اخبار بازیگرانبازیگران خارجیبازیگران زنبازیگران مردفیلم خارجی

معرفی فیلم بنشی های اینیشرین جذاب‌ترین فیلم مارتین مک‌دونا

فیلم بنشی های اینیشرین به نویسندگی و کارگردانی مارتین مک‌دونا به تازگی اکران شده است. درام کمدی سیاه بنشی های اینیشرین حول محور یک جدایی می‌چرخد که البته از نوع رمانتیک آن نیست. در این مطلب، خبرهای مربوط به فیلم بنشی های اینیشرین و همین‌طور اطلاعاتی را که تاکنون از حاشیه و اصل فیلم بنشی های اینیشرین منتشر شده می‌خوانید.

کارگردان فیلم بنشی های اینیشرین چه کسی است؟

کارگردان فیلم بنشی های اینیشرین مارتین مک‌دونا است.

فیلم بنشی های اینیشرین کی میاد؟

بنشی های اینیشرین نخستین بار در ۵ سپتامبر ۲۰۲۲ در هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز به نمایش درآمد، سپس در ۲۱ اکتبر 2022 توسط سرچلایت پیکچرز اکران شد.

موضوع فیلم بنشی های اینیشرین چیست؟

داستان فیلم بنشی های اینیشرین در جزیرهٔ خیالی «اینیشرین» در سواحل غربی ایرلند اتفاق می‌افتد، و دو دوست مادام‌العمر را دنبال می‌کند، که وقتی یکی از آن‌ها به‌طور ناگهانی به رابطه دوستی‌شان پایان می‌دهد، خود را در بن‌بستی می‌بینند که عواقب نگران‌کننده‌ای برای هر دوی آن‌ها دارد.

اسامی بازیگران نقش اصلی فیلم بنشی های اینیشرین چیست؟

در فیلم بنشی های اینیشرین شاهد نقش‌آفرینی کالین فارل، برندن گلیسون، کری کندن و بری کیوگن در نقش‌های اصلی هستیم.

مشخصات فیلم بنشی های اینیشرین

نام فیلمبنشی های اینیشرین
کارگردان و نویسندهمارتین مک‌دونا
کشور سازندهایرلند
انگلستان
ایالات متحده
ژانرتراژیکمدی سیاه
توزیع‌کنندهسرچلایت پیکچرز
تاریخ‌های انتشار5 سپتامبر 2022(ونیز)
۲۱ اکتبر ۲۰۲۲
مدت زمان
۱۱۴ دقیقه
شرکت‌های تولید
  • تی‌اس‌جی انترتینمنت
  • بلوپرینت پیکچرز
  • فیلم۴
فروش گیشه۲۹٫۹ میلیون دلار

دانلود فیلم بنشی های اینیشرین

لیست بازیگران فیلم بنشی های اینیشرین

  • کالین فارل در نقش پادریک سولیابهان
  • برندن گلیسون در نقش کولم دوهرتی
  • کری کندن در نقش سیوبهان سویلابهان
  • بری کیوگن در نقش دومینیک کرنی
  • پت شورت در نقش جُنجو دِوین
  • جان کنی در نقش گری
  • گری لیدون در نقش پیدار کِرنی
  • شیلا فلیتون در نقش خانم مک‌کورمیک
  • دیوید پیرس در نقش کشیش

کالین فارل و برندن گلیسون ۲ بازیگر اصلی این کمدی سیاه هستند. این ۲ که در فیلم در بروژ نقش ۲ دوست آدمکشی که برای ماموریتی به بلژیک فرستاده شدند را بازی کردند در اینجا دوباره در کنار هم قرار گرفته‌اند. باید ببنیم این ۲ که یکبار بخاطر شیمی و پویایی رابطه‌شان روی پرده با ستایش روبرو شدند این‌بار هم یک زوج دوست داشتنی را تشکیل دادند یا نه.

اگرچه فارل بعد از در بروژ دوباره با هفت روانی با مک‌دونا همکاری کرد و فیلم بنشی های اینیشرین در واقع سومین فیلم مشترک آن‌ها محسوب می‌شود، اما این دومین همکاری گلیسون با مک‌دونا از زمان در بروژ محسوب می‌شود. هرچند گلیسون در این بین در ۲ فیلم نگهبان (The Guard) و کالواری (Calvary) به نویسندگی و کارگردانی جان مایکل مک‌دونا (برادر مارتین)‌ حضور داشته است.

مک دونا آشکارا از آوردن همکاران قدیمی‌اش در پروژه‌های جدید لذت می‌برد. کری کندن، بازیگر نقش پاملا در سه بیلبورد خارج از ابینگ، میزوری که بخاطر حضورش در نقش استیسی در سریال بهتره با سال تماس بگیری (Better Call Saul) شناخته می‌شود یکی دیگر از بازیگران اصلی بنشی ‌های اینیشرین است.

بری کیوگن که در سال‌های گذشته با نقش کوچک خود در دانکرک کریستوفر نولان (Dunkirk) و همچنین نقش اصلی‌اش در فیلم مارولی جاوادنگان (Eternals) توجهات زیادی را به خود جلب کرده بود، نخستین همکاری خود با مک‌دونا را تجربه کرده است. البته کیوگن پیش از این در فیلم کشتن گوزن مقدس (The Killing of a Sacred Deer) تجربه همکاری با فارل را داشته است. آن‌ها همچنین هر ۲ در بتمن ۲۰۲۲ (Batman) حضور داشتند، اگرچه بین شخصیت‌های آن ۲ تعاملی برقرار نبود.

علت طلاق پیمان قاسم‌خانی از همسر اولش

بازیگران فیلم بنشی های اینیشرین

عوامل فیلم بنشی های اینیشرین

  • کارگردان: مارتین مک‌دونا
  • تهیه‌کننده: گراهام برودبنت، پیتر چرنین، مارتین مک‌دونا
  • نویسنده: مارتین مک‌دونا
  • موسیقی: کارتر برول
  • فیلم‌بردار: بن دیویس
  • تدوین‌گر: میکل ای.جی. نیلسن

معرفی مارتین مک دونا کارگردان و نویسنده فیلم بنشی های اینیشرین

مارتین مک دونا نمایشنامه‌نویس و فیلمساز معروف بریتانیایی-ایرلندی متولد 26 مارس 1970 (6 فروردین 1349) است. این هنرمند در لندن به دنیا آمده و بزرگ شده است و والدینش ایرلندی هستند. مک دونا حرفه‌اش را در سال 2003 با نمایشنامه The Pillowman در تئاتر ملی سلطنتی آغاز کرد. او از آن زمان تا کنون نمایشنامه‌های زیادی برای تئاتر وست اند و تئاتر برادوی نوشته است؛ از جمله The Beauty Queen of Leenane محصول 1996، The Lieutenant of Inishmore محصول 2001، A Behanding in Spokane محصول 2010 و Hangmen محصول 2015.

مارتین مک دونا تا کنون یک فیلم کوتاه (Six Shooter محصول 2004) و 3 فیلم بلند ساخته است که فیلم The Banshees of Inisherin چهارمین فیلم بلند او محسوب می‌شود. فیلم‌های قبلی مک دونا عبارتند از فیلم جنایی کمدی In Bruges محصول 2008، فیلم Seven Psychopaths محصول 2012 و فیلم درام Three Billboards Outside Ebbing, Missouri محصول 2017.

بنشی های اینیشرین اولین فیلم این کارگردان ایرلندی در ۵ سال گذشته است. همچنین اولین فیلم او محسوب می‌شود که داستانش در ایرلند اتفاق می‌افتد. مک‌دونا علاوه بر نویسندگی و کارگردانی در کنار گراهام برودبنت و پیتر چرنین به عنوان تهیه‌کننده در تولید این فیلم مشارکت داشته است.
فیلم‌های مک‌دونا طرفداران زیادی دارند، بنابراین شما هم اگر از آن دست افرادی هستید که فیلم‌های این فیلمساز ایرلندی را دوست دارید، باید برای فیلم جدید او هیجان زیادی داشته باشید. فیلمی که از همین الان می‌توان آن را به عنوان یکی از رقیبان بالقوه رقابت‌های اسکار ۲۰۲۳ در نظر گرفت.

مارتین مک دونا کارگردان و نویسنده فیلم بنشی های اینیشرین

مصاحبه با مارتین مک‌دونا، برندن گلیسون و کالین فارل

برندن گلیسون: جنگ داخلی زمینه فیلم است و من با آن آشنا هستم

من به تفاوت بین ما و گردشگرانی که صبح با کشتی می‌آمدند و بعد از ظهر می‌رفتند، علاقه‌مند بودم. ما باید می‌ماندیم و مدت زیادی در آنجا بودیم. ما با پوست و گوشت خود بخشی از جزیزه را به شکلی غیرتوریستی لمس‌کردیم. … شما نمی‌توانید در آن چشم‌انداز باشید و قدرت جامعه آنجا را و قدرت اقیانوس را احساس نکنید.

جنگ داخلی زمینه فیلم است و من با آن آشنا هستم. ۱۰۰ سال از آن برهه می‌گذرد و من به تازگی صداپیشگی برنامه‌ای برای آرتی‌ای (RTE) به پایان رساندم که جنگ داخلی را بررسی می‌کند. یک قرن طول کشید تا بتوانیم به آن بپردازیم. اتفاقی که بسیار ناراحت‌کننده و تفرقه برانگیز بوده است. ما در مدرسه درباره آن چیزی یاد نگرفتیم. بنابراین اکنون ما سرانجام به عنوان یک ملت با آن روبرو هستیم. مردم الان می‌توانند حقیقت را در هر ۲ طرف این رابطه ببینند و بفهمند چه تراژدی وحشتناکی در هر دو طرف رخ داد.

شرح زندگی نیما شاهرخ شاهی از کودکی تا امروز + ماجرای بازیگری اتفاقی او

مصاحبه با برندن گلیسون

کالین فارل: خوشحالم که مارتین فیلمنامه را بازنویسی کرد.

۷ سال پیش برای اولین‌بار ایمیلی مختصر از مارتین با این مضمون دریافت کردم:«هی رفیق، این فیلمنامه را نوشتم. نگاهی به آن بینداز و نظرت را به من بگو». در آن مرحله بنشی ‌های اینیشیر نام داشت و سومین مورد از یک داستان سه‌گانه بود. فکر می‌کردم فوق‌العاده است. اما خیلی بیش‌تر طرح محور بود. خشونت خیلی بیش‌تری داشت. در پایان آن یک درگیری بزرگ رخ می‌داد و فوق‌العاده دراماتیک بود. جنگ داخلی فقط در دوردست نبود بلکه به خود جزیره می‌آمد. بنابراین از این نظر داستان بزرگ‌تری بود.

اما مارتین فکر کرد که به اندازه کافی خوب نیست و نمی‌خواست آن را انجام بدهد. سپس حدود ۳ یا ۴ سال پیش، نسخه بازنویسی شده آن را فرستاد… فکر می‌کنم مارتین به اعماق غم و ناامیدی که هسته اصلی زندگی این مردان بود مایل شد. خوشحالم که مارتین آن را بازنویسی کرد. زیرا فیلم بنشی های اینیشرین در حال حاضر، در مقایسه با آنچه که او نوشته، شاید کمی کم‌تر خوشایند باشد، اما چیزی هم که ما دنبالش می‌رفتیم خوشایند نبود. در نتیجه آزاردهنده‌تر، لطیف‌تر و شخصی‌تر شد.

مصاحبه با کالین فارل

مارتین مک‌دونا: هنگامی که دنبال لوکیشن می‌گشتیم متوجه شدم که زیبایی چند مکان مختلف را می‌خواهم

ایده اصلی فیلم بنشی های اینیشرین بود که یک جزیره واقعی است. اما هنگامی که دنبال لوکیشن می‌گشتیم متوجه شدم که زیبایی چند مکان مختلف را می‌خواهم. مزارع ناهموار و مسطح و دیوارهای سنگی اینیشمور جایی بود که ما خانه پادریک و بسیاری از خیابان‌های باریک را در آن فیلمبرداری کردیم. اما همچنین بخش ناهموار و کوهستانی محل زندگی کولم و آن ساحل را در جزیزه آشیل گرفتیم. با دانستن اینکه قرار است دو مکان بسیار متفاوت باشند می‌دانستیم که داستان نمی‌تواند فقط به عنوان مثل در اینیشیر اتفاق بیفتند. این یک دلیل بود. اما همچنین برای اینکه کمی آن را افسانه‌ای‌تر کنیم می‌خواستیم جایی باشد که نتوانید دقیقا روی نقشه آن را پیدا کنید. به ویژه در رابطه با جنگ داخلی و جایی که نبردها رخ می‌دادند. این هم دلیل دیگر این انتخاب بود (علت انتخاب یک جزیره تخیلی).

معرفی فیلم بنشی های اینیشرین

فیلم بانشی های اینشیرین اثری در ژانر کمدی سیاه به نویسندگی و کارگردانی مارتین مک دونا (Martin McDonagh) است. این فیلم محصول مشترک ایرلند، بریتانیا و آمریکاست. در فیلم The Banshees of Inisherin کالین فارل (Colin Farrell) و برندن گلیسون (Brendan Gleeson) دوباره در کنار یکدیگر بازی کرده‌اند. این دو پیش‌تر در فیلم In Bruges به کارگردانی مارتین مک دونا هم‌بازی بوده‌اند. منتقدان هنرنمایی بازیگران و فیلمنامه و کارگردانی مک دونا را ستوده‌اند.

معرفی فیلم بنشی های اینیشرین

معنی بنشی های اینیشرین

بنشی در افسانه‌های ایرلندی، روح زنی است که از مرگ خبر دارد. در فیلم خانم مک‌کورمیک سیاهپوش که همه از او گریزانند، بنشی است اما فراتر از او در جزیره اینشرین انگار همه پیام‌آور مرگ هستند.نام این فیلم در برخی از رسانه‌ها و پلتفرم‌های ایرانی، با عنوان اشباح اینیشرین هم ترجمه شده است.

معنی بنشی های اینیشرین

داستان فیلم بنشی های اینیشرین

در دوران پایانی جنگ داخلی ایرلند در سال ۱۹۲۳، در جزیره خیالی اینیشرین ایرلند، کولم دوهرتی، نوازنده فولک، به‌طور ناگهانی شروع به نادیده‌گرفتن دوست همیشگی خود و رفیق مشروب خود پادریک سوئیلابین می‌کند. با اینکه پادریک توسط ساکنان جزیره به‌عنوان فردی مؤدب و مورد پسند شناخته می‌شود، اما کولم که مایل است بقیه عمر خود را صرف ساختن موسیقی و انجام کارهایی کند که به خاطر آنها به یادگار بماند، او را فردی «کُند» می‌داند. زندگی پادریک با از دست‌دادن یکی از معدود دوستانش بی‌ثبات می‌شود. همان‌طور که پادریک از طرد شدن بیشتر مضطرب می‌شود، کولم در برابر تلاش‌های دوست قدیمی‌اش برای صحبت با او مقاومت بیشتری نشان می‌دهد. کولم در نهایت به پادریک اولتیماتوم می‌دهد: هر بار که پادریک او را اذیت می‌کند یا سعی می‌کند با او صحبت کند، کولم یکی از انگشتان دست چپ خود را با یک قیچی پشم‌زنی قطع می‌کند.

پوشش جنجالی بازیگران ایرانی در روزهای مختلف جشنواره فیلم کن

اگرچه خواهر دلسوز پادریک، شیوون و پسر مشکل‌دار محلی، دومینیک، تلاش می‌کنند تا نبرد فزاینده بین این زوج را خنثی کنند، تلاش‌های آنها بی‌ثمر می‌ماند. پس از اینکه پادریک در حالت مستی با او در میخانه روبرو می‌شود و سپس سعی می‌کند عذرخواهی کند، کولم یکی از انگشتان خود را قطع می‌کند و آن را روی درب خانه پادریک می‌اندازد. پادریک سپس ویولن‌زنی را می‌بیند که قصد دارد با کولم برای کارهای موسیقی ملاقات کند، او با دروغ گفتن در مورد مرگ پدرش، فرد را فریب می‌دهد تا به خانهٔ خود بازگردد. با بدتر شدن تنش‌ها، خانم‌بزرگ محلی خانم مک‌کورمیک به پادریک هشدار می‌دهد که مرگ به زودی به جزیره خواهد رسید. در همین حال، شیوون به آرامی پیشرفت‌های رمانتیک دومینیک را رد می‌کند.

پادریک به ملاقات کولم می‌رود تا او را به خاطر رفتار بدش سرزنش کند. کولم فاش می‌کند که ساختن آهنگ خود را به پایان رسانده‌است که آن را «بنشی های اینیشرین» می‌نامد. پادریک به او پیشنهاد می‌کند که باید به میخانه برود و به آن‌ها چند پیت سفارش دهد. کولم می‌گوید که خوب است. پادریک به کولم می‌گوید که به ویولن‌زن دروغ گفته بود تا از جزیره فرار کند اما شاید هر سه آن‌ها بتوانند با هم بنوشند. کولم چهار انگشت دیگر دست چپش را با قیچی قطع می‌کند و آنها را به سمت در کلبه پادریک می‌اندازد.

شیوون که از زندگی در جزیره خسته شده‌است، برای کار در یک کتابخانه به سرزمین اصلی نقل مکان می‌کند. پادریک به خانه می‌آید و متوجه می‌شود که الاغ خانگی‌اش جنی به دلیل بلعیدن یکی از انگشتان کولم خفه شده و مرده‌است. پادریک دلشکسته کولم را مسئول مرگ جنی می‌داند. او با کولم روبرو می‌شود تا به او بگوید که روز بعد خانه‌اش را به آتش خواهد کشید. پادریک خانه را به آتش می‌کشد و سگ کولم را به مکانی امن می‌برد. هنگامی که پادریک خارج می‌شود، کولم را می‌بیند که در داخل ساختمان در حال سیگار کشیدن نشسته‌است. پلیس محلی، پدر بدرفتار دومینیک، پیدار، به خانه پادریک می‌رود. او توسط خانم مک‌کورمیک منحرف می‌شود، که بی کلام او را به سمت جسد دومینیک که در دریاچه مجاور شناور است هدایت می‌کند.

صبح روز بعد، پادریک، همراه با سگ، کولم را می‌یابد که در ساحل کنار خانه سوخته‌اش ایستاده‌است. کولم بابت مرگ جنی عذرخواهی می‌کند و پیشنهاد می‌کند که تخریب خانه به دشمنی آن‌ها پایان داده‌است، اما پادریک به او اطلاع می‌دهد که این کار تنها در صورتی تمام شده اعلام می‌شد، که او در حین آتش‌سوزی در خانه می‌ماند. هنگامی که کولم به این فکر می‌کند که آیا جنگ داخلی به پایان رسیده‌است، پادریک اظهار می‌کند که او معتقد است که ممکن است چیزهای خوبی وجود داشته باشد که نمی‌توان از آنها خارج شد. هنگامی که پادریک به رفتن روی می‌آورد، کولم از او برای مراقبت از سگش تشکر می‌کند. بی آنکه بدانند خانم مک‌کورمیک آنها را از دور در کنار کلبه سوخته کولم تماشا می‌کرد.

علی نصیریان قبل از انقلاب چی کاره بود؟

داستان فیلم بنشی های اینیشرین

تولید

در فوریه ۲۰۲۰ اعلام شد که مارتین مک‌دونا کارگردانی بعدی خود را با سرچلایت پیکچرز انجام خواهد داد و قرار است او دوباره با برندن گلیسون و کالین فارل، ستاره‌های فیلم در بروژ متحد شود. بری کیوگن و کری کندن در اوت ۲۰۲۱ به بازیگران پیوستند.

تصویربرداری اصلی در اوت ۲۰۲۱ در اینیشمور در جزایر آران در ایرلند آغاز شد.صحنه‌هایی نیز در جزیره آشیل فیلمبرداری شدند. فیلم‌برداری در ۲۳ اکتبر ۲۰۲۱ به پایان رسید.

فیلم بنشی های اینیشرین

تاریخ اکران فیلم بانشی های اینشیرین

فیلم سینمایی بنشی های اینیشرین برای اولین بار در هفتاد و نهمین جشنواره فیلم ونیز در تاریخ 5 سپتامبر 2022 برابر با 14 شهریور 1401 به نمایش درآمد و در آنجا فارل جام ولپی بهترین بازیگر مرد و مک دونا جایزه بهترین فیلمبرداری را گرفت. این عنوان قرار است در تاریخ 21 اکتبر 2022 برابر با 29 مهر 1401 توسط کمپانی Searchlight Pictures عرضه شود. مدت زمان فیلم سینمایی بنشی های اینیشرین برابر با 114 دقیقه است.

اکران فیلم بانشی های اینشیرین

بازخورد

این فیلم برای کارگردانی، نویسندگی و اجراهایش مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. در وبسایت بازبینی‌خوانی راتن تومیتوز، ٪۹۷ از ۳۱۰ بررسی منتقدین مثبت است و این فیلم میانگینِ امتیاز ۸٫۷/۱۰ را در اختیار دارد. اجماع این وب‌سایت چنین می‌نویسد: «با برخی از بهترین خصوصیات مارتین مک‌دونا و یک جفت اجرای بازیگری برجسته، بنشی های اینیشرین برای ایجاد یک احساس بد با لطافت خلق شده‌است.» این فیلم در متاکریتیک، که از میانگین وزنی استفاده می‌کند، بر اساس نظر ۶۲ منتقد امتیاز ۸۷ از ۱۰۰ را کسب کرده که نشان‌گر «تحسین همگانی» است.

پیتر بردشاو از گاردین به این فیلم رتبهٔ چهار از پنج ستاره داد و آنرا «به عنوان مطالعه‌ای دربارهٔ تنهایی مردانه و خشم فروخورده، به طرز عجیبی قانع‌کننده و اغلب بسیار خنده‌دار» دانست. تاد مک‌کارتی از ددلاین هالیوود نوشت که این فیلم «داستانی ساده و شیطانی از پایان یک دوستی بود که با طنز تند و لحظات ناگهانی خشونت حیرت‌انگیز به تصویر کشیده شده‌است»، او همچنین فیلم‌برداری بن دیویس و موسیقی کارتر برول را تحسین کرد. دیوید ارلیش از ایندی‌وایر به آن امتیاز «B+» داد و نوشت: «جریان نهفته و دائمیِ طنز این فیلم، زمینه‌ای مضحک را برای فوری‌ترین سؤالات داستان فراهم می‌کند، زمینه‌ای که از پوچ‌بودن تمام هستی صحبت می‌کند». او همچنین آن را بهترین اثر مک‌دونا از زمان در بروژ (۲۰۰۸) نامید.

فهرست‌های پایان سال

این فیلم در چندین فهرست «بهترین فیلم‌های سال ۲۰۲۲» از سوی منتقدان قرار گرفت:

  • اول — راجرابرت.کام
  • دوم — کریس بامبری، جوبلو.کام
  • سوم — برایان ترویت، یواس‌ای تودی
  • پنجم — کالب هاموند، فیلم استیج
  • ششم — کریس استاکمن
  • هفتم — جیمز براردینلی، «Reelviews.net»
  • هشتم — جاستین اسمیت، کالت اِم‌تی‌اِل
اکران فیلم عروسی مردم با هنرنمایی نازنین بیاتی و شکیب شجره

پوستر فیلم بنشی های اینیشرین

پوستر فیلم بنشی های اینیشرین

تریلر فیلم بنشی های اینیشرین

بیوگرافی بازیگران فیلم بنشی های اینیشرین

کالین فارل در نقش پادریک سولبهین از بازیگران مرد فیلم بنشی های اینیشرین

کالین فارل بازیگر ایرلندی متولد 31 می 1976 (10 خرداد 1355) است. او در ابتدا با حضور در سریال درام Ballykissangel در سال 1998 وارد حوزه بازیگری شد و سپس با فیلم درام The War Zone محصول 1999 به سینما راه یافت. پس از بازی در آن فیلم بود که در نهایت نقش اصلی فیلم درام جنگی Tigerland را در سال 2000 به دست آورد. برخی از دیگر آثار اولیه کالین فارل عبارتند از فیلم وسترن American Outlaws محصول 2001، فیلم تریلر Phone Booth محصول 2002، فیلم علمی تخیلی Minority Report محصول 2002 و فیلم جاسوسی The Recruit محصول 2003.

از آثار جدیدتر این هنرپیشه می‌توانیم از فیلم اکشن Miami Vice محصول 2006، فیلم جنایی کمدی In Bruges محصول 2008، فیلم کمدی Horrible Bosses محصول 2011، فیلم بیوگرافی Saving Mr. Banks محصول 2013، فصل دوم سریال True Detective، فیلم فانتزی Fantastic Beasts and Where to Find Them محصول 2016 و فیلم The Batman محصول 2022 نام ببریم.

کالین فارل در نقش پادریک سولبهین

برندن گلیسون در نقش کولم دوهرتی از بازیگران مرد فیلم بنشی های اینیشرین

برندن گلیسون بازیگر و کارگردان ایرلندی متولد 29 مارس 1955 (8 فروردین 1334) است. او تا کنون جوایز و افتخارات زیادی به دست آورده است؛ از جمله 3 جایزه IFTA، دو جایزه فیلم ایندیپندنت بریتانیا، یک جایزه امی و نامزدی برای دو جایزه بفتا و چهار جایزه گلدن گلوب. او پدر دو بازیگر جوان به نام‌های دامنل گلیسون (Domhnall Gleeson) و برایان گلیسون (Brian Gleeson) است.

برخی از آثار این هنرپیشه عبارتند از سری فیلم‌های هری پاتر، فیلم تاریخی Braveheart محصول 1995، فیلم جنایی The General محصول 1998، فیلم تاریخی Gangs of New York محصول 2002، فیلم جنگی Cold Mountain محصول 2003، فیلم In Bruges محصول 2008، فیلم The Guard محصول 2011، فیلم درام Frankie محصول 2014، فیلم کمدی Paddington 2 محصول 2017، فیلم وسترن The Ballad of Buster Scruggs محصول 2018 و فیلم The Tragedy of Macbeth محصول 2021.

برندن گلیسون در نقش کولم دوهرتی

نقد و نمرات فیلم بنشی های اینیشرین

تازه‌ترین فیلم مک‌دونا عموما نقدهای مثبتی دریافت کرده است. بنشی های اینیشرین امتیاز عالی ۹۷ درصد را از سایت راتن‌ تومیتوز و همچنین امتیاز بسیار خوب ۸۷ درصد را از سایت متاکریتیک دریافت کرده است. البته آنطور که از امتیازهای فیلم در این ۲ سایت مشخص است، فیلم جدید مک‌دونا در نزد منتقدان با اقبال بیش‌تری همراه شده است. این فیلم همچنین در نمایش‌های جشنواره‌ا‌ی خود با ستایش‌های زیادی روبرو شده است که از جمله می‌توان به جام ولپی بهترین بازیگر مرد برای فارل و اوسلای طلایی بهترین فیلمنامه برای مک‌دونا در جشنواره ونیز اشاره کرد.

ای. وی. کلاب | امتیاز: ۱۰۰

تومریس لافلی | فیلم بنشی های اینیشرین پرشور مارتین مک‌دونا، نویسنده و کارگردان، مرثیه‌ای از یک رفاقت قدیمی به تصویر می‌کشد که به انقضای غیرقابل توضیح خود رسیده است. فیلمی که همچنین تاملی حزن‌آور درباره فناپذیری است.

آتلانتیک | امتیاز: ۹۶ از ۱۰۰

شرلی لی | فیلم بنشی ‌های اینیشرین دلگیر، بی‌رحمانه و عمیقا تاثیرگذار است.

کلیپ هایی از خوانندگی امین حیایی

گیمزریدار+ | امتیاز: ۸۰ از ۱۰۰

جردن فارلی | جدیدترین فیلم مک‌دونا یک تجدید دیدار شایسته با در بروژ است: فیلمی هوشمندانه، خنده‌دار و عمیقا صادقانه.

شیکاگو تریبون | امتیاز: ۷۵ از ۱۰۰

مایکل فیلیپس | این کامل‌ترین اثر مک‌دونا از زمان نمایشنامه بسیار موفق او یعنی ملکه زیبایی لی ‌نین است. بنشی‌ها محدودیت‌های خود را دارد و مانند همه چیزهایی که مک‌دونا می‌نویسد معجونی از شوخی‌های شریرانه و صمیمت اندک است. او از این نظر شبیه برادران کوئن بنظر می‌رسد. او همچنین یک هنرمند فوق‌العاده است.

کرونیکل | امتیاز: ۵۰ از ۱۰۰

سن فرانسیسکو | بهترین چیز در مورد فیلم بنشی‌ های اینیشرین حضور کری کندن در نقش خواهر پادریک است. زنی باهوش، خونگرم و شوخ‌طبع که خود را تک و تنها در قسمت اشتباه ایرلند و در نیمه اشتباه قرن بیستم می‌بیند.

چکیده‌ای از نقد بنشی‌ های اینیشرین از سایت امپایر

دن جولین | چگونه با بهترین دوست خود قطع رابطه می‌کنید؟ این سوال خوبی است که پیش از این ساینفلد در فصل اول خود به شکل هوشمندانه به آن پرداخته است. با این وجود، قواعد قطع روابط اجتماعی در رابطه با ارتباطات زناشویی کاملا روشن است، به ویژه وقتی که پای طلاق در میان باشد. اما جدا شدن از دوستی که دیگر دوستش ندارید به چه صورت است؟ به ویژه وقتی که دوست شما در یک جزیره کوچک و کم‌جمعیت زندگی می‌کند؟ چگونه در مورد آن اقدام می‌کنید؟

در دنیای مارتین مک‌دونا پاسخ این است: به شکلی بیرحمانه. پس از اینکه کولم (برندن گلیسون) تصمیم می‌گیرد دوستی خود با پادریک کسل‌کننده اما قابل اطمینان (کالین فارل) را قطع کند، بی‌تعارف به دوست سابقش می‌گوید که دیگر نمی‌خواهد با او صحبت کند یا دوباره با او نوشیدنی بخورد. بدون اینکه هیچ توضیحی بدهد و هیچ تلاشی برای کاهش ضربه آن بکند. البته اگر با فیلم‌های قبلی مارتین مک‌دونا نویسنده و کارگردان، از در بروژ تا ۳ بیلبورد خارج از ابینگ میزوری، آشنا هستید، چنین بی‌درایتی‌ای نباید تعجب‌آور باشد. در واقع فیلم کم‌تر بر تصمیم کولم و بیش‌تر بر واکنش پادریک متمرکز است، صرف‌نظر از اینکه چه تاثیری بر زندگی محدود او می‌گذارد.

به شکل کنایه‌آمیزی، داستانی درباره یک دوستی ویران شده در بنشی‌ های اینیشرین در حکم یک دیدار مجدد است که دوستی دو آدمکش فیلم در بروژ را به یاد می‌آورد. اگرچه، فارل و گلیسون به دلایل بدیهی در اینجا تقریبا زمان زیادی را با هم روی پرده سپری نمی‌کنند. کولم علی رغم افشاگری‌های گاه و بیگاه و ظاهر مهربانی که در لحظاتی از خود نشان می‌دهد، تا حد زیادی غیرقابل درک است. مک‌دونا هرگز فاش نمی‌کند که چه چیزی او را به سمت رفتارهای طرد کننده افراطی که نسبت به پادریک بعدتر از خود نشان می‌دهد، می‌کشاند. این مسئله باعث می‌شود که مک‌دونا از لحاظ عاطفی بیش‌تر از این دو مرد فاصله بگیرد.

فیلم بنشی ‌های اینیشرین در درجه اول داستان پادریک است. داستان مرد خوب و محترمی که از طریق یک فرآیند تحمیلی خودآزمایی، وجوه ناهنجارتر شخصیت خود را می‌یابد و می‌پذیرد. فارل در این نقش فوق‌العاده است و یکی از بهترین بازی‌های خود را ارائه می‌دهد. او به شکل خفیفی شمایلی کم‌تر کاریزماتیک به خود می‌گیرد. یک آدم به ظاهر بی‌گناه و بی‌خیال که در ابتدا خنده‌دار است اما سپس و به تدریج به موجودی بسیار تاریک‌تر تبدیل می‌شود.

همسر پانته آ بهرام کیست؟

کری کندن در نقش خواهر باهوش پادریک به نام سیوبهان، مکمل بی‌عیب و نقص او است. خشم او از واکنش برادرش به حرکت فوق‌العاده خودخواهانه کولم کاملا قابل درک است و شما از هر لحظه‌ای که او روی پرده دیده می‌شود استقبال خواهید کرد. بنشی‌ های اینیشرین با موسیقی لطیف کارتر برول و فیلمبرداری فوق‌العاده بن دیویس – درام فیلم ممکن است شخصی و صمیمانه باشد اما پس‌زمینه حماسی بنظر می‌رسد – فیلمی است که هرگز از ریتم باطمانینه خود دست نمی‌کشد. می‌توانیم فرض کنیم که این لطیف‌ترین و ملایم‌ترین پیشنهاد مک‌دونا تاکنون است (و این واقعیت که لطیف‌ترین فیلم او نیز شامل صحنه‌های خشونت‌آمیز می‌شود چیزهای زیادی درباره دیگر آثار او به ما می‌گوید). علاوه بر این، می‌توانید استدلال کنید که بنشی های اینیشرین همچنین اولین فیلم جنگی مک‌دونا است. البته نه فقط به این دلیل که داستان آن در طول جنگ داخلی ایرلند ۱۹۲۲-۱۹۲۳ اتفاق می‌افتد، بلکه به این خاطر که بهرحال، شکاف پادریک و کولم در واقع همان جنگ در جهانی کوچک است.

مک‌دونا هیچ‌وقت به نتیجه‌گیری‌های مشخص و شسته و رفته تمایلی نداشته است، بنابراین نمی‌توانیم بگوییم که در اینجا از آن محروم شده‌ایم. فیلم بنشی‌ های اینیشرین یک کمدی صمیمانه دوستی مردانه نیست و واقعا نباید امیدوار باشید که حال و هوای دلپذیر و لذت‌بخشی داشته باشد (البته خنده‌های زیادی در آن وجود دارد در صورتی که به کمدی سیاه و طنز تاریک علاقه داشته باشید). اما این فیلم بسیار سرگرم‌کننده و زیبا است و مطمئنا کسی که از فیلم‌های گستاخانه و خشن مک‌دونا لذت برده است را ناامید نخواهد کرد.

نقد بنشی‌ های اینیشرین از سایت امپایر

جوایز و نامزدی های فیلم بنشی های اینیشرین

جایزهتاریخ مراسمردهدریافت‌کنندهنتیجه
جوایز اکتا۲۴ فوریه ۲۰۲۳بهترین فیلمبنشی های اینیشریندر جریان
بهترین کارگردانیمارتین مک‌دونادر جریان
بهترین بازیگر مردکالین فارلدر جریان
بهترین بازیگر نقش مکمل مردبرندن گلیسوندر جریان
بهترین بازیگر نقش مکمل زنکری کندندر جریان
بهترین فیلمنامهمارتین مک‌دونادر جریان
جوایز فیلم‌های AARP برای بزرگسالان۲۸ ژانویه ۲۰۲۳بهترین بازیگر نقش مکمل مردبرندن گلیسوندر جریان
جوایز اسکار۱۲ مارس ۲۰۲۳بهترین فیلمگراهام برودبنت، پیتر چرنین, و مارتین مک‌دونادر جریان
جایزه اسکار بهترین کارگردانیمارتین مک‌دونادر جریان
بهترین بازیگر مردکالین فارلدر جریان
بهترین بازیگر نقش مکمل مردبرندن گلیسوندر جریان
بری کیوگندر جریان
بهترین بازیگر نقش مکمل زنکری کندندر جریان
بهترین فیلم‌نامه غیراقتباسیمارتین مک‌دونادر جریان
جایزه اسکار بهترین تدوینمیکل ئی. جی. نیسندر جریان
جایزه اسکار بهترین موسیقی فیلمکارتر برولدر جریان
اتحادیه زنان روزنامه‌نگار سینمایی۵ ژانویه ۲۰۲۳بهترین فیلمبنشی های اینیشرینبرنده
بهترین کارگردانمارتین مک‌دونانامزدشده
بهترین بازیگر مردکالین فارلبرنده
بهترین بازیگر مرد در نقش مکملبرندن گلیسوننامزدشده
بری کیوگننامزدشده
بهترین بازیگر زن در نقش مکملکری کندنبرنده[الف]
بهترین فیلمنامهٔ اصلیمارتین مک‌دونابرنده
بهترین گروه بازیگران – انتخاب بازیگرانلوئیس کیلینامزدشده
بهترین فیلمبرداریبن دیویسنامزدشده
جوایز مؤسسه فیلم آمریکا۹ دسامبر ۲۰۲۲ذکر ویژه AFIبنشی های اینیشرینبرنده
انجمن منتقدان فیلم آستین۱۰ ژانویه ۲۰۲۳ده فیلم برتررتبه دوم
بهترین کارگردانمارتین مک‌دونابرنده
بهترین بازیگر مردکالین فارلبرنده
بهترین بازیگر نقش مکمل مردبرندن گلیسوننامزدشده
بری کیوگاننامزدشده
بهترین بازیگر نقش مکمل زنکری کندننامزدشده
بهترین فیلمنامه اصلیمارتین مک‌دونانامزدشده
بهترین موسیقی متنکارتر برولنامزدشده
بهترین گروه بازیگرانبنشی های اینیشریننامزدشده
انجمن منتقدان فیلم بوستون۱۱ دسامبر ۲۰۲۲بهترین فیلم انگلیسی‌زبانبرنده
بهترین بازیگر نقش اول مردکالین فارلبرنده
بهترین بازیگر نقش مکمل زنکری کندنبرنده
بهترین فیلمنامه اصلیمارتین مک‌دونابرنده
جوایز فیلم بفتا۱۹ فوریه ۲۰۲۳جایزه بفتای بهترین فیلمگراهام برودبنت، پیتر چرنین و مارتین مک‌دونادر جریان
فیلم بریتانیایی برجستهدر جریان
بهترین کارگردانیمارتین مک‌دونادر جریان
بهترین بازیگر نقش اول مردکالین فارلدر جریان
بهترین بازیگر نقش مکمل مردبرندن گلیسوندر جریان
بری کیوگندر جریان
بهترین بازیگر نقش مکمل زنکری کندندر جریان
بهترین فیلم‌نامه اصلیمارتین مک‌دونادر جریان
بهترین تدوینمیکل ئی. جی. نیسندر جریان
بهترین موسیقی فیلمکارتر برولدر جریان
جوایز فیلم به انتخاب منتقدان۱۵ ژانویه ۲۰۲۳بهترین فیلمبنشی های اینیشریننامزدشده
بهترین کمدینامزدشده
بهترین کارگردانیمارتین مک‌دونانامزدشده
بهترین بازیگر مردکالین فارلنامزدشده
بهترین بازیگر نقش مکمل مردبرندن گلیسوننامزدشده
بری کیوگاننامزدشده
بهترین بازیگر نقش مکمل زنکری کندننامزدشده
بهترین فیلم‌نامه غیر اقتباسیمارتین مک‌دونانامزدشده
جایزه گزینش منتقدان برای بهترین گروه بازیگریبنشی های اینیشریننامزدشده
انجمن منتقدان فیلم شیکاگو۱۴ دسامبر ۲۰۲۲بهترین فیلمبرنده
بهترین بازیگر مردکالین فارلبرنده
بهترین بازیگر نقش مکمل مردبرندن گلیسوننامزدشده
بری کیوگاننامزدشده
بهترین بازیگر نقش مکمل زنکری کندنبرنده
بهترین فیلمنامه اصلیمارتین مک‌دونابرنده
بهترین موسیقی متن اصلیکارتر بورولنامزدشده
انجمن منتقدان فیلم دالاس‌فورت وورث۱۹ دسامبر ۲۰۲۲بهترین تصویربنشی های اینیشرینرتبه دوم
بهترین کارگردانمارتین مک‌دونارتبه چهارم
بهترین بازیگر نقش اول مردکالین فارلبرنده
بهترین بازیگر نقش مکمل مردبرندن گلیسونرتبه دوم
بهترین بازیگر نقش مکمل زنکری کندنبرنده
بهترین فیلمنامهمارتین مک‌دونابرنده
جایزه انجمن کارگردانان آمریکا۱۸ فوریه ۲۰۲۳دستاورد برجسته کارگردانی در فیلم بلند سینماییدر جریان
حلقه منتقدان فیلم فلوریدا۲۲ دسامبر ۲۰۲۲بهترین بازیگر مردکالین فارلبرنده
بهترین بازیگر نقش مکمل مردبرندن گلیسوننامزدشده
بهترین بازیگر نقش مکمل زنکری کندننامزدشده
بهترین فیلمنامه اصلیمارتین مک‌دونارتبه دوم[ب]
بهترین گروه بازیگرانبنشی های اینیشریننامزدشده
انجمن منتقدان فیلم جورجیا۱۳ ژانویه ۲۰۲۳بهترین تصویرنامزدشده
بهترین بازیگر مردکالین فارلبرنده
بهترین بازیگر نقش مکمل مردبرندن گلیسونرتبه دوم
بری کیوگاننامزدشده
بهترین بازیگر نقش مکمل زنکری کندننامزدشده
بهترین فیلمنامه اصلیمارتین مک‌دونارتبه دوم
بهترین گروه بازیگرانبنشی های اینیشریننامزدشده
جوایز گلدن گلوب۱۰ ژانویهٔ ۲۰۲۳بهترین فیلم – موزیکال یا کمدیبرنده
بهترین کارگردانیمارتین مک‌دونانامزدشده
بهترین بازیگر مرد – فیلم موزیکال یا کمدیکالین فارلبرنده
بهترین بازیگر نقش مکمل مردبرندن گلیسوننامزدشده
بری کیوگاننامزدشده
بهترین بازیگر نقش مکمل زنکری کندننامزدشده
بهترین فیلم‌نامهمارتین مک‌دونابرنده
بهترین موسیقیکارتر بورولنامزدشده
جوایز قرقره طلایی۲۶ فوریه ۲۰۲۳دستاورد برجسته در ویرایش صدا – گفتگوی ویژهیواکیم سوندستروم، سایمون چیس، ربکا گلاور و جولین ناودیندر جریان
جوایز گاتهام۲۸ نوامبر ۲۰۲۲بهترین فیلم بلند بین‌المللیبنشی های اینیشریننامزدشده
انجمن منتقدان هالیوود۲۴ فوریه ۲۰۲۳بهترین تصویردر جریان
بهترین کارگردانمارتین مک‌دونادر جریان
بهترین بازیگر مردکالین فارلدر جریان
بهترین بازیگر نقش مکمل مردبری کیوگاندر جریان
برندن گلیسوندر جریان
بهترین بازیگر نقش مکمل زنکری کندندر جریان
بهترین فیلمنامه اصلیمارتین مک‌دونادر جریان
انجمن منتقدان هالیوود۱۷ فوریه ۲۰۲۳بهترین موسیقی متنکارتر بورولدر جریان
جایزه موسیقی هالیوود۱۶ نوامبر ۲۰۲۲بهترین موسیقی متن اصلی در یک فیلم بلندنامزدشده
جامعه منتقدان فیلم هیوستون۱۸ فوریه ۲۰۲۳بهترین تصویربنشی های اینیشریندر جریان
بهترین کارگردانمارتین مک‌دونادر جریان
بهترین بازیگر مردکالین فارلدر جریان
بهترین بازیگر نقش مکمل مردبرندن گلیسوندر جریان
بری کیوگاندر جریان
بهترین بازیگر نقش مکمل زنکری کندندر جریان
بهترین فیلمنامهمارتین مک‌دونادر جریان
بهترین موسیقی متن اصلیکارتر بورولدر جریان
بهترین گروه بازیگرانبنشی های اینیشریندر جریان
حلقه منتقدان فیلم لندن۵ فوریه ۲۰۲۳فیلم سالدر جریان
فیلم سال بریتانیا/ایرلنددر جریان
کارگردان سالمارتین مک‌دونادر جریان
بازیگر سالکالین فارلدر جریان
جایزه حلقه منتقدان فیلم لندن برای بهترین بازیگر بریتانیاییدر جریان
بازیگر نقش مکمل سالبرندن گلیسوندر جریان
بری کیوگاندر جریان
بازیگر نقش مکمل زن سالکری کندندر جریان
فیلمنامه‌نویس سالمارتین مک‌دونادر جریان
انجمن منتقدان فیلم لس آنجلس۱۱ دسامبر ۲۰۲۲بهترین فیلمنامهرتبه دوم
جشنواره فیلم دره میل۱۸ اکتبر ۲۰۲۲مورد علاقه تماشاگران – سینمای جهانبنشی های اینیشرینبرنده
هیئت ملی بازبینی فیلم۸ دسامبر ۲۰۲۲۱۰ فیلم برتر هیئت ملی بازبینی فیلمبرنده
بهترین بازیگر مردکالین فارلبرنده
بهترین بازیگر نقش مکمل مردبرندن گلیسونبرنده
بهترین فیلمنامه اصلیمارتین مک‌دونابرنده
انجمن ملی منتقدان فیلم۷ ژانویه ۲۰۲۳بهترین بازیگر مردکالین فارلبرنده[پ]
بهترین بازیگر نقش مکمل مردبری کیوگانرتبه سوم
بهترین بازیگر نقش مکمل زنکری کندنبرنده
بهترین فیلمنامهمارتین مک‌دونارتبه دوم
حلقه منتقدان فیلم نیویورک۲ دسامبر ۲۰۲۲بهترین بازیگر نقش اول مردکالین فارلبرنده[ت]
بهترین فیلمنامهمارتین مک‌دونابرنده
منتقدان فیلم نیویورک آنلاین۱۱ دسامبر ۲۰۲۲بهترین تصویربنشی های اینیشرینبرنده
بهترین کارگردانمارتین مک‌دونابرنده
بهترین بازیگر مردکالین فارلبرنده
بهترین بازیگر نقش مکمل مردبرندن گلیسونبرنده
بهترین فیلمنامهمارتین مک‌دونابرنده
جایزه انجمن تهیه‌کنندگان آمریکا۲۵ فوریه ۲۰۲۳بهترین فیلمبنشی های اینیشریندر جریان
انجمن منتقدان فیلم سن دیگو۶ ژانویه ۲۰۲۳بهترین تصویربرنده
بهترین کارگردانمارتین مک‌دونانامزدشده
بهترین بازیگر مردکالین فارلبرنده
بهترین بازیگر نقش مکمل مردبرندن گلیسونبرنده
بری کیوگاننامزدشده
بهترین بازیگر نقش مکمل زنکری کندنبرنده
بهترین فیلمنامه اصلیمارتین مک‌دونابرنده
بهترین فیلمبرداریبن دیویسرتبه دوم
بهترین ویرایشمیکل ای.جی. نیلسننامزدشده
بهترین گروه بازیگرانبنشی های اینیشرینرتبه دوم[ث]
بهترین استفاده از موسیقینامزدشده
«Body of Work»کالین فارلبرنده[ج]
جشنواره بین‌المللی فیلم سن دیگو۲۸ اکتبر ۲۰۲۲بهترین فیلم گالابنشی های اینیشرینبرنده
انتخاب مخاطببرنده
حلقه منتقدان فیلم سان‌فرانسیسکو۹ ژانویه ۲۰۲۳بهترین تصویربرنده
بهترین کارگردانمارتین مک‌دونانامزدشده
بهترین بازیگر مردکالین فارلبرنده
بهترین بازیگر نقش مکمل مردبرندن گلیسوننامزدشده
بری کیوگاننامزدشده
بهترین بازیگر نقش مکمل زنکری کندنبرنده[چ]
بهترین فیلمنامه اصلیمارتین مک‌دونانامزدشده
بهترین فیلمبرداریبن دیویسنامزدشده
بهترین تدوین فیلممیکل ای.جی. نیلسننامزدشده
بهترین موسیقی متن اصلیکارتر بورولنامزدشده
بهترین طراحی تولیدمارک تیلدزلی و مایکل استندیشنامزدشده
جایزه ستلایت۱۱ فوریه ۲۰۲۳بهترین فیلم سینمایی – کمدی یا موزیکالبنشی های اینیشریندر جریان
بهترین کارگردانمارتین مک‌دونادر جریان
بهترین بازیگر مرد در فیلم سینمایی – کمدی یا موزیکالکالین فارلدر جریان
بهترین بازیگر نقش مکمل مرد – فیلم سینماییبرندن گلیسوندر جریان
بهترین بازیگر نقش مکمل زن – فیلم سینماییکری کندندر جریان
بهترین فیلمنامه اصلیمارتین مک‌دونادر جریان
بهترین فیلمبرداریبن دیویسدر جریان
بهترین موسیقی متن اصلیکارتر بورولدر جریان
انجمن منتقدان فیلم سیاتل۱۷ ژانویه ۲۰۲۳بهترین تصویر سالبنشی های اینیشریننامزدشده
بهترین کارگردانمارتین مک‌دونانامزدشده
بهترین بازیگر مرد در نقش اصلیکالین فارلبرنده
بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در نقش مکملبرندن گلیسوننامزدشده
بری کیوگاننامزدشده
بهترین بازیگر نقش مکمل زنکری کندنبرنده
بهترین فیلمنامهمارتین مک‌دونابرنده
بهترین گروه بازیگرانبنشی های اینیشریننامزدشده
بهترین موسیقی متن اصلیکارتر بورولنامزدشده
جوایز انجمن بازیگران فیلم۲۶ فوریه ۲۰۲۳گروه بازیگران برجسته در یک فیلم سینماییکری کندن، کالین فارل، برندن گلیسون، و بری کیوگاندر جریان
بازیگر نقش اول مرد برجستهکالین فارلدر جریان
بازیگر نقش مکمل مرد برجستهبرندن گلیسوندر جریان
بری کیوگاندر جریان
بهترین بازیگر نقش مکمل زنکری کندندر جریان
انجمن منتقدان فیلم سنت لوئیس۱۸ دسامبر ۲۰۲۲بهترین تصویربنشی های اینیشریننامزدشده
بهترین کارگردانمارتین مک‌دونانامزدشده
بهترین بازیگر مردکالین فارلنامزدشده
بهترین بازیگر نقش مکمل مردبرندن گلیسونرتبه دوم
بهترین بازیگر نقش مکمل زنکری کندنبرنده
بهترین فیلمنامه اصلیمارتین مک‌دونابرنده
بهترین فیلمبرداریبن دیویسبرنده
بهترین ویرایشمیکل ای.جی. نیلسننامزدشده
بهترین طراحی تولیدمارک تیلدزلینامزدشده
بهترین موسیقی متنکارتر بورولرتبه دوم
بهترین گروه بازیگرانبنشی های اینیشریننامزدشده
انجمن منتقدان فیلم تورنتو۸ ژانویه ۲۰۲۳بهترین بازیگر مردکالین فارلرتبه دوم[ح]
بهترین بازیگر نقش مکمل مردبرندن گلیسونرتبه دوم
بری کیوگانرتبه دوم
بهترین فیلمنامهمارتین مک‌دونابرنده
جشنواره فیلم ونیز۳۱ اوت ۲۰۲۲شیر طلایینامزدشده
اوسلای طلاییبرنده
جام ولپی بهترین بازیگر مردکالین فارلبرنده
انجمن منتقدان فیلم منطقه واشینگتن، دی.سی.۱۲ دسامبر ۲۰۲۲بهترین فیلمبنشی های اینیشریننامزدشده
بهترین کارگردانمارتین مک‌دونانامزدشده
بهترین بازیگر مردکالین فارلبرنده
بهترین بازیگر نقش مکمل مردبرندن گلیسوننامزدشده
بری کیوگاننامزدشده
بهترین بازیگر نقش مکمل زنکری کندنبرنده
بهترین فیلمنامه اصلیمارتین مک‌دونانامزدشده
بهترین گروه بازیگرانبنشی های اینیشریننامزدشده
بازیگران ایرانی روی فرش قرمز برلیناله/ از حجاب گلشیفته تا لباس نامتعارف فرشته حسینی

تصاویر بنشی‌ های اینیشرین از سایت امپایر تصاویر بنشی‌ های اینیشرین از سایت امپایر تصاویر بنشی‌ های اینیشرین از سایت امپایر تصاویر بنشی‌ های اینیشرین از سایت امپایر

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا