته جدید اکران است که انتظار می‌رود طی روزهای آینده و با افزایش تبلیغات مردمی، به مرز فروش روزانه فسیل رسیده و حتی از آن پیشی بگیرد. این کمدی طی ۳ روز نخست نمایش خود، حدود ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان فروخت و به دومین فیلم پرفروش کشور طی روزهای اخیر تبدیل شد.

پژمان جمشیدی و بابک کریمی در فیلم شهر هرت
پژمان جمشیدی و بابک کریمی در فیلم شهر هرت

فیلم شهر هرت محصول 1401 به کارگردانی کریم امینی ساخته شده است و دومین فیلم اکران شده این کارگردان پس از فیلم فسیل در سال 1402 محسوب می‌شود.

اما این فیلم، امتیازاتی دارد که می‌تواند سبب جذب حداکثری مخاطبان شود. در ادامه، به مهم‌ترین آنها اشاره می‌شود:

۱. سینمای ایران در سال جاری، پس از فسیل، کمدی چندان قدرتمندی را به روی پرده نفرستاد. درنتیجه، فسیل در یک فضای بدون رقیب توانست حسابی جولان داده و خوش بدرخشد. حالا اما دوستداران سینمای کمدی، ۳ ماه پس از اکران فسیل، در انتظار یک کمدی جدید هستند تا به تماشای آن بنشینند. شهر هرت، این فرصت را برای دوستداران فراوان کمدی مهیا می‌کند تا به سینما رفته و یک کمدی جدید ببینند.

۲. پژمان جمشیدی، خود یکی از امتیازهای بزرگ شهر هرت است که می‌تواند مخاطبان بسیاری را جذب کند. جمشیدی که تا همین چند روز پیش، بخارست را به روی پرده داشت و توانست با این فیلم، بیش از ۵۵ میلیارد تومان فروش داشته باشد، حالا با یک کمدی دیگر بازگشته تا با یک نقش متفاوت، مخاطبانش را غافلگیر کند.

۳. عباس قادری، خواننده قدیمی ایران در این فیلم به اجرای برنامه پرداخته که این اتفاق، برای نخستین بار پس از انقلاب رخ می‌دهد و می‌تواند طرفداران این خواننده را نیز به سینماها بکشاند.

۴. موضوع فیلم نیز ازجمله مواردی است که می‌تواند به جذب مخاطب و البته رضایت‌مندی آنها کمک کند: این فیلم، پشت پرده‌ای طنازانه از زندگی اختلاسگرانی ارائه داده که برای رسیدن به مقاصد شخصی، همه را قربانی می‌کنند ولی خبر ندارند از آنکه گاهی خودشان ممکن است گرفتار افتادگانی شوند که با زیرکی، قضایا را عوض می‌کنند.

۵. کارگردان فیلم نیز ازجمله موارد مهم این فیلم به شمار می‌روند. کریم امینی که هم‌اکنون کمدی فسیل را به روی پرده دارد و قطعاً یکی از امتیازاتی است که سبب می‌شود تا بخشی از مخاطبان، به دلیل حضور وی، به تماشای این فیلم بنشینند.

شهر هرت تا امروز، تبلیغات چندانی نداشته اما این انتظار وجود دارد تا با آغاز تبلیغات گسترده این فیلم و تبلیغات زبانی اثر توسط مردم، اتفاق‌های مهم‌تری برای این کمدی جدید سینمای ایران که در زمان خوبی به روی پرده رفته، رخ دهد.

پژمان جمشیدی و شبنم مقدمی در فیلم شهر هرت

داستان فیلم شهر هرت

فیلم شهر هرت داستان زندگی راننده آمبولانسی است که فقط و فقط جسد مایه‌داران را جابجا می‌کند ولی یکی از این جسدهاست که سرنوشتش را عوض می‌کند؛ جسدی که پای او را به دنیای اختلاسگران باز می‌کند.

پژمان جمشیدی در فیلم شهر هرت

زمان اکران فیلم شهر هرت

ژانر فیلم شهر هرت کمدی و خانوادگی است‌. این اثر در تاریخ 17 خرداد 1402 بر روی پرده سینماهای کشور رفت. مدت زمان فیلم شهر هرت 95 دقیقه است.

بابک کریمی در فیلم شهر هرت

پوستر فیلم شهر هرت

پوستر فیلم شهر هرت

تیزر فیلم شهر هرت

بیوگرافی بازیگران فیلم شهر هرت

پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی بازیکن سابق فوتبال و هنرپیشه است. او شهریور 1356 در تهران به دنیا آمد. پدر و مادرش هردو معلم بودند. پژمان فرزند وسط خانواده است، او یک برادر بزرگتر و خواهری کوچتر از خود دارد. فوتبال را بصورت جدی از نوجوانی در تیم نوجوانان باشگاه دارایی تهران آموخت. سال 1371 به باشگاه کشاورز تهران ملحق شد. سال 1374 به تیم ملی نوجوانان ایران دعوت شد. مدتی بعد به باشگاه سایپا رفت سپس به تیم ملی جوانان و تیم ملی امید ایران دعوت شد. سال 1379 به عنوان دفاع راست در تیم پرسپولیس بازی کرد. در همان دوران به تیم ملی ایران دعوت شد و در 14 بازی به میدان رفت. سال 1384 به تیم پاس تهران رفت و در جام باشگاه های آسیا نیز شرکت کرد. مدتی در باشگاه استیل آذین فعالیت کرد اما در این تیم نتوانست از لیگ یک به لیگ برتر برود و از این تیم خداحافظی کرد. سال 1387 به باشگاه فولاد خوزستان رفت و در نهایت سال 1388 پس از 15 سال بازی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. سال 1390 او در یک قسمت از مجموعه ساختمان پزشکان به عنوان بازیگر میهمان حضور داشت. این نخستین تجربه بازیگری او بود. سال 1392 در مجموعه تلویزیونی پژمان نقش آفرینی کرد که مورد استقبال قرار گرفت. ایده اصلی این سریال از خودش بود و در واقع روایتی از زندگی او بود. با فیلم آتش بس 2 سینما را تجربه کرد. او به همراه سام درخشانی در فیلم خوب بد جلف به عنوان زوج هنری ایفای نقش کردند. جمشیدی در سال 1397 از پرکارترین بازیگران بود، بطوریکه در شش فیلم سینمایی، یک مجموعه تلویزیونی و یک تئاتر حضور داشت. در شش ماه نخست سال 1398 با بازی در سه فیلم سینمایی به عنوان پرکارترین بازیگر مرد سینما معرفی شد. در سال های 93 تا 98 در 20 نمایش تئاتر نقش آفرینی کرد. او از پولسازترین و موفق ترین بازیگران کمدی است. در سال 1398 پرفروش‌ترین بازیگر سال شناخته شد. جمشیدی در همان سال در برنامه اینترنتی کلاسیکو به عنوان مجری حضور یافت، این برنامه ساخته عادل فردوسی پور بود که رکورد پربیننده‌ترین برنامه اینترنتی رابدست آورد. پژمان جمشیدی دانشجوی انصرافی مهندسی عمران بوده است.

پژمان جمشیدی از بازیگران فیلم شهر هرت

شبنم مقدمی

شبنم مقدمی هنرپیشه سینما، تئاتر و تلویزیون اهل ایران است.تحصیل کرده ی ادبیات فارسی در مقطع کارشناسی و فارغ التحصیل مدرسه ی فیلمنامه نویسی سوره و مدرسه ی بازیگری سینما، امین تارخ است است.مقدمی در فیلم های سینمایی بسیاری همچون شبی که ماه کامل شد، خجالت نکش، اکسیدان و ابد و یک روز حضور داشته است.

شبنم مقدمی از بازیگران فیلم شهر هرت

بابک کریمی

بابک کریمی متولد 2 فروردین 1339 در پراگ، فرزند نصرت کریمی (بازیگر، کارگردان و تندیس ساز ایرانی) و اعلم دانایی (هنرپیشه پیشکسوت) است. در 6 سالگی به همراه خانواده به ایران آمد و دوران دبستان را در تهران سپری کرد، وقتی 10 ساله بود برای اولین بار مقابل دوربین پدرش در فیلم سینمایی درشکه چی قرار گرفت.برای ادامه تحصیل در مقطع دبیرستان، به ایتالیا رفت و در مدرسه سینما رشته فیلمبرداری را ادامه داد. در 17 سالگی بعنوان کارآموز در یک شبکه تلویزیونی محلی در ایتالیا مشغول شد. بعد از پایان تحصیل با یکی از دوستان خود در ایتالیا استودیوی فیلمبرداری تاسیس کرد و برای بسیاری از برنامه ها کار تصویر و مستندسازی انجام داد و از انستیتو روسلینی رم فارغ التحصیل شد. مدتی به تدریس سینما در دانشگاه سینمایی چنترواسپریمنتاله پرداخت. او به عنوان کارگردان، فیلم بردار و تدوینگر در پروژه های مستند کشورهای مختلفی فعالیت کرده است. تدوین فیلم های سینمایی پلاچیروریتسوتو، مارکیز و رأی مخفی از مهمترین سوابق هنری ایشان به شمار می آید. سال 1384 در فیلم بلیت ها ساخته کیارستمی حضور پیدا کرد. اصغر فرهادی پس از تماشای این فیلم او را برای نقش قاضی در فیلم سینمایی جدایی نادر از سیمین در نظر گفت.

بابک کریمی

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

15 دیدگاه

  1. افتضاح ترین فیلمی که دیدم، حیف پول سینما، وسط فیلم بلند شدیم رفتیم بیرون، نه محتوا داره نه موضوع درستی با بازی‌های مسخره و کاملا مصنوعی، واقعا حیف پول و سرمایه و وقت برای این فیلم های آبکی، تماشاچی رو چی فرض کردین؟ فکر کردین با چهار تا فحش و جیغ های مسخره و حرفهای زشت می تونید مخاطب جذب کنید؟ اصلا با بچه ها برای تماشای این فیلم نرید، هرچی حرف زشته میزنن، شرم آور بود این فیلم

  2. خنده داره ولی واقعا شهر هرت .به هرحال سینما روهوابود ومردم حسابی می خندیدن ..شوخی های امروزی داشت ..خداکنه مردم همیشه بخندن لذت بخش بود

  3. مزخرف ترین فیلم کمدی که دیدم.واقعا تعجب میکردم از ابن همه غژر واقعی بودن همه چی.وسط فیلم میخواستم پاشم برم اگر تنها بودم قطعا میرفتم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا