اخبار بازیگرانبازیگران ترکبازیگران خارجیبازیگران زنبازیگران مردسریال خارجی

معرفی سریال ترکی پربیننده دختر پشت پنجره

سریال دختر پشت پنجره یکی از محبوب‌ترین سریال های ترکی در حال حاضر است. این سریال که یک سریال در ژانر درام است، توسط ندیم گوچ ساخته شده است. اینجا خبرهای مربوط به سریال دختر پشت پنجره و همین‌طور اطلاعاتی را که تاکنون از حاشیه و اصل سریال دختر پشت پنجره منتشر شده می‌خوانید.

خالق سریال دختر پشت پنجره چه کسی است؟

سریال دختر پشت پنجره توسط ندیم گوچ ساخته شده است.

سریال دختر پشت پنجره چه زمانی منتشر خواهد شد؟

سریال دختر پشت پنجره از ۸ آوریل ۲۰۲۱ منتشر شده و فصل سوم آن در حال حاضر پخش میشود.

سریال دختر پشت پنجره چند فصل دارد؟

دو فصل از این سریال منتشر شده است و فصل سوم آن نیز در حال پخش است.

مشخصات سریال دختر پشت پنجره

نام سریالدختر پشت پنجره Camdaki Kız
سازندهندیم گوچ
کشور سازندهترکیه
ژانر درام
تعداد فصل ها3 فصل و 54 قسمت
توزیع‌کنندهکانال دی ترکیه
تاریخ انتشار اولیه۸ آوریل ۲۰۲۱

معرفی سریال دختر پشت پنجره

دانلود رایگان سریال دختر پشت پنجره

سریال ترکی دختر پشت پنجره هم اکنون از کانال دی ترکیه در حال پخش است.

دانلود رایگان سریال دختر پشت پنجره

لیست بازیگران سریال دختر پشت پنجره

  • بورجو بیریجیک (Burcu Biricik) در نقش نالان ایپک‌اوغلو
  • فیاض شریف‌اوغلو (Feyyaz Serifoglu) در نقش سدات کوراوغلو
  • تامر لونت (Tamer Levent) در نقش رفعت کوراوغلو
  • نور سورر (Nur Sürer) در نقش فریده ایپک‌اوغلو
  • انیس آریکان (Enis Arikan) در نقش مظفر
  • دوریم یاقوت (Devrim Yakut) در نقش گلچیهان کوراوغلو؛ مادر سدات و همسر رفعت
  • طغرل تولک (Tugrul Tulek) در نقش لونت؛ پسر رفعت و گلچیهان و همسر سلن
  • سلما ارگچ (Selma Ergeç) در نقش سلن؛ همسر لونت
  • هانده اتایزی (Hande Ataizi) در نقش جانا؛ معشوقه سدات
  • حمزه یازیچی (Hamza Yazıcı) در نقش تاک؛ خدمتکار خانواده کوراوغلو
  • نیهال منزیل (Nihal Menzil) در نقش حافظه؛ خدمتکار خانواده نالان
  • فری بایجو گولر (Feri Baycu Guler) در نقش دوندو؛ خدمتکار خانواده سدات
روایت تلخ فرحناز منافی ظاهر از زندگی اش با حسین محب اهری

بازیگران سریال دختر پشت پنجره

عوامل سریال دختر پشت پنجره

  • کارگردان: ندیم گوچ
  • نویسنده: صدا آلتایلی تورگوتلو
  • بر اساس: رمان دختر پشت پنجره، اثر دکتر گولسرن بودایجی‌اوغلو
  • موسیقی: فایرت یوکسلیر

معرفی کارگردان و نویسنده سریال دختر پشت پنجره

ندیم گوچ که کارگردانی سریال زن (Kadin) را در کارنامه دارد، دختر پشت پنجره را بر اساس فیلمنامه‌ای از یسیم اصلان و سدا آلتایلی تورقوتلو ساخته است.

معرفی سریال دختر پشت پنجره

سریال‌ها و ملودارم‌های ترکی عصر طلایی خود را پشت‌سر می‌گذارند. هر ساله سریال‌های بسیاری تولید می‌شوند که همچنان به قدرت این صنعت در سینمای ترکیه صحه می‌گذارند. اگرچه محصولات ترکی طیف گسترده‌ای از ژانر‌ها از عاشقانه تا معمایی را پوشش می‌دهند، اما چیزی که بیش‌تر با آن سروکار دارند، کمدی‌ها و درام‌های عاشقانه هستند. در اینجا می‌خواهیم یک درام عاشقانه جدید و محبوب به نام دختر پشت پنجره را معرفی کنیم که نام ترکی این اثر Camdaki Kiz و نام انگلیسی آن Chrysalis یا The Girl at the Window است.

معرفی سریال دختر پشت پنجره

داستان سریال دختر پشت پنجره

خلاصه فصل یک سریال

نالان زن جوان زیبایی است، که با نگاه گرم خود عشق همه را در نگاه اول به دست می‌آورد. او تنها فرزند خانواده‌اش است به همین علت، لای پر قو بزرگ شده! نالان در ثروت تمام بزرگ و از بهترین مدارس فارغ‌التحصیل شد. او به عنوان معمار در شرکت کوراوغلو، که صاحب بزرگ‌ترین هتل زنجیره‌ای ترکیه هستند مشغول بود.

او و سدات، پسر خانواده کوراوغلوها، عاشق هم می‌شوند و تصمیم به ازدواج آن‌ها گرفته می‌شود. اما نالان به گونه‌ای بزرگ شده است که نمی‌تواند به مردان نزدیک شود. (مثل اکثر دختران این سرزمین که سرکوب شده‌اند) با اینکه نالان و سدات دست به دست هم و با امید، وارد این ماجرا شدند، اما سدات با شخص دیگری نیز رابطه دارد.

بیوگرافی الهام اخوان بازیگر آفتاب پرست از منشی گری صحنه تا بازیگری

خانواده کوراوغلو تمام تلاششان را می‌کنند تا این آبروریزی برملا نشود. مادر نالان شاهد همه چیز می‌شود، اما صدایش در نمی‌آید. نالان و سدات هر دو رازهایی از گذشته دارند، که زندگی آن‌ها را تحت تاثیر می‌گذارد. ضمن اینکه فریده نیز از نالان چیزهایی را پنهان کرده است.

فصل یک با عروسی نالان و سدات تمام می‌شود. نالان اکنون از قفس خانه خود، وارد قفس عمارت خانواده کوراوغلو شده است. جایی که مظفر، برادر سدات علاقه بسیاری به نالان دارد، اما آن را پنهان می‌کند. شاید مظفر تنها شخصی باشد که به خوبی نالان را درک می‌کند.

مظفر به خاطر مشکل جسمی که دارد‌، از کودکی پنهان شده است، و در جامعه نگاه عجیبی به او می‌شود. این باعث شده است که اعتماد به نفس پایینی داشته باشد و منزوی زندگی کند. اما قلب مهربان او، پیوسته از نالان مراقبت می‌کند.

خلاصه فصل 2 سریال Camdaki Kiz

داستان سریال ترکی دختر پشت پنجره که کارگردانی آن را ندیم گوچ و نویسندگی آن را صدا آلتایلی تورگوتلو برعهده دارند، برگرفته از ماجراهای واقعی است. دکتر گلسرن بودایجی‌اوغلو، داستان‌های بیمارانش را در غالب یک رمان با همین نام منتشر کرده است.

آیا نالان توانست به تنهایی در عمارت کوراوغلو سر کند؟ مقابله با تابوهایی که مادرش در ذهنش ایجاد کرده است، یقینا سخت خواهد بود. در ضمن در طرف دیگر سدات هست، که علاقه‌ای به نالان ندارد و فکر ذکرش نزد شخص دیگری است.

اما مظفر، او چگونه می‌تواند انقدر نزدیک نالان باشد و عشقش را بیان نکند؟ نهایت سعی‌اش را خواهد کرد که از نالان محافظت کند؟ مظفر به فریده این قول را داده بود که نالان را در این مسیر تنها نگذارد.

پوشش نیکی کریمی در آلمان

دکتر بودایجی‌اوغلو در حساب اینستاگرام خود نوشته بود:

مخاطبان اعتراضات بسیاری نمودند که میزان خشونت و ناراحتی در این سریال و سریال آپارتمان بی گناهان بسیار است. به گونه‌ای که در مسائل مبالغه شده است. اما باور بدارید که حقایق زندگی، از آنچه که در سریال مشاهده می‌نمایید، ده‌ها برابر تلخ‌تر است.

من بخش جزئی از ماجرای واقعی را نوشته‌ام و در نوشتن آن مخاطب را نیز در نظر گرفته‌ام. اما به دلیل درخواست‌های مخاطبان، تهیه‌کنندگان سریال تصمیم گرفتند، که از سناریست‌های سریال بخواهند، اتفاقات را کمی سبک‌تر کنند. به همین دلیل این دو سریال با روند ملایم‌تری ادامه خواهند یافت.

طبق گفته ایشان، روند سناریو اندکی تغییر کرد و قضایا کمی نرم‌تر شدند. به لطف مخاطب نالان و صفیه و گلبن و هان و نریمان، زندگی بهتری خواهند داشت. اما چه بر سر صفیه‌ها و نالان‌ها و گلبن‌ها در دنیای واقعی می‌آید؟ به داد آن‌ها چه کسانی خواهند رسید؟

اما در صحنه آخر فصل یک، صحنه‌ای نمایش داده شد که دست کمک از طرف یکی از خدمه‌های هتل به سمت نالان دراز می‌شود. این شخص کاراکتر “خیری” با بازی جهانگیر جیهان است. شخصی که بعد از پیدا کردن دست‌بند نالان (که جانا به او کادو داد و نالان آن را به زباله انداخت)، عزیز رفعت کوراوغلو می‌شود. رفعت خیری را به عنوان راننده شخصی خود انتخاب می‌کند. به همین ترتیب خیری که در دنیای خود عاشق نالان بود، بیش از پیش به او نزدیک می‌شود.

سناریو فصل دو به شکلی تغییر می‌کند که عشق مظفر به نالان کمرنگ‌تر شده،‌ و عشق خیری رنگ و لعاب بیشتری گرفته است. مظفر ابتدا سعی می‌کند با فردی به دروغ وارد رابطه شود؛ در واقع خانواده می‌پندارند که بالاخره مظفر با کسی ارتباط برقرار کرده است. اما با لو رفتن حقیقت امر، مظفر بار دیگر به تنهایی خود باز می‌گردد.

دانلود رایگان سریال آفتاب پرست؛ سریال کمدی جدید نمایش خانگی

این بار کاراکتر جدیدی به نام پرا وارد قصه می‌شود که دختر معشوق سابق رفعت است. او به درخواست مادرش برای انتقام آماده است، اما هم پرا و هم مظفر واقعا عاشق یکدیگر می‌شوند.

جانا که کماکان اندر خم زندگی مخفیانه با سدات است، با مشکلات بسیاری مواجه می‌شود. از طرفی سد بزرگی به نام فریده و در طرف دیگر، شوهرش “آلپ”، که حقیقت را فهمیده است. بیشتر از موارد ذکر شده نمی‌توان وارد جزئیات سریال شد و بهتر است که خود به تماشای آن بنشینید.

خلاصه فصل 3 دختر پشت پنجره

در فصل سوم این سریال وارد فاز جدیدی می‌شویم. نالان دل و جرئت پیدا کرده و مزه سرپیچی و عصیان را تا حدودی چشیده است. محبتی که از سوی خیری می‌بیند، این باور را در او ایجاد کرده که باارزش است و می‌تواند زندگی را به شیوه دیگری تجربه کند. او شکنجه‌های بسیاری از طرف مادرش (مادربزرگ درواقع) دیده است، فرزندش را از دست داده، پدرش فوت کرده و حالا با شوهری مواجه است که کوچکترین درکی از احساسات او ندارد؛ ضمن اینکه رابطه‌اش با جانا هنوز ادامه دارد.

در این اثنا خیری، راننده نالان بسیار به او توجه نشان می‌دهد، سعی دارد او را خوشحال کند و عاشقانه دوستش دارد. سه موردی که به هر کس نشان دهی، حتما جذب تو خواهد شد. اما مظفر متوجه جریان می‌شود، او که خود نیز به نالان علاقه‌مند است، برای جلوگیری از ناراحتی نالان این قضیه را با کسی در میان نمی‌گذارد.

رازهای پنهان خیری جزء مسائلی است که در کتاب دکتر بودایجی، در فصل اول عیان می‌شوند، اما برای جذابیت سریال، روند زمانی داستان با کتاب متفاوت است. نالان نور آزادی را دیده است، اما هنوز جسارت ندارد؛ در این بین متوجه می‌شود که جانا باردار شده و پدر بچه سدات است.

زندگی رامین راستاد و علاقه ی شدید او به علی دایی

تمامی این اتفاقات دست به دست می‌دهند تا نالان را با یک چالش رو به رو کنند؛ چالشی که باید برای زندگی خود تصمیم بگیرد. البته فریده ساکت نمی‌ماند و حتما دستی به این قضیه خواهد کشید. ماجرای خانواده کوراوغلو را که در یک طرف بگذاریم، چالش جدید فریده و نالان با ظهور پدر واقعی نالان آغاز خواهد شد.

گفته می‌شود که این داستان بر اساس زندگی واقعی نوشته شده و حقیقت دارد و با این که داستانی عاشقانه دارد اما سعی دارد خلاء عاطفی و درد و رنج‌های روحی و روانی در پس زندگی اشراف را نشان دهد.

سریال دختر پشت پنجره

دختر پشت پنجره بر اساس رمان نویسنده معروف ترک

سریال دختر پشت پنجره بر اساس رمانی به همین نام از دکتر گلسرن بودایجی‌اوغلو ساخته شده است. رمانی که خود براساس یک داستان عاشقانه واقعی است. اگرچه گلسرن بودایجی‌اوغلو درباره موضوعات مختلفی نوشته است، اما بیش‌تر بخاطر اقتباس‌‌های مختلف از رمان‌هایش در سال‌های اخیر، شناخته می‌شود. البته پیش از این، همه او را به عنوان مجری خندان تلویزیون می‌شناختند. عروس استانبولی (İstanbullu Gelin)، آپارتمان بی‌گناهان (Masumlar Apartmanı) و اتاق قرمز، برخی از معروف‌ترین سریال‌هایی هستند که از رمان‌های او اقتباس شده‌اند. سریال‌هایی که همگی از جانب مخاطبان مورد استقبال قرار گرفتند و نام او را بیش از گذشته بر سر زبان‌ها انداختند.

از آنجایی که دگتر گلسرن بودایجی‌اوغلو یک روانپزشک است، دختر پشت پنجره، همچون دیگر آثار او (سریال مطرح اتاق قرمز) از رگه‌های روانشناختی بهره می‌برد. سریالی که پنجمین اقتباس تلویزیونی از آثار او محسوب می‌شود. گلسرن معمولا در نوشتن رمان‌هایش از داستان‌های واقعی و صحبت‌های مراجعانش استفاده می‌کند. آثار گلسرن بودایجی‌اوغلو ژانر جدید درام روانشناختی را در سریال‌های ترکی معاصر راه‌اندازی کرد. عروس استانبولی، آپارتمان بی‌گناهان و اتاق قرمز که از محبوب‌ترین سریال‌های تلویزیونی ترکیه در سال‌های اخیر هستند، هر سه در این ژانر قرار می‌گیرند.

معجزه زندگی بهاره افشاری چه بود؟

سریال ترکی دختر پشت پنجره چند فصل است؟

فصل اول سریال دختر پشت پنجره با ۹ قسمت از ۸ آوریل ۲۰۲۱ پخش خود را آغاز کرد. فصل دوم که شامل ۳۸ قسمت می‌شود از ۹ سپتامبر ۲۰۲۱ تا ۱۶ ژوئن ۲۰۲۲ مانند فصل قبل به صورت هفتگی پخش شد. فصل سوم این سریال نیز از ۱۵ سپتامبر نمایش خود را آغاز کرده است.

زمان پخش سریال دختر پشت پنجره

این سریال، یکی از جدیدترین محصولات تلویزیون ترکیه است که هر پنج شنبه از Kanal D ساعت 20:00 پخش می‌شود.

ژانر سریال دختر پشت پنجره

سریال دختر پشت پنجره یک سریال ترکی جدید در ژانر درام عاشقانه است.

پوستر سریال دختر پشت پنجره

پوستر سریال دختر پشت پنجره پوستر سریال دختر پشت پنجره

تیزر سریال دختر پشت پنجره

بیوگرافی بازیگران سریال دختر پشت پنجره

بورجو بیریجیک در نقش نالان ایپک‌اوغلو

بورجو بیریجیک (Burcu Biricik) بازیگر ترکیه‌ای متولد 4 مه 1989 برابر با 14 اردیبهشت 1368 است. وقتی بروجو یک دانش‌آموز دبیرستانی بود، برنده یک جایزه در بخش تئاتر شد و این مسئله به او انگیزه داد تا به‌صورت حرفه‌ای تئاتر را دنبال کند. او بازیگری را با تئاتر آغاز کرد و در نمایش‌های متعددی به ایفای نقش پرداخت. اولین حضور او در یک برنامه تلویزیونی نیز، به‌عنوان نقش مکمل در سریال مدرسه بازیگری (Artiz Mektebi) بود. بورجو امروزه بیشتر به‌خاطر ایفای نقش در سریال Hayat Sarkisi شناخته می‌شود.

برخی از دیگر آثار بازیگر سریال دختر پشت پنجره عبارتند از سریال عاشقانه Dila Hanim محصول 2012، سریال عاشقانه Seref Meselesi محصول 2014-2015، سریال اکشن معمایی Seref Meselesi محصول 2018 و سریال درام Kirmizi Oda محصول 2020.

بازیگران مردی که نقش بد را خوب بازی میکنند

بورجو بریجیک در نقش نالان ایپک‌اوغلو

فیاض شریف‌اوغلو در نقش سدات کوراوغلو

فیاض شریف‌اوغلو (Feyyaz Serifoglu) بازیگر ترکیه‌ای متولد 7 آگوست 1991 برابر با 16 مرداد 1370 است. او پس از فارغ‌التحصیلی در رشته مهندسی، وارد عرصه موسیقی شد و در مسابقه صدای ترکیه (The Voice of Turkey) شرکت کرد. فیاض سپس با چندین موزیسین همکاری کرد و در تعدادی تبلیغات تلویزیونی نیز حضور پیدا کرد. او بازیگری را در سال 2020 و با سریال اتاق قرمز (Kirmizi Oda) آغاز کرد. این سریال تنها تجربه بازیگری فیاض شریف‌اغلو قبل از ایفای نقش در سریال دختر پشت پنجره محسوب می‌شود.

فیاض در سریال دختر پشت پنجره نقش سدات را ایفا می‌کند. فرزند ارشد خانواده کوراغلو که مردی جوان و جذاب است و همانند مادرش عاشق تجملات است.

فیاض شریف‌اوغلو در نقش سدات کوراوغلو

تامر لونت در نقش رفعت کوراوغلو

تامر لونت (Tamer Levent) بازیگر ترک متولد 13 اکتبر 1950 برابر با 21 مهر 1329 است. او علاوه بر بازیگری، در عرصه کارگردانی و نویسندگی نیز تجربه دارد. لونت پس از فارغ‌التحصیلی از دانشگاه، کار در تئاتر را آغاز کرد. برخی از آثار این بازیگر عبارتند از فیلم Yazilar Filmatik محصول 1998، فیلم Ayaz محصول 2012، سریال کمدی عاشقانه Ask Yeniden محصول 2015-2016، سریال عاشقانه Istanbullu Gelin محصول 2017 و سریال کمدی-درام Menajerimi Ara محصول 2021.

او در سریال دختر پشت پنجره نقش یک تاجر موفق را ایفا می‌کند که صاحب هتل‌های زنجیره‌ای در سراسر کشور است. با اینکه او بسیار ثروتمند است، از حیف و میل و زندگی تجملاتی گریزان است و قوانین سختگیرانه‌ای برای خانواده‌اش دارد.

تامر لونت در نقش رفعت کوراوغلو

نور سورر در نقش فریده ایپک‌اوغلو

نور سورر (Nur Surer) بازیگر ترکیه‌ای متولد 21 ژوئن 1954 برابر با 31 خرداد 1333 است. اولین حضور او در دنیای بازیگری با فیلم سینمایی Bereketli Topraklar در سال 1979 رقم خورد. اولین فیلم بین‌المللی این بازیگر نیز، Ayna محصول 1984 بود. نور سورر در سال 1990 در فیلم Umuda Yolculuk به ایفای نقش پرداخت. این فیلم موفق به کسب جایزه اسکار بهترین فیلم بین‌المللی شد.

معرفی بهترین فیلم ها و سریال های فوتبالی ایرانی

برخی از دیگر آثار این بازیگر عبارتند از فیلم Sadik Dost محصول 1988، فیلم Yara محصول 1998، فیلم Abdulhamit Duserken محصول 2002، سریال درام عاشقانه Ihlamurlar Altinda محصول 2005-2006، سریال درام عاشقانه Lale Devri محصول 2010-2014، سریال درام تاریخی Tatar Ramazan محصول 2013، سریال معمایی جنایی Masum محصول 2017 و سریال درام معمایی و عاشقانه Sakli محصول 2021.

نور سورر در سریال دختر پشت پنجره نقش فریده، مادربزرگ نالان را ایفا می‌کند. او یک پیرزن 70 ساله است که مرگ دخترش تأثیر زیادی بر سلامت روانش باقی گذاشت. او همچنین وظیفه بزرگ کردن نوه‌اش، نالان، را برعهده داشته است.

نور سورر در نقش فریده ایپک‌اوغلو

انیس آریکان در نقش مظفر

در این بخش به بررسی بیوگرافی مظفر در سریال دختر پشت پنجره می‌پردازیم. مظفر پسر رفعت و گلچیهان است که بیشتر وقتش را در اتاقش می‌گذراند و به ندرت در عکس‌های خانوادگی دیده می‌شود. انیس آریکان (Enis Arikan) بازیگر، کمدین و مجری تلویزیون اهل ترکیه و متولد 3 ژانویه 1983 برابر با 13 دی 1361 است. اولین حضور او در یک سریال تلویزیونی، در سال 1998 و با مجموعه Aynalı Tahir رقم خورد. او سپس در سریال‌های متعددی چون Çekirdek Aile و سریال Aşk ve Ceza محصول 2010-2011 حضور پیدا کرد. آریکان در سال 2015 در فیلم Kocan Kadar Konuş به ایفای نقش پرداخت و در سال 2020 نیز به‌عنوان بازیگر مهمان در سریال Yasak Elma ظاهر شد.

انیس آریکان در نقش مظفر

نمرات و نقد سریال ترکیه ای دختر پشت پنجره

این سریال پس از انتشار با نظرات مثبت و منفی مخاطبان و منتقدان مواجه شد. داستان جالب و شخصیت‌های دوست‌داشتنی و باورپذیر از ویژگی‌های مثبتی هستند که مورد تحسین مخاطبان قرار گرفته‌اند. این سریال در سایت IMDb نمره 5.4 از 10 و در سایت Turkish Drama امتیاز 4.4 از 5 را دریافت کرده است. 84 درصد از کاربران گوگل نیز این اثر را پسندیده‌اند. این سریال همچنین در وبسایت TMDB امتیاز 70 درصد را کسب کرده.

مهتاج نجومی بازیگر ستایش از کارگردانی تا مادر مهربان تلویزیون

صفحه اینستاگرام سریال دختر پشت پنجره

صفحه ی رسمی اینستاگرام سریال دختر پشت پنجره از صفحات فعال در اینستاگرام بوده و اخبار این سریال را در صفحه اش به اشتراک گذاشته که بررسی اینستاگرامش، در واقع مروری است بر سریال دختر پشت پنجره و سکانس های دیدنی آن و بازیگران سریال دختر پشت پنجره.آدرس اینستاگرام صفحه رسمی سریال دختر پشت پنجره @CamdakiKiz می باشد.

آلبوم تصاویر سریال دختر پشت پنجره

تصاویر سریال دختر پشت پنجره

تصاویر سریال دختر پشت پنجره تصاویر سریال دختر پشت پنجره تصاویر سریال دختر پشت پنجره تصاویر سریال دختر پشت پنجره تصاویر سریال دختر پشت پنجره تصاویر سریال دختر پشت پنجره تصاویر سریال دختر پشت پنجره تصاویر سریال دختر پشت پنجره

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا