اخبار بازیگرانسریال ایرانی

سریال پیکولو ویژه کودکان در فیلیمو

پیکولو عنوان تازه‌ترین سریال شبکه خانگی ساخته علی احمدی است که به عنوان جدیدترین سریال ویژه کودکان و نوجوانان از 10 تیر 1402 با پایان یافتن سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ و در آستانه تعطیلات تابستان پخش شد. اینجا خبرهای مربوط به سریال پیکولو و همین‌طور اطلاعاتی را که تاکنون از حاشیه و اصل سریال پیکولو منتشر شده می‌خوانید، همچنین لینک دانلود رایگان سریال پیکولو در این مطلب قرار داده شده است.

کارگردان سریال پیکولو چه کسی است؟

سریال پیکولو ساخته علی احمدی است.

خلاصه داستان و موضوع سریال پیکولو چیست؟

خلاصه داستان سریال پیکولو را اینطور می‌توان تعریف کرد؛ پیکولو جزیره‌ای جادویی است که هرچند وقت یکبار موجودی را به درون خود می‌کشد. هربار که فرد جدیدی به پیکولو پرتاب می‌شود، رُز (جادویی‌ترین گل جزیره‌ی پیکولو) گُل می‌دهد و دیگر اهالی را مطلع می‌کند. روزی پیکی در حین پاراگلایدرسواری داخل ابرها کشیده می‌شود و در پیکولو سقوط می‌کند. پس از سقوط، اهالی پیکولو او را پیدا کرده و او را رسما شهروند پیکولو می‌دانند. در پیکولو موجودات عجیب و متنوعی زیست می‌کنند و هر موجود، جهان و ویژگی‌های خاص خودش را دارد. پیکی از گذشته‌ خود چیزی به یاد نمی‌آورد. او به مرور با اهالی پیکولو (مخترع، پانچو، شالی، واکرو و ته‌غاری‌ها) آشنا می‌شود و آن‌ها در هر قسمت با یک موضوع و چالش جدید روبه‌رو می‌شوند.

اسامی بازیگران سریال پیکولو در نقش های اصلی چیست؟

پیکولو که در حوزه کودک و نوجوان تولید شده است یک سریال کم بازیگر است اما هومن حاجی‌عبدالهی و مهسا طهماسبی بازیگران این سریال هستند.
بیوگرافی تام هالند | بازیگر نقش مرد عنکبوتی را بیشتر بشناسید

مشخصات سریال پیکولو

نام سریالپیکولو
کارگردان و نویسندهعلی احمدی
تهیه کنندهبرادران کیایی
ژانرکودک و نوجوان
تاریخ انتشار10 تیر 1402
توزیع کننده فیلیمو
رده سنیمناسب برای بالای 6 سال

دانلود رایگان سریال پیکولو

این سریال کودک و نوجوان جدید از 10 تیر 1402 همزمان با پایان آزمون‌های آخر سال تحصیلی ۱۴۰۲، در فیلیمو قابل مشاهده است.

لیست بازیگران سریال پیکولو

  • هومن حاجی‌عبدالهی
  • مهسا طهماسبی
  • مرتضی احمدی
  • کیان باقری

عوامل سریال پیکولو

  • نویسنده و کارگردان: علی احمدی
  • تهیه‌کننده: برادران کیایی
  • کارگردان تلویزیونی: سید وحید حسینی
  • مشاور پروژه: محمد بحرانی
  • عکاس: روزبه خسروی
  • محصول: نوآر کارن فیلم
  • صداپیشگان: خسرو احمدی، محمد بحرانی، امیر سلطان احمدی، محمد عسگری، مهناز خطیبی
  • مدیر فیلمبرداری: حسین جلیلی
  • جانشین تهیه کننده: سمیه عبدالله زاده
  • مدیر تولید: شهاب علی بخشی
  • تدوین: امین سلمانی
  • موسیقی: پوریا حیدری
  • طراح جلوه های بصری: فرید ناظر فصیحی
  • مدیر صدابرداری: علی قاسمی
  • طراحی و ترکیب صدا: امین شریفی
  • طراح گریم: محمدرضا میرباقری
  • طراحی دکور و چیدمان: فرنوش رضوانی و بهمن زربخش
  • طراح و ساخت عروسک: منیر مولوی زاده
  • طراح لباس: نسرین خرمی
  • مشاور عروسکی: شیما عرب
  • طراح جلوه های ویژه میدانی: ایمان کرمیان
  • برنامه ریز: مهرنوش حسینی
  • مدیر تبلیغات: میلاد کیایی
  • مجری طرح انیمیشن: رامین کرمی

معرفی علی احمدی کارگردان سریال پیکولو

علی احمدی نویسنده و کارگردان ایرانی، پسر خسرو احمدی بازیگر توانمند و فوق العاده تاتر ایرانی متولد ۱۶ ام اردیبهشت است. علی پسر ارشد خانواده است و دارای دو برادر کوچکتر به نام امیر و مرتضی است.علی احمدی ذهن بسیار خلاقی دارد و نوشته های خود را گاهی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده و با مخاطبانش در میان می گذارد. وی همچنین در زمینه کارگردانی تاتر هم فعالیت می کند که به نوعی نمایشی از هنر ذاتی خانواده ی هنرمند اوست.

عکس محمد متوسلانی قبل از انقلاب

معرفی علی احمدی کارگردان سریال پیکولو

معرفی سریال پیکولو

سریال پیکولو را می‌توان جدیدترین اثر تولید شده برای کودکان دانست. این سریال مخصوص شبکه نمایش خانگی تولید شده است و بر روی پلتفرم فیلیمو، پخش می‌شود.

تهیه‌کنندگی این سریال عروسکی را مصطفی کیایی به همراه محسن کیایی برعهده داشته است.

ژانر سریال پیکولو، کمدی، درام و خانوادگی است.

این سریال عروسکی توسط مجموعه نوآر کارن فیلم به تولید رسیده است. بازیگران و صداپیشگان مشهوری نیز در آن حضور دارند که از این بین می‌توان به هومن حاجی‌عبداللهی، مهسا طهماسبی، محمد بحرانی و مهناز خطیبی اشاره کرد.

زمان پخش و تعداد قسمت های سریال پیکولو

در مورد زمان پخش سریال پیکولو باید گفت که طبق اعلام قبلی، اولین قسمت این سریال عروسکی در تاریخ 10 تیر 1402، راس ساعت 10 صبح بر روی پلتفرم فیلیمو پخش شد.این سریال هر هفته شنبه‌ها ساعت ۸ صبح پخش میشود.

در مورد تعداد قسمت‌های سریال پیکولو نیز باید اشاره کنیم که این سریال فعلاً در مرحله فیلم‌برداری و تولید است، بنابراین نمی‌توان به صورت دقیق تعداد قسمت‌های آن را مشخص کرد. بر اساس اطلاعات موجود این سریال کمدی و عروسکی بین 15 الی 20 قسمت خواهد بود. مدت زمان پخش هر قسمت این سریال نیز در حدود 42 دقیقه می‌باشد.

خلاصهٔ داستان سریال پیکولو

داستان سریال در مورد جزیره‌ای جادویی به نام پیکولو است. موجودات متنوع بسیاری در این جزیره زندگی می‌کنند که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند. این جزیره جادویی هر چند وقت یکبار موجودی را به درون دنیای خود می‌کشد. پس از این اتفاق، جادویی‌ترین گل جزیره یعنی رز، شکوفه می‌دهد تا اهالی جزیره را از ورود موجود جدید باخبر کند. پس از آشنایی با فضای جزیره پیکولو، به سراغ پیکی، هومن حاج‌عبداللهی، می‌رویم. یک روز پیکی مشغول پاراگلایدر سواری است که لابه‌لای ابرها گم می‌شود. وقتی هوش و حواس پیکی به خود می‌آید، متوجه می‌شود که در سرزمین جدیدی است. پیکی به درون جزیره پیکولو کشیده شده است!

معرفی کامل سریال داوینچیز با بازی سام درخشانی

پس از شکوفه دادن رز، اهالی جزیره به دنبال موجود جدیدی که وارد جزیره شده است، می‌گردند. سرانجام آن‌ها پیکی را پیدا می‌کنند و او به صورت رسمی، شهروند پیکولو می‌شود. حالا پیکی، چیزی از گذشته و زندگی قبلی خود به خاطر نمی‌آورد. او کم کم با اهالی پیکولو؛ مخترع، شالی، پانچو، ته‌غاری‌ها و واکرو آشنا می‌شود. پیکی و اهالی جزیره پیکولو در هر قسمت از این سریال درگیر چالش و موضوع جدیدی می‌‌شوند. شما نیز سریال پیکولو را تماشا می‌کنید؟! به نظر شما پیکی و یارانش در حل مشکلات موفق خواهند بود؟ آیا سریال پیکولو در ژانر خود موفق خواهد بود؟ باید منتظر پخش قسمت‌های بیشتری از این سریال ایرانی و عروسکی بمانیم تا با اطلاعات بیشتری به نقد آن بپردازیم.

پوستر سریال پیکولو

پوستر سریال پیکولو

تیزر سریال پیکولو

بیوگرافی بازیگران سریال پیکولو

هومن حاجی عبدالهی

هومن حاجی عبداللهی هنرپیشه، مجری تلویزیون، صداپیشه و دوبلور ایرانی است. وی در مقطع بسیار کوتاهی عضو انجمن گویندگان جوان بوده است. از جمله کارهای او صداپیشگی در انیمیشن موش خوش صدا را می توان نام برد.معروفترین نقش وی در عرصه بازیگری «رحمت الله امینی شالیکار هزارجریبی» بوده‌است.

او در سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در بخش مسابقه تئاتر «ایران دو» جایزهٔ بهترین بازیگر مرد برای نمایش «تناسخ سه تا سی و پنج تومن» را کسب نمود.

هومن حاجی عبدالهی

مهسا طهماسبی

مهسا طهماسبی متولد آبان ۱۳۷۲ در کرج و بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون است. مهسا طهماسبی برادر زاده مائده طهماسبی بازیگر شناخته شده تلویزیون است.اولین تجربه بازیگری او در سریال دیوار به دیوار بوده است.

نگاهی به زندگینامه و فعالیت های هنری تیموتی شالامی ستاره ی جوان هالیوود

مهسا طهماسبی

صداپیشگان سریال پیکو‌لو

در این بخش به معرفی صداپیشگان سریال کمدی و عروسکی پیکولو خواهیم پرداخت. در ادامه با ما همراه باشید.

محمد بحرانی؛ صداپیشه شخصیت واکرو در سریال پیکو‌لو

صداپیشه و بازیگر مشهور ایرانی، محمد بحرانی، متولد سال 1360 می‌باشد. وی علاوه بر حوزه صداپیشگی به فعالیت‌های هنری دیگر نیز مشغول است. از جمله این موارد می‌توان به فعالیت‌های او در زمینه کارگردانی، عروسک‌گردانی و اجرا اشاره کرد. پدر و مادر محمد بحرانی اصالتاً اهل کازرون هستند اما او در بهشهر متولد شده است. نقطه عطف کارنامه هنری محمد بحرانی، صداپیشگی شخصیت جناب خان در برنامه خندوانه، ساخته رامبد جوان، بود. پس از آن محمد بحرانی به شهرت رسید و در سریال‌های متعددی به ایفای نقش پرداخت. از جمله مشهورترین آثار وی می‌توان به کلاه‌قرمزی و بچه ننه، شهر موش‌ها 2 و گلشیفته اشاره کرد. در سریال پیکو‌لو نیز محمد بحرانی صداپیشگی شخصیت واکرو رو برعهده دارد. همچنین عروسک‌گردانی واکرو بر عهده عیسی یوسفی‌پور می‌باشد.

محمد بحرانی

خسرو احمدی؛ صداپیشه شخصیت مخترع در سریال پیکو‌لو

بازیگر قدیمی و خوش‌نام سینمای ایران، خسرو احمدی، در 28 خرداد ماه 1342 در شهر قائمشهر چشم به جهان گشود. از خسرو احمدی می‌توان به عنوان یکی از دوست‌داشتنی‌ترین هنرپیشه‌های سینما و تلویزیون ایران یاد کرد. او در آثار بسیار زیادی به ایفای نقش پرداخته است. اما بی‌شک مهم‌ترین و ماندگارترین اثر او حضور در مجموعه تلویزیونی النگ و دولنگ به کارگردانی ایرج طهماسب بود. این سریال پرطرفدار باعث محبوبیت خسرو احمدی شد و نام او را بر سر زبان‌ها انداخت. از جمله مهمترین آثار خسرو احمدی، می‌توان به کلاه‌قرمزی و سروناز، کلاه‌قرمزی و بچه ننه و دختر شیرینی‌فروش اشاره کرد. وی در سریال کمدی پیکو‌لو صداپیشگی شخصیت مخترع را برعهده دارد. عروسک‌گردانی این کاراکتر نیز بر عهده علی اعتصامی‌فر است.

سیر تا پیاز زندگی شخصی لاله مرزبان بازیگر آنام

خسرو احمدی

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

15 دیدگاه

  1. واقعا مثل فیلم روزی روزگاری در مریخ که خیلی باحال بود ماه پیشونی هم من چون عاشقشم دنبالش می کنم امیدوارم این فیلم هم مثل بقیه اونا باحال باشه اصلا صبر ندارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا