اخبار بازیگرانفیلم خارجی

معرفی فیلم ترسناک رنفیلد 2023

نیکلاس کیج و نیکلاس هولت در فیلم کریس‌ مک‌کی بازی می‌کنند

فیلم رنفیلد 2023 یک اثر آمریکایی جدید به کارگردانی کریس مک‌کی (Chris McKay) است که در ماه آوریل توسط شرکت Universal Pictures منتشر شد. در این مطلب، خبرهای مربوط به فیلم رنفیلد 2023 و همین‌طور اطلاعاتی را که تاکنون از حاشیه و اصل فیلم رنفیلد 2023 منتشر شده می‌خوانید.

کارگردان فیلم رنفیلد 2023 چه کسی است؟

کارگردان فیلم رنفیلد 2023 کریس مک‌کی (Chris McKay) است.

فیلم رنفیلد 2023 کی میاد؟

تاریخ پخش فیلم سینمایی رنفیلد ۲۰۲۳ در سراسر آمریکا، 14 آوریل 2023 (25 فروردین 1401) بود.

موضوع فیلم رنفیلد 2023 چیست؟

این فیلم سینمایی درباره رنفیلد است که تصمیم می‌گیرد قرن‌ها کار خود را به عنوان پیرو و آشنای کنت دراکولا رها کند و زندگی جدیدی در شهر مدرن نیو اورلئان، جایی که او عاشق یک پلیس راهنمایی و رانندگی به نام ربکا کوئینسی می‌شود، آغاز کند. اما آیا رها کردن کنت دراکولا و نقشه‌های شومش به همین راحتی است؟

اسامی بازیگران نقش اصلی فیلم رنفیلد 2023 چیست؟

در این فیلم شاهد نقش آفرینی نیکلاس کیج، آکوافینا، بن شوارتز، آدریان مارتینز، شهره آغداشلو، بس روس و جیمز موزس بلک هستیم.

مشخصات فیلم رنفیلد 2023

نام فیلمرنفیلد 2023
کارگردانکریس مک‌کی (Chris McKay)
تهیه‌کنندهکریس مک‌کی، رابرت کرکمن، دیوید آلپرت، برایان فورستريا، شان فورست
فیلمنامه نویسرایان ریدلی (Ryan Ridley)
داستانرابرت کرکمن
بر پایهرنفیلد اثر برام استوکر
ژانرکمدی، ترسناک و فانتزی
موسیقیمارکو بلترامی
فیلم‌بردارمیچل آمونسن
تدوین‌گرزنه بیکر
شرکت تولید
اسکای باند انترتینمنت
کشور سازندهایالات متحده
توزیع‌کنندهیونیورسال پیکچرز
مدت زمان93 دقیقه
تاریخ‌های انتشار
۱۴ آوریل ۲۰۲۳
هزینهٔ فیلم
۶۵ میلیون دلار
فروش گیشه
۲۴ میلیون دلار

معرفی و نقد فیلم رنفیلد

لیست بازیگران فیلم رنفیلد 2023

  • آکوافینا در نقش ربکا کوئینسی
  • نیکلاس کیج در نقش کنت دراکولا
  • نیکلاس هولت در نقش رنفیلد
  • شهره آغداشلو در نقش الا
  • بن شوارتز (Ben Schwartz) در نقش تدی لوبو
  • آدریان مارتینز (Adrian Martinez) در نقش کریس مارکوس
  • بس روس (Bess Rous) در نقش کیتلین
  • جیمز موسز بلک (James Moses Black) در نقش کاپیتان جی. براونینگ
  • کارولین ویلیامز (Caroline Williams) در نقش ونسا
  • براندون اسکات (Brandon Scott Jones) جونز در نقش مارک
فیلم قلب رقه با محوریت داعش در راه جشنواره فیلم فجر

لیست بازیگران فیلم رنفیلد 2023

گفت‌وگو با کارگردان فیلم رنفیلد

  • وقتی کیج گریم می‌شد و لباس به تن می‌کرد، مانند ترکیب عجیبی از کریستوفر لی و بلا لوگوسی بنظر می‌رسید. من از اینکه چقدر شبیه بنظر می‌رسید شوکه شدم.
  • پدر کیج وقتی کیج ۵ ساله بود فیلم نوسفراتو را برایش بازی کرد. فکر می‌کنم خون‌آشام‌ها و فیلم‌های گوتیک و بازی در فیلم‌های صامت بطرزی پاک نشدنی در دوران نوجوانی او نقش بسته بودند.
  • فکر می‌کنم درباره برخی پارچه‌ها، مخمل‌ها و بدلیجات‌ها نظر داد، زیرا کیج ایده راک اند رول بودن دراکولا را دوست داشت. دراکولایی که هذیان‌ عظمت داشت، یک خودشیفته باورنکردنی بود و چیزهای ظریف را دوست داشت و می‌خواست احساس انحطاط کند.
  • حتی اگر دراکولا: مرده و دوستداران آن (Dracula: Dead and Loving It) فیلم سرگرم‌کننده و خوبی در نظر بگیریم، من لزوما نمی‌خواستم این یک پارودی مستقیم از آن باشد. فیلمی که در آن لسلی نیلسن در نقش دراکولا و پیتر مک‌نیکول در نقش دراکولا بسیار سرگرم‌کننده هستند.
  • سم ریمی تاثیر زیادی روی من داشت، بنابراین مرده شریر ۲ (Evil Dead II)، مطمئنا جزء منابع الهامم بود. فیلم‌های اولیه پیتر جکسون مانند مخ‌تعطیل (Braindead) که برخی آن را می‌شناسند و همانطور گرگ‌نمای آمریکایی در لندن (An American Werewolf in London) و شان می‌میرد یا شان مردگان (Shaun of the Dead)، تاثیر بزرگی داشتند. این‌ها برای من فیلم‌های معیار بزرگی هستند.

معرفی فیلم رنفیلد 2023

دراکولا از مدت‌ها قبل یکی از آیکونیک‌ترین شخصیت‌ها در سینما، ادبیات و یا هر رسانه دیگری که فکرش را بکنید بوده، است. اما در مورد دستیار بیچاره و تحت ستم او رنفیلد چطور؟ بنظر می‌رسد فیلم جدید رنفیلد Renfield تمام مشکلات این رابطه کاری را با یک چرخش کمدی-اکشن پیگیری می‌کند. پیشینه دراکولا و رنفیلد روی پرده به فیلم نوسفراتو در سال ۱۹۲۲ برمی‌گردد، اما با کنار هم قرار گرفتن نیکلاس هولت و نیکلاس کیج برای ایفای این ۲ نقش (به ترتیب رنفیلد و دراکولا)، رنفیلد پویایی بسیار متفاوتی را میان این ۲ شخصیت نشان می‌دهد.

زندگینامه اکرم محمدی چپ دست

معرفی فیلم رنفیلد 2023

فیلم رنفیلد ۲۰۲۳ اثری جدید به کارگردانی کریس مک‌کی (Chris McKay) است. فیلمنامه این فیلم به قلم رایان ریدلی (Ryan Ridley) است که بر اساس ایده اصلی رابرت کرکمن (Robert Kirkman) با شخصیت‌هایی از رمان دراکولا اثر برام استوکر (Bram Stoker) در سال 1897، نوشته شده است. این فیلم همچنین محصولی مشترک از Universal Pictures و کمپانی Skybound Entertainment است.

قدمت شخصیت رنفیلد Renfield به رمان اصلی دراکولای برام استوکر در سال ۱۸۹۷ بازمی‌گردد؛ دستیاری که برای تبدیل دیگران به خون‌آشام در خدمت دراکولا است. این شخصیت از آن زمان و برای بیشتر از یک قرن در فیلم‌های مختلفی از نوسفراتو و دراکولا ۱۹۳۱ گرفته تا آثار مدرن‌تری مانند دراکولای سال ۱۹۹۲ فرانسیس فورد کاپولا و مجموعه داستان عامه‌پسند (Penny Dreadful)، ظاهر شده است. در فیلم رنفیلد، انتظار مواجهه با نسخه معاصرتری از این شخصیت را داریم. باید ببینیم که این فیلم چه برداشت تازه‌ای از این شخصیت و رابطه او با دراکولا ارائه می‌دهد؟ و او را در برخورد با دنیای مدرن چگونه به تصویر می‌کشد؟

معرفی فیلم رنفیلد 2023

تاریخ انتشار فیلم رنفیلد 2023

این فیلم ابتدا در 30 مارس 2023 (10 فروردین 1401) در جشنواره فیلم Overlook به نمایش گذاشته شد. تاریخ پخش فیلم Renfield 2023 در سراسر آمریکا، 14 آوریل 2023 (25 فروردین 1401) بود. پخش این اثر نیز برعهده شرکت Universal Pictures بوده است. همچنین تریلر فیلم رنفیلد ۲۰۲۳ پیش از انتشار فیلم منتشر شد.

تاریخ انتشار فیلم رنفیلد 2023

خلاصه داستان فیلم رنفیلد 2023

اجازه بدهید کمی درباره موضوع فیلم renfield 2023 صحبت کنیم. کمتر کسی هست که درباره خون‌آشام مخوف، کنت دراکولا چیزی نشنیده باشد. حالا در این فیلم قرار است داستان او و خدمتکار وفادارش را دنبال کنیم. در خلاصه فیلم Renfield 2023 آمده که این فیلم سینمایی درباره رنفیلد است که تصمیم می‌گیرد قرن‌ها کار خود را به عنوان پیرو و آشنای کنت دراکولا رها کند و زندگی جدیدی در شهر مدرن نیو اورلئان، جایی که او عاشق یک پلیس راهنمایی و رانندگی به نام ربکا کوئینسی می‌شود، آغاز کند. اما آیا رها کردن کنت دراکولا و نقشه‌های شومش به همین راحتی است؟ بهتر است خودتان سراغ تماشای رنفیلد فیلم جدید نیکلاس کیج و نیکلاس هولت بروید و پاسخ این سوال را بیابید.

نکات خواندنی بیوگرافی الناز شاکردوست از رتبه 11 کنکور تا بازیگری + تصاویر

خلاصه داستان فیلم رنفیلد 2023

فرایند تولید رنفیلد

کریس مک‌کی که در کارنامه‌اش کارگردانی فیلم سینمایی جنگ فردا (The Tomorrow War) و انیمیشن فیلم لگو بتمن (The Lego Batman Movie)  دیده می‌شود، رنفیلد را با فیلمنامه‌ای از رایان ریدلی که خود بر مبنای داستانی از رابرت کرکمن به نگارش درآمده، مقابل دوربین برده است. کرکمن بخاطر نگارش کمیک‌هایی مانند مردگان متحرک و کاپیتال مارول شناخته می‌شود. همچنین مک‌کی به همراه کرکمن و دیوید آلپرت، سامانتا نیسنبویم و برایان و شان فورست، رنفیلد را تولید کرده‌اند. فیلمبرداری رنفیلد از ۳ فوریه ۲۰۲۲ در نیواورلئان آغاز شد و در ۱۴ آوریل ۲۰۲۲، دقیقا یک سال قبل از زمان اکران برنامه‌‌ریزی شده، به پایان رسید. این فیلم از ۱۴ آوریل ۲۰۲۳ اکران خود را در سینماها آغاز کرده است.

فرایند تولید رنفیلد

جهان تاریک یونیورسال

استودیو یونیور سال در سال‌های اخیر تلاش کرده است با ساخت فیلم‌هایی که در یک جهان سینمایی بهم‌پیوسته به نام جهان تاریک (The Dark Universe) اتفاق می‌افتند، معروف‌ترین هیولاهای سینمایی عصر طلایی خود را احیا و بروز رسانی کند (هیولاهایی مانند دراکولا، مومیایی، مرد نامرئی، مرد گرگ‌نما و غیره). متاسفانه اما شرایط خوب پیش نرفت. بازسازی مومیایی در سال ۲۰۱۷ با بازی تام کروز در نقش اصلی به همان اندازه فیلم مرد گرگ‌نمای سال ۲۰۱۰ با بازی بنیسیو دل‌تورو با رگبار نقدها و نظرات منفی مواجه شد. تنها فیلم مرد نامرئی که در سال ۲۰۲۰ توسط بلوم‌هاوس پروداکشنز ساخته شد، با موفقیت انتقادی همراه بود.

تریلر فیلم رنفیلد 2023

بیوگرافی بازیگران فیلم رنفیلد 2023

در نوامبر 2019، دکستر فلچر (Dexter Fletcher) برای کارگردانی این فیلم استخدام شد اما در آوریل 2021، فلچر برای کار بر روی فیلم The Saint از کارگردانی استعفا داد. همان ماه کریس مک‌کی پس از مذاکراتی به عنوان کارگردان فیلم شروع به کار کرد. در آگوست 2021 نیکلاس هولت برای بازی در نقش رنفیلد قرارداد امضا کرد و در نوامبر همان سال نیکلاس کیج برای نقش کنت دراکولا انتخاب شد. آکوافینا (Awkwafina) و بن شوارتز (Ben Schwartz) در دسامبر به بازیگران پیوستند و آدریان مارتینز (Adrian Martinez)، شهره آغداشلو (Shohreh Aghdashloo)، بس روس (Bess Rous)، جیمز موسز بلک (James Moses Black)، کارولین ویلیامز (Caroline Williams) و براندون اسکات  جونز (Brandon Scott Jones) برای بازی در این فیلم در سال 2022 تایید شدند. فیلمبرداری نیز در 3 فوریه 2022 در نیو اورلئان آغاز شد. در ادامه بیوگرافی هنرپیشه‌‌های فیلم سینمایی renfield را بررسی می‌کنیم.

بیوگرافی و معرفی ستاره های کوچک سینمای ایران

نیکلاس هولت در نقش رنفیلد

نیکلاس کارادوک هولت بازیگر انگلیسی متولد 7 دسامبر 1989 برابر با 16 آذر 1368 است. هولت جوایز مختلفی از جمله نامزدی جایزه فیلم آکادمی بریتانیا، دو جایزه گلدن گلوب و جایزه امی را دریافت کرده است. کارنامه بازیگری او شامل بازی در پروژه‌های مستقل در صنعت فیلم آمریکا و بریتانیا است. از جمله این فیلم‌ها می‌توان به فیلم کمدی زامبی و رمنس Warm Bodies محصول سال 2013، فیلم اکشن و آخرالزمانی Mad Max محصول سال 2015، فیلم کمدی سیاه The Favourite محصول سال 2018، فیلم زندگی‌نامه ای و درام Tolkien محصول سال 2019، سریال کمدی درام The Great محصول سال 2020 تا کنون و فیلم کمدی و ترسناک The Menu محصول سال 2022 اشاره کرد.

نیکلاس هولت در نقش رنفیلد

نیکلاس کیج در نقش کنت دراکولا

نیکلاس کیم کاپولا که به نام حرفه‌ای نیکلاس کیج شناخته می‌شود، بازیگر آمریکایی متولد 7 ژانویه 1964 برابر با 17 دی 1342 است. او بازیگر و تهیه‌کننده است. او در خانواده کاپولا متولد شد و جوایز مختلفی از جمله اسکار، جایزه انجمن بازیگران سینما و جایزه گلدن گلوب را دریافت کرده است.

از دیگر آثار نیکلاس کیج، بازیگر فیلم رنفیلد ۲۰۲۳، می‌توان به بازی در فیلم کمدی رمنس Vally Girl محصول سال 1983، فیلم کمدی درام و رمنس It Could Happen To You محصول سال 1994، فیلم کمدی درام و رمنس The Family Man محصول سال 2000 و فیلم درام جنایی Lord of War محصول سال 2005، فیلم ابرقهرمانی Ghost Rider محصول سال 2007، فیلم اکشن و ترسناک Mandy محصول سال 2018 و فیلم اکشن کمدی The Unbrearable Weight of Massive Talent محصول سال 2022 اشاره کرد.

نگاهی به فیلم عاشقانه زندگی های گذشته

نیکلاس کیج در نقش کنت دراکولا

آکوافینا در نقش ربکا کوئینسی

نورا لوم که با نام حرفه‌ای آکوافینا شناخته می‌شود، بازیگر، رپر و کمدین آمریکایی متولد 2 ژوئن 1988 برابر با 12 خرداد 1367 است. او در سال 2012 زمانی که آهنگ رپش به نام My Vag در یوتیوب محبوب شد، به شهرت رسید. او سپس اولین آلبوم خود را با نام Yellow Ranger در سال 2014 منتشر کرد و در سریال کمدی Girl Code محصول سال 2014 تا 2015 حضور پیدا کرد. دومین آلبوم او به نام In Fina We Trust در سال 2018 منتشر شد.

دیگر آثار او عبارتند از: فیلم کمدی Neighbors 2 محصول سال 2016، فیلم Ocean’s 8 محصول سال 2018، فیلم کمدی درام و رمنس Crazy Rich Asians محصول سال 2018 و فیلم کمدی فانتزی و ماجراجویی Jumanji: The Next Level محصول سال 2019.

آکوافینا در نقش ربکا کوئینسی

شهره آغداشلو در نقش الا

شهره آغداشلو وزیری تبار از بازیگران ایرانی و آمریکایی فیلم رنفیلد ۲۰۲۳ متولد 11 می 1952 برابر با 21 اردیبهشت 1331 است. او پس از ایفای نقش های متعدد بر روی صحنه، اولین بازی خود را در فیلم شطرنج باد (Chess of the Wind) محصول سال 1976 انجام داد. دو فیلم بعدی او گزارش (The Report) و سوته دلان (Sooteh-Delan) محصول سال 1977 تحسین منتقدان را در پی داشت و آغداشلو را به عنوان یکی از بانوان برجسته ایران معرفی کردند، اگرچه پخش این فیلم‌ها در خود ایران توقیف شدند.

فیلم درام The Cuban محصول سال 2019، فیلم ترسناک و ماورا طبیعه Run Sweetheart Run محصول سال 2020، فیلم کمدی و ماورا طبیعه Ghostbusters محصول سال 2021 و سریال اکشن و ماجراجویی Arcane محصول سال 2021 از دیگر آثار شهره آغداشلو هستند.

معرفی فیلم کمدی ورود و خروج ممنوع با حضور ستاره های کمدی سینما

شهره آغداشلو در نقش الا

نقد و نمرات فیلم رنفیلد

نظرات فیلم رنفیلد مثبت و منفی بودند. این اثر به خاطر لحن طنز و ایفای نقش بازیگرانش مورد تحسین قرار گرفت اما به خاطر فیلمنامه و داستانش از آن انتقاد شد. سایت راتن تومیتوز پس از بررسی نظرات 261 منتقد، 57 درصد آراء آن‌ها نسبت به این فیلم را مثبت ارزیابی کرد. این در حالیست که این اثر در IMDb نمره 6.4 از 10 را گرفت و توانست رضایت 90 درصد کاربران گوگل را نیز به خود جلب کند. در سایت متاکریتیک نیز می‌توانیم مشاهده کنیم که میانگین امتیاز 49 منتقد به این فیلم، 53 از 100 بوده؛ 16 نفر از این منتقدان نظری مثبت نسبت به این فیلم داشتند، 30 نفر نظر متوسط داشتند و 3 نفر نیز نظرشان منفی بود. در ادامه می‌توانید نقد فیلم renfield توسط برخی از این منتقدان را ببینید.

نقد و نمرات فیلم رنفیلد

Collider / مگی بوچلا: 83

کارگردان مک‌کی تعادل ویژه‌ای که بین ترس و زیاده‌روی وجود دارد را درک می‌کند و همین است که باعث می‌شود تماشای رنفیلد بسیار لذت‌بخش باشد.

Total Film / جیمی گراهام: 80

با اینکه مانند فیلم مرد نامرئی ماندگار نیست، اما انتخاب خوبی برای یک شب جمعه در سینماست.

The Playlist / متیو موناگل: 75

حتی اگر با داستان‌های رشد شخصی کسانی مانند رنفیلد و ربکا نیز ارتباط برقرار نکنیم، به لطف کیج، رنفیلد یک فیلم ترسناک کمدی نادر است که بین اخترام و بی‌نظیمی بازیگوشانه تعادل برقرار می‌کند.

Film Threat / آلن انجی: 60

رنفیلد یک فیلم خوب است که پتانسیل خود برای عالی بودن را نابود می‌کند.

Screen Rant / می عبدالباکی: 50

فیلم رنفیلد مسخره است و سکانس‌های اکشن خارق‌العاده و بخش‌های کمدی خوبی دارد اما می‌توانست خیلی بهتر از این باشد.

ماجرای ازدواج فرناز رهنما و 9 سال دوستی او با همسرش

San Francisco Chronicle / باب استراس: 50

این کمدی ترسناک و ظالمانه و خشونت‌آمیز بیشتر شبیه جان ویک است تا تاد براونینگ و این تازه گوشه‌ای از مبهم بودن لحن آن را نشان می‌دهد.

BBC / کارین جیمز: 40

فیلم رنفیلد تنها به خاطر ایفای نقش سرگرم‌کننده کیج، هولت و آکوافینا ارزش تماشا دارد و نه به خاطر هیچ چیز دیگری.

نقد فیلم از سایت امپایر

کیم نیومن | سنت فیلم‌های هیولایی یونیورسال پیکچرز که براساس آثار موفق تعریف کننده ژانر در اوایل دهه ۳۰ بنا شد (فیلم‌هایی مانند دراکولا تاد براونینگ با حضور بلا لوگوسی یا فرانکنشتاین جیمز ویل با بازی بوریس کارلوف)، در دهه‌های اخیر در حال کشمکش و تقلا برای حفظ خود بوده است. علی رغم عرضه هزاران کالای هالووین در هر سال، یونیورسال مجبور شده است با برداشت‌های آفرینش‌گران دیگر در مورد مخلوقاتی که خارج از چارچوب کپی رایت قرار می‌گیرند، رقابت کند. تلاش‌های داخلی آن‌ها برای احیای هیولاهای اصلی‌شان به آثار ناامیدکننده تا فاجعه‌باری مانند ون هلسینگ (Van Helsing) و جدیدترین بازسازی مومیایی (The Mummy) منجر شده است. رنفیلد کریس مک‌کی، دراکولا (نیکلاس کیج) را به عنوان بدترین رئیس دنیا معرفی می‌کند و رنفیلد (نیکلاس هولت) را به عنوان سوگلی‌ای که در یک رابطه آسیب‌زننده به شدت وابسته با شاهزاده تاریکی گیر افتاده است.

دراکولا برای مک‌کی که خون‌آشام را در سریال تلویزیونی مرغ ربات (Robot Chicken) و فیلم لگو بتمن به تصویر کشیده، به وضوح کارکردی شبیه یک توتم دارد و رنفیلد نیز سرشار از عشق به سنت بزرگ وحشت است. مونتاژ ابتدایی بیانگر فیلم، هولت و کیج را بر روی دوایت فرای و بلا لوگوسی در فوتیج‌هایی از دراکولای ۱۹۳۱ فتوشاپ می‌کند و به نوعی آن را به عنوان اولین دنباله واقعی از زمان دختر دراکولا (Dracula’s Daughter) معرفی می‌کند. هولت یک یا دو بار خس خس کردن‌‌های فراموش‌نشدنی فرای را دست می‌اندازد و قطعه دریاچه قو را – که در ابتدای دراکولای اصلی پخش می‌شود – به یک موسیقی شلوغ تبدیل می‌کند. همچنین کیج در حالیکه با یک دندان کوسه (و یک کلاه مردانه استوانه‌ای) از ظاهر لان چینی در فیلم قبل‌تر براونینگ، فیلم خون آشامی گمشده لندن پس از نیمه شب (London After Midnight) تقلید می‌کند (فیلمی که در آن چینی نوع بسیار متقاوتی از این موجود را خلق کرد)، همزمان ادای احترامی به بلا لوگوسی بجا می‌آورد. پس از دهه‌ها خون‌آشام‌هایی که یا در ردیف شخصیت‌های عاشق محکوم به فنا یا معتادان بی‌رحم به دام می‌افتادند، کیج دراکولایی را به ما می‌دهد که در تمام سطوح شرور است. موجودی حقیر و طعنه‌زن که با نوکر آزاردیده‌اش رفتاری کنترل‌گرانه دارد و همچنین جاه‌طلب زیرا قصد دارد با خانواده جنایتکار نیواورلئان ارتباط برقرار کند و بر جهان مسلط شود.

معرفی کامل سریال پرطرفدار ترکی خواهر و برادرانم (Kardeslerim)

معجون رنفیلد کاملا التقاطی است. در واقع رنفیلد علاوه بر اینکه پاستیشی (تقلید آگاهانه و ستایشگرانه) از ترسناک‌های کلاسیک و یک کمدی سیاه محل کار (Workplace Comedy) بنظر می‌رسد، یک فیلم اکشن به سبک خونریزی قهرمانانه (Heroic bloodshed) فیلم‌های مبارزه خیابانی دهه هفتادی یا حتی فرانچایز شورش (Raid) اخیر است. رنفیلد اساسا دوست‌داشتنی و در عین حال ویرانگر هولت (خون دراکولا به او قدرت مبارزه فوق‌العاده‌ای می‌بخشد)، با پلیسی مجرد و درستکار با بازی آکوافینا وارد رابطه می‌شود تا قبل از اینکه با دراکولا روبرو شوند با کارتل جنایتکار لوبو – به رهبری شهره آغداشلو و بن شوارتر به عنوان پسر شماره یک خراب کار – و فساد ریشه یافته همکاران پلیس او مقابله کنند. این یک فیلم کمدی ترسناک پر از خون‌وخونریزی و تعداد زیادی آدم‌ بد‌های تکه تکه شده است. اما گاهی اوقات برای نمایش لحظاتی حزن‌انگیز درباره زندگی‌ای که رنفیلد با فرمانپذیری در برابر اربابش از دست داده است و همچنین برای به تصویر کشیدن چرخش‌های غیرمعمول در افسانه خون‌آشام، مکث می‌کند. کیج که در حین بازی در بوسه خون‌آشام یک سوسک واقعی خورد، بطور واضحی همه عمرش منتظر چنین نقشی بوده است و در هر لحظه‌ با اشتهایی سیری‌ناپذیر ظاهر می‌شود. اما هولت و آکوافینا به فیلم شور و احساس می‌بخشند.

رنفیلد بجای اینکه یک فیلم گوتیک اسرارآمیز باشد یک اکشن-کمدی تاریک است. فیلمی که برای خشنود ساختن طرفداران دیرینه دراکولا ساخته شده و در عین حال به نسل‌های جدید یادآوری می‌کند که این کنت اولین و بدون شک بهترین شرور هیولا در تاریخ ترسناک هالیوود بوده است.

دهه هفتادی های جذاب سینمای ایران چه کسانی هستند؟

امتیازهای فیلم رنفیلد

تا زمان انتشار مطلب

وبسایتمیانگین امتیاز
IMDB۶.۸ از ۱۰
کاربران متاکریتیک۶.۸ از ۱۰
منتقدان راتن تومیتوز۶۰ درصد بر اساس ۱۷۸ نقد
کاربران راتن تومیتوز۸۱ درصد
منتقدان متاکریتیک۵۴ درصد براساس ۴۱ نقد
۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا