اخبار بازیگرانبازیگران ترکبازیگران خارجیسریال خارجی

معرفی سریال چشم چران عمارت جدیدترین سریال ترکیه ای

سریال چشم چران عمارت با نام ترکی Yali Çapkini یکی از جدیدترین ساخته‌های تلویزیون ترکیه است که با بازیگران معروف و جذابش سعی در جذب مخاطب دارد. این سریال با نام پسر طلایی نیز شناخته می‌شود. سریال چشم چران عمارت که یک سریال در ژانر درام، رمانتیک است، توسط بورجو آلپتکین (Burcu Alptekin) کارگردانی شده و از شبکه استار تی وی پخش میشود. اینجا خبرهای مربوط به سریال چشم چران عمارت و همین‌طور اطلاعاتی را که تاکنون از حاشیه و اصل سریال چشم چران عمارت منتشر شده می‌خوانید.

کارگردان سریال چشم چران عمارت چه کسی است؟

سریال چشم چران عمارت توسط بورجو آلپتکین (Burcu Alptekin) کارگردانی شده است.

خلاصه داستان سریال چشم چران عمارت و موضوع اصلی آن چیست؟

در خلاصه ی داستان سریال چشم چران عمارت آمده است: فریت پسری خوش‌گذران است که به چشم‌چرانی معروف است. روزی پلیس برای دستگیری فریت به عمارت می‌آید. پدربزرگش برای حفاظت از او تصمیم می‌گیرد دختری را از خانواده‌ای که در زادگاه پدربزرگ زندگی می‌کنند را به عقد فریت درآورد.

اسامی بازیگران سریال چشم چران عمارت چیست؟

افرا ساراچوغلو، مرت رمضان دمیر، چتین تکیندور، گلچین سانتیرجی اغلو و … بازیگران سریال چشم چران عمارت هستند.

مشخصات سریال چشم چران عمارت

نام سریالچشم چران عمارت
کارگردانبورجو آلپتکین (Burcu Alptekin)
نویسندهمحمت باریش گونگر (Mehmet Baris Günger)
تهیه کنندهOnur Güvenatam | OGM Pictures
ژانردرام، رمانتیک
توزیع‌کنندهشبکه استار تی وی

دانلود سریال چشم چران عمارت

پخش این سریال از 23 سپتامبر 2022 (1 مهر 1401) آغاز شده است.این سریال هر جمعه ساعت ۸:۳۰ به وقت ترکیه از شبکه استارتیوی پخش می‌شود.

چرا الهام چرخنده چادری شد؟

لیست کاملی از سریال های پرطرفدار ترکی را در بازیگر آنلاین ببینید.

لیست بازیگران سریال چشم چران عمارت

  • افرا ساراچوغلو
  • مرت رمضان دمیر
  • چتین تکیندور
  • گلچین سانتیرجی اغلو
  • امره آلتوغ
  • بریل پوزام
  • گزده کانسو
  • دیرن پولاتولاری
  • ارسین آریچی
  • دوئوکان پولات
  • بوچه بوسه کاهرامان
  • اوزنور سرچیلر

معرفی سریال چشم چران عمارت

سریال ترکی چشم چران عمارت با نام ترکی Yali Çapkini اثری جدید با بازی افرا ساراچ اوغلو (Afra Saraçoğlu) و مرت رمضان دمیر (Mert Ramazan Demir) است. این سریال با نام پسر طلایی نیز شناخته می‌شود. ژانر سریال ترکی چشم چران عمارت درام عاشقانه است و در آن ماجراهای مربوط به یک ازدواج اجباری را دنبال می‌کنیم.صحنه‌های این سریال در دو شهر استانبول و غازی عینتاب فیلمبرداری شده‌اند.

داستان سریال چشم چران عمارت

خلاصه سریال فرید درباره‌ی خانواده‌ی ثروتمند کورهان است. نوه‌ی این خانواده، فرید، پسر خوشگذرانی است که به جز تفریح و شیطنت‌هایش به چیزی اهمیت نمی‌‌دهد اما از آنجایی که از لحاظ مالی به خانواده‌اش وابسته‌ است، نمی‌تواند با خواسته‌های آن‌ها مخالفت کند. پدربزرگ خانواده به این فکر می‌افتد که تنها راهی که برای سر به راه کردن فرید وجود دارد، این است که او با دختری از شهر زادگاهش یعنی غازی عینتاب، ازدواج کند و همین مسئله سبب آشنایی فرید با سیران می‌شود. سیران فرزند دوم کاظم شانلی، یکی از افراد ثروتمند شهر غازی عینتاب است.

داستان سریال چشم چران عمارت فصل دوم

توجه: اگر فصل اول را تماشا نکرده‌اید، متن زیر را نادیده بگیرید.

چندی پیش چند عکس و فیلم از محل فیلم‌برداری فصل دوم این سریال منتشر شد که به سوالاتی همچون آیا فرید در سریال چشم چران عمارت میمیرد یا داستان از کجا شروع می‌شود، پاسخ داد. داستان گویی از بیمارستان شروع می‌شود، جایی که فرید به عمق علاقه‌اش به سیران پی می‌برد و تصمیم می‌گیرد دیگر بدون او زندگی نکند. آیا سیران به عمارت بازمی‌گردد؟ هنوز خلاصه سریال فرید به طور رسمی منتشر نشده و چیزهایی که گفتیم صرفا حدسیات و اطلاعات پراکنده هستند.

ماجرای ازدواج فریبا نادری با مردی 27 سال بزرگتر از خود

داستان سریال چشم چران عمارت

زمان پخش و تعداد قسمت های سریال چشم چران عمارت

همانطور که پیش‌تر نیز اشاره کردیم این اثر در ژانر درام و عاشقانه ساخته شده و درباره سوال «سریال چشم چران عمارت چند قسمت است و تاریخ پخش آن چه زمانی است؟» باید بگوییم که فصل اول این اثر از 23 سپتامبر 2022 (1 مهر 1401) بر روی آنتن شبکه Star TV رفت و قسمت اخر چشم چران عمارت در فصل اول نیز در اواخر بهار 2023 پخش شد. مخاطبان نیز اکنون کنجکاو هستند تا بدانند فصل دوم چه زمانی پخش خواهد شد. خبر خوب به طرفداران سریال این است که احتمالا در 15 یا 22 سپتامبر 2023 (24 یا 31 شهریور 1402) شاهد پخش اولین قسمت فصل دوم سریال ترکی فرید باشیم.

همچنین اگر از دیدن فصل اول سریال جا مانده‌اید می‌توانید در روزهای پنجشنبه و جمعه هر هفته ساعت 19:00 از شبکه ام‌بی‌سی پرشیا آن را تماشا کنید و روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ساعت 9:00 و 21:00 تکرار قسمت‌‌ها را ببنید.

در پایین نیز جدول پخش سریال پسر طلایی را مشاهده کنید.

فصلتاریخ شروعتاریخ پایانتعداد قسمت‌ها
اول1 مهر 140119 خرداد 140236
دوم24 یا 31 شهریور 1402

نقد و بررسی سریال چشم چران عمارت

سریال ترکی فرید بعد از انتشار تنها دو قسمت توانست نظر بسیاری از بینندگان را به خود جلب کند. موفقیت این سریال به حدی بود که سازندگان آن تصمیم گرفتند آن را در خارج از کشور ترکیه نیز منتشر کنند. این سریال هم اکنون نمره 6.3 از 10 را در وبسایت آی‌ام‌دی‌بی به خود اختصاص داده. 92 درصد کاربران گوگل چشم چران عمارت را پسندیده‌اند و نمره آن در سایت Turkish Drama نیز 4.4 از 5 است. نظرات درباره چشم‌چران عمارت رضایت بخش است. مخاطبان آن را به عنوان «بهترین سریالی که تماشا کرده‌اند»، «سریالی جالب و سرگرم‌کننده» و «سریالی اعتیادآور» توصیف کرده‌اند.

معرفی و نقد فیلم اکشن-کمدی جنون‌آمیز چندجهانی "همه چیز همه جا به یکباره "

البته انتقاداتی نیز به این سریال وارد است. از طرفی داستان واقعی سریال چشم چران عمارت بسیاری از بینندگان را شوکه می‌کند چراکه گاهی باور اینکه چنین اتفاقاتی واقعی باشند، سخت است. همچنین بسیاری دوست داشتند از گلسرن بودایجی اوغلو (Gülseren Budayıcıoğlu) نویسنده رمان سریال درباره شخصیت های واقعی سریال چشم چران عمارت بپرسند. همچنین معتقد بودند که برخی از شخصیت‌های سریال به شخصیت‌پردازی و توجه بیشتری نیاز داشته‌اند. شخصیت فرید در تلاش است در طول داستان رشد کند اما گویا همیشه مانعی سر راه او وجود دارد. شاید هم اصلا تمایلی به رشد و بهبود نداشته باشد و ترجیح بدهد همان رفتارهای کودکانه خود را ادامه بدهد و خشمش را سر اشیای پیرامونش خالی کند. بزرگترهایی که در این سریال می‌بینیم هم بیش از اندازه ترسناک هستند. بزرگترهایی که برای منافع خود، از نابود کردن زندگی فرزندانشان دریغ نمی‌کنند. فرزندان آن‌ها و به خصوص زنانی که در این سریال می‌بینیم نیز به طور کلیشه‌ای همیشه سکوت می‌کنند و برای گرفتن حق خود در برابر دیگران نمی‌ایستند.

واقعیت این است که سریال ترکی فرید از کلیشه‌هایی پیروی می‌کند که در بسیاری از سریال‌های ترکی دیگر نیز دیده‌ایم: ازدواج اجباری، رسم و رسوم قدیمی، شخصیت‌های زن منفعل و خیانت‌های متعدد. اما اگر طرفدار سریال‌های ترکی باشید و تماشای مجدد این کلیشه‌ها اذیتتان نکند، شاید از تماشای سریال ترکیه ای چشم چران عمارت لذت ببرید و بی‌صبرانه منتظر دانستن آخر داستان چشم چران عمارت باشید. با توجه به تمام نکاتی که در این مقاله ذکر شد، انتخاب اینکه به تماشای فصل اول و دوم سریال چشم چران عمارت ترکی بنشینید یا نه، با خودتان است. اما در صورتی که این اثر را تماشا کردید، حتما نظراتتان درباره داستان و شخصیت‌ها را با ما به اشتراک بگذارید.

بیوگرافی اسکارلت جوهانسون و ماجرای شکایت او از کمپانی فیلمسازی دیزنی

پوستر سریال چشم چران عمارت

پوستر سریال چشم چران عمارت

تیزر سریال چشم چران عمارت

بیوگرافی بازیگران سریال چشم چران عمارت

در این سریال ترکی 2022 شاهد حضور برخی از بهترین بازیگران ترکی هستیم. افرا ساراچ اوغلو و مرت رمضان دمیر دو ستاره جوان این اثر هستند و بازیگرانی چون چتین تکیندور (Cetin Tekindor) و گلچین سانتیرجی اوغلو (Gülçin Santırcıoğlu) نیز در آن هنرنمایی می‌کنند. در ادامه با هنرپیشگان این سریال ترکی بیشتر آشنا می‌شویم.

افرا ساراچ اوغلو از بازیگران زن سریال در نقش سیران سانلی

افران ساراچ اوغلو بازیگر ترکیه‌ای متولد 2 دسامبر 1997 برابر با 11 آذر 1376 است. او در سال 2016 برای اولین بار حضور در یک فیلم سینمایی را تجربه کرد. نقش‌آفرینی بعدی او که باعث شناخته‌تر شدنش شد نیز در سال 2017 و سریال فضیلت خانم و دخترهایش بود. فیلم پسر بد نیز یکی از آثار موفق افرا در سال 2017 بود. فیلم Ask Bu Mu? و فیلم Good Game: The Beginning هر دو محصول 2018 نیز برخی از دیگر آثار این بازیگر هستند.

افرا ساراچ اوغلو در نقش سیران سانلی

مرت رمضان دمیر از بازیگران مرد سریال در نقش فریت کورهان

مرت رمضان دمیر بازیگر ترکیه‌ای سریال چشم چران عمارت متولد 25 نوامبر 1998 برابر با 4 آذر 1377 است. یکی از فیلم‌هایی که در جلب نظر بینندگان و منتقدان به مرت کمک کرد، فیلم I Am You محصول 2019 بود. او همچنین به‌عنوان نقش اصلی در مینی سریال Ciplak (برهنه)، سریال ترکی Ogretmen (معلم) محصول 2020 و فیلم درام UFO محصول 2022 حضور داشته است.

مرت رمضان دمیر در نقش فریت کورهان

ویدیوی مصاحبه افرا ساراچ اوغلو و مرت رمضان دمیر را ببینید:

چتین تکیندور از بازیگران مرد سریال در نقش کورها آقا

چتین تکیندور بازیگر ترکیه‌ای متولد 16 جولای 1945 برابر با 25 تیر 1324 است. او تا کنون در فیلم‌ها، سریال‌ها و نمایش‌های متعددی حضور پیدا کرده است. برخی از آثار این بازیگر پیشکسوت عبارتند از:‌ سریال تلویزیونی Karadayi محصول سال‌های 2012 الی 2015، سریال Bir Cocuk Sevdim (دختری که دوست داشتم) محصول 2011 الی 2012، سریال 71 قسمتی Asi (سرکش) محصول 2007 الی 2009 و سریال Bir Istanbul Masali (به انگلیسی An Istanbul Fairytale) محصول 2003 الی 2005.

معرفی فیلم دسته دختران تازه‌ترین ساخته منیر قیدی

چتین تکیندور در نقش کورها آقا

گلچین سانتیرجی اوغلو از بازیگران زن سریال چشم چران عمارت

گلچین سانتیرجی اوغلو یکی دیگر از بازیگران سریال چشم چران عمارت است. او متولد 25 جولای 1977 برابر با 3 مرداد 1356 است. گلچین علاوه بر بازیگری، در حوزه موسیقی نیز فعالیت دارد و به‌عنوان خواننده و مربی خوانندگی فعالیت می‌کند. او بازیگری را با فیلم Turev و در سال 2005 آغاز کرد. این فیلم علاوه بر کسب جایزه از جشنواره فیلم پرتقال طلایی آنتالیا، جایزه بازیگر زن آتیه‌دار از جشنواره CASOD را برای گلچین سانتیرجی اوغلو به ارمغان آورد.

برخی از دیگر آثار این بازیگر ترک عبارتند از: سریال Elveda Rumeli (بدرود روملیا) محصول 2007 الی 2009، سریال Bir Cocuk Sevdim (دختری که دوست داشتم) محصول 2011 الی 2012، سریال Osmanli Tokadi محصول 2013 الی 2014، سریال Kara Ekmek (زندگی گمشده) محصول 2015، سریال Dirilis Ertugrul (قیام ارطغرل) محصول 2016 و سریال Hercai محصول 2019 الی 2020.

گلچین سانتیرجی اوغلو

بریل پوزام از بازیگران زن سریال در نقش سونا سانلی

بریل پوزام (Beril Pozam) بازیگر ترکیه‌ای متولد 1 ژانویه 1995 برابر با 11 دی 1373 است. او در رشته تئاتر در دانشگاه بلیکنت تحصیل کرده است. او علاوه بر فیلم و سریال، در نمایش‌های متعددی نیز حضور داشته است. جالب است بدانید که بریل پوزام به‌عنوان دستیار کارگردان، تکنیسین صحنه و همچنین مترجم نیز فعالیت می‌کند. برخی از آثار بریل پوزام عبارتند از Olagan Supheliler محصول 2021 و سریال درام Baba محصول 2022.

بریل پوزام در نقش سونا سانلی

تصاویر سریال چشم چران عمارت

افرا ساراچوغلو و مرت رمضان دمیر در سریال «چشم چران عمارت»(Yali Çapkini)
افرا ساراچوغلو و مرت رمضان دمیر در سریال «چشم چران عمارت»(Yali Çapkini)
مرت رمضان دمیر در سریال تلویزیونی «چشم چران عمارت»(Yali Çapkini)
مرت رمضان دمیر در سریال تلویزیونی «چشم چران عمارت»(Yali Çapkini)
نمایی از سریال «چشم چران عمارت»(Yali Çapkini)
نمایی از سریال «چشم چران عمارت»(Yali Çapkini)
افرا ساراچوغلو در سریال تلویزیونی «چشم چران عمارت»(Yali Çapkini)
افرا ساراچوغلو در سریال تلویزیونی «چشم چران عمارت»(Yali Çapkini)
مرت رمضان دمیر در «چشم چران عمارت»(Yali Çapkini)
مرت رمضان دمیر در «چشم چران عمارت»(Yali Çapkini)
افرا ساراچوغلو و مرت رمضان دمیر در سریال ترکی «چشم چران عمارت»(Yali Çapkini)
افرا ساراچوغلو و مرت رمضان دمیر در سریال ترکی «چشم چران عمارت»(Yali Çapkini)
افرا ساراچوغلو در «چشم چران عمارت»(Yali Çapkini)
افرا ساراچوغلو در «چشم چران عمارت»(Yali Çapkini)
افرا ساراچوغلو در نمایی از «چشم چران عمارت»(Yali Çapkini)
افرا ساراچوغلو در نمایی از «چشم چران عمارت»(Yali Çapkini)
افرا ساراچوغلو و مرت رمضان دمیر در نمایی از سریال تلویزیونی «چشم چران عمارت»(Yali Çapkini)
افرا ساراچوغلو و مرت رمضان دمیر در نمایی از سریال تلویزیونی «چشم چران عمارت»(Yali Çapkini)
دیرن پولاتولاری و شریف سزر در سریال تلویزیونی «چشم چران عمارت»(Yali Çapkini)
دیرن پولاتولاری و شریف سزر در سریال تلویزیونی «چشم چران عمارت»(Yali Çapkini)
گزده کانسو در سریال «چشم چران عمارت»(Yali Çapkini)
گزده کانسو در سریال «چشم چران عمارت»(Yali Çapkini)
دیرن پولاتولاری در سریال «چشم چران عمارت»(Yali Çapkini)
دیرن پولاتولاری در سریال «چشم چران عمارت»(Yali Çapkini)
افرا ساراچوغلو در سریال «چشم چران عمارت»(Yali Çapkini) به کارگردانی بورجو آلپتکین
افرا ساراچوغلو در سریال «چشم چران عمارت»(Yali Çapkini) به کارگردانی بورجو آلپتکین
امره آلتوغ در سریال «چشم چران عمارت»(Yali Çapkini)
امره آلتوغ در سریال «چشم چران عمارت»(Yali Çapkini)
ارسین آریچی در سریال تلویزیونی «چشم چران عمارت»(Yali Çapkini)
ارسین آریچی در سریال تلویزیونی «چشم چران عمارت»(Yali Çapkini)
شریف سزر در نمایی از سریال «چشم چران عمارت»(Yali Çapkini)
شریف سزر در نمایی از سریال «چشم چران عمارت»(Yali Çapkini)
شریف سزر در نمایی از سریال تلویزیونی «چشم چران عمارت»(Yali Çapkini)
شریف سزر در نمایی از سریال تلویزیونی «چشم چران عمارت»(Yali Çapkini)
مرت رمضان دمیر در نمایی از سریال «چشم چران عمارت»(Yali Çapkini)
مرت رمضان دمیر در نمایی از سریال «چشم چران عمارت»(Yali Çapkini)
شریف سزر در «چشم چران عمارت»(Yali Çapkini)
شریف سزر در «چشم چران عمارت»(Yali Çapkini)
مرت رمضان دمیر در نمایی از سریال ترکی «چشم چران عمارت»(Yali Çapkini)
مرت رمضان دمیر در نمایی از سریال ترکی «چشم چران عمارت»(Yali Çapkini)
شریف سزر در سریال «چشم چران عمارت»(Yali Çapkini)
شریف سزر در سریال «چشم چران عمارت»(Yali Çapkini)
هولیا دویار در سریال «چشم چران عمارت»(Yali Çapkini)
هولیا دویار در سریال «چشم چران عمارت»(Yali Çapkini)
مرت رمضان دمیر در نمایی از سریال تلویزیونی «چشم چران عمارت»(Yali Çapkini)
مرت رمضان دمیر در نمایی از سریال تلویزیونی «چشم چران عمارت»(Yali Çapkini)
بریل پوزام در سریال «چشم چران عمارت»(Yali Çapkini)
بریل پوزام در سریال «چشم چران عمارت»(Yali Çapkini)
چتین تکیندور در سریال «چشم چران عمارت»(Yali Çapkini)
چتین تکیندور در سریال «چشم چران عمارت»(Yali Çapkini)
بریل پوزام و افرا ساراچوغلو در نمایی از سریال «چشم چران عمارت»(Yali Çapkini)
بریل پوزام و افرا ساراچوغلو در نمایی از سریال «چشم چران عمارت»(Yali Çapkini)
ارسین آریچی در سریال «چشم چران عمارت»(Yali Çapkini)
ارسین آریچی در سریال «چشم چران عمارت»(Yali Çapkini)
دیرن پولاتولاری در «چشم چران عمارت»(Yali Çapkini)
دیرن پولاتولاری در «چشم چران عمارت»(Yali Çapkini)
چتین تکیندور در سریال ترکی «چشم چران عمارت»(Yali Çapkini)
چتین تکیندور در سریال ترکی «چشم چران عمارت»(Yali Çapkini)
افرا ساراچوغلو و بریل پوزام در نمایی از سریال ترکی «چشم چران عمارت»(Yali Çapkini)
افرا ساراچوغلو و بریل پوزام در نمایی از سریال ترکی «چشم چران عمارت»(Yali Çapkini)
چتین تکیندور در سریال تلویزیونی «چشم چران عمارت»(Yali Çapkini)
چتین تکیندور در سریال تلویزیونی «چشم چران عمارت»(Yali Çapkini)

صفحه اینستاگرام سریال چشم چران عمارت

صفحه ی رسمی اینستاگرام سریال چشم چران عمارت از صفحات فعال در اینستاگرام بوده و اخبار این سریال را در صفحه اش به اشتراک گذاشته که بررسی اینستاگرامش، در واقع مروری است بر سریال چشم چران عمارت و سکانس های دیدنی آن و بازیگران سریال چشم چران عمارت.آدرس اینستاگرام صفحه رسمی سریال چشم چران عمارت @yalicapkiniresmi می باشد.

ماجرای طلاق مهتاب کرامتی چه بود؟
۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

15 دیدگاه

  1. ان شاءالله انقدر ریتینگ بیاد پایین که به فکر بیفتن این مسخره بازی تموم کنن و یک سناریو قوی مثل قمست های اول بنویسن

  2. قسمت دیشب واقعا قشنگ بود هر فیلمی همیشه نباید گلو بلبل باشن فقط رفتارهای سیران واقعا ادم اعصبانی میکرد دیگه قهر انقد نباید کشش بداد هزاران بار با رفتار و گفتارش فرید معذرت خواهی کرد فرید خو بد تر ز کاظم نبود یا حالا ک طلاق گرفت یعنی یک زندگی عالی منتظرش اما میگیم چون این فیلم برا اساس واقعیت که خیلی سخت به هم میرسن پس اینکه خیلی سریع برسن وزود اشتی کنن نباید انتظار داشته باشیم اگه قرار بود که مثل سریال های دیگه خوب باهام رفتار کنن چه فرقی با سریال های دیگه داشت ولی سناریست باید به خودش بیاد رفتار های پرخاش گرانه ی سیران نسبت به فرید یکم درست کن

  3. سیران چون با پدر روانی بزرگ شده احساساتش مرده محبت عشقی ندیده که محبت عشق کنه به فرید. ازوقتی وارد زندگی فریدشده زندگی فرید جهنم کرده

  4. این فیلم از شبکه های دیگه ای هم پخش میشه آخه مثلا تا قسمت ۲۹ بیرون اومده کلا ولی تو اینستا یه تیکه هایی رو نشون میده که حتی تو تیژز قسمت ۳۰ هم نیست چطور بیرون اومده پس

  5. همه فیلمای ترکی اینجورین ک یه زوج اول با هم لج میکنن بعد عاشق هم میشن تا میان خوشحال باشن یکی باعث میش طلاق بگیرن بعد چند وقت دباره همو میبینن ازدواج میکنن و تمام 😂

  6. کلا سریالای ترکی فقط چند قسمت اولش خوبه بعدش دیگه خسته کننده و چرت میشه چون ذهنیتشون اینه که فیلم باید طولانی باشه ولی بنظرم کیفیت داستان فیلم و شسته رفته بودنشه ک قشنگ میکنه

  7. دیگه ارزش وقت گذاشتن نداره. بجای لذت بردن از فیلم دیدن فقط باید حرص خورد و غصه خورد.من رسماً دیگه دنبال نمیکنم.کارگردان نویسنده خودشون دکتر لازمن😂

  8. دوستان اروم باشید ناسلامتی سریال ترکیه ای پس چحوری کشش بدن تا صدبار قهرو اشتی نکنن همه رو دق ندن که فایده نداره 😏

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا