اخبار بازیگرانبازیگران خارجیبازیگران زنبازیگران مردسریال خارجی

معرفی سریال پسران پربیننده ترین سریال 2022 در آمازون

سریال پسران یک مجموعهٔ تلویزیونی آمریکایی در ژانر ابرقهرمانی است که توسط اریک کریپک برای سرویس استریم آمازون پرایم ویدئو ساخته شده‌است. این مجموعه بر اساس کتاب کمیک به همین نام نوشتهٔ گارث انیس و داریک رابرتسون ساخته شده‌است. در این مطلب، خبرهای مربوط به سریال پسران و همین‌طور اطلاعاتی را که تاکنون از حاشیه و اصل سریال پسران منتشر شده می‌خوانید.

سازنده سریال پسران چه کسی است؟

سازنده سریال پسران اریک کریپک است.

سریال پسران کی میاد؟

فصل اول سریال پسران در هشت قسمت در ۲۶ ژوئیهٔ ۲۰۱۹ پخش شد. فصل دوم در ۴ سپتامبر ۲۰۲۰ و فصل سوم در ۳ ژوئن ۲۰۲۲ پخش شد. این مجموعه در ژوئن ۲۰۲۲ برای فصل چهارم تمدید شد.

موضوع سریال پسران چیست؟

داستان سریال پسران در دنیایی اتفاق می افتد که ابرقهرمانها به سمت فساد کشیده شده اند و در یک سازمان به نام وات جمع شده و در حال سواستفاده از قدرت خود هستند، در این میان گروهی که به ماهیت ابرقهرمانها پی برده اند در صدد از بین بردن قدرت و نفوذ ابرقهرمانها و شرکت وات هستند…

اسامی بازیگران نقش اصلی سریال پسران چیست؟

در سریال پسران گروه بازیگرانی متشکل از کارل اربن، جک کواید، لاز آلونسو، تومر کاپون و کارن فوکوهارا در نقش شورشی‌ها و آنتونی استار، ارین موریارتی، دومینیک مک الیگوت، چیس کرافورد، جسی آشر و ناتان میچل در نقش اعضای ابرقهرمان «هفت» به ایفای نقش می‌پردازند.

مشخصات سریال پسران

نام فیلمسریال پسران
سازندهاریک کریپک
بر پایه یپسرها
اثر: گارث انیس، داریک رابرتسون
موسیقیکریستوفر لنرتز
مت بوون
کشور سازندهایالات متحده
ژانراکشن
کمدی سیاه
درام
طنز
ابرقهرمانی
توزیع‌کنندهسونی پیکچرز تله‌ویژن دیستربیوشن
آمازون استودیوز
تاریخ‌های انتشار۲۶ ژوئیه ۲۰۱۹ – تا کنون
شمار فصل‌ها
3 فصل
شمار قسمت‌ها
24 قسمت
هزینه فیلم
۱۱٫۲ میلیون دلار در هر قسمت (فصل ۱)

سریال پسران the boys

دانلود سریال پسران

دانلود فصل اول سریال پسران

فصل اول با واکنش مثبت منتقدان و مخاطبین همراه بود ، منتقدین بازی بازیگران و استفاده داستان از کمیک اما با تغییرات هوشمندانه را ستودند. آمازون اعلام کرد تنها در ده روز ابتدایی پخش فصل اول ، «پسران» ۸ میلیون بیننده را به خود جلب کرده است. «اریک کریپکی» در مورد موفقیت فصل اول «پسران» می‌گوید: «بسیار خوشحالم که فصل اول با واکنش‌های مثبت منتقدین و مخاطبین همراه بوده است. این موفقیت در اصل باعث می‌شود برای فصل دوم سخت‌تر تلاش کنم و هرچه در توان داریم بگذاریم ، همچنین وی عنوان کرد “دوست ندارم فصل دوم عظیم‌تر باشد بلکه می‌خواهم عمیق‌تر باشد. می‌خواهم فصلی شخصیت-محورتر، دیوانه‌وارتر، قوی‌تر و پیچیده‌تر باشد. تنها هدف من این است که فصل دوم بسیار بهتر از فصل اول شود”.»

فصل اول در وب‌گاه نقد فیلم Rotten Tomatoes از ۹۹ نقد منتشر شده ، توانست ۸۴ درصد رضایتمندی را کسب کند. همچنین در وب‌گاه نقد فیلم metacritic از ۱۹ نقد منتشر شده توانست امتیاز ۷۴ را به خود اختصاص دهد.

دانلود فصل دوم سریال The Boys

«The Boys» یکی از بهترین و محبوبترین سریال‌های جدید سال ۲۰۱۹ بود اما انتظارات از فصل دوم بسیار بالا رفته و سازندگان کار ساده‌ای پیش رو ندارند. «ست روگن» یکی از تهیه کنندگان سریال در مورد فصل دوم گفته بود: «نویسندگان برای فصل دوم منابع بیشتری در اختیار دارند. آن‌ها کارکترهای بیشتری اضافه می‌کنند و با جلو رفتن سریال دنیای آن هم گسترده‌تر می‌شود. من اپیزود اول از فصل دوم را جدیداً دیده‌ام. به عنوان تهیه‌کننده باید بگویم که بی نظیر بود. بسیار بهتر از چیزی بود که انتظار داشتم ببینم.» ، «اریک کریپکه» نویسنده‌ی سریال نیز می‌گوید فصل دوم سریال «دیوانه‌وارتر، عجیب‌تر، پرهیجان‌تر و احساسی‌تر» خواهد بود.

فصل دوم در وب‌گاه نقد فیلم Rotten Tomatoes از ۴۷ نقد منتشر شده ، توانست ۹۸ درصد رضایتمندی را کسب کند ، در اجماع نقدهای این وبگاه آمده است «پسران در فصل دوم عالی ظاهر می شوند که عمیقاً در شخصیت های پیچیده خود فرو می رود بدون آنکه از شخصیت های اجتماعی خود منحرف شوند». همچنین در وب‌گاه نقد فیلم metacritic از ۷ نقد منتشر شده توانست امتیاز ۸۲ را به خود اختصاص دهد که نشانگر موفقیت فصل دوم و تحسین جهانی منتقدین دارد.

ماجرای ازدواج مهدی سلوکی و همسرش

دانلود سریال پسران

لیست بازیگران سریال پسران

  • کارل اربن در نقش بیلی بوچر، رهبر پسران و یکی از اعضای پیشین سی.آی. اِی (سیا) که به افراد دارای ابرقدرت اعتماد ندارد. او نسبت به هوم لندر که به اعتقاد او مسئول ناپدید شدن همسرش است، نفرت خاصی دارد.
  • جک کواید در نقش هیویی کمبل، یکی از اعضای پسران که پس از کشته شدن دوست دخترش رابین توسط ای‌ترین، به افراد هوشیار می‌پیوندد. وی در حالی که به‌طور رسمی در هیچ رشتهٔ نظامی یا اطلاعاتی جمع نشده‌است، استعداد فریب و سیاه‌نمایی را نشان می‌دهد و به سرعت به یک هم‌تیمی با ارزش تبدیل می‌شود.
  • آنتونی استار در نقش جان / هوم لندر، رهبر فوق‌العاده قدرتمند هفت و آنتاگونیست اصلی سریال می‌باشد. او در زیر چهرهٔ عمومی خود به عنوان یک قهرمان نجیب، مغرور و قاتل است و به فکر رفاه کسانی که برای حفاظت از آن‌ها اظهار می‌دارد، نیست.
  • ارین موریارتی در نقش آنی ژانویه / استارلایت، یک ابرقهرمان ساطع‌کنندهٔ نور و عضو جدید هفت. برخلاف بسیاری از افراد ابرقدرت دیگر، آنی در تلاش برای کمک به مردم صادقانه است.
  • جسی تی آشر در نقش ای‌ترین، عضو سریع‌السیر هفت است. او مصمم است که وضعیت خود را به عنوان سریع‌ترین انسان جهان حفظ کند و در نتیجه به ترکیب-وی اعتیاد پیدا میکند‌.
  • لاز آلونسو به عنوان Marvin T. Milk / Mother’s Milk (MM)، عضوی از پسرها و مسئول سازماندهی و برنامه‌ریزی عملیات هوشیاران می‌باشد. او به‌طور مداوم میگوید که گروه را برای امنیت خانواده‌اش ترک می‌کند، بخشی از آن به دلیل درگیری مکرر با فرنچی و خواسته های بوچر است، اما خود را فریب خورده بوچر می‌یابد.
  • چیس کرافورد در نقش کوین / دیپ، عضوی از هفت نفر که توانایی برقراری ارتباط با آبزیان و تنفس در زیر آب را دارد. سایر اعضای هفت به دلیل شخصیت و جایگاه او زیاد او را جدی حساب نمیکنند و تا حدی توسط گروه هفت مورد تمسخر است.
  • تومر کاپون به عنوان فرنچی، یکی از اعضای پسران و مزدور، ماهر در کار با اسلحه ،مواد منفجره، نفوذ و ارتباطات است. او تمایل دارد که برنامه‌های تیم را دنبال نکند، این مسئله او را در درگیری‌های مکرر قرار می‌دهد.
  • کارن فوکوهارا در نقش کیمیکو میاشیرو / ماده، عضوی لال و وحشی پسران با قدرت تقویت شده و ترمیم مجدد. به عنوان بخشی از طرحی برای ایجاد تروریست‌های ابرقدرت، به‌طور غیرارادی به او ترکیب-وی تزریق می‌شود، وی پس از نجات توسط فرنچی به پسران می‌پیوندد.
  • ناتان میچل در نقش بلک نوآر، عضو ساکت هفت است که دارای قدرت و چابکی فوق‌بشری است و ظاهر فیزیکی خود را در پس لباس تاریک پنهان می‌کند.
  • الیزابت شو در نقش مادلین استیلول، معاون کاریزماتیک و مکرر وات اینترنشنال است.
  • کولبی مینیفی در نقش اشلی بارت برای وات اینترنشنال که به عنوان نمایندهٔ استارلایت فعالیت می‌کند. پس از اخراج وی توسط استیلول، پس از مرگ استیلول دوباره به عنوان معاون جدید وات اینترنشنال توسط ادگار استخدام شد.
  • آیا کش در نقش استورم فرونت (فصل ۲)، عضو زن جدید هفت است که علناً نمایش جنسی‌گرایانه وات از ابرقهرمانان زن را به چالش می‌کشد. او یک نژادپرست کمددار و دارای توانایی صاعقه زدن به مردم است. کش همچنین ابرقهرمان دوران جنگ جهانی دوم معروف به لابرتی را در عکس‌ها به تصویر می‌کشد.
  • جنسن اکلس در نقش سولجر بوی (فصل ۳)،پدر هوملندر و پدربزرگ رایان،وی پس از سالها اسارت به دست روسها به دست بوچر آزاد میشود و به آنها برای کشتن هوملندر کمک می‌کند.

لیست بازیگران سریال پسران

معرفی سریال پسران

سریال The Boys یکی از سریال‌های جذاب و پرطرفدار سال‌های اخیر است. پخش این سریال از سال 2019 از شبکه Amazon آغاز شد. این سریال براساس مجموعه کتاب‌های کمیک پسران نوشته گارث انیس (Garth Ennis) ساخته شده است. نگاه سریال پسران به ابرقهرمانان بسیار متفاوت است. در این سریال می‌بینیم که ابرقهرمانان محبوب یک شهر، در پس نقاب زیبایی که نزد عموم مردم دارند، در باطن افرادی فاسد و شرور هستند. گروهی به نام “پسران” برای مقابله با این ابرقهرمانان قیام می‌کنند. ژانر سریال پسران فصل ۳ هم مانند سایر فصل‌های این سریال، ابرقهرمانی، کمدی سیاه و مهیج است.

ماجرای آشنایی شیلا خداداد و همسرش از زبان خودش

معرفی سریال پسران

معرفی اعضای گروه Seven از سریال The Boys

هوملندر (تقلیدی هجوآمیز از شخصیت سوپرمنِ DC) در سال 1994 در آزمایشگاه به دنیا آمد و پرورش یافت. به دلیل بزرگ شدن در یک محیط آزمایشگاهی هوملندر خشن، پرخاشگر و کاملاً نفرت‌انگیز بار آمد. در دوران کودکی، او ساعت ها در مقابل یک پروژکتور می‌نشست و تصاویری را می‌دید که برای شکل دادن به شخصیت او انتخاب شده بودند. پرچم آمریکا، عیسی مسیح و بیسبال بخشی از تصاویری بودند که او همیشه آنها را نظاره می‌کرد. در کودکی یک پزشک زن برای او مانند مادرش بود، اما این زن به طور تصادفی توسط هوملندر پس از اینکه به شدت او را در آغوش گرفت و ستون فقراتش را شکست، کشته شد. قبل از این اتفاق، او حوادث مشابهی را برای تعداد زیادی از معلمان و پزشکان دیگرِ خود بوجود آورده بود، رفتاری که از خشم درونی او سرچشمه می‌گرفت. او با ورود به گروه سون پله‌های ترقی را یکی یکی ‌می‌گذراند و تبدیل به رهبر این گروه ‌می‌شود. اما با این حال به خاطر پرورش در یک آزمایشگاه خلع‌ها و عقده‌های روحی و روانی زیادی درون او وجود دارد که باعث می‌شود به یک فرد غیرقابل پیشبینی و شرور بدل شود!

Homelander با چهره‌ی یک ستاره‌ی ‌سینما و قدرت یک خدا، بزرگترین ابرقهرمان زنده جهان و رهبر گروه The Seven است! او نه تنها می‌تواند پرواز کند، بلکه از قدرت شنوایی فوق‌العاده نیز برخوردار است و با دید اشعه ایکس تقریباً هر چیزی (به جز روی) را ببیند. او می‌تواند با چشم لیزری خود هرچیزی را در کسری از ثانیه از بین ببرد. همینطور او نامیراست و هیچ سلاحی به او اثر نمی‌کند! در ظاهر، او مهربان، متواضع و صمیمی است و به مردم لبخند می‌زند و آنها را قهرمان‌های واقعی می‌خواند! یک گنجِ آمریکایی، یک میهن پرستِ خداترس! اما درست مانند انسان‌های فانی، حتی ابرقهرمانان نیز رازهایی دارند! اما رازهای هوملندر بسیار تاریک و مخوف‌تر از دیگران است… او مانند آتش زیر خاکستر است که هر لحظه ممکن است شعله‌ور شود و همه چیز و همه کس را با خودش به آتش بکشد!

آنتونی استار (زاده ۲۵ اکتبر ۱۹۷۵) بازیگر نیوزیلندی در سریال The boys این نقش را ایفا کرده است و جزو مهمترین شخصیت‌های سریال و آنتاگونیست اصلی آن محسوب می‌شود. بازی او قدرتمند، تاثیرگذار و کم نقص است. او خیلی زود خود را به عنوان یک ابرشرورِ قدرتمند و ترسناک به شما معرفی می‌کند!! باید انتظارِ هرچیزِ وحشتناکی از او در طول سریال داشته باشید و همین موضوع از دلایل اصلی جذابیت سریال محسوب می‌شود

ملکه میو (مارگارت “مگی” شاو) (تقلیدی هجوآمیز از شخصیت زن شگفت انگیزِ DC) یکی از اعضای اصلی گروه سِوِن است که به عنوان آنتاگونیست مکمل فصل 1 و ضدقهرمان فصل 2 در سریال حضور یافته است. او دومین فردی است که پس از هوملندر وارد گروه سون شده است و از قدیمی‌ترین اعضای گروه محسوب می‌شود و در گذشته رابطه‌ی نزدیکی با هوملندر داشته است. ملکه میو به عنوان یک جنگجوی بسیار قدرتمند، یک فرد انسان دوست و دومین عضو قدرتمند The Seven شناخته می‌شود. اما او برای رسیدن به چنین جایگاهی، فداکاری‌های زیادی انجام داده و حتی حقایق یا افرادی که برایش عزیز بوده‌اند را از مردم مخفی نگهداشته است. اما هرچه می‌گذرد او سرخورده و بدبین‌تر نسبت به اتفاقات پیرامونش به دنبال راه فراری برای ایجاد یک تغییر در گروه و روش کاری هوملندر است. او تقریبا در برابر هر گونه آسیب فیزیکی مصون است و قدرت بدنی او تقریبا از تمام اعضای گروه سون به جز هوملندر بیشتر است. او دارای سرعت، استقامت بسیار زیاد است و در هنرهای رزمی و استفاده از شمشیر مهارت زیادی دارد، او حتی مهارت این را دارد که حضور اجسام نامرئی مانند ترنسلیسنت را تشخیص دهد. دومینیک مک الیگوت (زاده ۵ مارس ۱۹۸۶) بازیگر ایرلندی در این سریال نقش ملکه مِیو را بازی کرده است.

ماجرای جدایی حمید گودرزی و همسرش

اِستارلایت (آنی) (تقلیدی هجوآمیز از شخصیت Super Girl) یکی از جدیدترین اعضای گروه The Seven است. آنی دختری سرزنده و سربه زیر است که تنها آرزویی که مادرش در سرش در طول زندگی کاشته بود تبدیل شدن به یک ابرقهرمان و عضویت در گروه The Seven بود. او در ابتدا فکر می‌کرد این قدرت‌ها را خدا از طریق مسیح به او عطا کرده است و به این موضوع باور قلبی داشت! آرزوی همیشگی او، تبدیل شدن به یک ابرقهرمان و نجات جهان بود. بنابراین وقتی او برای پیوستن به The Seven انتخاب شد، انگار به رویای اصلی زندگی‌اش می‌رسد. اما زمانی که توسط دیپ مورد آزار جنسی قرار می‌گیرد، انگار آرزوهایش به یکباره فرو می‌پاشد و با واقعیت تلخی رو به رو می‌شود… اما این تازه سرآغاز بدترین و سیاه‌ترین دوره زندگی او محسوب می‌شود! استارلایت با جذب الکتریسیته محیطِ اطرافِ خود قدرت‌های خود را تامین می‌کند، بعد از جمع‌آوری او می‌تواند انرژی بسیار زیادی را تخلیه کند و به دشمنان اطرافش آسیب وارد کند. ارین موریارتی (زاده 24 ژوئن 1994) بازیگر آمریکایی است که بیشتر به خاطر حضور در سریال The boys معروف شده است و بیش از یک میلیون فالور در اینستاگرام دارد.

آ-تِرِین (رجی فرانکلین) (تقلیدی هجوآمیز از شخصیت فلشِ DC) یکی از آنتاگونیست‌های اصلی سریال The Boys است. او دشمن اصلی شخصیت هیوئی کمپبل در این سریال محسوب می‌شود. او به طور ناخواسته در هنگامی که با سرعت بسیار زیاد در حرکت بود از بین دوست دختر هیوئی یعنی رابین می‌گذرد و به شکل وحشتناکی باعث مرگ او می‌شود، رویدادی که در نهایت منجر به پیوستن هیو به گروه پسران می‌شود. او “سریع ترین مرد جهان” است. او در کسری از صدم ثانیه می‌تواند بین مکان‌ها جابه‌جا شود و قدرت اصلی او نیز در همین موضوع نهفته است. در زیر نقاب یک ابرقهرمانِ مشهور، روح یک ورزشکار فانی و رو به افول مخفی شده است. یکی از بزرگترین دغدغه‌های او ماندن در اوج است. همینطور او همیشه در حال خودنمایی و نشان دادن خود به عنوان یک فرد انسان دوست است، در حالی که او به هیچ چیز به جز خودش اهمیت نمی‌دهد. او هر کاری که لازم باشد برای ماندن در The Seven انجام می‌دهد، زیرا می‌داند که تا زمانی که یک رقیب جوان‌تر و سریع‌تر جای او را بگیرد می‌تواند در این گروه دوام بیاورد و فقط مسئله زمان است، و این مشکلی است که حتی سریع‌ترین مرد جهان هم نمی‌تواند از آن پیشی بگیرد… جسی آشر (زاده ۲۹ فوریه ۱۹۹۲) بازیگر آمریکایی در نقش A-Train در سریال هنرنمایی کرده است.

بلک نوآر، (تقلیدی هجوآمیز از شخصیت بتمنِ DC) یکی از شخصیت‌های اصلی سریال پسران است. او یک ابرقهرمان با لباس سراسر تیره به همراه نقابی همیشگی است. او یک معمایی حل نشده در این گروه محسوب می‌شود و همیشه ساکت است و به دستورات هوملندر و سرکردگان سازمان Vought گوش فرا می‌دهد. او نینجای فوق العاده The Seven است. قدرت فوق العاده و حواس او فقط با مهارت او در هنرهای رزمی مطابقت دارد. جنایتکاران تنها با ذکر نام او وحشت زده می‌شوند. اطلاعات کمی در مورد این جنگجوی مرگبار وجود دارد، به جز اینکه با توسط یک استاد سنسی آموزش دیده تا به شکل مرگبار کنونی‌اش بدل شود. برای عموم، آنچه در پشت ماسک بلک نوآر نهفته است یک راز کامل است که فقط او را وحشتناک‌تر کرده است. او قبلا در گروه Payback به سرگردگی Soldier Boy بود، اما طی عملیاتی مخفی در نیکاراگوئه او زخمی شده و از این گروه خارج می‌شود. ناتان میچل (زاده ۶ دسامبر ۱۹۸۸) بازیگر کانادایی در نقش بلک نوآر در سریال پسران حضور یافته است.

بازیگران زن کشف حجاب کرده به همراه تصاویر و بیوگرافی

دیپ (کوین مسکوویتز) (تقلیدی هجوآمیز از شخصیت آکوامنِ DC) از ابرقهرمانان گروه سون محسوب می‌شود. او به خاطر داشتن آبشش می‌تواند زیرآب شنا کند و با تمام موجودات دریایی ارتباط برقرار کند. در بدو تولد توسط Vought American با ترکیب V مورد آزمایش قرار گرفت. کوین برای اولین بار در نه سالگی از تله پاتی آبی خود آگاه شد، زیرا می‌توانست افکار هر آبزی که با آن رو به رو می‌شد را بشنود. بعد از گذشت چند وقت، بدن او به جهش ادامه داد و آبشش‌هایی روی بدنش بوجود آمد. خصوصیتی که کوین اصلا آن را دوست نداشت، زیرا معتقد بود آبشش‌ها بدنش را زشت کرده‌اند و می‌ترسید که مردم او را طرد کنند. کوین در نهایت به یک ابرقهرمان معروف به نام The Deep تبدیل شد و از طریق شهرت و ستاره شدن به عنوان یکی از بزرگترین ابرقهرمانان آمریکا و یکی از اعضای بنیانگذار تیم ابرقهرمانی معروف سون دست یافت. با این حال، با وجود افزایش شهرت، ناامنی و شرمِ او نیز تشدید می‌شود. در طول سال‌ها، The Deep بیشتر زنانی را که با آنها مواجه می‌شد، مورد آزار و اذیت جنسی، تحقیر یا تجاوز قرار داد تا از این طریق احساس بی‌ارزشی که نسبت به خودش داشت را تسکین دهد و سرکوب کند. چیس کرافورد (زاده 18 ژوئیه 1985) بازیگر آمریکایی است که در نقش دیپ در سریال پسران ایفای نقش کرده است. او بیشتر به خاطر بازی در نقش نیت در سریال Gossip Girl معروف است و نزدیک به ۲ و نیم میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد.

استورم‌فرونت (قبلاً با نام Liberty شناخته می‌شد) یکی از دو آنتاگونیست اصلی (در کنار Homelander) در فصل دوم سریال The Boys است. او  جایگزین Translucent به عنوان یکی از اعضای The Seven می‌شود. او در استفاده از رسانه‌های اجتماعی بسیار ماهر است و طرفداران آنلاین زیادی دارد. همین موضوع باعث می‌شود در مقطعی با هوملندر درگیر شود. اگرچه او آن را در ملاء عام تکذیب می‌کند، اما او یک نازی است که از موقعیت خود به عنوان یکی از اعضای هفت برای تبلیغ برنامه برتری نژاد سفید استفاده می‌کند. استورم‌فرونت از نظر جسمی با سرعت بسیار کمتری نسبت به یک انسان عادی پیر می شود. او در سال 1919 در برلین، آلمان به دنیا آمد. او با فردریک ووت ازدواج می‌کند و اولین تزریق موفقیت آمیز ترکیب V را به همراه دختری به نام کلوئه به او انجام داد. این او را به اولین ابرقهرمان در جهان تبدیل کرد. او به شکل جنون آمیزی نسبت به سایر نژادها تنفر دارد و در کشتن مردم دیگر نژاد تردیدی به خود راه نمی‌دهد…

سوپرسونیک (قبلا با نام پسر درامر با نام واقعی الکس شناخته می‌شد) به عنوان عضو جدید گروه سون در فصل سوم وارد این گروه می‌شود. او همچنین دوست دوران کودکی و دوست پسر سابق استارلایت بود. او می‌تواند می تواند امواج صوتی قدرتمندی تولید کند و قدرت‌‌های زیادی دارد. سوپرسونیک دارای رفتاری بسیار دوستانه، متواضع و خودمانی است، به طوری که پس از سال‌ها او به راحتی توانست دوستی خود را با استارلایت دوباره احیا کند. او یک قهرمان واقعی است و از قدرت خود برای نجات جان بیگناهان به جای سوء استفاده از آنها برای ارتکاب جنایت و کسب شهرت استفاده می‌کند. با وجود تمام اتفاقاتی که در فصل سوم می‌افتد او تمام تلاشش را برای ورود به گروه سون می‌انجامد اما به محض ورود به گروه با حقایق تلخی رو به رو می‌شود…

لَمپ لایتر یکی از اعضای سابق گروه سون است که توانایی آتش زدن محیط اطرافش را دارد. لَمپ لایتر 4 ساله بود که قدرتش فعال شد و به طور تصادفی خانه‌شان را سوزاند. با وجود این، پدرش بسیار به او افتخار می‌کرد. او قبل از شروع داستانِ فصل اول به دلایل نامعلوم از گروه کنار گذاشته شد و به جای او استارلایت وارد گروه می‌شود. اما در ادامه در فصل دوم متوجه می‌شویم او در آزمایشگاهی مخفی در حال آزمایشات مختلف روی ترکیب V است!

معرفی فیلم پرونده باز است آخرین اثر کیومرث پوراحمد

ترنسلیسنت یکی از شخصیت‌های اصلی سریال پسران در فصل اول است. او پوست کربنی‌ِ غیرقابل نفوذی دارد و قدرت اصلی او نامرئی شدن است. او استاد پنهان کاریست و می‌تواند مخفیانه به هرجایی سر بزند و غافلگیری یک عمر را به افرادِ بد بدهد. اما وقتی او با جرم و جنایت مبارزه نمی‌کند از قدرت خود به روش‌های نامناسب استفاده می‌کند! از دیدزنی در رختکن زنان گرفته تا دوش‌های خانه‌های مردم، Translucent دوست دارد از نامرئی بودن خود برای مخفی شدن در جایی که نباید استفاده کند!

داستان سریال پسران

مروری بر فصل اول سریال The Boys

پخش این سریال از ماه جولای 2019 آغاز شد و به خاطر داستان و فضای متفاوتی که داشت، خیلی زود توانست نظر بیننده‌ها را جلب کند و به یکی از پرطرفدارترین سریال‌های سال گذشته تبدیل شود. سریال پسران از نظر منتقدان نیز یک اثر خوب و باکیفیت بود و توانست در وبسایت راتن تومیتوز، میانگین نمرات 84 درصد را به ثبت برساند.

داستان این مجموعه در دنیایی اتفاق می‌افتد که ابرقهرمانان به عنوان شخصیت‌های محبوب در جامعه شناخته می‌شوند. اما در پشت ظاهر خوب و مثبتی که این افراد دارند، اکثر آن‌ها به کارهای غیرقانونی و شرارت‌آمیز مشغول هستند. این ابرقهرمان‌ها برای یک کمپانی بزرگ به اسم Vought International کار می‌کنند و در قالب یک تیم قدرتمند به اسم Seven به انجام فعالیت‌های خطرناک می‌پردازند. اما در مقابل آنها، گروهی به اسم Boys حضور دارند که تمام هدفشان مبارزه با ابرقهرمان‌ها و ممانعت از نابودی دنیا توسط آنان است.

رهبری گروه Boys به عهده فردی به نام «بیلی بوچر» است که از ابرقهرمانان تنفر دارد. در سوی مقابل، فردی به اسم «هوم‌لندر» به عنوان رهبر ابرقهرمان‌ها شناخته می‌شود. در طول فصل اول سریال The Boys شاهد تقابل این دو گروه بودیم. ضمن اینکه اعضای جدیدی به هر دو گروه اضافه می‌شدند و اتفاقات تازه‌ای را رقم می‌زدند.

فصل اول سریال که در مجموع 8 اپیزود داشت، توانست تنها طی ده روز از زمان انتشارش در شبکه آمازون پرایم، به 8 میلیون بیننده دست پیدا کند و از این نظر، به یکی از موفق‌ترین برنامه‌های این شبکه تبدیل شود.

مروری بر فصل دوم سریال The Boys

در فصل اول شاهد تقابل مستقیم دو شخصیت اصلی یعنی بیلی باچر و هوم‌لندر بودیم. باچر اعتقاد داشت که هوم‌لندر باعث خودکشی همسرش شده و به همین خاطر می‌خواست از او انتقام بگیرد. همین خط داستانی نقش پررنگی را در سریال د بویز فصل دو داشت و اتفاقات غیرمنتظره دیگری را رقم زد.

اما همان‌طور که گفتیم، یکی از شخصیت‌های جدیدی که به جمع ابرقهرمانان فصل دوم سریال پسران اضافه می‌شود، استورم‌فرانت است. این شخصیت جایگزین ترنس‌لوسنت در گروه Seven خواهد بود. او به لایوهای اینستاگرامی علاقه زیادی دارد (!) و از این روش برای تبلیغ کردن خودش استفاده می‌کند.استورم‌فرانت نقش مهمی هم در داستان سریال The Boys فصل دوم دارد. البته اگر با کمیک‌های The Boys هم آشنا باشید، حتما می‌دانید بلک نوآر نیز نقش خیلی پررنگی خواهد داشت. در اینجا قصد نداریم بگوییم که چه کسی پشت نقاب این شخصیت مخفی شده، اما او باعث تغییرات بزرگی در گروه و همچنین در داستان سریال می‌شود.

مروری بر فصل سوم سریال The Boys

داستان فصل سه سریال د بویز یک سال پس از وقایع فصل دوم این سریال روایت می‌شود. در این فصل داستان این گروه را دنبال می‌کنیم که الان برای اداره امور ابرقهرمانان زیر نظر ویکتوریا نیومن کار می‌کنند و در ابتدا با گروه Seven نیز در صلح هستند. اما بوچر تصمیم می‌گیرد حقیقت پشت مرگ سولجر بوی، یکی از اولین ابرقهرمان‌های آمریکایی که برای سازمان وات کار می‌کرد را کشف کند تا شاید راهی برای کشتن هوم‌لندر پیدا کند. با این اقدام او کشمکش بین این دو گروه از سر گرفته می‌شود. این در حالیست که سلامت و تعادل روان هوم‌لندر در نتیجه سختگیری‌های شرکت وات برای استفاده از قدرت، به خطر افتاده است و برخی از اعضای دیگر گروه Seven با گروه پسران همکاری می‌کنند تا نقشه‌ای علیه او بچینند.

ماجرای جدایی نگار جواهریان و رامبد جوان

مروری بر فصل سوم سریال The Boys

تاریخ پخش فصل سوم سریال The Boys

جولای سال 2019 مصادف با تیر 99 خبر تولید فصل سوم سریال پسران به گوش رسید. در مراسم کمیک کان 2019، تهیه‌کننده سریال پسران ، اریک کریپک، خبر از آمادگی تیم سازنده برای ساخت فصل ۳ سریال The Boys داد. انتشار این خبر با تایید شرکت آمازون و در پی آن، شادی فراوان هواداران این سریال ابر قهرمانی واقع شد. کریپک در ادامه افزود:

شبکه آمازون در جهت افزایش میزان مخاطبان خود و همچنین راضی کردن هرچه بیشتر آنان، دست به تلاشی، شایان تقدیر زده است. این شبکه برای ساخت و انتشار فصل 3 سریال The Boys ، آمادگی خود را اعلام کرده است. هم اکنون من به همراه سایر نویسندگان این تیم، سخت مشغول تهیه فیلمنامه سریال پسران فصل سوم هستیم. تلاش ما بر این است که هرچه زودتر این مرحله را با موفقیت به اتمام برسانیم. فعلا باید گفت که ساخت این سریال انرژی و زمان بسیاری را می‌طلبد و از هواداران The Boys می‌خواهم که با شکیبایی در انتظار فصل جدید بمانند.

در 17 سپتامبر 2021 برابر با 26 شهریور 1400، حساب رسمی سریال The Boys در توئیتر با انتشار ویدئویی خبر از پایان فیلمبرداری فصل سوم سریال The Boys داد. در این ویدئو کوتاه اکثر بازیگران فصل 3 سریال The Boys حضور دارند و با شادی، اتمام فیلمبرداری این فصل را اعلام می‌کنند.

و بالاخره تاریخ انتشار فصل سه سریال پسران اعلام شد: 3 ژوئن 2022 برابر با 13 خرداد 1401. این فصل 8 قسمت دارد. 3 قسمت اول در روز اول منتشر شدند، و پس از آن هر هفته روز جمعه، یک قسمت جدید سریال پسران فصل 3 منتشر شد. مدت زمان سریال پسران فصل 3 در هر قسمت حدود 60 دقیقه است. در ادامه می‌توانید اطلاعات مربوط به هر یک از قسمت‌های فصل سوم سریال د بویز را مشاهده کنید.
شماره قسمتنام قسمتکارگردانتاریخ انتشار
1Paybackفیل اسکریچیا (Phil Sgriccia)3 ژوئن 2022 (13 خرداد 1401)
2The Only Man In The Skyفیل اسکریچیا3 ژوئن 2022
3Barbary Coastجولیان هولمز (Julian Holmes)3 ژوئن 2022
4Glorious Five-Year Planجولیان هولمز10 ژوئن 2022 (20 خرداد 1401)
5The Last Time to Look on This World of Liesنلسون کرگ (Nelson Cragg)17 ژوئن 2022 (27 خرداد 1401)
6Herogasmنلسون کرگ24 ژوئن 2022 (3 تیر 1401)
7Here Comes a Candle to Light You to Bedسارا بوید (Sarah Boyd)1 ژوئیه 2022 (10 تیر 1401)
8The Instant White-Hot Wildسارا بوید8 ژوئیه 2022 (17 تیر 1401)

سریال The Boys و ۸ نکته که راجع به این سریال نمی دانید

خانواده مشهور

یکی از اعضای اصلی گروه The Boys، پسر خوب و درست کار داستان، هیو کمبل جونیور است. این شخصیت نماد اهمیت به اخلاقیت در گروه است و رهبر آن، بیلی بوچر را در مسیری «نسبی» پیروی از عدالت نگه می‌دارد. هیو، همراه با استارلایت، قلب تپنده این سریال هستند. یکی از چیزهایی که ممکن است طرفداران ندانند این است که هیو با بازی جک کواید، پدر و مادری مشهور هالیوودی دارد.

جک کواید پسر بازیگران مشهور هالیوود دنیس کواید (Dennis Quaid) و مگ رایان (Meg Ryan) است. جک کواید برای اولین بار در فیلم Hunger Games در سال ۲۰۱۲ روی پرده سینما ظاهر شدند اما با حضورش در سریال The Boys موفق شد خودی نشان دهد. این بازیگر آمریکایی قرار است در درام زندگی‌نامه‌ای پر ستاره کریس نولان به نام اوپنهایمر (Oppenheimer)، که قرار است در سال ۲۰۲۳ اکران شود، به ایفای نقش بپردازد.

یکی از اعضای اصلی The Seven جایگزین شد

تیم ابرقهرمانی که در ابتدای سریال The Boys ظاهر می‌شود، اساساً یک پارودی از لیگ عدالت‌ DC است. با هوملندر به جای سوپرمن، کویین مِیوْ جای واندر وومن، بلک نوآر جای بتمن، ده دیپ جای آکوامن و ای-ترین جای فلش. گروه The Seven تقلیدی تقریباً عالی از اعضای لیگ عدالت است.

معرفی مل گیبسون بازیگر و کارگردان معروف آمریکایی و مروری بر فیلم هایش

یکی دیگر از اعضای تیم که در ابتدای فصل اول با او آشنا می‌شویم(قبل از اینکه با پایانی نابهنگام و وحشتناک روبرو شود) Translucent است. با این حال، اگر سریال با وفاداری بیشتری مجموعه کتاب‌های مصور را دنبال می‌کرد، دیگر عضو The Seven، جک از ژوپیتر بود که تقلید از یکی از اعضای بنیانگذار لیگ عدالت، Martian Manhunter است. این شخصیت هرگز در سریال لایو اکشن ظاهر نشد، اما در اپیزود «I’m Your Pusher» از انیمیشن اسپین آف The Boys Presents: Diabolical حضور داشت.

هیویی طوری طراحی شده‌ بود که شبیه به سایمون پگ باشد

سایمون پگ (Simon Pegg) در فصل اول سریال The Boys نقش پدر دوست داشتنی هیوی را بازی می‌کند. در حالی که این شخصیت در سری دوم ظاهر نشد، پگ به دنیای The Boys بازگشت تا صداپیشگی هیو در انیمیشن اسپین آف The Boys Presents: Diabolical را بر عهده بگیرد. چیزی که طرفداران ممکن است ندانند این است که شخصیت هیو در ابتدا شباهت زیادی به ستاره سه گانه کورنتو داشت.

در حالی که هیو در کتاب کمیک به صورت بصری بسیار شبیه به سایمون پگ است، زمانی که می‌خواستند هنرپیشه‌ای مناسب برای ایفای این نقش انتخاب کنند، پگ سنش بالا رفته‌ بود و قادر به انجام آن نبود.

در ابتدا قرار بود قسمت اول سریال The Boys را ست روگن و اوان گولدبرگ کارگردانی کنند

ست روگان و همکار دیرینه‌اش اوان گلدبرگ مدیران اجرایی سریال The Boys هستند، اما در ابتدا قرار بود کارگردانی قسمت اول را نیز بر عهده بگیرند. با این حال، به دلیل درگیری‌ها در برنامه‌ریزی (طبق گفته‌های SlashFilm)، این زوج مجبور به کناره گیری از کارگردانی شدند. به همین دلیل وظایف کارگردانی را به دن تراختنبرگ (Dan Trachtenberg) کارگردان فیلم شماره ۱۰ خیابان کلاورفیلد (10 Cloverfield Lane)، واگذار کردند.

ست روگان و اوان گلدبرگ که در چندین فیلم و برنامه تلویزیونی با هم کار کرده‌اند، هنوز در آمازون پرایم مشغول این سریال هستند و حتی اپیزود اول The Boys Presents: Diabolical به نام «Laser Baby Day’s Out» را نوشتند. اینکه آیا این دو همکار به عنوان کارگردان در فصل‌های آتی این سریال حضور خواهند داشت یا نه، فعلاً مشخص نیست.

اسم کویین مِیوْ برگرفته از اساطیر ایرلندی است

کویین مِیوْ به گونه‌ای طراحی شده‌ است که تقلیدی از Wonder Woman دی سی باشد. زره نبرد، ظاهر و موقعیت او به عنوان یک نماد فمینیستی در سریال، به منظور تقلید از دایانا پرنسس افسانه‌ای آمازونیایی طراحی شده‌ است. جالب اینجاست که نام او اشاره‌ای به یک ملکه افسانه‌ای از اساطیر ایرلندی است.

ملکه Medb (اغلب در انگلیسی Maeve خوانده‌ می‌شود) اهل Connaught یک شخصیت کلیدی در اساطیر ایرلندی است که به خاطر افسانه Táin Bó Cúailnge (حمله گاو کولی) مشهور است. این افسانه به عنوان ایلیاد ایرلندی شناخته می‌شود. همچنین قابل توجه است که دومینیک مک الیگوت (Dominique McElligott) که نقش کویین مِیوْ را در سریال The Boys بازی می‌کند، در واقع اهل ایرلند است.

صحنه‌ای که از فصل اول حذف شده‌ بود، در فصل دوم پخش شد

سریال The Boys حاوی صحنه‌های بسیاری است که می‌توانند خیلی خشن یا بحث برانگیز تلقی شود. خوشبختانه، این سریال در آمازون پرایم پخش می‌شود، که همراه با سایر سرویس‌های استریم، در مقایسه با شبکه‌های سنتی، ممیزی‌های کمتری دارد. با وجود این، یک صحنه از فصل اول وجود داشت که آمازون پرایم برخلاف میل شورانر برنامه Eric Kripke آن را حذف کرد.

Eric Kripke در مصاحبه ای با The Wrap تایید کرد که آخرین صحنه Homelander در پایان فصل دوم برای فصل اول فیلمبرداری شده‌ بود اما به درخواست آمازون حذف شد. پس از اینکه نظر مدیران آمازون پرایم تغییر کرد، Kripke توانست این صحنه را به فصل دوم اضافه کند.

ادای احترام به سبک هنری لیگ عدالت به کارگردانی زک اسنایدر

سریال The Boys تقلیدی واضح از شخصیت‌های ابرقهرمانی و تصویرسازی معمولی است که سابقه طولانی در کتاب‌های مصور، تلویزیون و فیلم‌ها دارند. تیم ابرقهرمانی داستان، the Seven، که کاراکتر هوملندر را به عنوان نسخه شیطانی سوپرمن به تصویر می‌کشد، از سبک سینمایی زک سیندر الهام می‌گیرد.

جدیدترین تصاویر هنرمندان و بازیگران مرد ایرانی با همسرانشان

زک اسنایدر به دلیل بازسازی شخصیت سوپرمن در فیلم Man of Steel در سال ۲۰۱۳ شاخته می‌شود. رنگ‌های تیره و نوع طراحی لباس ابرقهرمانی شخصیت‌ها سریال The Boys همه از فیلم‌های اسنایدر الهام گرفته‌ شده‌ است. لباس ابرقهرمانی کویین مِیوْ تقریباً تقلیدی است مو به مو از زره زن شگفت انگیز با بازی گل گدوت. پوستر تبلیغاتی The Boys با حضور اعضای گروه Seven نیز به پوسترهای شخصیت‌های لیگ عدالت زک سیندر اشاره دارد.

نزدیک بود فیلم سینمایی The Boys ساخته‌‌‌ شود

The Boys در قالب یک سریال تلویزیونی بسیار خوب عمل می‌کند. فراهم کردن‌ زمان کافی برای رشد صحیح شخصیت‌های ابرقهرمان و انسان‌ در سریال، به The Boys این اجازه‌ را می‌دهد تا شخصیت‌های پیچیده‌ مختلفی خلق کند. کاری که به احتمال زیاد در قالب یک فیلم سینمایی امکان‌پذیر نبود. با این حال، در مقطعی، برنامه‌هایی برای اقتباس کتاب کمیک The Boys به یک فیلم لایو اکشن وجود داشت.

کلمبیا، استودیو متعلق به سونی، در ابتدا برنامه ریزی کرده بود که این مجموعه کمیک هیجان انگیز را به یک فیلم تبدیل کند و فیلمنامه آن در اوایل سال ۲۰۰۹ نوشته شود. در سال 2012 (از طریق THR)، این پروژه توسط استودیو کنار گذاشته‌ شد و دیگر برنامه‌ای برای ساخت آن نداشتند. تا اینکه بار دیگر در سال ۲۰۱۶ دوباره احیا شد و در نهایت تولید در Amazon Prime آغاز شد.

پوستر سریال پسران

پوستر سریال پسران فصل اول

پوستر سریال پسران فصل اول

پوستر سریال پسران فصل دوم

پوستر سریال پسران فصل دوم

پوستر سریال پسران فصل سوم

پوستر سریال پسران فصل سوم

تیزر سریال پسران

بیوگرافی بازیگران سریال پسران

مانند فصل‌های گذشته، ترکیب بازیگران اصلی فصل سوم سریال پسران به منوال سابق بوده است. یعنی بار دیگر شاهد حضور کارل اربن (Karl Urban) در نقش بیلی بوچر و جک کوئید (Jack Quaid) در نقش هیویی کمپل هستیم. آنتونی استار (Antony Starr) در نقش هوم‌لندر و ارین موریاریتی (Erin Moriarty) در نقش استارلایت نیز حضور دارند.

جنسن اکلس در نقش سولجر بوی از بازیگران مرد سریال پسران

جنسن راس اکلس (Jensen Ross Ackles) بازیگر، تهیه‌کننده و کارگردان آمریکایی است. او متولد 1 مارس 1978 (10 اسفند 1356) در تگزاس است. او در سال 1996 از دبیرستان فارغ‌التحصیل شد و در همان سال برای تحقق رویای خود، یعنی بازیگری، به لس‌آنجلس نقل مکان کرد. جنسن بازیگری را از همان سال با حضور در سریال‌ها آغاز کرد. وی امروزه با نقش دین وینچستر در سریال فانتزی-ترسناک Supernatural شناخته می‌شود.

جنسن اکلس در سریال Days of Our Lives نقش اریک بردی را داشت، نقشی که چند نامزدی جایزه Daytime Emmy را برای او به ارمغان آورد. وی اخیرا در قسمت اول و دوم انیمیشن بتمن: هالووین طولانی (2021) صداپیشه بتمن/ بروس وین بوده است.

جنسن اکلس در نقش سولجر بوی

نیک وکسلر در نقش بلو هاک از بازیگران مرد سریال پسران

نیک وکسلر (Nick Wechsler)، با نام کامل ساموئل نیکولاس وکسلر، متولد 3 سپتامبر 1978 (12 شهریور 1357) در ایالت نیومکزیکو آمریکا است. او نیز پس از فارغ‌التحصیلی از دبیرستان به لس‌آنجلس رفت و ولین بار در سال 1996 جلوی دوربین فیلمبرداری قرار گرفت. نیک تاکنون در چند فیلم سینمایی بازی کرده، اما بیشتر او را در سریال‌ها دیده‌ایم. او امروزه با نقش کایل مالنتی در سریال نوجوانانه Roswell (1999-2002) و نقش جک پورتر در سریال Revenge شناخته می‌شود.

نیک وکسلر در نقش بلو هاک

دومینیک مک‌الیگوت در نقش ملکه ماوه/ مگی شاو از بازیگران زن سریال پسران

دومینیک مک‌الیگوت (Dominique McElligott) بازیگر ایرلندی، متولد 5 مارس 1986، برابر با 14 اسفند 1364، در شهر دوبلین است. او از دوران تحصیل به بازیگری علاقه داشت و از سال 2001 به طور جدی به این حرفه پرداخت. از مهم‌ترین کارهای او می‌توانیم سریال House of Cards (2016-2017) و سریال The Last Tycoon (2016) و سریال The Boys محصول سال 2019 تا کنون اشاره کنیم.

دومینیک مک‌الیگوت در نقش ملکه ماوه/ مگی شاو

جسی تی-آشر در نقش ای-ترین/ فرنکلین از بازیگران مرد سریال پسران

جسی تی-آشر جونیور (Jessie T. Usher Jr.) بازیگر آمریکایی، متولد 29 فوریه 1992 (10 اسفند 1370) در ایالت مریلند است. او از 5 سالگی به بازیگری علاقمند شد و از سن 13 سالگی، این حرفه را آغاز کرد. احتمالا او را با نقش تونی جکسون در فیلم The Banker و یا نقش آدام کاتنر در فیلم Dangerous Lies، هر دو محصول سال 2020 به یاد می‌آورید. جسی در سریال Level Up (2011-2012) در نقش لایل و در سریال Survivor’s Remorse (2014-2017) نقش کم کالووی را داشت.

مصاحبه امین زندگانی و الیکا عبدالرزاقی زوج عاشق سینمای ایران

جسی تی-آشر در نقش ای-ترین/ فرنکلین

نقد و بررسی سریال پسران

فصل اول

در راتن تومیتوز، فصل اول بر اساس ۹۹ نظر، با میانگین امتیاز ۷٫۷۲ از ۱۰، دارای امتیاز تأیید ۸۴٪ است. در نگاه اجمالی وبگاه آمده‌است: «اگرچه مسافت پیموده شده بیننده ممکن است متفاوت باشد، اما لذت و تمایل شدید پسرها برای درگیر شدن با مضامین سنگین و مرتبط مطمئناً باعث خوشحالی کسانی می‌شود که به دنبال گروه جدیدی از ضد قهرمانان هستند تا ریشه‌یابی کنند.» در مورد متاکریتیک، این نمره میانگین ۷۴ از ۱۰۰ را دارد، بر اساس بررسی ۱۹ منتقد، که نشان‌دهندهٔ «بررسی‌های معمول مطلوب» است.

کریستوفر لارنس از روزنامهٔ لاس وگاس ریویو ژورنال نوشت: «پسران بی‌احترام، بدجنس، پسران را به دنبال طمع و فساد در پشت مجموعه صنعتی ابرقهرمانان می‌کشند.» متیو گیلبرت از بوستون گلوب نوشت: «بازیگران خوب هستند، به ویژه شو، کسی بسیار کارآمد است؛ کوئید، که کارهای احمقانه انجام می‌دهد و عصبی است اما شجاع و دوست‌داشتنی است و اوربان که راهنمای گونزو هیگی است.» کریستی پوچکو در آی‌جی‌ان به قسمت اول نمرهٔ ۷٫۲ از ۱۰ می‌دهد و نحوهٔ داستان را از کمیک اما با تغییرات هوشمندانه. پوچکو از بازیگران تعریف و تمجید می‌کند، به‌ویژه «موریارتی در عملکرد خود یک تفاوت جزئی ایجاد می‌کند که از اجازه دادن به استارلایت احساس نمی‌کند مانند یک دختر بچه دو بُعدی باشد». او ساده‌لوح نیست. او امیدوار است و او یک مبارز است. او نتیجه گرفته که پسران هنوز هم می‌توانند یک سواری هیجان انگیز باشند زیرا انتظارات از ژانر دوستانهٔ خانوادگی را با پیچ و تاب‌های تاریک و صحنه‌های گرافیکی غیرقابل توجیهی از رابطهٔ جنسی و خشونت زیر و رو می‌کند. Kripke در برخی از لحظات خیره‌کننده، لرزش‌های سرگرم‌کننده و سکانس‌های اکشن فوق‌العاده عالی کار می‌کند. البته یک لبه شخصی دارد، اما دوباره، وقتی می‌بینید که مردانی که میهن‌پرست (آنتونی استار) آشکارا جعلی و شیطانی دوست دارند چه چیزی را تحمل می‌کنند، منطقی است که او زندگی خود را وقف هدف‌گیری کرده‌است.

فصل دوم

در راتن تومیتوز، فصل دو دارای امتیاز تأیید ۹۷٪ بر اساس ۵۸ بررسی است، با میانگین امتیاز ۸٫۲۸ از ۱۰. در نگاه اجمالی وبگاه آمده‌است: «پسران در فصل دوم عالی ظاهر می‌شوند و عمیقاً در شخصیت‌های پیچیده خود فرومی‌روند و بدون اینکه هیچ‌یک از مشت‌های مهم اجتماعی خود را بکشد، عمل را بالا می‌برند.» میانگین نمرهٔ ۸۰ از ۱۰۰، بر اساس ۱۳ منتقد، نشان‌دهندهٔ «بررسی‌های معمول مطلوب» است. در آمازون این مجموعه شاهد بمب‌گذاری اولیهٔ بررسی با ۴۹٪ از ۱٬۴۰۰ بررسی باقی مانده تا ۶ سپتامبر ۲۰۲۰ بود که یک ستاره را ارائه می‌داد، بیشتر آن‌ها قسمت‌های موجود را تحسین می‌کردند در حالی که انتقاد خود را از برنامه انتشار متلاطم فصل اعلام می‌کردند اریک دگانس از NPR فصل دوم را «یک کار کاملاً خرابکارانه و سرگرم‌کننده با تحسین» توصیف کرد.

فصل سوم

بازیگران سریال the boys در فصل‌های قبل عملکرد بسیار خوبی داشتند اما در این فصل می‌توان گفت که رسماً شاهکار کرده‌اند. آنتونی استار در نقش هوملندر(لیدر گروه هفت) عالی کار می‌کند و به خوبی توانسته تاریک‌ترین اخلاقیات هوملندر را با حالت چهره‌اش به تصویر بکشد. در این فصل بیش از پیش به مشکلات شخصیتی هوملندر پرداخته شد و اینکه سعی دارد خود واقعی‌اش را به دنیا نشان دهد.

بوچر(لیدر گروه پسر ها) در سریال پسران همیشه سعی داشته تا هیچگونه نقطه ضعفی نداشته باشد اما در این فصل به نقطه ضعف‌ها و مشکلات او اشاره شد که کارل اربن در اجرای این موارد فوق العاده عمل کرد. کارل اربن در این فصل مسئولیت سنگین‌تری نسبت به قبل داشت زیرا قرار بود شخصیت بوچر را شکننده‌تر و احساسی‌تر از قبل بازی کند و می‌توان گفت بهترین بازی ممکن را تحویل داد(دمش گرم).

امیررضا دلاوری و عشق او به دخترش دیار

در کل تیم بازیگری سریال پسران یکی از حرفه‌ای‌ترین تیم‌ها در کار خود هستند و در فصل سوم بهترین خود را به نمایش گذاشتند. در کل یکی از نکات مثبت سریال، قدرت بازیگران در به تصویر کشیدن کاراکتر خود جلوی دوربین است.

تعداد بینندگان

در اکتبر ۲۰۱۹، نیلسن اعلام کرد ردیابی بینندهٔ برنامه‌های Amazon Prime را آغاز کرده‌است. طبق گفتهٔ The Boys در ۱۰ روز اول اکران خود ۸ میلیون بیننده را به خود جلب کرده‌است، و این برنامه را به یکی از موفق‌ترین برنامه‌های اصلی آمازون پرایم تبدیل کرده‌است.پیش از نمایش نهایی، آمازون قرارداد ساخت پسران را برای فصل دوم تمدید کرد.

سریال پسران فصل 3 پس از انتشار با استقبال خوبی از سوی منتقدان و مخاطبان مواجه شد. ساخت فصل چهارم آن نیز تأیید شده است. منتقدان، فیلمنامه، طنز تلخ، صحنه‌های اکشن، رشد شخصیت‌ها، خط داستانی و ایفای نقش بازیگران این فصل از سریال را تحسین کردند. فصل سه سریال د بویز در سایت راتن تومیتوز امتیاز مثبت 98 درصد را از مجموع نظرات 146 منتقد به دست آورد. این فصل از سریال در سایت متاکریتیک امتیاز 77 از 100 را دریافت کرده است. در ادامه مروری بر نقد سریال پسران فصل 3 توسط منتقدان خواهیم داشت.

نمرات فصل سوم سریال پسران

The Telegraph / اد پاور: 100

مفاهیم فکربرانگیز و سنگینی دارد اما با این حال، د بویز همچنان جذابیتش را حفظ می‌کند. گویا یک سریال مارول با فیلمنامه‌ای از نوآم چامسکی (Noam Chomsky) است. مثل بتمن در برابر سوپرمن است با این تفاوت که کاپیتالیسم غیرقابل کنترل، شخصیت منفی داستان است. اگر تحمل دیدن این همه خون و خونریزی و بی‌بند و باری را داشته باشید، این سریال هوشمندانه‌ترین و شجاعانه‌ترین اثر حال حاضر تلویزیون است.

The A.V. Club / آلیسون فورمن: 91

فصل سوم سریال The Boys با صحنه‌های اکشن جذاب، حضورهای افتخاری غافلگیرکننده و تفسیرهای به شدت چشم‌گیر، تقریبا تمام ویژگی‌های مورد نظر آن‌هایی که در میان غم‌ها، بی‌حوصلگی‌ها و ناکامی‌های دنیای واقعی به دنبال تخلیه هیجانی از طریق تلویزیون هستند را دارد.

CNN / برایان لوری: 85

د بویز از همان اول هشدار می‌دهد که فصل سومش مانند دو فصل پیشین پر از خون و خونریزی و به شدت هجوآمیز خواهد بود و با سرعت خیلی زیادی داستان را پیش خواهد برد. با اینکه قطعا مناسب هر سلیقه‌ای نیست، این محصول آمازون به عنوان آزمایش کوبنده‌ای از دنیای ابرقهرمان‌ها و در مقیاس بزرگتر، جامعه، باقی می‌ماند در حالیکه با هشدارهایی درباره تأثیر فاسدکننده قدرت آمیخته شده است.

Collider / مگی لاویت: 83

از خطوط داستانی این فصل، تماشای کیمیکو و فرانسوی (با بازی تومر کاپون) از همه جذاب‌تر است… این فصل از سریال د بویز ویژگی‌های دوست‌داشتنی زیادی دارد، اما به چیزهای بیشتری نیز نیاز داشت. بیشتر شخصیت‌ها، به نقطه‌ای رسیده‌اند که به یک انگیزه جدید و تأثیرات بیرونی نیاز دارند تا بتوانند به جلو حرکت کنند.

The Guardian / لوسی مانگان: 80

دقیق، یکدست، با جذابیت طنزآمیز و به همراه مقدار کافی از جسارت و صحنه‌های تماشایی که باعث می‌شود ارزش پولتان را داشته باشد.

The Hollywood Reporter / آنجل هن: 80

سریال همچنان تلخ و گزنده بودنش را حفظ می‌کند. صحنه‌های پایانی هراس‌انگیز قسمت آخر نیز خیالمان را از این بابت راحت مي‌کند. اما همانطور که فصل سوم سریال The Boys به ما یادآوری می‌کند، وقتی برای چیزی بجنگی که ارزشش را داشته باشد، مشت‌هایت نیز محکم‌تر می‌شوند.

Empire / امان ورمن: 80

فصل سه سریال د بویز حین نشان دادن خون‌ریزی‌های ضروری و لحظات تعجب‌آور، یادش نمی‌رود به شخصیت‌هایش عمق ببخشد.

The Playlist / برایان تالریکو: 58

سریال پسران همواره سرگرم‌کننده است اما می‌توانست قوی‌تر از این عمل کند. برای اولین بار، به نظر می‌رسد از به کار بردن قدرت واقعی‌اش ترسیده است.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا