اخبار بازیگرانفیلم ایرانی

معرفی فیلم آخرین تولد با بازی الناز شاکردوست

الناز شاکر دوست در قامت یک زن افغان می‌آید

فیلم آخرین تولد با نام سابق سقوط کابل و کابل پلاک 10 اثری اجتماعی درام به کارگردانی نوید محمودی محصول سال 1401 است. در این مطلب، خبرهای مربوط به فیلم آخرین تولد و همین‌طور اطلاعاتی را که تاکنون از حاشیه و اصل فیلم آخرین تولد منتشر شده می‌خوانید.

کارگردان فیلم آخرین تولد چه کسی است؟

کارگردان فیلم آخرین تولد نوید محمودی می‌باشد.

خلاصه داستان و موضوع فیلم آخرین تولد چیست؟

در خلاصه فیلم سینمایی آخرین تولد آمده است: ثریا و فهیم زوجی عاشق هستند که زندگی خوبی دارند اما درست در شب تولد ثریا خبری ناگوار همچون سایه شومی زندگی آنها را تیره می‌کند: کابل سقوط و رئیس جمهور افغانستان فرار کرده و طالبان کشور را تصاحب می‌کنند! این خبر آغاز یک کابوس ترسناک برای مردم افغانستان و خصوصا زنان می‌شود. حال، عاقبت ثریا و فهیم و همچنین دیگر زنان افغانستان از جمله دوستان ثریا چه خواهد شد؟

اسامی بازیگران نقش اصلی فیلم آخرین تولد چیست؟

الناز شاکردوست، پدرام شریفی، آناهیتا افشار و آرمین رحیمیان در فیلم آخرین تولد به هنرنمایی پرداخته اند.

مشخصات فیلم آخرین تولد

نام فیلمآخرین تولد
کارگرداننوید محمودی
تهیه‌کنندهجمشید محمودی
ژانردرام اجتماعی خانوادگی
توزیع کنندهفیلمیران
تاریخ‌های انتشار
۱۸ مرداد ۱۴۰۲
مدت زمان
۹۳ دقیقه
کشور
ایران و افغانستان
فروش گیشه
۱٬۲۱۲٬۱۶۰٬۰۰۰ تومان

دانلود رایگان فیلم آخرین تولد

دانلود رایگان فیلم آخرین تولد

در ابتدا قرار بود که فیلم آخرین تولد در جشنواره چهلم فجر نمایش داده شود، اما به دلیل طولانی شدن فیلمبرداری، این اتفاق نیفتاد.پس از دو سال، این فیلم مجوز نمایش دریافت کرد. به محض انتشار لینک دانلود آن را در همین مطلب قرار میدهیم.

تا به حال به شباهت رویا نونهالی و مدونا دقت کردید؟

لیست بازیگران فیلم آخرین تولد

  • الناز شاکر دوست
  • پدرام شریفی
  • شیدا خلیق
  • آرمین رحیمیان
  • سوگل خلیق
  • نیلوفر کوخانی
  • رضا بهبودی

حضور شیدا خلیق و آرمین رحیمیان در فیلم آخرین تولد

عوامل فیلم آخرین تولد

  • کارگردان: نوید محمودی
  • تهیه‌کننده: جمشید محمودی
  • نویسنده: نوید محمودی
  • طراح پوستر: میثم میرزائی
  • طراح لوگو: محمد موحدنیا

معرفی نوید محمودی کارگردان فیلم آخرین تولد

کارگردان سریال محبوب پوست شیر که با استقبال گسترده مخاطبان شبکه توزیع نمایش خانگی مواجه شد حالا می خواهد تازه ترین فیلمش را که جنجالی ترین اثرش هم هست در سینماهای ایران به نمایش بگذارد.

نوید محمودی آخرین فیلمش به نام «سقوط کابل» را تقریبا دو سال پیش ساخت یعنی درست زمانی کشور افغانستان درگیر جنگ داخلی بود و سرانجام طالبان توانستند بر کشور مسلط شوند.

گفته ها و شنیده ها حاکی است که این فیلم در نقد و اعتراض به طالبان است و به همین دلیل ممکن است نمایش این فیلم در تهران و دیگر شهرهای ایران اعتراضات و انتقاداتی از سوی دولت طالبانی افغانستان به دنبال داشته باشد.

نوید محمودی (زاده ۱ مهر ۱۳۵۹) کارگردان، تهیه‌کننده، نویسنده و شاعر است. وی افغانستانی است و از ۶ سالگی در ایران زندگی می‌کند و دارای تابعیت ایران هم می باشد. او دارای مدرک فوق لیسانس است و در بیش از ۱۰۱ جشنواره بین‌المللی فیلم حضور داشته‌است که دو مرتبه با سه فیلم سینمایی به عنوان نماینده سینمای افغانستان برای دریافت اسکار بهترین فیلم غیرانگلیسی زبان به آکادمی اسکار معرفی شده‌است. او برادر جمشید محمودی است.

نوید محمودی پیش‌تر فیلم‌های «رفتن»، «هفت و نیم» و «مردن در آب مطهر» را کارگردانی کرده بود و تهیه‌کنندگی فیلم‌های «چند متر مکعب عشق»، «شکستن همزمان بیست استحوان» و سریال نمایش خانگی «پوست شیر» را برعهده داشته است.

استقبال منتقدان جهانی از فیلم دشمن به کارگردانی میلاد عالمی

نوید محمودی کارگردان فیلم آخرین تولد

معرفی فیلم آخرین تولد

فیلم آخرین تولد یکی از جدیدترین آثار اکران شده سینمای ایران است که به روایت داستانی متفاوت می‌پردازد.

این اثر محصول سال 1400 با همکاری افغانستان و ایران ساخته شده است و دیالوگ‌های آن را به زبان فارسی و لهجه دری می‌شنویم. این فیلم ابتدا کابل پلاک 10 نام داشت و سپس به سقوط کابل تغییر نام داد. اکنون نیز شاهد این هستیم که فیلم با نام آخرین تولد اکران شده است.

بخش‌ هایی از فیلم در تاجیکستان ساخته شده و بازیگران افغانستانی و تاجیکستانی هم در آن حضور یافتند.

الناز شاکردوست در آخرین تولد

داستان فیلم آخرین تولد

آیا درباره خلاصه فیلم آخرین تولد کنجکاو هستید؟ داستان این فیلم، قصه سال‌های دور نیست و درست همین چند سال پیش را نشان می‌دهد. ثریا و فهیم زوجی عاشق هستند که زندگی خوبی دارند اما درست در شب تولد ثریا خبری ناگوار همچون سایه شومی زندگی آنها را تیره می‌کند: کابل سقوط و رئیس جمهور افغانستان فرار کرده و طالبان کشور را تصاحب می‌کنند! این خبر آغاز یک کابوس ترسناک برای مردم افغانستان و خصوصا زنان می‌شود. حال، عاقبت ثریا و فهیم و همچنین دیگر زنان افغانستان از جمله دوستان ثریا چه خواهد شد؟

بازیگران فیلم آخرین تولد

پوستر فیلم آخرین تولد

پوستر فیلم آخرین تولد

تیزر فیلم آخرین تولد

آنونس رسمی فیلم آخرین تولد

بیوگرافی بازیگران فیلم آخرین تولد

الناز شاکردوست از بازیگران فیلم آخرین تولد

الناز شاکردوست متولد 7 تیرماه 1363 در تهران، فارغ التحصیل کارشناسی تئاتر از دانشکده هنر و معماری، هنرپیشه است. بازیگری را از تئاتر آغاز کرد. فیلم سینمایی اینجا… آخر دنیا اولبن تجربه سینمایی او بود. شاکردوست در سال 1383 با نقش آفرینی در فیلم های سینمایی گل یخ و مجردها به شهرت رسید.

همه چیز در مورد سریال نوروزی نون خ ۳ و بیوگرافی خواندنی بازیگرانش

الناز شاکردوست از بازیگران فیلم آخرین تولد

پدرام شریفی از بازیگران فیلم آخرین تولد

پدرام شریفی متولد 11 مرداد 1366 در تهران، فوق دیپلم عمران، هنرپیشه فیلم و سریال است. بازیگری را با تئاتر آغاز کرد. سال 1392 با بازی در فیلم سینمایی ماهی و گربه وارد سینما شد. حضورش در فیلم سینمایی متولد ۶۵ باعث شهرتش شد.

پدرام شریفی از بازیگران فیلم آخرین تولد

سوگل خلیق

سوگل خلیق متولد 16 آبان 1367 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل لیسانس رشته کارگردانی تئاتر از دانشگاه هنر تهران می باشد که از روی صحنه شروع کرد تا اینکه از 26 سالگی با فیلم دو جلوی دوربین رفت.بصورت حرفه ای از سال 1387 وقتی 20 ساله و دانشجو بود از گروه تئاتری رادیکال 14 شروع کرد.

در سال 1395 با سریال پرواز در ارتفاع صفر با نقش شیرین به کارگردانی عبدالحسین برزیده اولین بار وارد قاب تلویزیون شد. اما شهرت اش سال 1398 با سریال دلدار در نقش رویا نظری کنار محمدرضا غفاری به شهرت رسید سپس تجربه موفقی هم با مجموعه نجوا بدست آورد

سوگل خلیق در فیلم آخرین تولد

آرمین رحیمیان

آرمین رحیمیان متولد ۱۸ دی ۱۳۷۲ بازیگر نقش عبدالمالک ریگی در فیلم شبی که ماه کامل شد است، او در مشهد به دنیا آمده است و در یک خانواده از قوم کرمانچ کرد خراسان بزرگ شده است . تحصیلات خود را در دانشکده صدا و سیما رشته فیلمسازی با گرایش فیلمنامه به پایان رسانده است و سال ۹۰ به تهران آمد و دوره های بازیگری را در آموزشگاه به صورت آکادمیک گذراند و در همان سال‌ها شروع به بازی در تئاتر نمود .

آرمین رحیمیان در فیلم آخرین تولد

شیدا خلیق

شیدا خلیق متولد 5 خرداد 1372 در تهران و دختر ناهید مسلمی بازیگر معروف و پیشکسوت می باشد. شیدا خلیق بازیگر جوان سینما و تئاتر و دانشجوی مقطع کارشناسی دانشگاه هنر می باشد.او در سال 80 زمانی که کمتر از 8 سال سن داشت وارد عرصه تئاتر شد.بازی در فیلم سینمایی بوسیدن روی ماه ، یه حبه قند و دختران از او چهره شناخته شده تری ساخت و بازی در سریال زعفرانی ، هیات مدیره و گلیشفته باعث شناخت بیشتر او شد.

ماجرای کرونا لیلا بلوکات چه بود؟

شیدا خلیق در فیلم آخرین تولد

رضا بهبودی

رضا بهبودی متولد 1 شهریور ماه 1350 در استان گیلان، هنرپیشه فیلم، تئاتر و تلویزیون، فارغ التحصیل کارگردانی تئاتر از دانشکده سینما تئاتر، عضو انجمن بازیگران خانه تئاتر ایران، عضو گروه تئاتر لیو و مدرس بازیگری است. از سال 1376 با نقش آفرینی در نمایش بینوایان بهروز غریب پور بازیگری را آغاز کرد.در سال 1384 با سریال «آخرین گناه» حسین سهیلی زاده وارد قاب تلویزیون شدبازی در قاب سینما را هم سال 1386 با فیلم «اشکان ، انگشتر متبرک» آغاز کرد اما بیشتر با سریال «روزگار غریب» سال 1386 و «دفترخانه شماره 13» سال 89 دیده شد

رضا بهبودی

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا