اخبار بازیگرانسریال خارجی

همه چیز درباره سریال ترکی زیبا تر از تو (Senden Daha Güzel)

سریال زیباتر از تو یکی از سریال‌های ترکی سال 2022 بود که در زمان پخش خود توانست نظرات مخاطبان را به خود جلب کند و دیده شود. این اثر از شبکه فاکس ترکیه پخش می‌شد. در این مطلب، خبرهای مربوط به سریال ترکی زیباتر از تو و همین‌طور اطلاعاتی را که تاکنون از حاشیه و اصل سریال ترکی زیباتر از تو منتشر شده می‌خوانید.

کارگردان سریال ترکی زیباتر از تو چه کسی است؟

سازندگان سریال زیباتر از تو دنیز کولوچ (Deniz Koloş)، هاکان کیرواواچ (Hakan Kırvavaç) و ارسوی گولر (Ersoy Güler) هستند.

سریال ترکی زیباتر از تو کی میاد؟

این سریال نخستین بار در تاریخ 7 ژوئن 2022 (17 خرداد 1401) بر روی آنتن شبکه FOX رفت

موضوع سریال ترکی زیباتر از تو چیست؟

در خلاصه سریال ترکی زیباتر از تو آمده است: افسون در روستایی در غازی عینتاب بعنوان متخصص پوست کار میکنه و همراه پدرش تو یه خونه باغ شاد و خوشبخت زندگی میکنه تا این که از مادرش پروین که 21 سال پیش اونا رو ترک کرده و دیگه هم خبری ازش نشده خبری میرسه. پروین که یه جراح معروف زیبایی در استانبوله، پسری به نام امیر رو به عنوان راننده اش دنبال دخترش میفرسته تا برای آخرین بار اونو ببینه. ولی وقتی به استانبول میره میبینه اینا همش دروغه ولی بعد از ماجراهایی اونجا موندگار میشه و زندگیش به کل عوض میشه ودر نهایت…

بازیگران نقش اصلی سریال ترکی زیباتر از تو چه کسانی هستند؟

Cemre Baysel, Burak Çelik, Ebru Cündübeyoğlu, Sevinç Erbulak, Cem Kurtoğlu, Berat Yenilmez, Ozan Kaya Oktu, Beril Kolcu, Merve Şen, Bahar Süer, Tuğçe Kumral, Gözde Kaya, Yunus Eski, Anıl Çelik, Mehmet Cihan Ercan, Aziz Caner İnan, Sena Çakır و… بازیگران سریال ترکی زیباتر از تو هستند.
هومن برق نورد ؛ از قهر و آشتی با تلویزیون تا علاقه شدید به همسرش

مشخصات سریال ترکی زیباتر از تو

نام سریالزیباتر از تو ، از تو زیباتر
نام سریال به زبان محلیSenden Daha Güzel
کارگرداندنیز کولوچ (Deniz Koloş)، هاکان کیرواواچ (Hakan Kırvavaç) و ارسوی گولر (Ersoy Güler)
تهیه کنندهFaruk Turgut
ژانرعاشقانه، کمدی، درام و پزشکی
زمان پخش7 ژوئن 2022 (17 خرداد 1401)
شبکه پخششبکه فاکس ترکیه
کمپانی تولید کنندهگُلدفیلم
شمار قسمت‌ها
 14 قسمت

عوامل سریال زیباتر از تو

  • به کارگردانی : Deniz Koloş
  • نویسنده : Ayşe Üner Kutlu
  • تهیه کننده : Faruk Turgut
  • کارگردان هنری : Gold Film

لیست بازیگران سریال زیباتر از تو

  • جمره بایسل (Cemre Baysel) در نقش افسون ارمغان
  • بوراک چلیک (Burak Çelik) در نقش امیر دمیرهان
  • ابرو جوند بی اوغلو (Ebru Cündübeyoğlu) در نقش پروین سویلو
  • برات ینیلمز (Berat Yenilmez) در نقش کایا دمیرهان
  • سوینچ اربولاک (Sevinç Erbulak) در نقش سرپیل دمیرهان
  • جم کورت‌اوغلو (Cem Kurtoğlu) در نقش فردی ارمغان
  • جهان ارجان (Cihan Ercan) در نقش یاشار
  • توگچه کومرال (Tuğçe Kumral) در نقش شیرین
  • گوزده کایا(Gözde Kaya) در نقش گولدن
  • آنیل چلیک(Anıl Çelik) در نقش مته
  • مروه شن(Merve Şen) در نقش بینور
  • عزیز جانر ایران(Aziz Caner İnan) در نقش تانر
  • کیمیا گوکچه در نقش جانان
  • اوزان کایا(Ozan Kaya) در نقش جم دمیرخان
  • یونوس اسکی(Yunus Eski) در نقش سارپ
  • بریل کولجو(Beril Kolcu) در نقش بورجو
  • ثنا چاکیر(Sena Çakır) در نقش آصلی

معرفی سریال ترکی زیباتر از تو

یکی از مسائلی که در سریال‌های ترکیه دیده می‌شود، این است که این آثار بر پایه مخاطبان جلو می‌‌روند. یعنی نویسنده و کارگردان ابتدا یک ایده را تبدیل به سریال و از شبکه ای معتبر شروع به پخش آن می‌کنند. اگر این ایده با استقبال بالا روبه‌رو داستان همچنان ادامه پیدا می‌کند. پایان زودهنگام برای یک اثر هم بستگی به دو عامل دارد. اول آنکه سازنده صلاح را در آن می‌بیند که سریال بیشتر از آن پیش نرود چون دچار افت کیفیت می‌شود و دوم سریال مخاطب چندان ندارد!

بازگشت رضا رشیدپور به تلویزیون با ساعت صفر

سریال زیباتر از تو (Senden Daha Güzel) یک سریال ترکیه ای به کارگردانی دنیز کولوچ (Deniz Koloş)، هاکان کیرواواچ (Hakan Kırvavaç) و ارسوی گولر (Ersoy Güler) است. این اثر اقتباسی از کتابی به همین نام به قلم عایشه اونر کوتلو (Ayşe Üner Kutlu) بود.

سریال ترکی زیباتر از تو در زمان شروع خود از شبکه FOX با استقبال روبه‌رو شد و می‌توان به جرعت گفت که ایده اولیه این اثر می‌توانست آن را بسیار جذاب کند. اما زیباتر از تو از میانه راه دچار نوسان و سپس نزول شد. سازندگان گویی عجله داشتند و قصد داشتند قصه را خیلی سریع پیش ببرند. همچنین اگر به نمرات سریال ترکی زیباتر از تو نگاهی بیاندازید، درمی‌یابید که این اثر پرطرفدار بود و فینال خوردن زود آن نیز ایده خوبی به نظر نمی‌آمد. مخصوصا دو قسمت آخر سریال که جمع بندی منطقی برای داستان نبودند.

داستان سریال ترکی زیباتر از تو

داستان این اثر از سریال های عاشقانه ترکی درباره دختری جوان و زیبا به نام افسون است که هوش خوبی دارد و در روستای خود با پدرش به عنوان یک متخصص پوست کار می‌کند. افسون و پدرش یک مزرعه دارند و تا جایی که دختر به خاطر دارد، مادرش از سنین کودکی او را ترک کرده است. روزی با آمدن خبری از مادرش و شنیدن اینکه او در بستر مرگ است، دختر به استانبول می‌رود. اما ظاهرا این صرفا یک نقشه از طرف مادرش برای کشاندن او به استانبول بوده تا افسون در نبود او کلینیک زیبایی مجهزش را اداره کرد. دختر ابتدا از شنیدن این پیشنهاد قصد دارد به نزد پدرش برگردد و زندگی خود را ادامه دهد اما با تهدید مادرش مبنی بر اینکه اگر پیشنهاد را قبول نکند مزرعه پدرش از دست می‌رود، تسلیم می‌شود‌.

معرفی کامل و نقد فیلم پرستاره بابیلون (Babylon )

اما قسمت بد ماجرا آنجاست که پزشکی به نام امیر نیز در این کلینیک کار می‌کند و اداره امور را در دست دارد. امیر خوش قیافه اما به شدت متکبر است. او همچنین از بودن افسون‌ در کلینیک اصلا راضی نیست و این موضوع دردسرساز می‌شود. این خلاصه سریال ترکی زیباتر از تو که درباره آن با شما صحبت کردیم.

ژانر سریال ترکی زیباتر از تو

ژانر سریال زیباتر از تو عاشقانه، کمدی، درام و پزشکی است.

زمان پخش سریال ترکی زیباتر از تو

این سریال نخستین بار در تاریخ 7 ژوئن 2022 (17 خرداد 1401) بر روی آنتن شبکه FOX رفت و 17 سپتامبر 2022 (26 شهریور 1401) به پایان رسید.

تعداد قسمت های سریال ترکی زیباتر از تو

تعداد قسمت های سریال زیباتر از تو مجموعا 14 قسمت بود.

پوستر سریال ترکی زیباتر از تو

پوستر سریال ترکی زیباتر از تو

تیزر سریال ترکی زیباتر از تو

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی زیباتر از تو

به بخش هنرپیشه‌های این سریال ترکی می‌رسیم. عمده بار بازیگری این سریال بر روی دوش دو نقش کلیدی آن است که روند داستان را پیش می‌برند. در ادامه با بازیگران اصلی این مجموعه تلویزیونی آشنا می‌شوید.

جمره بایسل از بازیگران زن سریال در نقش افسون ارمغان

جمره بایسل (Cemre Baysel) بازیگر اهل ترکیه در 5 فوریه سال 1999 (16 بهمن 1377) به دنیا آمد. او در دانشگاه هنر اجه ترکیه تحصیل کرد و در سال 2014 با سریال دریای سبز (Yeşil Deniz) کار خود را شروع کرد. پس آن در سال 2017 در سریال گمنام‌ها (İsimsizler) حضور داشت و با نقش فیروزه در مجموعه تلویزیونی تاریخی پایتخت: عبدالحمید (Payitaht Abdülhamid) درخشید. سریال‌های دستم را رها مکن (Elimi Bırakma)، رامو (Ramo) و بازی بخت (Baht Oyunu) از جمله آثار دیگر جمره بایسل هستند. او در سریال زیباتر از تو برای اولین بار نقش اول زن را ایفا کرد.

بیوگرافی اویکو کارایل بازیگر معروف به مگان فاکس ترکیه

جمره بایسل در نقش افسون ارمغان

بوراک چلیک از بازیگران مرد سریال در نقش امیر دمیرهان

بوراک چلیک (Burak Çelik) هنرپیشه و مدل اهل ترکیه در 21 ژوئیه 1992 (29 تیر 1371) به دنیا آمد. او ابتدا به عنوان مدل وارد عرصه شد و ضمن جلب کردن توجهات موفق شد تا در چند رقابت نیز برنده شود. سپس با سریال رز سیاه (Karagül) وارد حرفه بازیگری شد. او در سریال با عشق زندگی زیباست (Hayat Sevince Güzel) نقش اصلی را ایفا کرد و سپس در آثاری همچون سریال‌های قول (Söz)، گذشته عزیز (Sevgili Geçmiş)، قیام عثمان (Kuruluş Osman) و من در این جهان نمی‌گنجم (Ben Bu Cihana Sığmazam) حضور پیدا کرد. چلیک در سریال ترکی زیباتر از تو نقش اصلی را دارد.

بوراک چلیک در نقش امیر دمیرهان

ابرو جوند بی اوغلو در نقش پروین سویلو

ابرو جوندو بی اوغلو (Ebru Cündübeyoğlu) بازیگر، خواننده و نویسنده ترکیه ای در 10 سپتامبر 1974 (19 شهریور 1353) به دنیا آمد. او از اجراهای تلویزیونی کار خود را شروع کرد و سپس اولین سریال او لبخند من (Gülüm) بود که در آن ایفای نقش داشت. علاوه بر آن او نویسندگی نیز انجام‌ می‌دهد و آلبوم‌های موسیقی نیز در کارنامه خود دارد. سریال خانه تو سرنوشت توست (Doğduğun Ev Kaderindir) و فیلم رقص با شغال ها (Çakallarla Dans 6) از جدیدترین آثار این هنرپیشه هستند. ابرو جوندو بی اوغلو در سریال زیباتر از تو نقش مادر افسون را دارد.

ابرو جوند بی اوغلو در نقش پروین سویلو

برات ینیلمز در نقش کایا دمیرهان

برات ینیلمز (Berat Yenilmez) بازیگر اهل ترکیه متولد 5 اکتبر 1970 (13 مهر 1349) است. او از سال 1995 حرفه بازیگری را آغاز کرد و عمدتا به خاطر نقش اوستا سمی در سریال دهه هشتادی ها (Seksenler) شناخته می‌شود. ینیلمز در آثاری همچون باغچه عشق (Sevda’nın Bahçesi) و سریال جدید مطرود گریه نمی‌کند (The Fallen Doesn’t Cry) ایفای نقش داشته است.

حقایق جالب زندگی نرگس محمدی بازیگر ستایش و ماجرای ازدواج و طلاقش از علی اوجی

برات ینیلمز در نقش کایا دمیرهان

 

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا