اخبار بازیگرانبازیگران ایرانیبازیگران زنبازیگران مردسریال ایرانی

طوطیا تنابنده را پیر کرد

سریال طوطیا نام سریالی است در حال ساخت در ژانر خانوادگی – درام – اجتماعی به کارگردانی شهرام شاه حسینی و تهیه کنندگی مجید مولایی که تصویربرداری آن آغاز شده‌ است. اینجا خبرهای مربوط به سریال طوطیا و همین‌طور اطلاعاتی را که تاکنون از حاشیه و اصل سریال طوطیا منتشر شده می‌خوانید.

کارگردان سریال طوطیا چه کسی است؟

سریال طوطیا توسط شهرام شاه حسینی کارگردانی شده است.

خلاصه داستان و موضوع سریال طوطیا چیست؟

قصه این کار جدید شهرها شاه حسینی، موضوع اجتماعی دارد که داستان یک خانواده را روایت می‌کند که اتفاقی موجب دگرگونی روابطشان می‌شود و سرنوشت مسیر متفاوتی برایش رقم میزند.

اسامی بازیگران سریال طوطیا در نقش های اصلی چیست؟

آزاده صمدی و محسن تنابنده و هوتن شکیبا و…از بازیگران نقش های اصلی سریال طوطیا هستند.

مشخصات سریال طوطیا

نام سریالسریال طوطیا
کارگردانشهرام شاه حسینی
تهیه کنندهمجید مولایی
ژانرخانوادگی – درام – اجتماعی

دانلود رایگان سریال طوطیا

تصویربرداری مجموعه نمایش خانگی طوطیا در تهران شروع شده اما تا بدین لحظه هیچ گونه اخباری مبنی بر تاریخ و زمان پخش سریال طوطیا در شبکه نمایش خانگی رسانه ای نشده است.

لیست بازیگران سریال طوطیا

  • محسن تنابنده
  • هدی زین العابدین
  • یوسف تیموری
  • المیرا دهقانی
  • آزاده صمدی
  • امیر علی دانایی
  • هوتن شکیبا
  • مهدی حسینی‌نیا
  • و…

عوامل سریال طوطیا

  • کارگردان: شهرام شاه حسینی
  • تهیه کننده: مجید مولایی

معرفی شهرام شاه حسینی کارگردان سریال طوطیا

شهرام شاه حسینی نویسنده، تهیه کننده و کارگردان سینما و تلویزیون، فارغ التحصیل رشته اقتصاد است. او در تاریخ ۴ اسفند ۱۳۵۲ در تهران زاده شد. فعالیت هنری را از سال 1375 با حضور در تئاتر استاد کسمایی اغاز کرد. فعالیت در سینما را با دستیاری کارگردانان مشهوری همچون رسول ملاقلی پور، سیامک شایقی، بهمن قبادی و بهرام بیضایی تجربه کرد. او متاهل است و یک فرزند پسر دارد.

خداحافظی پروانه معصومی از بازیگری تا پایان کرونا

کارنامه هنری شهرام شاه حسینی عبارتست از :

کارگردانی فیلم های سینمایی: هفته ای یک بار آدم باش /کمین /خانه دختر / کلاف /آقای هفت رنگ / زن ها فرشته اند / کلاغ پر/ آنها پریده اند

سریال های تلویزیونی: پرگار /پرستاران / هشت و نیم دقیقه /همه چیز آنجاست /پیدا و پنهان /مثل یک کابوس /تاوان

نمایش خانگی: می خواهم زنده بمانم (اختصاصی فیلیمو)

فیلم های کوتاه: با چراغهای خاموش/ سه کیلومتر جلوتر/به طعم خاک

دستیار کارگردان در سریال های باغچه مینو / بدون شرح /زیر آسمان شهر /پدر خاک و فیلم های سینمایی : لاک پشت ها هم پرواز می کنند/ معادله /تو آزادی/ بهشت آبی/ سگ کشی / دختران خورشید /شراره /کمکم کن /هیوا /نجات یافتگان /سفر به چذابه /مادرم گیسو

جوایز و افتخارات: سیمرغ بلورین بهترین فیلم کوتاه از جشنواره بیست و یکم برای فیلم کوتاه به طعم خاک/ تندیس جشن خانه سینما بهترین فیلم کوتاه برای فیلم کوتاه به طعم خاک.

معرفی شهرام شاه حسینی کارگردان سریال طوطیا

معرفی سریال طوطیا

سریال طوطیا به کارگردانی شهرام شاه حسینی و تهیه کنندگی مجید مولایی محصول سال ۱۴۰۱ است و همچنان مراحل ساخت خود را طی می کند. این سریال، چندمین اثر شهرام شاه حسینی است و پیش بینی می شود با استقبال گسترده ای رو به رو شود. سریال “طوطیا” قرار است به زودی از شبکه نمایش خانگی منتشر شود.محسن تنابنده به عنوان اولین بازیگر انتخاب شده در این سریال انتخاب شده است .

پیش بینی می شود این سریال سال ۱۴۰۲ پخش شود.

فیلمبرداری سریال نمایش خانگی طوطیا در تهران انجام شده و لوکیشن بخش پایانی آن در شمال کشور بوده که بمدت پنج ماه به طول انجامید و همچون آثار قبلی شهرام شاه حسینی موضوع آن درمورد دغدغه‌های اجتماعی با رویکردی انتقادی خواهد بود.

ماجرای عشق جوان ایرانی به هازل کایا بازیگر نقش نهال در سریال عشق ممنوع

خلاصهٔ داستان سریال

قصه این کار جدید شهرها شاه حسینی، موضوع اجتماعی دارد که داستان یک خانواده را روایت می‌کند که اتفاقی موجب دگرگونی روابطشان می‌شود و سرنوشت مسیر متفاوتی برایش رقم میزند.

بیوگرافی بازیگران سریال طوطیا

محسن تنابنده

محسن تنابنده زادهٔ ۲۶ فروردین ۱۳۵۴ بازیگر، فیلم‌نامه‌نویس و کارگردان اهل ایران است. او ابتدا در تئاتر مشغول به فعالیت بود و چند سال بعد برای بازی و نوشتن فیلم‌نامهٔ استشهادی برای خدا (۱۳۸۳) برندهٔ جایزهٔ بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و نامزد دریافت جایزهٔ بهترین فیلم‌نامه از جشنوارهٔ فیلم فجر شد. مدتی بعد نیز برای ایفای نقش در سنگ اول (۱۳۸۸) و هفت دقیقه تا پاییز (۱۳۸۸) سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد جشنوارهٔ فیلم فجر را کسب کرد. تنابنده برای بازی در نقش نقی معمولی در مجموعهٔ تلویزیونی پایتخت (۱۳۸۹–۱۳۹۸) شهرت دارد.

وی با انتشار تصویری عکسی در صفحه‌ شخصی‌اش از گریم خود در این سریال رونمایی کرد. تنابنده طبق عکس منتشر شده، ایفاگر نقش یک پیرمرد سالخورده است.

تست گریم محسن تنابنده در سریال طوطیا
تست گریم محسن تنابنده در سریال طوطیا

آزاده صمدی

آزاده صمدی زادهٔ ۱۷ دی ۱۳۵۷ بازیگر ایرانی است. وی برای بازی در سریال تلویزیونی راه بی‌پایان با کارگردانی همایون اسعدیان انتخاب شد و به شهرت رسید. از دیگر نقش آفرینی‌های وی می‌توان به حضور در فیلمهای کوتاه ۳۵ متری سطح آب و دندان آبی به کارگردانی هومن سیدی و هیچ‌کس با هیچ‌کس سخن نمی‌گوید اشاره کرد. وی سال ۱۳۸۵ با هومن سیدی ازدواج کرد اما متاسفانه در سال ۱۳۹۲ جدا شدند.

آزاده صمدی

هدی زین العابدین

هدی زین العابدین بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است. او در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر کاندید بهترین نقش مکمل زن برای فیلم عرق سرد شد.زین العابدین در فیلم های سینمایی خانه روشن، پایان خدمت، اسرافیل و آن ها حضور داشته است.

ماجرای بی حجاب شدن بهارک صالح نیا

هدی زین العابدین

یوسف تیموری

یوسف تیموری واقف متولد 6 دیماه 1358 در تهران، هنرپیشه فیلم و سریال است. از سال 1376 با حضور درمجموعه سرزمین سبز وارد عرصه بازیگری شد. با حضور در مجموعه های طنز سیب خنده و مجید دلبندم به عنوان بازیگر کمدی شناخته شد. او موفق به کسب مقام بهترین بازیگر مکمل مرد از جشنواره تلویزیونی جام جم برای فیلم تلویزیونی غافل شده است.

یوسف تیموری

المیرا دهقانی

المیرا دهقانی دولت آبادی هنرپیشه سینما، تئاتر و تلویزیون، فارغ التحصیل کارشناسی ارشد صنایع غذایی است. او در تاریخ 5 شهریور 1370 در شیراز متولد شد. سال 1388 در کلاس های بازیگری سیامک کمالی سروستانی شرکت کرد. سال 1390 برای اولین بار پا به صحنه تئاتر گذاشت و در نمایش زمین آبی است مثل پرتقال به کارگردانی سیامک کمالی سروستانی نقش آفرینی کرد. او سابقه همکاری با کارگردانان مشهوری همچون سیامک کمالی سروستانی، محمد یعقوبی، امیررضا کوهستانی، میترا مؤمنی، رضا ثروتی، داوود بنی اردلان و همایون غنی زاده را دارد. با نقش آفرینی در نمایش پرتره ناتمام از کلاغ سفید به کارگردانی سپیده کریمی (1392) بورسیه بازیگری از دانشکده موسیقی و تئاتر تالین از کشور استونی را بدست آورد و دوره بازیگری «از تمرین تا اجرا» را در تالین گذراند.

المیرا دهقانی از بازیگران فیلم طوطیا

هوتن شکیبا

هوتن شکیبا صداپیشه و هنرپیشه تئاتر، سینما و تلویزیون اهل ایران است.از کارهای معروف او می توان به بازی در فیلم های سینمایی طبقه هساث، هلن و مجموعهٔ تلویزیونی لیسانسه ها اشاره کرد. وی همچنین صداپیشگی عروسک «دیبی» را در مجموعه های کلاه قرمزی ۹۳ و کلاه قرمزی ۹۴ به عهده داشته است.شکیبا در فیلم های سینمایی حق سکوت و شب بیرون نیز نقش آفرینی داشته است.

بهترین بازیگران و ستارگان مرد دهه 50 کدامند؟

هوتن شکیبا

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا