اخبار بازیگرانبازیگران ترکبیوگرافی بازیگران

معرفی کامل ابراهیم چلیک‌کول بازیگر ترکیه ای فیلم مست عشق

در این بخش بیوگرافی ابراهیم چلیک‌کول بازیگر معروف ترکیه را مرور میکنیم. بیوگرافی ابراهیم چلیک‌کول از بازیگران مرد توانمند کشورمان که بیشتر او را با سریال عشق سیاه و سفید به یاد می آوریم ، به همراه اطلاعاتی از زندگی شخصی و هنری او با عکس های شخصی او و خانواده اش را میبینیم.امروز از 0 تا 100 با بیوگرافی ابراهیم چلیک‌کول آشنا میشویم. در ادامه با بازیگرآنلاین همراه باشید.

ابراهیم چلیک‌کول متولد چه سالی است؟

ابراهیم چلیک‌کول زادهٔ ۱۴ فوریهٔ ۱۹۸۲ است و ۴۱ سال سن دارد.

ابراهیم چلیک‌کول فعالیت خود را از چه سالی آغاز کرد؟

ابراهیم چلیک‌کول فعالیت خود را از سال 2007 آغاز کرد.

ابراهیم چلیک‌کول مجرد است یا متاهل؟

ابراهیم چلیک‌کول متاهل است و سال 2017 با میهره موتلو ازدواج کرده است.حاصل این ازدواج فرزندی به نام علی است.

خلاصه بیوگرافی ابراهیم چلیک‌کول

نام اصلیابراهیم چلیک‌کول İbrahim Çelikkol
تاریخ تولد۱۴ فوریهٔ ۱۹۸۲ ‏(۴۱ سال)
محل تولدازمیت، ترکیه
تحصیلاتدانشجوی انصرافی رشته اقتصاد
پیشههنرپیشه، مدل، و بازیکن بسکتبال
سالهای فعالیت۲۰۰۷–اکنون
همسرMihre Mutlu
قد1.85 متر

بیوگرافی ابراهیم چلیک‌کول

بیوگرافی ابراهیم چلیک‌کول

در بیوگرافی ابراهیم چلیک‌کول (İbrahim Çelikkol‎)آمده است:وی متولد ۱۴ فوریهٔ ۱۹۸۲ هنرپیشه، مدل، و بازیکن بسکتبال اهل ترکیه و دانشجوی انصرافی رشته اقتصاد است.

 تصاویر کودکی ابراهیم چلیکول و خواهرش

ابراهیم چلیک‌کول بازیکن حرفه‌ای لیگ بسکتبال ترکیه و عضو تیم ملی بسکتبال جوانان بود.در بیوگرافی ابراهیم چلیک‌کول بهتر است بدانید او پدرش را که خود بازیکن حرفه‌ای فوتبال و مشوق اصلی وی در زمینه ورزش بود را در سال ۲۰۰۰ از دست داد.

عکس های دیدنی از بازیگران در دوران مدرسه
ابراهیم چلیکول بعنوان بسکتبالیست
ابراهیم چلیک‌کول بعنوان بسکتبالیست

در ادامه بیوگرافی ابراهیم چلیک‌کول میخوانیم: ابراهیم چلیک‌کول بعد از مرگ پدرش تصمیم گرفت برای تحصیل به یکی از دانشگاه‌های استانبول برود. نماینده یک شرکت مدلینگ، او را در یکی از خیابان‌های استانبول دید و دعوتش کرد که چند عکس امتحانی برای مدل شدن از او بگیرند. به این ترتیب سرنوشت او را به طرف دنیای مد برد. ابراهیم در آن زمان فقط نوزده سال داشت اما خیلی زود نماینده و مدل مارک‌های معروفی شد.

اولین کت واک خود را برای برند VAKKO، یکی از برندهای لوکس و شیک ترکیه، انجام داد. اما بعد از سفر به ایتالیا بود که دستمزدش خیلی زیاد شد و توانست جایگاهش را در صنعت و تجارت مدلینگ حسابی محکم کند.

اما ده سال که از ورودش به دنیای مد گذشت؛ با خودش فکر کرد که چند سال دیگر می‌تواند همچنان مدل بماند؟ او راهی نداشت جز اینکه برای آینده‌اش تصمیم جدی بگیرد که می‌خواهد چه کار کند؛ چون عمر مدل بودن بسیار کوتاه است. ابراهیم در این مدت به اندازه کافی در مورد لباس و صنعت پوشاک اطلاعات به دست آورده بود؛ برای همین تصمیم گرفت یک فروشگاه لباس در استانبول افتتاح کند و آینده زندگی‌اش را به نوعی تضمین کند و نگران فردای بیکاری و بی‌درآمدی نباشد.

فتوشوت ابراهیم چلیکول
فتوشوت ابراهیم چلیک‌کول

بیوگرافی خانواده ابراهیم چلیک‌کول

در بیوگرافی ابراهیم چلیک‌کول درباره ی خانواده اش آمده است: ابراهیم چلیک‌کول در شهر ازمیر استان قوجاایلی ترکیه به دنیا آمده است.

خانواده مادری او اصالت پوماک دارند که از سالونیک – یونان مهاجرت کرده اند و خانواده پدری او نیز عرب هستند. ابراهیم تنها یک خواهر بنام آصلی دارد.

آرشیو آهنگ های رسول نجفیان

خواهر کوچکترش بعنوان مدرس در دانشگاه تدریس می کند و پدرش که افسر بازنشسته نیروی دریایی بود در 18 سالگی ابراهیم بخاطر حمله قلبی درگذشت

ازدواج و وضعیت تاهل ابراهیم چلیک‌کول

بیشترین جستجوها در بیوگرافی ابراهیم چلیک‌کول درباره همسر ایشان است که شما عزیزان میخواهید بدانید همسر ایشان کیست.

ابراهیم چلیک‌کول در بین سال های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۱ با خواننده ترک توبا اکینجی رابطه داشت. وی در سال ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۳ با دنیز چاکر همبازی خود در سریال عفت قرار آشنایی گذاشت و طبق برخی گزارشات با وجود اینکه قرار بود با او ازدواج کند به او خیانت کرد.

در سال ۲۰۱۳ با یاسمین کای آلن بازیگر انگلیسی- ترکیه ای آشنا شد . به نظر می رسید وی در آن زمان به راستی قصد خداحافظی از زندگی مجردی را داشت و یا دست کم مطبوعات ترکیه اینطور می نوشتند. خبرنگاران در مورد برنامه ازدواج قریب الوقوع او خبر می دادند و بازیگر ترک سینم کوبال که همبازی ابراهیم در سریال “مرحمت” بود و آن دو در سال ۲۰۱۴ با هم قرار آشنایی گذاشتند، همسر آینده احتمالی او از دیدگاه خبرنگاران بود.

رابطه عاشقانه این زوج شباهت زیادی به متن فیلمنامه ای داشت که در آن مشغول بازی بودند که البته در نهایت این رابطه به جدایی رسید و گفته می شد ابراهیم دوباره رابطه اش را با دنیز آغاز کرد، گرچه به سوالات خبرنگاران در این مورد پاسخ نمی داد و دنیز نیز به دوستانش افشا کرده بود که رابطه آنها دوستانه است و با هم قرار عاشقانه ندارند.

ابراهیم چلیک‌کول در ۲۴ام ماه مه سال ۲۰۱۷ با معماری به نام میهره موتلو ازدواج کرد. این زوج در سال ۲۰۱۹ صاحب پسری بنام علی شدند.

نگاهی به سریال ماورایی رستگاری ویژه رمضان و نوروز 1403
ابراهیم چلیکول و همسرش
ابراهیم چلیک‌کول و همسرش

علایق و حقایقی درباره ابراهیم چلیک‌کول

در ادامه بیوگرافی ابراهیم چلیک‌کول مروری میکنیم بر علایق و حقایقی درباره ی او.با ما همراه باشید.

عاشق حیوانات، طبیعت و سگ‌ها

ابراهیم چلیک‌کول با طبیعت عجین است. قبل از به دنیا آمدن فرزندش، اگر سر فیلمبرداری نبود، دو روز در هفته را در جنگل می‌گذراند. او با وجود معروف بودن در خانه‌ای خارج از شهر زندگی می‌کند و معتقد است هر وجه زندگی‌اش، هم شهرت و هم ساکن بودن در جایی خلوت، جذابیت و هیجان متفاوتی دارد و او از هر کدامشان لذت می‌برد و انرژِی می‌گیرد. در واقع این ابعاد متفاوت و مختلف را دوست دارد. عاشق حیوانات و عاشق سگ‌هایش است و هر زمانی که با آن‌ها می‌گذراند احساس خوشحالی و آرامش فراوان دارد.

حقایقی درباره ابراهیم چلیک‌کول

ابراهیم چلیک‌کول احساساتی است و پرهیاهو

این بازیگر جذاب خودش را بیشتر از هر چیزی انسانی احساساتی می‌داند که درونش شلوغ و پرهیاهوست. خیلی‌ها که او را دیده‌اند گفته‌اند کمی مرموز و گوشه‌گیر هم است. اما ابراهیم می‌گوید؛ آدم‌ها را دوست دارد و علاقه زیادی دارد که با آن‌ها وقت بگذراند؛ حرف بزند؛ به آن‌ها گوش دهد و در لحظات خوب و بد با آن‌ها همراه باشد. روابطش را براساس شفافیت و صداقت برقرار می‌کند و دروغ گفتن و گنگ بودن از جمله چیزهایی است که نمی‌تواند تحمل کند. او درباره آدم‌هایی که با آن‌ها آب‌اش توی یک جوی نمی‌رود هم گفته: «از آدم‌هایی که خودشان را متفاوت از چیزی که هستند، نشان می‌دهند به شدت دوری می‌کنم!»

تفریح‌های ابراهیم چلیک‌کول: استوبرد، قایقرانی و موج سواری

ابراهیم چلیک‌کول برای حفظ تناسب اندام و ظاهر جذابش زیاد ورزش می‌کند. او همچنان بسکتبال بازی می‌کند ولی نه به صورت حرفه‌ای. در زمستان اهل اسنوبرد است و در تابستان قایقرانی و موج‌سواری می‌کند و البته به ورزش‌های کوهستانی هم علاقه دارد.

علت خداحافظی آفرین عبیسی از سینما پس از ازدواجش چه بود؟

آرزوی ابراهیم چلیک‌کول بازی در فیلمی موزیکال

اگر ابراهیم چلیک‌کول در ابتدا به طور تصادفی وارد دنیای بازیگری شده ولی حالا از حرفه‌اش خیلی راضی است و گفته: «اگر کار دیگری انجام می‌دادم، ممکن نبود هیجانی را تجربه کنم که حالا حس می‌کنم. به همین دلیل بازیگری را خیلی دوست دارم و همیشه سعی می‌کنم این کار را به بهترین شکل انجام دهم. آرزویم در بازیگری این است که روی صحنه تئاتر باشم یا فیلمی موزیکال بازی کنم.»

از خودم در آینه راضی هستم اما درون مهم ترست

اگر دوست دارید بدانید ابراهیم چلیک‌کول درباره چهره و خوش تیپی‌اش چه حسی دارد؛ باید برایتان از زبان خودش بگوییم: «من وقتی احساس خوبی دارم خودم را خوش‌تیپ می‌بینم. ولی به طور کلی هر صبح که به آینه نگاه می‌کنم از خودم راضی‌ام. اما فکر می‌کنم خوش تیپ بودن یک مزیت است تا زمانی که درون شما متعادل باشد و بتوانید از پس آن بربیایید. در غیر این‌صورت من فکر می‌کنم اگر فقط ظاهرتان خوب باشد، خطرناک خواهد بود. تصویر مهم است، اما اگر دنیای درون خالی باشد آن تصویر هم معنای خود را از دست می‌دهد.»

مشکی و سفید رنگ عشق ابراهیم چلیک‌کول

ابراهیم چلیک‌کول رنگ سیاه و سفید را برای لباس‌هایش ترجیح می‌دهد. اما خیلی هم خودش را محدود نمی‌کند و لباس رنگی هم می‌پوشد. به طور کلی خودش را اهل مد می‌داند و به ترندهای هر دوره علاقه‌مند است اما سعی می‌کند لباسی را بپوشد که به او می‌آید. در زندگی روزمره هم بیشتر لباس ورزشی می‌پوشد. علاقه زیادی هم به کاپشن‌های چرمی دارد و کمد لباس‌اش پر از رنگ‌های مختلف این نوع کت هاست.

لیست بازیگران سریال بی عاطفه به کارگردانی کمال تبریزی

روحتان می‌خواهد زندگی کند

در آخر هم به شما بگوییم ابراهیم چلیک‌کول به شما که طرفدارش هستید هم توصیه‌هایی دارد: «زندگی را جدی بگیرید. همانطور که روحتان می‌خواهد زندگی کنید. زندگی به طور غیرمنتظره‌ای کوتاه است.»

شروع فعالیت هنری ابراهیم چلیک‌کول

در این بخش از بیوگرافی ابراهیم چلیک‌کول به زندگی حرفه‌ای او نگاهی می‌اندازیم.

در سال 2007 زندگی ابراهیم چلیک‌کول، این مدل خوش چهره ترک ناگهان تغيير کرد؛ وی با کارگردان فیلم عثمان سیناو ملاقات کرد و کارگردان از وی برای ایفای نقش در فیلم دعوت کرده و نقش کاپیتان شامیل باتورایا در فیلم( Pars Narkoterör) را به او پیشنهاد داد. این فیلم آغازی برای حرفه بازیگری ابراهیم چلیک‌کول محسوب شد و از سال 2007 به بعد ابراهیم چلیک‌کول در فیلم ها و سریال های دیگر نیز حضور داشت.

ابراهیم چلیکول در فیلم Narkoterör
ابراهیم چلیک‌کول در فیلم Pars Narkoterör

در سال 2011 با سریال Iffet در نقش جمیل راننده تاکسی مورد تحسین قرار گرفت سپس در سال ۲۰۱۲ در فیلم سینمایی پرهزینه فتح ۱۴۵۳ که موضوع فیلم مربوط به فتح شهر استانبول در سال ۱۴۵۳ بود به عنوان یکی از نقش های اصلی (اولوباتلی حسن) بازی کرد. او با نقش آفرینی در این اثر ، جایزه معتبر بهترین بازیگر جوان با آینده درخشان را از جشنواره Sadri Alışık دریافت کرد.

سپس در نقش جمیل در سریال بسیار موفق و مشهور “عفت” (Iffet) بازی کرد و به لطف نقش خود به عنوان یک راننده تاکسی، در این سریال تبدیل به یکی از چهره های معروف ترکیه شد. سریال مذکور یکی از معروف ترین سریال های این بازیگر است که در سال ۲۰۱۱ از شبکه استار تی وی ترکیه در طی ۷۲ قسمت پخش شد. ابراهیم در این سریال با بازیگر زن ترک دنیز چاکر همبازی بود و بعدها رابطه عاشقانه آنها در دنیای واقعی ادامه پیدا کرد.

ماجرای رابطه ی مینا وحید با رضا کیانیان و دست دادن با او چه بود؟
نمایی از سریال عفت با بازی ابراهیم چلیکول و دنیز چاکر
نمایی از سریال عفت با بازی ابراهیم چلیک‌کول و دنیز چاکر

ابراهیم چلیک‌کول در بین سال های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۴ در سریال “مرحمت” (Merhamet) به کارگردانی چاغاتای توسون در نقش فیرات بازی کرد و با این سریال به شهرت زیادی در ترکیه و دیگر کشورها رسید.این سریال از کانال D ترکیه پخش شد.

در سال ۲۰۱۴ در فیلم مشهور “فقط تو” (Sadece Sen) در نقش علی حضور داشت و همبازی بازیگر معروف ترک باریش آردوچ شد. در همین سال وی در سریال “واکنش” (Reaksiyon) در نقش اووز ظاهر شد.

سال ۲۰۱۶ در سریال گره کور نقش علی نجات را (در کنار بلچیم بیلگین که در سینمایی موفق sadece sen نیز پارتنر او بود) بازی کرد. این سریال ، اولین سریال ترک بود که کمپانی نت‌فلیکس آن را خریداری کرد.

در سال ۲۰۱۷ در سریال عشق سیاه و سفید با ایفای یک بازی متفاوت و خوب باعث تحسین بسیاری از منتقدین و بینندگان شد. او در این سریال ایفاگر نقش فرهاد بود.

ابراهیم چلیکول در نمایی از سریال عشق سیاه و سفید در کنار بیرجه آکالای
ابراهیم چلیک‌کول در نمایی از سریال عشق سیاه و سفید در کنار بیرجه آکالای

در سال ۲۰۱۸ نیز در سریال پلیسی “شریک عالی” (Muhteşem İkili) در نقش مرت بارجا بازی کرد.

در سال ۲۰۲۱ به تازگی به جمع کادر بازیگران سریال روزگارانی در چوکوروا اضافه شده است. نقش او در این سریال هاکان است.

پوستر فیلم روزگارانی در چوکوروا با بازی ابراهیم چلیکول
پوستر فیلم روزگارانی در چوکوروا با بازی ابراهیم چلیک‌کول

ابراهیم چلیک‌کول در فیلم مست عشق

ابراهیم چلیک‌کول در نقش اسکندر، یکی از شخصیت های اصلی «مست عشق» بازی می کند. شهاب حسینی، پارسا پیروزفر،هانده ارچل،سلما ارگچ، ، بنسو سورال، بوراک توزکوپاران، بوران کوزوم و حسام منظور، سایر بازیگران« مست عشق» هستند. تهیه کننده فیلم مهران برومند است و فیلمنامه  این فیلم را حسن فتحی و فرهاد توحیدی نوشته اند.

ماجرای طلاق آرام جعفری و همسرش
ابراهیم چلیکول در نقش اسکندر در مست عشق
ابراهیم چلیک‌کول در نقش اسکندر در مست عشق

لیست آثار هنری ابراهیم چلیک‌کول

در ادامه بیوگرافی ابراهیم چلیک‌کول باید بگوییم در جدولی جداگانه می‌توانید فهرست آثاری که او در آنها به هنرنمایی پرداخته است را مشاهده کنید.

آثار
سالنامنقشیادداشت
۲۰۰۷Pars: Narkoterörشامل باتورایسریال
۲۰۰۹M.A.Tسینان آتالایسریال
۲۰۱۰Keskin Bıçakمیتهاتسریال
۲۰۱۰–۲۰۱۱karadağlerگل‌علی کاراداغسریال
۲۰۱۱–۲۰۱۲عفتجمیل اوزدمیرسریال
۲۰۱۲فتح ۱۴۵۳اولوباتلی حسنسینمایی
۲۰۱۳–۲۰۱۴مرحمتفیرات کازانسریال
۲۰۱۴فقط توعلیسینمایی
۲۰۱۴واکنشاوعوزسریال
۲۰۱۶سدالبحیر ۳۲ ساعتمحمت چاووشمینی سریال
۲۰۱۶–۲۰۱۷گره کورعلی‌نجات کاراسوسریال
۲۰۱۷–۲۰۱۸عشق سیاه و سفیدفرهات اصلانسریال
۲۰۱۸–۲۰۱۹زوج افسانه‌ایمرت بارجاسریال
۲۰۱۹–۲۰۲۱خانه تو سرنوشت توستمهدی کاراجاسریال
۲۰۲۱-۲۰۲۲روزگارانی در چوکورواهاکان گوماش اوغلوسریال
۲۰۲۱پرواز پرندهکنانسریال (نتفلیکس)
۲۰۲۲مست عشقاسکندرسینمایی

جوایز و افتخارات ابراهیم چلیک‌کول

  • ابراهیم چلیک‌کول بخاطر بازی در فیلم تاریخی فتح 1453، جایزه معتبر بهترین بازیگر جوان باآینده درخشان را از جشنواره Sadri Alisik دریافت کرد.
  • در تاریخ 17 سپتامبر سال 2011 بخاطر بازی در سریال عفت، موفق به دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد از دانشگاه کارادنیز شد.
  • در تاریخ 13 فوریه 2013 بخاطر بازی در سریال مرحمت بخاطر بازی او و کارگردانی چاغاتای توسون، از کانال D ترکیه پخش شد.
  • در سال 2016 در سریال گره کور بازی کرده و به اولین سریال ترک تبدیل شد که توسط کمپانی نت فلیکس خریداری شد.

صفحه اینستاگرام ابراهیم چلیک‌کول

ابراهیم چلیک‌کول ، از سلبریتی های فعال در اینستاگرام بوده و ظرف چند سال اخیر 838 پست به اشتراک گذاشته که بررسی اینستاگرامش، در واقع مروری است بر بیوگرافی ابراهیم چلیک‌کول و فعالیت هنری ایشان در عرصه سینما و تلویزیون. لذا برای آشنایی با سبک زندگی دیجیتالی ابراهیم چلیک‌کول و پشت صحنه فیلم ها و سریال هایی که ایشان در آن نقش آفرینی کرده است و بیوگرافی ابراهیم چلیک‌کول ، به اینستاگرامش مراجعه کنید. آدرس اینستاگرام ابراهیم چلیک‌کول @ibrahimcelikkol41 میباشد و بیش از 2 میلیون و 400 هزار دنبال کننده دارد.

علت لاغری 52 کیلویی رضا داوودنژاد چه بود ؟
۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا