اخبار بازیگرانبازیگران ایرانیبازیگران مردبیوگرافی بازیگران

معرفی حبیب دهقان نسب بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون و علت کم کاری او

در این بخش بیوگرافی حبیب دهقان نسب بازیگر معروف سینما و تلویزیون را مرور میکنیم. بیوگرافی حبیب دهقان نسب از بازیگران مرد خوب و توانمند کشورمان که بیشتر او را با سریال مختارنامه به یاد می آوریم ، به همراه اطلاعاتی از زندگی شخصی و هنری او با عکس های شخصی او را میبینیم.امروز از 0 تا 100 با بیوگرافی حبیب دهقان نسب آشنا میشویم. در ادامه با بازیگرآنلاین همراه باشید.

حبیب دهقان نسب چند سال سن دارد؟

حبیب دهقان نسب زاده ۱۷ تیر ۱۳۲۸ است و ۷۳ سال سن دارد.

حبیب دهقان نسب مجرد است یا متاهل؟

حبیب دهقان نسب متاهل است ولی اطلاعاتی از همسر او منتشر نشده است.

حبیب دهقان نسب فعالیت خود را از چه سالی آغاز کرد؟

حبیب دهقان نسب از سال 1346 تا کنون فعالیت میکند.

خلاصه بیوگرافی حبیب دهقان نسب

نام اصلیحبیب دهقان نسب
تاریخ تولد۱۷ تیر ۱۳۲۸ ‏(۷۳ سال)
محل تولدشیراز
محل زندگیتهران شهرک اکباتان
تحصیلاتفارغ‌التحصیل بازیگری و کارگردانی تئاتر
پیشهبازیگر
سالهای فعالیت۱۳۴۶-اکنون
وضعیت تاهلمتاهل
قد179 سانتی متر

بیوگرافی حبیب دهقان نسب

بیوگرافی حبیب دهقان نسب

بیوگرافی حبیب دهقان نسب را این گونه شروع می‌کنیم:
حبیب دهقان نسب متولد 17 تیر 1328 در شیراز ، بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون است.ایشان بیوگرافی حبیب دهقان نسب بازیگر و همسرش + زندگینامهبا نمایش رادیویی قبل از انقلاب شروع کرد و بعدا وارد تئاتر و حالا بازیگر سینما و تلویزیون می باشد

بیوگرافی حبیب دهقان نسب بازیگر و همسرش + زندگینامه

وی در حال حاضر در شهرک اکباتان زندگی می‌کند و از همکاران و کتابداران کتابخانهٔ بلوک دو، فاز دو اکباتان است.

تحصیلات حبیب دهقان نسب

او به خاطر عشق به بازیگری تحصیلات خود را در همین رشته انتخاب کرد، او فارغ‌التحصیل بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران است در سال ۱۳۴۶ و قبل از انقلاب فعالیت‌های هنری خود را آغاز کرد.

عکس قدیمی حبیب دهقان نسب در نمایش رستم و سهراب
عکس قدیمی حبیب دهقان نسب در نمایش رستم و سهراب

قد حبیب دهقان نسب

در بیوگرافی حبیب دهقان نسب بهتر است بدانید قد او 179 سانتی متر است.

ازدواج و وضعیت تاهل حبیب دهقان نسب

بیشترین جستجوها در بیوگرافی حبیب دهقان نسب درباره همسر ایشان است که شما عزیزان میخواهید بدانید همسر ایشان کیست.
استاد دهقان نسب سالهاست ازدواج کرده و در سال 59 صاحب یک دختر به نام آزاده شده است تاکنون عکسی از همسر حبیب دهقان نسب منتشر نشده است.

مجری گری مهران مدیری در جشنواره فجر چگونه بود؟

علایق و حقایقی درباره حبیب دهقان نسب

در ادامه بیوگرافی حبیب دهقان نسب مروری میکنیم بر علایق و حقایقی درباره ی او.با ما همراه باشید.

تضمین شغلی

در بازیگری هیچ تضمینی وجود ندارد ، با اینکه تلاش های فراوانی در خانه سینما شده تا برای اوقات بیکاری بازیگران چاره ای اندیشه شود ، اما متأسفانه در عمل هیچ اتفاقی نیفتاده است و ما بازیگران بسیار خوبی داریم که حتی در زمان فوت هیچ اموالی نداشته اند و نه برای کار کردن و نه برای بیکاری و نه برای تداوم کاری هیچ تضمینی وجود ندارد و تضمین نه فقط برای بازیگران و عوامل سینما بلکه برای تمامی هنرمندان در حد صفر است و حتی برای بعد از مرگشان هم اندیشه ای نشده است.

نقش مثبت یا منفی؟

برایم فرقی نمی کند و همیشه سعی کردم هر دو نقش را بپذیرم و گمان می برم کارنامه کاریم گواه این موضوع است اگرچه در نقش منفی دست بازیگر بازتر است و من این ویژگی را دوست دارم و نقش مثبت دارای چارچوب بسته تری است ، اما همیشه سعی کردم تعادلی برای پذیرش هر دو نقش را رعایت کنم و سعی کردم آن را به خوبی انجام دهم و بازخوردها نسبت به هر دو خدا را شکر خوب بوده است هرچند برای برخی از همکارانم مهم است.

شغل دوم حبیب دهقان نسب

دهقان نسب بازنشسته وزارت فرهنگ و ارشاد واحد تئاتر می باشد و حالا در کنار بازیگری سینما و تلویزیون، مسئول کتابخانه دو اکباتان می باشد.

حبیب دهقان نسب در کتابخانه
حبیب دهقان نسب در کتابخانه

اوقات فراغت حبیب دهقان نسب

فیلم دیدن جزو کارهای هفتگی ام است. دیدن چند فیلم را در هفته لازمه کارم می دانم که به طور حتم زمانی که از سر کار می آیم ، حتی آخر شب ، فیلم تماشا می کنم.

معرفی بن کینگزلی ، مرد هزار چهره سینمای جهان | از گاندی تا ابن سینا!

کارگردان مورد علاقه حبیب دهقان نسب

شخصا تمایل دارم با کارگردانی کار کنم که دغدغه به تصویر کشیدن مسائل اجتماعی را دارد به عنوان مثال خیلی دوست دارم که با خانم رخشان بنی اعتماد کار کنم

یک بار سابقه همکاری با بهرام بیضایی را داشتم که دوست دارم باز هم تکرار شود

علاقه حبیب دهقان نسب به کار‌های تاریخی

حبیب دهقان نسب علاوه بر سریال از یاد‌ها رفته، در دیگر سریال‌های تاریخی همچون سریال‌های حجربن عدی، ولایت عشق، امام علی علیه السلام و مختار نامه نیز ایفای نقش کرده است.آخرین کار او نیز بازی در سریال درام تاریخی گیلدخت میباشد.

حبیب دهقان نسب و هلیا امامی در سریال از یادها رفته
حبیب دهقان نسب و هلیا امامی در سریال از یادها رفته

شروع فعالیت هنری حبیب دهقان نسب

در این بخش از بیوگرافی حبیب دهقان نسب به زندگی حرفه‌ای او نگاهی می‌اندازیم.

او در نمایش های رادیو شیراز از سال1346 تا 1352 و هچنین نمایش های تئاتر را تجربه کرد.سال 1352 وقتی 24 ساله بود در اولین بار با فیلم 8 میلی متری بنام تابستان 52 جلوی دوربین در شیراز رفت.

فعالیت حبیب دهقان نسب بعد از انقلاب 57

سال 1361 وقتی 33 ساله بود در جشنواره تئاتر فجر با نمایشی بنام دقیانوس، امپراتور شهر افسوس از شیراز به تهران آمد، آنجا بود که دیده شد و برای بازی در تله فیلم سوم اسفند دعوت به بازی شد.این تله فیلم در سال 1362 ساخته شد

مهاجرت حبیب دهقان نسب به تهران

در سال 1366 بعد از دعوت مجید اوجی دستیار وقت کارگردان برای بازی به فیلم شرایط عینی دعوت شد، همین سال او از شیراز برای زندگی به تهران مهاجرت کرد و در این فیلم هم بازی کرد

حبیب دهقان‌نسب نخستین بار در تلویزیون در سال 1362 در 34 سالگی در سریال نسیم حوت به کارگردانی مجید جعفری و علی اصغر میرزایی بازی کرده است.

اولین حضور او در سینما فیلم شرایط عینی (۱۳۶۶) به کارگردانی احمدرضا گرشاسبی بود.

شما در حال مطالعه بیوگرافی حبیب دهقان نسب در بازیگرآنلاین هستید.برای اطلاعات بیشتر تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

سیر تا پیاز زندگی عباس غزالی و تصاویر بامزه ی کودکی او

شهرت حبیب دهقان نسب

اما در تلویزیون با سریال در پناه تو چهره شد ، در پناه تو نام سریالی ایرانی به کارگردانی حمید لبخنده و محصول سال 1374 است. این سریال برای اولین بار از شبکه 2 پخش شد.

حبیب دهقان نسب در سریال در پناه تو
حبیب دهقان نسب در سریال در پناه تو

آثار موفق حبیب دهقان نسب

بازی در فیلم سفر به چزابه سال 74، بازی در سریال پر طرفدار خانه سبز سال 75 و در نهایت با سریال ولایت عشق سال 79 مورد تحسین منتقدان قرار گرفت.

در بیوگرافی حبیب دهقان نسب شاید یکی از سریال های بیادماندنی ایشان بازی در سریال خواب و بیدار سال 1380 به کارگردانی مهدی فخیم زاده می باشد.

از مهم ترین آثار حبیب دهقان نسب می توان به بازیگری در سریال مختارنامه و سریال امام علی (ع)  اشاره کرد.

حبیب دهقان نسب در مختارنامه
حبیب دهقان نسب در مختارنامه

در بیوگرافی حبیب دهقان نسب بهتر است بدانید ایشان در سال 1370 در سریال امام علی در نقش حرث برادر قطام بازی کرد .

حبیب دهقان نسب و داریوش ارجمند در سریال امام علی
حبیب دهقان نسب و داریوش ارجمند در سریال امام علی

حبیب دهقان نسب در سریال خون بها

حبیب دهقان نسب بازیگر نقش «شاهرخ» مجموعه تلویزیونی «خون بها» درباره بازی خود در این مجموعه می‌گوید: من در مجموعه تلویزیونی «آدم خوار» جواد مزدآبادی بازی کرده بودم و او برای بازی در مجموعه «خون بها» از من دعوت کرد. هنگامی‌که متن را مطالعه کردم خوشم آمد البته متنی که خواندم و بازی کردم با آن چه که از شبکه اول سیما پخش شد، زمین تا آسمان فرق داشت. زیرا در مجموعه «خون بها» حذف هایی انجام گرفت که اصل بازی ام نامفهوم شد. وی ادامه می‌دهد: بازیگری عشق ماست اگرچه از این طریق امرار معاش می‌کنیم اما به دلیل همین علاقه از خیلی منفعت ها و راحتی ها در زندگی خود می‌گذریم و گاهی اوقات خانواده مان در درجه دوم قرار می‌گیرند اما متاسفانه بعضی از مسئولان ندانسته، ناآگاهانه یا آگاهانه عشق ما را نادیده می‌گیرند. وی می‌افزاید: شاید آن ها نمی‌دانند که ما در چه شرایط بدی کار می‌کنیم. چه خوب است هنگامی‌که در شرایط سخت کار می‌کنیم سر صحنه فیلم برداری بیایند و مشکلات و معضلات ما را ببینند تا بیشتر ما را درک کنند.

بیوگرافی سعید پورصمیمی
حبیب دهقان نسب در سریال خون بها
حبیب دهقان نسب در سریال خون بها

حبیب دهقان نسب در سریال مختارنامه

«دهقان نسب» درباره دلایل پذیرش بازی در مجموعه تلویزیونی «مختارنامه» می‌گوید: مهم ترین دلیل پذیرفتن نقشم همکاری با «داوود میرباقری» بود. زیرا در مجموعه تلویزیونی «امام علی (ع)» و برخی آثار دیگر او بازی کرده ام. آقای میرباقری یکی از بهترین کارگردان های سینما و تلویزیون است. من به میرباقری و کارش علاقه مندم و طبیعی است که هر زمان از من دعوت به همکاری کند با جان و دل می‌پذیرم.

وی می‌افزاید: بازی در مجموعه تلویزیونی «مختارنامه» بسیار مشکل بود و لوکیشن های متعدد و هنروران زیادی داشت و در آن بازیگران بسیاری نقش آفرینی کردند.

«دهقان نسب» بیان می‌کند: بازی من حدود 4 سال طول کشید اما به طور مستمر سرکار نبودم و با توجه به نقشم با نظر مساعد «داوود میرباقری» و «مسعود ولدبیگی» طراح گریم مجموعه، در وقت آزادی که داشتم در چندین پروژه دیگر هم چون «آخرین دعوت»، «دلخون» و «حس سوم» کار کردم.

بازیگر نقش «یزیدبن انس» مجموعه تلویزیونی «مختارنامه» اظهار می‌کند: بعضی فیلم نامه ها از همه لحاظ کامل، پخته و جامع است. از جمله می‌توان به فیلم نامه های آقایان میرباقری، بیضایی، فخیم زاده اشاره کرد که این کارگردان ها در زمینه فیلم نامه نویسی هم تبحر دارند و حرف اول را می‌زنند.

وی می‌گوید: فیلم نامه «مختارنامه» کامل و جامع بود و به تحقیق و بررسی نیاز نداشت. اما با این وجود چون مقطعی از تاریخ را روایت می‌کرد چندین کتاب در رابطه با دوران مختار مطالعه کردم تا با آن فضا آشنایی پیدا کنم.

وی ادامه می‌دهد: به طور معمول کارهای تاریخی شیوه ای برای طرح مسائل روز است و اگر فقط به تاریخ بسنده کنیم، لطفی ندارد. من برای درآوردن نقش خود به فیلم نامه رجوع کردم و اگر سوالی داشتم با آقای میرباقری به عنوان نویسنده و کارگردان کار مطرح می‌کردم و او بهترین راهنمای من بود.

سپیده خداوردی بالاخره به شایعات طلاقش پایان داد

«دهقان نسب» با اشاره به این که در کتاب هایی که مطالعه کرده است از «یزیدبن انس» نیز یاد شده بود، می‌افزاید: «یزیدبن انس» یکی از بزرگان کوفه است. او به دلیلی نامعلوم زمانی که امام حسین(ع) قیام می‌کند نبوده، نتوانسته یا نخواسته امام را یاری کند اما هنگامی‌که مختار دست به قیام می‌زند «یزیدبن انس» او را یاری می‌کند و تا هنگام مرگ در کنار مختار است. یزید یکی از فرماندهان و یاران نزدیک مختار است و از ابتدای قیام مختار در کنار اوست و به او مشاوره می‌دهد و مختار ماموریت های زیادی را به او محول می‌کند.

حبیب دهقان نسب در سریال از سرنوشت

نقشی که در سریال «از سرنوشت» به ایفای آن پرداختم فردی است به نام «نگهدار» که فردی به نام «ماجد» او را گول می‌زند. این نقش منفی است با این حال تلاش کردم تا نقش را به درستی ایفا کنم.

اگر بازیگری نقش خود را دوست نداشته باشد نمی‌تواند به راحتی با آن ارتباط بگیرد و نقش را به خوبی ایفا کند، با این حال حتی اگر نقش خودم را دوست نداشتم، ولی تلاش کردم تا دوستش داشته باشم و ارتباط خوبی با آن برقرار کنم.

باید به دنبال راهکار‌ها و رویکرد‌هایی باشیم تا بتوانیم مخاطبان را به دیدن سریال‌های خوب ترغیب کنیم در عین حال توجه کنیم که عدم وجود بودجه مناسب سبب ساخت سریال‌های بی‌کیفیت می‌شود و در نهایت لطمه فراوانی را به حوزه فرهنگ و تلویزیون وارد می‌کند.

با توجه به تهاجم فرهنگی و تلاش رسانه‌های معاند برای جدایی مردم از فرهنگ و رسوم کشورمان باید رویکرد‌های مهم و اثر گذار را در پیش گرفت، برای این منظور باید از ابراز و وسائل لازم کمک گرفت و در گام نخست زیر ساخت‌های لازم همچون بودجه، امکانات جدید و عوامل حرفه‌ای و توانمند را وارد کار کرد.

معرفی کیت بلانشت بازیگر پرافتخار هالیوود ؛ از زندگی شخصی تا مروری بر آثار هنری او

حضور بازیگران جدید و کم سابقه هم لازم است، اما نه وقتی که تعداد افرادی که در حوزه بازیگری تحصیل کرده هستند و در تئاتر فعالیت می‌کنند نادیده گرفته شوند، این افراد بسیار حرفه‌ای جلوی دوربین به ایفای نقش می‌پردازند، با این حال کمتر به کار گرفته می‌شوند و عموما شاهد حضور بازیگرانی هستیم که تازه کار بود و اطلاعات مناسبی نیز از این حوزه ندارند، این افراد به کیفیت تولیدات نیز لطمه می‌زنند.

یکی از شاخص‌های مهم ساخت و تولید یک سریال خوب وجود داستان و فیلم‌نامه مناسب است، چنانچه از داستان‌های خوب برای ساخت و تولید فیلم و یا سریال استفاده شود می‌توان درصد موفقیت آثار را بالا برد در عین حال باید توجه داشت که استفاده از عوامل حرفه‌ای برای ایفای نقش‌ها به‌عنوان عوامل تاثیرگذار بر بهبود تولیدات تلویزیونی موثر است.

حبیب دهقان نسب در سریال از سرنوشت
حبیب دهقان نسب در سریال از سرنوشت

گفتگوی خواندنی با حبیب دهقان نسب

در پایان برای آشنایی بیشتر با بیوگرافی حبیب دهقان نسب می‌توانید مصاحبه‌ای کوتاه با ایشان را بخوانید.

اگر مايل باشيد بفرماييد که چرا با وجود اين که دانش آموخته رشته بازيگري و کارگرداني تئاتر هستيد، کارگرداني را ادامه نداديد؟
قبل از ورودم به دانشکده در شيراز بازي و کارگرداني مي کردم. بعد از فارغ التحصيلي در اداره فرهنگ و هنر آن زمان استخدام شدم و باز هم در شيراز کار مي کردم. در سال 1366براي گسترده شدن فعاليتم به تهران کوچ کردم و تصميم گرفتم بازيگري را ادامه دهم چون به بازيگري بيشتر از کارگرداني علاقه دارم.

 مردم شما را با چه نقش هايي مي شناسند؟
با نقش هاي مختلفي مي شناسند. بعضي از آثار هنوز در ذهن تماشاگر مانده است مانند عموي سريال«درپناه تو» در ذهن ها مانده و براي مردم جذاب است. اکنون هم مردم از آن سريال ياد مي کنند. نقشم در سريال «خواب و بيدار» يا فيلم «سگ کشي» بهرام بيضايي هم در ذهن مردم ماندگار شده است.
فکر می‌کنم علاقه زیادی به ایفای نقش پلیس دارید، چون در سریال«جاده قدیم »هم ، نقش پلیس را بازی کرده‌اید؟
بله، در آن سریال هم نقش یک پلیس را بازی می‌کنم. البته نقشی که در جاده قدیم دارم هم با دیگر نقش‌هایم فرق دارد و سعی کرده‌ام یک پلیس متفاوت را برای مخاطبان به تصویر بکشم. ضمن این‌که معتقدم بازیگر باید این هنر را داشته باشد تا بتواند نقش‌های هر چند تکراری را متفاوت بازی کند.

«عشق کوفی» سریال محرمی شبکه سه شد | پخش از ۲۹ تیرماه
حبیب دهقان نسب در سریال جاده قدیم
حبیب دهقان نسب در سریال جاده قدیم

اگر بازیگر این هنر را نداشته باشد، پس چه فرقی با یک فرد عادی دارد؟
خوشبختانه تا امروز هم بیشتر نقشه‌هایم با استقبال مناسبی از سوی مخاطبان روبه‌رو شده و مردم مرا در آن نقش‌ها پذیرفته‌اند و هیچ وقت از انتخاب‌های خود نادم و پشیمان نشده ام. بیوگرافی حبیب دهقان نسب

آیا بعد از چهل سال و اندی فعالیت در عرصه هنر، کوتاهی و بلندی نقش برایتان اهمیت دارد؟
وقتی من به کارگردانی اعتماد داشته باشم نقش کوتاه هم در کارش بازی می‌کنم. کوتاهی یا بلندی نقش برایم اهمیت ندارد، بلکه نقش باید تاثیرگذار بوده و باری به هر جهت نباشد.

اگر پيشنهاد بازي نداشته باشيد وقت خود را چگونه مي گذرانيد؟
فيلم مي بينم، روزنامه و کتاب مطالعه مي کنم و سري به مطبوعات مي زنم. يعني کارهايي را انجام مي دهم که علاوه بر جنبه تفنن و سرگرمي به کارم ارتباط داشته باشد.

 بهترين تصميم حرفه اي تان تا اين جاي کار چه بوده است؟
هر کاري که انجام داده ام در جايگاه خودش مهم بود، مثلاً همکاري با بهرام بيضايي، داوود ميرباقري، مهدي فخيم زاده و مرحوم رسول ملاقلي پور جزو نقاط عطف کارنامه کاري ام بود، طبيعي است که همکاري با اين کارگردان ها برايم اهميت داشت و هر زمان به من پيشنهاد دادند با کمال ميل پذيرفتم.

لیست آثار هنری حبیب دهقان نسب

در ادامه بیوگرافی حبیب دهقان نسب باید بگوییم در جدول‌های جداگانه می‌توانید فهرست آثاری که او در آنها به هنرنمایی پرداخته است را مشاهده کنید.

آثار سینمایی حبیب دهقان نسب

سالفیلم
(۱۳۹۸)انتقال آتش
(۱۳۹۵)امپراتور جهنم
(۱۳۹۴)بازدم
(۱۳۹۱)عقاب صحرا
(۱۳۸۸)بیداری رؤیاها
(۱۳۸۷)دلخون
(۱۳۸۷)شب واقعه
(۱۳۸۶)حقیقت گمشده
(۱۳۸۲)الهه زیگورات
(۱۳۸۱)آبادان
(۱۳۸۱)قلب‌های ناآرام
(۱۳۸۰)بی‌همتا
(۱۳۸۰)زمانه
(۱۳۷۹)سفر سرخ
(۱۳۷۹)سگ‌کشی
(۱۳۷۸)شراره
(۱۳۷۸)نسل سوخته
(۱۳۷۷)باشگاه سری
(۱۳۷۷)کمکم کن
(۱۳۷۶)حماسه قهرمانان
(۱۳۷۴)سفر به چزابه
(۱۳۷۲)عبور از تله
(۱۳۷۱)مستأجر
(۱۳۶۶)شرایط عینی
فیلم های برتر استیون اسپیلبرگ؛ فیلم‌ساز پولساز هالیوود
حبیب دهقان نسب و داوود رشیدی در فیلم عبور از تله
حبیب دهقان نسب و داوود رشیدی در فیلم عبور از تله
حبیب دهقان نسب در فیلم بیداری رویاها
حبیب دهقان نسب در فیلم بیداری رویاها
حبیب دهقان نسب در فیلم شب واقعه
حبیب دهقان نسب در فیلم شب واقعه
حبیب دهقان نسب در فیلم قلبهای نا آرام
حبیب دهقان نسب در فیلم قلبهای نا آرام

آثار تلویزیونی حبیب دهقان نسب

سالنامسمتکارگردانتوضیحات
۱۴۰١گیلدختبازیگرمجید اسماعیلیشبکه سه
١۴٠١مسافران شهربازیگرسیروس حسن پورشبکه پنج
۱۴۰۰سرجوخهبازیگراحمد معظمیشبکه سه
١٣٩٩از سر نوشت (فصل ٣)بازیگرسید محمدرضا خردمندانشبکه ٢
۱۳۹۸از سرنوشت (فصل ١ و ٢)بازیگرسید محمدرضا خردمندان (فصل ١)/علیرضا بذرافشان (فصل ٢)شبکه ۲
١٣٩٨بانوی سرداربازیگرپرویز شیخ طادیشبکه ٣
۱۳۹٨از یادها رفتهبازیگربهرام بهرامیانشبکه ۱
۱۳۹۴جاده قدیمبازیگربهرام بهرامیانشبکه ۱
١٣٩۴فوق سریبازیگرمهدی فخیم زادهشبکه ١ ویژه نوروز ٩۴
۱۳۹۳با آخرین نفس هایمبازیگرسامان سالورمرکز زنجان و شبکه ۵ سیما
۱۳۹۳تله‌فیلم «غواصان دریادل»بازیگرسامان سالوراین تله فیلم برشی از سریال با آخرین نفس هایم هست. سیمای مرکز زنجان و شبکه ۵ سیما
۱۳۹۳پرده‌نشینبازیگربهروز شعیبیشبکه ۱
۱۳۹۰–۱۳۹۱بال‌های خیسبازیگرعباس رنجبرشبکه ۱
۱۳۹۰تله‌فیلم «آبی عمیق»بازیگرحسن لفافیانسیمای مرکز خلیج‌فارس
۱۳۹۰تله‌فیلم «بازگشته»بازیگرسعید ابراهیمی‌فر
۱۳۹۰تله‌فیلم «صدای خوب»بازیگرقاسم انصاریسیمای مرکز قزوین
۱۳۸۹–۱۳۹۰مختارنامهبازیگرداوود میرباقریدر نقش «یزید بن انس» (یار مختار ثقفی)
تولید آن از سال ۱۳۸۳ آغاز شده بود.
۱۳۸۹–۱۳۹۰چاه پنجاهبازیگراصغر هاشمیساخت آن نیمه‌تمام رها شد.
۱۳۸۹قفسی برای پروازبازیگریوسف سیدمهدویشبکه ۱
۱۳۸۹تله‌فیلم «آینه‌ای در غبار»بازیگرایمان افشاریانشبکه ۲
۱۳۸۹تله‌فیلم «سکوت مطلق»بازیگرجواد مزدآبادی
۱۳۸۸تاکسی شانسبازیگرسعید سالارزهیابتدا برای «شبکه آفتاب» (شبکه استان مرکزی) ساخته شد و
در سال ۱۳۸۹ از شبکه دو سیما هم پخش گردید.
۱۳۸۸تله‌فیلم «بر فراز مهر»بازیگرحسن لفافیان
۱۳۸۸تله‌فیلم «اتوبوس»بازیگرمحمدمهدی عسگرپور
۱۳۸۷آخرین دعوتبازیگرحسین سهیلی‌زاده
۱۳۸۷زمانی برای پشیمانیبازیگراسماعیل فلاح‌پورشبکه ۳
۱۳۸۷تله‌فیلم «تلنگر»بازیگرامیرحسین عنایتیشبکه ۵
۱۳۸۷تله‌فیلم «مرد مجهول»بازیگرحمیدرضا محسنیشبکه ۲
۱۳۸۷تله‌فیلم «موقعیت رنگین کمان»بازیگرجواد مزدآبادی
۱۳۸۶–۱۳۸۷پاتوقبازیگرشاهین باباپورشبکه ۱
۱۳۸۶تله‌فیلم «جایی نزدیک آسمان»بازیگرسامان سالورشبکه ۱
۱۳۸۶تله‌فیلم «خواب‌زده»بازیگربهرام کاظمینام قبلی‌اش «پریش» بود و از شبکه ۲ پخش شد.[۱]
۱۳۸۵–۱۳۸۶خون‌بهابازیگرجواد مزدآبادیدر محرم ۱۳۸۹ (سه سال پس از ساخت) از شبکه ۱ پخش شد.
این سریال در آغاز «خون‌مردگی» نام داشت.
۱۳۸۵–۱۳۸۶سلامبازیگرمحمدرضا فرزینشبکه ۵
۱۳۸۵–۱۳۸۶آینهبازیگرنوید میهن‌دوستشبکه ۱
۱۳۸۵آدمخواربازیگرجواد مزدآبادیشبکه ۲
۱۳۸۵تله‌فیلم «بوی خاک»بازیگراکبر منصورفلاحشبکه ۲
۱۳۸۵تله‌فیلم «اینجا پرنده بود»بازیگرایمان افشاریان
۱۳۸۴روزهای اعتراضبازیگرحسین سهیلی‌زادهشبکه ۲
۱۳۸۳–۱۳۸۴حس سومبازیگرمهدی فخیم‌زادهشبکه ۲
۱۳۸۳روزهای به یاد ماندنیبازیگرهمایون شهنواز
۱۳۸۲تله‌فیلم «روزگار سپری شده»بازیگرروح‌الله حجازی
۱۳۸۲تله‌فیلم «حباب»بازیگرآرش قادری
۱۳۸۱–۱۳۸۲این راهش نیستبازیگرنوید میهن‌دوستشبکه ۳
۱۳۸۰–۱۳۸۱خواب و بیداربازیگرمهدی فخیم‌زادهشبکه ۱
۱۳۸۱–۱۳۸۰حجربن عدیبازیگرتاجبخش فنائیاندر نقش «حجر بن عدی»
۱۳۸۰پرونده‌های مجهولبازیگرجمال شورجهشبکه ۲
۱۳۷۹ولایت عشقبازیگرمهدی فخیم‌زادهشبکه ۱
۱۳۷۸زمان شوریدگیبازیگرمحمدعلی نجفیشبکه ۱
۱۳۷۷–۱۳۷۸روزهای زندگیبازیگر/بازیگردانسیروس مقدمدر سال ۱۳۷۹ از شبکه ۳ پخش شد.
۱۳۷۷وکیلبازیگرمحمد جعفری
۱۳۷۷تله‌فیلم «درای طلوع»بازیگرمیکائیل شهرستانیشبکه ۲
۱۳۷۶مأموریتی برای چهار نفربازیگرعلی غفاری
۱۳۷۶سفر عشقبازیگررضا شالچیدر برنامه «سیمای خانواده» شبکه ۱ پخش می‌شد.
۱۳۷۵–۱۳۷۶سیاه، سفید، خاکستریبازیگرسیامک شایقیشبکه ۲
۱۳۷۶تله‌فیلم «غریبانه»بازیگرعلی غفاریشبکه ۱
۱۳۷۵خانه سبزبازیگر مهمانبیژن بیرنگ
مسعود رسام
شبکه ۲
۱۳۷۵نوعی دیگربازیگر مهمانبهروز بقاییشبکه ۵
۱۳۷۵تله‌فیلم «سرزمین ملائک»بازیگرعلی غفاریشبکه ۱
۱۳۷۵پرواز ملکوتیبازیگرسعید سلطانی‌فر
۱۳۷۴–۱۳۷۵تنهاترین سرداربازیگرمهدی فخیم‌زادهشبکه ۱
۱۳۷۴–۱۳۷۵حکایت میرزا یحییبازیگرحمید لبخندهدر نوروز ۱۳۷۵ از شبکه ۲ پخش شد.
۱۳۷۴ظهر روز دهمبازیگرمعصومه تقی‌پورشبکه ۲
۱۳۷۴در پناه توبازیگرحمید لبخندهشبکه ۲
۱۳۷۲حماسه ایثاربازیگرکاظم بلوچیشبکه ۱
۱۳۷۲خورشید بر خاکبازیگرحسین مختاریشبکه ۲
۱۳۷۰شما بگویید چه کنم؟بازیگرحسین فردروآیتمهای نمایشی با مضمون مسائل آموزشی خانواده‌ها که از
شبکه ۲ پخش می‌شد.
۱۳۷۰امام علیبازیگرداود میرباقریدر نقش «حرث» (برادر قطام)
۱۳۷۰آن شب سرد زمستانبازیگرقاسم شاکری
۱۳۶۹ماجرای خالوبازیگرحمید لبخنده
۱۳۶۹مهر و ماهبازیگرحمید لبخندهشبکه ۲
۱۳۶۸حکایت‌نامه (لطائف المتون)بازیگرحمید لبخندهشبکه ۲
۱۳۶۸تله‌تئاتر «عود بر آتش»بازیگرمجید افشاریان
۱۳۶۶–۱۳۶۷این شرح بی‌نهایتبازیگراسماعیل خلج
۱۳۶۵پایان شب سیهکارگردانحبیب دهقان‌نسب
۱۳۶۲سیم حوت (سوم اسفند)بازیگرمجید جعفریشبکه ۱ / کارگردان تلویزیونی: «علی‌اصغر میرزایی»
نطر جالب گوهر خیراندیش در مورد نقش هایش
حبیب دهقان نسب و ساغر عزیزی در سریال آدمخوار
حبیب دهقان نسب و ساغر عزیزی در سریال آدمخوار
حبیب دهقان نسب بازیگر نقش مرادبیگ در سریال بانوی سردار
حبیب دهقان نسب بازیگر نقش مرادبیگ در سریال بانوی سردار
حبیب دهقان نسب در بالهای خیس
حبیب دهقان نسب در بالهای خیس
حبیب دهقان نسب و ثریا قاسمی در سریال این راهش نیست
حبیب دهقان نسب و ثریا قاسمی در سریال این راهش نیست
حبیب دهقان نسب و مهدی فخیم زاده در سریال فوق سری
حبیب دهقان نسب و مهدی فخیم زاده در سریال فوق سری

صفحه اینستاگرام حبیب دهقان نسب

حبیب دهقان نسب ، از سلبریتی های فعال در اینستاگرام بوده و ظرف چند سال اخیر 16 پست به اشتراک گذاشته که بررسی اینستاگرامش، در واقع مروری است بر بیوگرافی حبیب دهقان نسب و فعالیت هنری ایشان در عرصه سینما و تلویزیون. لذا برای آشنایی با سبک زندگی دیجیتالی حبیب دهقان نسب و پشت صحنه فیلم ها و سریال هایی که ایشان در آن نقش آفرینی کرده است و بیوگرافی حبیب دهقان نسب ، به اینستاگرامش مراجعه کنید. آدرس اینستاگرام حبیب دهقان نسب @habib_dehghannasab میباشد و بیش از 2هزار دنبال کننده دارد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا