اخبار بازیگرانبازیگران خارجیبازیگران زنبازیگران هالیوودبیوگرافی بازیگرانسریال خارجیفیلم خارجی

بررسی کامل زندگی جنیفر لوپز و حقایقی جنجالی و داغ درباره ی او

در این بخش بیوگرافی جنیفر لوپز از بازیگران زن معروف هالیوود را مرور میکنیم. بیوگرافی جنیفر لوپز از زمان پخش اولین آلبومش در سال ۱۹۹۹ به ملکه دنیای موسیقی لاتین تبدیل شده است. او در دنیای موسیقی، سینما، مد و تلویزیون جنجال زیادی به پا کرده و همیشه موردتوجه بوده است.در ادامه بیوگرافی جنیفر لوپز به همراه اطلاعاتی از زندگی شخصی و هنری او با عکس های شخصی او و خانواده اش را میبینیم.امروز از 0 تا 100 با بیوگرافی جنیفر لوپز آشنا میشویم. در ادامه با بازیگرآنلاین همراه باشید.

جنیفر لوپز چند سال دارد؟

جنیفر لوپز 53 سال دارد. او در تاریخ 24 جولای 1969 (2 مرداد 1348) به دنیا آمده است.

شوهران جنیفر لوپز چه کسانی بودند؟

اولین ازدواج جنیفر با اوجانی نوآ در سال 1997 بود که سال 1998 به طلاق انجامید. بن افلک دومین معشوقه‌ی جنیفر لوپز بود که پیش از ازدواج، روابط آنها با هم قطع شد و پس از چندین سال دوباره در سال 2021 به هم بازگشتند و در آستانه ازدواج هستند. چند ماه بعد از جدایی اولیه آن دو، او با مارک آنتونی در یک مراسم خصوصی ازدواج کرد. آن‌ها سال 2008 صاحب دو فرزند دوقلو شدند. آن‌ها پس از 7 سال از یکدیگر جدا شدند. جنیفر و الکس رودریگز بازیکن بیسبال با انتشار عکسی در اینستاگرام در مارس 2019 نامزد کردند اما در سال 2021 از هم جدا شدند.

جنیفر لوپز اهل کجاست؟

او در محله برونکس نیویورک به دنیا آمد. پدر او دیوید و مادر وی گوآدالوپ اهل پورتوریکو هستند.

خلاصه بیوگرافی جنیفر لوپز

نام اصلیجنیفر لین لوپز Jennifer Lynn Lopez
نام هنریجنیفر لوپز
لقبجِی.لو (J.lo)
تاریخ تولد۲۴ ژوئیهٔ ۱۹۶۹ ‏(۵۳ سال)
محل تولدنیویورک، ایالات متحده
تحصیلاتدیپلم
پیشهبازیگر،خواننده،رقصنده،طراح مد،تهیه‌کننده،بازرگان
سالهای فعالیت۱۹۸۶–اکنون
همسر
  • اوجانی نوا (ا. 1997–1998)
  • کریس جاد (ا. 2001–2003)
  • مارک آنتونی (ا. 2004–2014)
  • الکس رودریگر(ا.2019-2021)
  • بن افلک(ا. 2022)
فرزندان2 فرزند اما ماریبل مونیز، ماکس آنتونی
قد164 سانتی متر
پیشه موسیقیژانر: پاپ،آراندبی،لاتین،هیپ هاپ،رقص

ساز(ها): آواز

ناشر(ان):ورک،اپیک،آیلند،کپیتال،هیتکو

بیوگرافی جنیفر لوپز

بیوگرافی جنیفر لوپز

بیوگرافی جنیفر لوپز را این گونه شروع می‌کنیم:

جنیفر لوپز با نام کامل جنیفر لین لوپز (Jennifer Lynn Lopez) متولد 24 ژوئیه 1969 در نیویورک ؛ که با لقب جِی.لو (J.lo) نیز شناخته می‌شود، خواننده، بازیگر و رقصنده آمریکایی است.

کودکی جنیفر لوپز

جنیفر لوپز از رقص تا بازیگری

وی در پنج سالگی شروع به شرکت در کلاس‌های خوانندگی و رقص کرد. دو سال بعد و در هفت سالگی از طرف مدرسه در یک سفر به نیویورک شرکت می‌کند. پدر و مادر جنیفر لوپز تأکید بسیاری بر اخلاق‌مداری در کار داشته و همواره فرزندانشان را به یادگیری زبان انگلیسی تشویق می‌کردند. همچنین برای اینکه فرزندانشان در زمینه‌های کاری خود دچار مشکلی نشوند، با تشویق آن‌ها به اجرای خوانندگی و رقص در مقابل یکدیگر، به تمرین و افزایش مهارت آن‌ها کمکی شایان توجه کردند.در دوره دبیرستان جنیفر ژیمناستیک کار می‌کرد و عضو تیم سافتبال مدرسه نیز بود.

جنیفر تحصیلات دبیرستان خود را در یک مدرسه مذهبی کاتولیک به پایان رسانید – جایی که در تیم‌های ژیمناستیک و سافتبال عضویت داشت. جنیفر در سال ۱۹۸۴ و در ۱۵ سالگی وارد رابطه‌ای با دیوید کروز می‌شود.

در آخرین سال دبیرستان متوجه شد که برای ساخت یک فیلم ناتمام به دنبال بازیگران نوجوان می‌گردند، او در نهایت موفق شد نقش کوتاهی در این فیلم بگیرد و به این ترتیب در 17 سالگی بعد از قبولی در تست ، اولین بار با فیلم دختر کوچکم جلوی در نقش کوتاهی جلوی دوربین رفت. این فیلم در سال ۱۹۸۶ ساخته شد و یکی از فیلم‌های درجه پایین، با بودجه کم است.

دوران نوجوانی جنیفر لوپز
دوران نوجوانی جنیفر لوپز

جنیفر لوپز از دانشگاه تا موسیقی

بعد از پایان فیلم‌برداری جنیفر لوپز تصمیم گرفت به یک ستاره سینمایی تبدیل شود. جنیفر برای قانع کردن والدینش سعی بسیار کرد و با وجود اینکه به تازگی در کالج باروک ثبت‌نام کرده بود، پس از گذراندن تنها یک ترم، تصمیم به انصراف از تحصیل گرفت.

پدر و مادر جنیفر به شدت با بازیگری وی مخالف بودند و این تصمیم را احمقانه می‌دانستند. به اعتقاد آنها، هیچ لاتین‌تباری این کار را نمی‌کند. تفاوت شدید دیدگاه‌های جنیفر با خانواده‌اش منجر به این شد که وی از خانه خانوادگی خارج شده به آپارتمان خودش در محله منهتن نقل‌مکان کند. در این زمان است که روی به اجرای موسیقی در برخی مکان‌های محلی می‌آورد. چندی بعد او را به عنوان یکی از اعضای یک گروه کر استخدام کردند؛ با همین گروه بود که یک سفر پنج‌ماهه به اروپا رفت، اما همیشه از نقشش در این گروه ناراضی بود، زیرا او تنها عضو گروه بود که اجازه تک‌خوانی نداشت. بعدها در یک اجرای دیگر در کشور ژاپن موفق به یافتن موقعیت شغلی جدیدی تحت عنوان رقاص، خواننده و طراح شد.

جوانی جنیفر لوپز

قد جنیفر لوپز

در بیوگرافی جنیفر لوپز بهتر است بدانید این خانم هنرمند 165 سانتی متر قد دارد.

بیوگرافی خانواده جنیفر لوپز

در بیوگرافی جنیفر لوپز درباره ی خانواده اش آمده است: جنیفر لوپز در ۲۴ ژوئیه ۱۹۶۹ در محله کسل هیل شهر نیویورک و از پدر و مادری پورتوریکویی به نام دیوید و گوآدالوپ به دنیا آمد. خواهر کوچک‌ ترش لیندا لوپز به شغل خبرنگاری مشغول است. او یک خواهر بزرگ‌تر به نام لسلی نیز دارد.

جنیفر لوپز به همراه خواهرانش لسلی و لیندا لوپز
جنیفر لوپز به همراه خواهرانش لسلی و لیندا لوپز

مادرش گوآدالوپ رودریگز معلم و پدرش،دیوید لوپز، ابتدا در یک شرکت بیمه به نام گاردین در شیفت شب کار می‌کرد که بعدها به عنوان یک متخصص رایانه در شرکت استخدام می‌شود.

زمانی که جنیفر به دنیا می‌آید خانوادهٔ آن‌ها در یک آپارتمان کوچک زندگی می‌کردند که مدتی بعد با پس‌انداز کردن پول، موفق به خرید خانه‌ای بزرگ‌تر و دو طبقه می‌شوند که یک گام بزرگ برای خانواده‌ای با وضع مالی ضعیف بود

جنیفر لوپز به همراه مادرش
جنیفر لوپز به همراه مادرش
جنیفر لوپز به همراه پدرش
جنیفر لوپز به همراه پدرش

در بیوگرافی جنیفر لوپز بهتر است بدانید او تنها ۱۸ سال داشت که به خاطر اختلاف با مادرش وادار شد شبها روی کاناپه اي دریک استودیوی رقص بخوابد. اختلاف جنیفر و مادرش بر سر علاقه ي او بکار رقصندگی بود. چند ماه بعد، جنیفر موفق شد در اروپا شغل مورد علاقه اش را شروع کند. جنیفر توانست دریک رقابت بین المللی فرصت رقصندگی دریک سریال تلویزیونی محبوب رابه دست آورد و بعد از بازگشت از اروپا به شهر لس آنجلس نقل مکان کرد. جالب آنکه همه ی ي این اتفاقات در طول یکسال رخ داد.

ازدواج و وضعیت تاهل جنیفر لوپز

بیشترین جستجوها در بیوگرافی جنیفر لوپز درباره همسر ایشان است که شما عزیزان میخواهید بدانید همسر ایشان کیست.

در مورد روابط خصوصی جنیفر لوپز با مردان، رسانه‌ها تمرکز خاصی دارند. او تاکنون روابط نسبتاً گرمی با شان کامز، کریس جود، بن افلک و مارک آنتونی داشته‌است. در سال ۱۹۸۴ در سن ۱۵ سالگی (دوران دبیرستان) و هنگامی که کم‌کم داشت به یک ستاره تبدیل می‌شد، او با دیوید کروز روابط دوستانه داشت. در سال ۱۹۹۴ جنیفر لوپز پس از ۱۰ سال رابطه تنگاتنگ با دیوید کروز، به روابط دوستانه‌اش پایان داد. جنیفر لوپز در سال ۲۰۰۴ گفت:

دیوید کروز دوستی است که احتمالاً مرا بهتر از هر کس دیگری می‌شناسد

ازدواج اول جنیفر لوپز

در بیوگرافی جنیفر لوپز آمده است : نخستین ازدواج لوپز با اوجانی نوآ در ۲۲ فوریه ۱۹۹۷ بود. لوپز نوآ را نخستین بار هنگامی که نوآ به عنوان خدمتکار در رستورانی در میامی کار می‌کرد ملاقات کرد. این دو در ژانویه ۱۹۹۸ از هم طلاق گرفتند. بعداً لوپز نوآ را به عنوان مدیر رستورانش در آوریل ۲۰۰۲ استخدام کرد. اما نوآ در اکتبر همان سال اخراج شد. بعد از آن نوآ از جنیفر به دادگاه شکایت کرد اما این دو به‌طور محرمانه با هم سازش کردند. در آوریل ۲۰۰۶، لوپز از نوآ شکایت کرد تا مانع انتشار کتابی شود که نوآ در آن جزئیات ازدواج و زندگی خصوصی اش با جنیفر را نوشته بود.

جنیفر لوپز در کنار اوجانی نوآ همسر اولش
جنیفر لوپز در کنار اوجانی نوآ همسر اولش

رابطه اول جنیفر لوپز

لوپز حدود دو سال و نیم با خواننده هیپ-هاپ، شان کامز رابطه داشت. در ۲۷ دسامبر ۱۹۹۹، لوپز و کامز در نایت کلابی در منهتن بودند که بین همراهان کامز و گروهی دیگر درگیری پیش‌آمد و یک نفر شلیک کرد. لوپز و کامز با ماشین از آنجا دور شدند ولی توسط پلیس متوقف شدند و یک اسلحه روی صندلی ماشین آن‌ها پیدا شد. کامز متهم به حمل اسلحه شد؛ در همین حال علاوه بر استرس پیش از محاکمه پیگیری موضوع توسط مطبوعات مشکل را دوچندان می‌کرد، و لوپز یک سال بعد به جریاناتش با کامز پایان داد، در طی یک دادخواست در ۲۰۰۸ وکیل مدافع گفت که لوپز در این پرونده هیچ نقشی نداشته‌است.

جنیفر لوپز در کنار شان کامز
جنیفر لوپز در کنار شان کامز

ازدواج دوم جنیفر لوپز

در بیوگرافی جنیفر لوپز میخوانیم: لوپز در دومین تجربه ازدواج رسمی خود سال 2001 با کریس جاد رقاص گروه هنری اش در حومه لس آنجلسس ازدواج کرد اما یکسال بعد از هم طلاق گرفتند

جنیفر لوپز در کنار کریس جاد همسر دومش
جنیفر لوپز در کنار کریس جاد همسر دومش

رابطه دوم جنیفر لوپز

لوپز بعد از طلاق با بن افلک بازیگر سرشناس هالیوود وارد ارتباط شد و قرار بود سال 2003 با وی ازدواج کرد ، حتی افلک حلقه 1/2 میلیون دلاری نیز خریداری کرده بود

درست چند ساعت مانده به آغاز مراسم ازدواج ، رابطه این دو بهم خورد و در نهایت چند ماه بعد در ژانویه 2004 از هم جدا شدند

جنیفر لوپز در کنار بن افلک
جنیفر لوپز در کنار بن افلک

ازدواج سوم جنیفر لوپز + فرزندان

در ادامه بیوگرافی جنیفر لوپز امده است: کمتر از دو ماه بعد از جدایی از بن ، جنیفر با مارک آنتونی در سال 2004 آشنا شد و در ژوئن همان سال در مراسمی کاملا خصوصی ازدواج کردند.

تام کروز و کتی هولمز از مهمانان عروسی جنیفر لوپز و مارک آنتونی بودند.

این زوج چهار سال بعد در 11 مارس 2008 صاحب یک پسر و یک دختر دوقلو بنام های امی و ماکسیمیلیان شدند

در نهایت زندگی این زوج بعد از 8 سال به اختلاف خورد و پس از جدایی با حکم دادگاه در سال 2014 حضانت فرزندان به مادرشان جنیفر واگذار شد

جنیفر لوپز در کنار مارک آنتونی همسر سومش
جنیفر لوپز در کنار مارک آنتونی همسر سومش
جنیفر لوپز در کنار فرزندانش
جنیفر لوپز در کنار فرزندانش

ازدواج چهارم جنیفر لوپز

لوپر بعد از تجربه چند رابطه دیگر در سال 2017 وقتی 48 ساله بود با الکس رودریگر بازیکن بازنشسته بیسال که 42 سال داشت واد رابطه شد

این زوج سال 2019 خبر نامزدی خود را رسانه ای کردند و حالا دو دختر الکس از همسر سابقش نیز با جنیفر و فرزندان او در یک خانه زندگی می کنند، اما دیری نپایید که در سال 2021 این زوج به رابطه خود پایان دادند.

جنیفر لوپز در کنار الکس رودریگر همسر چهارمش
جنیفر لوپز در کنار الکس رودریگر همسر چهارمش
جنیفر لوپز و فرزندانش در کنار الکس رودریگر و فرزندان او
جنیفر لوپز و فرزندانش در کنار الکس رودریگر و فرزندان او

ازدواج پنجم جنیفر لوپز

در همان سال پس از گذشت مدتی دوباره جنیفر لوپز با بن افلک دیده شد و همه طرفداران متعجب کرد. این زوج که در سال 2004 از هم جدا شده بودند و هرکدام روابط متعددی را پس از جدایی تجربه کردند، در سال 2021 اعلام کردند که باهم هستند. در حال حاضد نیز درحال تدارک برای جشن نامزدی و عروسی خود به سر می‌برند. اما نکته جالب این‌جاست که اطرافیان خبر از اختلافات این دو برای برگزاری مراسم می‌دهند. جنیفر دوست دارد هرچه زودتر ازدواج کنند. به هر حال آیا روزی تیتر جنیفر لوپز و همسرش بن افلک را خواهیم دید یا بازهم اتفاقات قدیم قرار است تکرار شود؟

جنیفر لوپز و بن افلک بعد از 17 سال در کنار هم
جنیفر لوپز و بن افلک بعد از 17 سال در کنار هم

علایق و حقایقی درباره جنیفر لوپز

در ادامه بیوگرافی جنیفر لوپز مروری میکنیم بر علایق و حقایقی درباره ی او.با ما همراه باشید.

ماجرای لقب جی لو

او در سال 2001 وقتی 32 ساله بود به پیشنهاد یکی از طرفدارانش لقب جی لو (J Lo) را انتخاب و آلبوم دوم خود را نیز به همین نام منشتر کرد

این آلبوم خیلی زود رتبه اول از بیلبورد 200 آلبوم برتر در آمریکا را به خود اختصاص داد

رژیم خاص جنیفر لوپز

جنیفر لوپز روز خود را با یک لیوان شیر شکلات که تنها 90 کالری دارد آغاز می کند ، برای ناهار سالاد و سالمون و برای شام از مواد پروتئنی و کوینولا استفاده می کند. وقتی به کلاس های ورزشی میرفت به او لقب La Guitarra به معنی گیتار داده بودند چون بدن او فرمی مانند گیتار دارد.

تیپ جنیفر لوپز

ورزش حرفه ای جنیفر لوپز

من سه تا چهار روز در هفته ورزش می کنم : دو مربی ورزش دارم و دو برنامه مختلف می گیرم اما سعی می کنم که بین آنها تعادل ایجاد کنم

من عاشق پلانک ، حرکات بوکس و شنای سوئدی هستم ، آنها علاوه بر آرامش بهم انرژی زیادی می دهند

زیر آفتاب نمی روم

من به ندرت زیر آفتاب می روم و به نظرم این یکی از بزرگ ترین رازهای زیبایی من است بعلاوه من از کرم های ضد آفتاب مصرف می کنم

قرار بود وکیل شوم

من در جوانی قبل از آنکه به موسیقی علاقه شدیدی داشته باشم مدتی در دفتر وکالت کار می کنم ، مادر و اطرافیانم مدام به من می گفتند که تو باید یک وکیل شوی اما واقعا آن رشته برای من ساخته نشده بود

بشدت رمانتیک

فردی به شدت رمانتیک و احساسی هستم و عاشق فیلم هایی ام که در آن زن و مرد با هم رابطه ای عاشقانه دارند

فیلم Prelude to a Kiss را می پسندم زیرا در مورد مردی است که عاشق روح و باطن زنی شده نه ظاهر او ، چیزی که همیشه به دنبالش هستم کسی که من را تنها به خاطر خودم بخواهد

شایعه بیمه اندام جنیفر لوپز

در سال 1999 نشریات آمریکایی و انگلیسی اعلام کردند جنیفر لوپز اندام های خود را بیمه کرده است

این نشریات مبلغ بیمه پستان او را 200 میلیون  ، پا و باسن را 300 و مو را 50 میلیون دلار اعلام کردند ، با این حال لوپز در بیانه ای این گزارش را خنده دار توصیف کرد

وضعیت سلامتی جنیفر لوپز

اگرچه این خواننده معروف نسبت به همسالان خود بسیار سرحال تر است اما مشکلات سلامتی نیز دارد. بیماری جنیفر لوپز که او را درگیر خود کرده، برونشیت است. این بیماری که به التهاب نای و نایژه شناخته می‌شود، برای او دردسرهایی نیز دارد. همچنین او ادعا کرده از لحاظ سلامت روانی دچار افسردگی و کمبود اعتماد به نفس نیز است.

آهنگ افتتاحیه جام جهانی

جنیفر لوپز در افتتاحیه جام جهانی 2014 برزیل به همراه پیت بول و کلودیا لیت خواننده برزیلی ترانه ما یکی هستیم (اوله اولاً) را خواندند

کادیلاک برای مادر

او برای بازی در فیلم سلنا 1997 بیشترین دستمزد هالیوود را دریافت کرد شاید تصور کنید با این پول جواهر یا خانه خرید اما باید بدانید که با این پول برای مادرش یک کادیلاک خریداری کرد

گوگل ایمجز

در ۲۲ فوریه سال ۲۰۰۰ جنیفر که وارد رابطه‌ای با شان کامز شده بود، با لباسی منحصر به فرد در چهل‌ودومین مراسم سالانه جوایز گرمی ظاهر شد. لباس جنیفر توجه رسانه‌های بسیاری را به خود جلب کرد و مورد توجه بسیاری از مردم نیز قرار گرفت، به شکلی که تصاویر وی را روی فرش قرمز این مراسم، از وبگاه جوایز گرمی در عرض تنها ۲۴ ساعت، حدود نیم میلیون بار دانلود کردند. جنیفر لوپز از این‌همه توجه رسانه‌ها تعجب کرده و اظهار می‌کند که نمی‌دانسته که لباسش تبدیل به مسئلهٔ به این بزرگی خواهد شد.

بعد از آن اتفاق بود که گوگل به فکر توسعه جستجوگر تصاویر خود افتاد

استایل جنیفر لوپز

دوری از الکل و سیگار

من مشروبات الکلی نمی خورم ، سیگار نمی کشم و از خوردن کافئئین هم پرهیز می کنم زیرا این مواد پوستم را خراب می کنند

ثروت جنیفر لوپز

جنیفر لوپز با بیش از 250 میلیون دلار دارایی بعنوان یکی از بزرگترین ثروتمندان با اصالت اسپانیایی در آمریکا شناخته می شود که در تجارت هم بسیار موفق است

او مالک یک رستوران کوبایی به نام Madre در پاسادنا، کالیفرنیا می باشد.

تور جنیفر لوپز و همسرش

در سال 2007 جنیفر لوپز به همراه شوهرش، مارک آنتونی یک تور در آمریکای شمالی به راه می‌اندازند که در مجموع ۱۰ میلیون دلار از این تور کسب درآمد می‌کنند. یک دلار از هر بلیطی که به فروش رسید نیز صرف امور خیریه کودکان شد.

فعالیت جنیفر لوپز در تجارت

در کنار فعالیت در دنیای هنری، جنیفر لوپز از فعالان تجاری موفق نیز قلمداد می شود. وی از نام و شهرت جهانی اش در جهت ساخت امپراطوری تجاری خویش استفاده نمود. لوپز در زمینه تولید پوشاک، لوازم زینتی، عطر و ادکلن و همچنین تولید برنامه های تلویزیونی فعالیت گسترده ای دارد.

در آوریل سال ۲۰۰۱ جنیفر نماد تجاری‌اش که در زمینه تولید پوشاک و لوازم تزئینی برای بانوان فعال است را تحت عنوان جی.لو بای جنیفر لوپز راه‌اندازی می‌کند.

در سپتامبر ۲۰۰۲ جنیفر لوپز عطر زنانه‌ای به نام گرو بای جی‌لو را راهی بازار می‌کند. اگرچه که پیش‌بینی شکست آن را کرده بودند، اما در بین مردم بسیار محبوب شده و تبدیل به یکی از پرفروش‌ترین عطرهای آمریکا می‌شود.

تقدیم کردن یکی از آهنگ هایش به یک کودک سرطانی

در سال ۲۰۰۴ و در حین یک بازدید مختصر از بیمارستان کودکان لس آنجلس (که خود جنیفر لوپز از حامیان آنجا است) با یک کودک سرطانی ۱۱ ساله به نام پیج پترسون دوست می‌شود. پترسون در یکی از مراسم‌های مربوط در بیمارستان که در آن به جنیفر لوپز جایزه‌ای اهدا شد شرکت می‌کند ولی صبح روز بعد حالش رو به وخامت گذاشته و در نوامبر ۲۰۰۴ از دنیا می‌رود. لوپز در این خصوص گفت که پترسون به او آموخت که فعالیت‌های بشردوستانه چقدر مهم است. در همین راستا نیز چهارمین آلبومش، تولد دوباره را به وی اهدا کرده‌است.

شروع فعالیت هنری جنیفر لوپز

در ادامه بیوگرافی جنیفر لوپز میرسیم به فعالیت هنری او. لوپز در سال ۱۹۹۱ در گروهی به نام نیو کیدز آن د بلاک به عنوان یک رقصنده کمکی مشغول به کار می‌شود. به همراه همین گروه بود که در هشتمین مراسم جایزه موسیقی آمریکا روی صحنه به اجرا می‌پردازد؛ چندی بعد نیز در یک برنامه تلویزیونی به نام این لیوینگ کالر مشغول به کار می‌شود. زمانی جنیفر تصمیم به کار در این برنامه می‌گیرد که یکی از اعضای این گروه دیگر قادر به ادامه همکاری نبوده و داوطلبان بسیاری تقاضای همکاری با آن‌ها را داشتند؛ در میان ۲٫۰۰۰ درخواست همکاری که در این مورد ارسال شده بود، تنها با همکاری جنیفر لوپز موافقت شده و این شد که وی در آنجا مشغول به کار شد. چندی بعد جنیفر به همراه دیوید کروز که از دوران دبیرستان با وی آشنا شده بود، برای ادامه مراحل فیلم‌برداری به شهر لس آنجلس می‌رود و تا سال ۱۹۹۳ همکاری‌اش را با گروه ادامه می‌دهد. سپس تصمیم می‌گیرد که بازیگری را به عنوان یک حرفه تمام‌وقت پیگیری کند.

نخستین نقش حرفه‌ای جنیفر لوپز با بازی در فیلم گمشده در جنگل محصول سال ۱۹۹۳ رقم می‌خورد. از دیگر بازیگران این فیلم می‌توان به لیندسی واگنر و رابرت لاگیا اشاره نمود.

در اواخر همان سال بود طی قرارداد همکاری‌ای با شبکه سی‌بی‌اس، وی را برای بازیگری در مجموعه‌ای تلویزیونی به نام دومین شانس‌ها استخدام می‌کنند؛ اما بعد از انتشار تنها شش قسمت، پروژه کنسل می‌شود. علت کنسل شدن این سریال، تخریب صحنه فیلم‌برداری بخاطر زمین‌لرزه نورت‌ریج عنوان شد.

سپس شروع به ساخت سریال مرتبطی با دومین شانس‌ها می‌کنند اما به دلیل بازخورد بد منتقدین و بینندگان، به سرنوشت سریال اول دچار شده و تنها بعد از ساخت چند قسمت، پروژه متوقف می‌شود.

از دیگر نقش‌های بزرگ جنیفر لوپز در این دوره، بازی وی در فیلم خانوادهٔ من است که به کارگردانی جورج ناوا، در سال ۱۹۹۵ ساخته شد.در این فیلم جنیفر در نقش کاراکتری به نام ماریای جوان ظاهر می‌شود. از بازیگران فیلم می‌توان به ادوارد جیمز آلموس اشاره نمود و اینکه این فیلم برخلاف کارهای گذشته جنیفر، مورد تحسین منتقدین قرار گرفت. اگرچه که نقش وی در این فیلم زیاد نبود، ولی او را نامزد دریافت جایزه مستقل اسپریت برای بهترین بازیگر زن نقش مکمل می‌کنند.

در نوامبر همان سال نیز در فیلم قطار پول بازی کرد که در آن با وسلی اسنایپس و وودی هارلسون هم‌بازی بود. عمده دیدگاه منتقدها در خصوص این فیلم منفی بوده و در عرصه فروش نیز نتوانست مبلغ قابل توجهی را کسب کند، به‌طوری‌که با بودجه ۶۸ میلیون دلاری که صرف ساخت فیلم شد، در باکس‌آفیس تنها موفق به کسب ۷۷ میلیون دلار (در سرتاسر جهان) شد.

جنیفر لوپز در فیلم قطار پول
جنیفر لوپز در فیلم قطار پول

در اوت سال ۱۹۹۶ جنیفر لوپز در فیلم کمدی جک ظاهر می‌شود. فیلم جک با بودجهٔ ساخت ۴۵ میلیون دلاری، موفق به کسب ۵۹ میلیون دلار در داخل آمریکا می‌شود. نظر منتقدین به این فیلم نیز منفی بود.

به شهرت رسیدن جنیفر لوپز

جنیفر لوپز از سال ۱۹۹۷ تا ۲۰۰۰

در فوریه ۱۹۹۷ جنیفر لوپز همگام با بازیگرانی چون جک نیکلسون و استیفن درف در فیلم خون و شراب به ایفای نقش می‌پردازد. از منظر اقتصادی، فیلم یک شکست به تمام معنا بود، اگرچه که دیدگاه منتقدین به آن مثبت بود.

فیلم بعدی جنیفر، سلنا نام داشت. اگرچه که وی و کارگردان فیلم سلنا، پیش‌تر و در فیلم خانواده من با هم همکاری داشتند، اما برای بازی در سلنا، جنیفر لوپز مجبور شد در آزمون بازیگری آغازین شرکت نماید؛ در نهایت با بودجه ۲۰ میلیون دلاری این فیلم ساخته شد. فیلم سلنا به شکل داخلی، موفق به کسب ۳۵ میلیون دلار شد. کنت توران در روزنامه لس‌آنجلس تایمز نوشت که حتی بازی جنیفر در فیلم‌های فراموش‌شده قدیمی‌اش همچون قطار پول و جک باعث شده که تا ستاره شدن ظاهراً تنها یک گام فاصله داشته باشد، اما با نقش‌آفرینی‌اش در فیلم سلنا، در واقع جنیفر از فرصت بدست آمده به خوبی استفاده کرده‌است، بخصوص در صحنه‌های مربوط به موسیقی در این فیلم. وی اینطور مطلبش را به پایان می‌رساند که این فیلم نه تنها جشن بزرگی برای سلنا (شخصی که فیلم را برایش ساختند) بلکه برای بازیگری است که نقش سلنا را بازی کرده‌است.

جنیفر لوپز در فیلم سلنا
جنیفر لوپز در فیلم سلنا

در ماه آوریل بود که جنیفر لوپز در فیلم ترسناک آناکوندا به ایفای نقش می‌پردازد. در این فیلم جنیفر با آیس کیوب و جان ویت هم‌بازی بود. فروش ۱۳۷ میلیون دلاری این فیلم، موفقیت عظیمی برای عوامل آن قلمداد می‌شد.

فیلم بعدی وی نیز دور برگردان نام داشت که در آن بازیگرانی چون شان پن و بیلی باب تورنتون نیز حضور داشتند. این فیلم بر اساس یک رمان ساخته شده بود و دیدگاه‌های مثبت منتقدین را دریافت کرد.

جنیفر لوپز در فیلم دور برگردان
جنیفر لوپز در فیلم دور برگردان

فیلم بعدی وی، حاصل همکاری‌اش با کارگردان هالیوود، استیون سودربرگ بود. نام این فیلم خارج از دید بود که در آن جورج کلونی نیز حضور داشت. بازی جنیفر لوپز در این فیلم بسیار مورد توجه منتقدین قرار گرفت و وی را به عنوان تنها بازیگر لاتین جهان قرار داد که بیش از یک میلیون دلار برای نقشش دریافت کرده‌است. بودجه ساخت این فیلم حدود ۴۸ میلیون دلار بود و در زمینه فروش توانست به شکل جهانی مبلغی حدود ۷۸ میلیون دلار را کسب کند که درآمدی متوسط است.

جنیفر لوپز در فیلم خارج از دید

چندی بعد و در ماه اکتبر، جنیفر قدم در عرصه گویندگی گذاشت و به جای یکی از شخصیت‌های انیمیشن مورچه‌ای به نام زی صداگذاری نمود.

چند ماه بعد، جنیفر لوپز با فیلم سلول مجدداً روی پرده سینماها ظاهر می‌شود. این فیلم در ژانر علمی-تخیلی، با بودجه ۳۳ میلیون دلاری، موفق به فروش حدود ۱۰۴ میلیون دلاری می‌شود. دیدگاه‌های منتقدین در این خصوص متفاوت بوده و عده‌ای شروع به انتقاد و عده‌ای نیز شروع به بروز دیدگاه‌های مثبت خویش کردند.

جنیفر لوپز در فیلم سلول
جنیفر لوپز در فیلم سلول

جنیفر لوپز از سال ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۳ (افزوده شدن شهرت و دریافت لقب)

در همین زمان بود که فیلم رمانتیکش، طراح مراسم ازدواج نیز منتشر می‌شود و این فیلمش نیز در صدر پرفروش‌ترین فیلم‌های باکس‌آفیس قرار می‌گیرد. با این حساب جنیفر لوپز از نخستین اشخاصی است که به‌طور همزمان، یک فیلم و یک آلبوم در صدر پرفروش ترین‌ها داشته‌است.

حدوداً یک ماه بعد، فیلم چشم‌فرشته‌ای با بازی جنیفر راهی سینماها می‌شود که البته آنچنان موفق نبوده و دیدگاه منتقدان نیز نسبت به آن مثبت نبوده‌است.

در ماه مه سال ۲۰۰۲ جنیفر لوپز در فیلم کافی به نقش‌آفرینی پرداخت. در این فیلم وی نقش زنی به نام اسلیم را دارد که بخاطر سوءاستفاده‌های شوهرش، از خانه فرار می‌کند. در هنگام فیلم‌برداری این فیلم و در زمانی که وی از هنرمندان مشهور آمریکا بود، دچار بحران روحی می‌شود. سال‌ها بعد خود جنیفر لوپز در این خصوص می‌گوید که احساس «مریضی و غریبی» داشت. به شکلی که از پذیرفتن درمان و حتی دارو نیز امتناع می‌کرد. لوپز در این خصوص ادامه داد: «مثل کسی بودم که… نمی‌خواهد حرکت کند، نمی‌خواهد حرف بزند، نمی‌خواهد هیچ کاری انجام دهد».

جنیفر لوپز در فیلم کافی
جنیفر لوپز در فیلم کافی

در دسامبر ۲۰۰۲ جنیفر لوپز در مقابل رالف فاینس در فیلم کمدی-رمانتیک خدمتکاری در منهتن به روی صحنه رفت. جنیفر در این فیلم نقش کاراکتر ماریسا را ایفا می‌کند، زنی که مادر است و برای کسب درآمد، در خانه‌های اشرافی محله منهتن مجبور به نظافت منازل است که در نهایت عاشق شخصی می‌شود. این فیلم با بودجه ۵۵ میلیون دلاری موفق به فروش ۱۵۵ میلیون دلاری شد. نیویورک تایمز داستان این فیلم را با آهنگ جنی از بلوک مقایسه کرده‌است.

در اوت ۲۰۰۳ جنیفر به همراه نامزدش، افلک در فیلم جیلی به ایفای نقش می‌پردازند که فروش فیلم بسیار پایین و ناموفق بود. نظر منتقدین به آن منفی بوده و این فیلم را یکی از بدترین فیلم‌های تاریخ می‌دانند.

جنیفر لوپز از سال ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۹ (موفقیت بیشتر در سینما)

در مارس ۲۰۰۴ جنیفر لوپز نقش کوتاهی در فیلم دختر جرزی داشت که در این فیلم نیز افلک حضور داشت. شخصیتی که جنیفر نقش آن را بازی می‌کرد تنها ۱۵ دقیقه در فیلم بازی می‌کند و در هنگام وضع حمل از دنیا می‌رود. بودجه ساخت این فیلم ۳۵ میلیون دلار بود که موفق به فروش تنها ۳۶ میلیون دلار می‌شود و از نظر تجاری شکست می‌خورد. اما منتقدان به آن نظر مثبتی داشتند.

در اکتبر همان سال وی در فیلم مایل هستید برقصیم؟ مقابل ریچارد گی‌یر ظاهر می‌شود. این فیلم بر اساس یک فیلم ژاپنی، تحت همین نام که محصول سال ۱۹۹۶ بود ساخته شده‌است. در نهایت نیز نظر مثبت منتقدان را کسب می‌کند.

جنیفر لوپز در فیلم مایل هستید برقصیم؟
جنیفر لوپز در فیلم مایل هستید برقصیم؟

فیلم بعدی جنیفر لوپز، فیلم مادرشوهر هیولا است که در مقابل جین فوندا در آن بازی کرده. برای بازی در نقش چارلی در این فیلم، وی دستمزدی حدودی ۱۵ میلیون دلاری دریافت کرد. فیلم مادرشوهر هیولا با بودجه ۴۳ میلیون دلاری‌اش، موفق به فروش جهانی ۱۵۵ میلیون دلاری می‌شود، اما با این حال نظر منتقدین به فیلم منفی بود.

در ماه اوت نیز فیلم بعدی جنیفر لوپز با نام یک زندگی ناتمام راهی سینماها شد. در این فیلم که بر اساس رمانی با همین نام ساخته شده، وی با بازیگرانی چون رابرت ردفورد و مورگان فریمن هم‌بازی بود. یک زندگی ناتمام در عرصه تجاری حرفی برای گفتن نداشت و با فروش تنها ۱۸ میلیون دلاری در جهان، فیلمی ناموفق در باکس‌آفیس شد.

شهر مرزی فیلم دیگر جنیفر لوپز است که در جشنواره فیلم کن به نمایش درآمد. در این فیلم، جنیفر لوپز علاوه بر بازیگری، تهیه‌کنندگی آن را نیز بر عهده دارد. همچنین وی شخصیت یک زن خبرنگار به نام لورن را بازی می‌کند که اصرار به اعزام به خط مقدم جبهه جنگ عراق را دارد تا از آنجا گزارش تهیه کند. این فیلم در اروپا به شکل محدود در سینماها منتشر شد که البته در نهایت این فیلم نیز از نظر تجاری چندان موفق نبود.

از آثار بعدی وی می‌توان به مجموعه تلویزیونی دنس‌لایف اشاره نمود که در خصوص زندگی هفت رقاص است که تلاش برای حرفه‌ای شدن را دارند. این مجموعه از تلویزیون ام‌تی‌وی پخش شد و خود جنیفر لوپز تهیه‌کننده و خالق آن بود.

یک سریال کوتاه پنج قسمتی نیز به نام جنیفر لوپز تقدیم می‌کند: آنطور که یک زن دل می‌بازد از شبکه یونیویژن در میان ۳۰ اکتبر تا ۲۷ نوامبر سال ۲۰۰۷ پخش شد. این سریال کوتاه در خصوص آلبوم جنیفر لوپز که تحت همین عنوان بود، ساخته شده‌است.

جنیفر لوپز از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۲

در آوریل همان سال بود که فیلم نقشه وارونه با بازی وی روانه سینماها می‌شود. بعد از خروج الن دی‌جنرس از برنامه امریکن آیدل بود که گفته شد صحبت‌ها با جنیفر لوپز در خصوص حضورش در این برنامه در حال انجام است. در همین زمان نیز بود که قرار بود لوپز و همسرش آنتونی در ایکس فاکتور حضور پیدا کنند. در نهایت در ماه سپتامبر به شکل رسمی اعلام شد که دهمین فصل امریکن آیدل شاهد حضور جنیفر لوپز خواهد بود. ام‌تی‌وی در این خصوص گفت که این معامله برای تمام کسانی که در آن دخیل بودند سودآور بود؛ این خبر درحالی بیان شد که شبکه سی‌ان‌ان در موردش نوشت که جنیفر لوپز برای احیای کارنامهٔ هنری‌اش تصمیم به شرکت در این برنامه گرفت.

شرکت لورئال فرانسه اعلام می‌کند که جنیفر لوپز سفیر جهانی جدید و چهره برند آن‌ها خواهد بود. تبلیغات‌های جنیفر لوپز برای محصولات این شرکت همراه بود با زمان انتشار آلوم جدیدش، عشق؟ و شرکت کردنش در برنامه امریکن آیدل.

در ژانویه ۲۰۱۲ جنیفر لوپز با قرارداد ۲۰ میلیون دلاری، در فصل یازدهم امریکن آیدل مجدداً ظاهر می‌شود و سپس در برنامهٔ دیگری از شبکه یونیویژن بازی می‌کند. در ادامه بود که لوپز به همراه شوهرش آنتونی به ۲۱ کشور آمریکای لاتین سفر کرده تا استعدادهای مناسب را بیابند.

در ۱۸ مه ۲۰۱۲ بود که جنیفر لوپز با بازی در فیلم وقتی حامله هستی باید منتظر چه چیزی باشی مجدداً به سینما بازگشت. در این فیلم وی با بازیگرانی چون کامرون دیاز، الیزابت بنکس، متیو موریسون و دنیس کواید هم‌بازی بود. فیلم بر اساس رمانی با همین نام ساخته شده و جنیفر لوپز در نقش کاراکتری به نام هولی است که به همراه همسرش، کودکی را به فرزندی قبول می‌کنند. اگرچه که نظر منتقدین به فیلم مثبت نبود، اما در زمینه فروش توانست نسبتاً خوب ظاهر شود و فروشی ۸۴ میلیون دلاری داشته باشد.

جنیفر لوپز در فیلم وقتی حامله هستی باید منتظر چه چیزی باشی
جنیفر لوپز در فیلم وقتی حامله هستی باید منتظر چه چیزی باشی

در ادامه فعالیت‌های صداگذاری، جنیفر لوپز در صداگذاری انیمیشن عصر یخبندان: رانش قاره‌ای (که چهارمین قسمت از انیمیشن عصر یخبندان بود) شرکت کرده و صدای شخصیت شیرا را اجرا می‌کند. این انیمیشن در هفته نخست نمایشش موفق به فروش ۴۶ میلیون دلاری شد و در رتبه نخست باکس‌آفیس قرار گرفت. با بودجه ساخت ۹۵ میلیون دلاری، در نهایت این انیمیشن موفق به فروش ۸۷۷ میلیون دلاری در سرتاسر جهان می‌شود.

جنیفر لوپز از سال ۲۰۱۳ تا به امروز

در ژانویه ۲۰۱۳ بود که در مقابل جیسون استاتهام، جنیفر لوپز در فیلم پارکر به ایفای نقش پرداخت که در آن نقش کاراکتری به نام لزلی را بازی می‌کرد. نقش‌آفرینی وی در این فیلم توجه منتقدین را به خود جلب کرد به‌طوری‌که شیکاگو تریبون در این خصوص نوشت: «فرصتی برای دراماتیک، شاد، رمانتیک و ناراحت بودن. تماشاگران در تمام مدت توجه‌شان به اوست».

جنیفر لوپز در فیلم پارکر
جنیفر لوپز در فیلم پارکر

در ماه مه بود که وی را به سمت ارشد مسئول خلاقیت در شبکه نووتی‌وی منصوب می‌کنند. در ادامه فعالیت‌های تجاری‌اش نیز شرکت ویوا موویل، که در زمینه فروش تلفن‌های همراه مخصوص لاتین‌تبارها بود را راه‌اندازی می‌کند. در تمامی فعالیت‌هایی که انجام می‌داد، لوپز قصد نوعی قدرت‌بخشیدن به لاتین‌تبارها را داشت. خودش در این زمینه اینچنین می‌گوید: «ما در حال شناختن قدرت خودمان هستیم. ما داریم به این نتیجه می‌رسیم که در اینجا مهم هستیم. می‌دانید احتمالاً که ما فقط افراد پشت صحنه مشغول کار در آشپزخانه یا در حال لوله‌کشی نیستیم». در ادامه نیز در تلویزیون فعالیت‌هایش را در این زمینه گسترش داد. وی همچنین با حقوق گزارش شده حدود ۱۷ میلیون دلاری، مجدداً در امریکن آیدل، اینبار در فصل سیزدهم ظاهر شد.

چند فیلم قرار است در آینده روانه سینماها شود که جنیفر لوپز از بازیگران آنهاست. از جمله این فیلم‌ها می‌توان به پسر همسایه، لیلا و ایو و انیمیشن خانه اشاره نمود که در این انیمیشن با دیگر ستارگان چون ریانا و استیو مارتین هم‌کار است. جنیفر لوپز در عرصه تلویزیون نیز فعال خواهد بود. شبکه تلویزیونی ان‌بی‌سی سفارش ساخت سریالی ۱۳ قسمتی را در ژانر درام داده که جنیفر لوپز در آن به بازیگری خواهد پرداخت و البته تهیه‌کنندگی آن را نیز بر عهده خواهد داشت. در این سریال که قرار است با نام سایه‌های آبی پخش شود، لوپز نقش یک مادر را بازی می‌کند که در اداره پلیس مشغول به کار است و برای تحقیقات اف‌بی‌آی به مأمور مخفی تغییر حالت می‌دهد. قرار است این سریال در ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۶ پخش شود. رایان سیکرست نیز از تهیه‌کنندگان این مجموعه خواهد بود.

فعالیت جنیفر لوپز در عرصه موسیقی

جنیفر لوپز، خواننده آمریکایی تاکنون هشت آلبوم استودیویی، یک آلبوم ریمیکس، سه آلبوم گردآوری‌شده، یک آلبوم چندآهنگه، ۶۱ تک‌آهنگ (شامل ۱۴ تک‌آهنگ به عنوان هنرمند همراه)، پنج تک‌آهنگ خیریه و یازده تک‌آهنگ تبلیغاتی منتشر کرده‌است.

بعد از اتمام فیلم‌برداری فیلم سلنا بود که جنیفر لوپز اظهار می‌کند که ریشه لاتینی‌اش را واقعاً حس می‌کند و یک آهنگ اسپانیایی اجرا می‌کند. نام آهنگ را Vivir Sin Ti (به معنای: زندگی بدون تو) گذاشته و مدیر برنامه‌های وی، آهنگ را برای سونی میوزیک می‌برد. در سونی میوزیک، دیدگاه‌ها نسبت به خوانندگی جنیفر لوپز مثبت بوده به‌طوری‌که یکی از مدیران شرکت مزبور به جنیفر توصیه می‌کند آهنگ را یک‌بار دیگر، ولی اینبار به انگلیسی اجرا کند.

تک‌خوانی جنیفر لوپز در سال ۱۹۹۹ و با آهنگ اگه تو عشق من باشی شروع شد و بعد از آن خود را برای انتشار نخستین آلبومش آماده کرد. جنیفر لوپز نخستین خواننده جهان بعد از بریتنی اسپیرز است که توانست با نخستین آهنگش وارد بیلبورد ۱۰۰ آهنگ برتر شود (چهار ماه قبل‌تر بریتنی اسپیرز با آهنگ عزیزم یک بار دیگر… توانسته بود به این جایگاه دست یابد).

سپس در پی آن، او نخستین آلبوم استودیویی خود، آن د سیکس (۱۹۹۹) را منتشر کرد، که در چندین کشور به پنج برتر رسید. در زمان تهیه نخستین آلبومش، آن د سیکس بود که همگان در شگفت بودند که چرا وی وارد دنیای موسیقی شده‌است. در این خصوص گفته شده بود: «اگر این آلبوم بد باشد، نه تنها خود لوپز از آن ناراحت خواهد شد، بلکه به کل به پیشینه حرفه‌ایی وی صدمه خواهد زد».

آهنگ در انتظار امشب که در واقع سومین آهنگ آلبوم جنیفر لوپز بود، بهترین آهنگش شناخته می‌شد. در نهایت و بعد از انتشار آلبوم، موفقیت بالایش موجب تعجب همگان شد و این بازیگر محبوب را، محبوب‌تر کرد. تا پایان سال ۱۹۹۹ بود که جنیفر لوپز خود را از ستاره‌ای در سینما، به ستاره‌ای در خوانندگی تبدیل کرد. در واقع بعد از مارتیکا و ونسا ال. ویلیامز، این جنیفر لوپز بود که موفق به انجام این کار شده بود.

جنیفر لوپز در حال کار روی آلبوم دومش بود که تصمیم می‌گیرد تصویرش در بین مخاطبین را بهبود بخشیده و خود را جذاب‌تر کند. در همین راستا بود که علاوه بر تغییراتی در ظاهر، لقب جی لو (J Lo) را که پیش‌تر توسط یکی از طرفدارانش به او داده شده بود را برای خودش انتخاب می‌کند. در ادامه، اسم آلبوم خودش را نیز جی. لو می‌گذارد و این آلبوم در ۲۲ ژانویه ۲۰۰۱ منتشر می‌شود. آلبوم جی. لو به یکی از آلبوم‌های بسیار موفق تبدیل می‌شود تاجایی که در رده نخست بیلبورد ۲۰۰ آمریکا جای می‌گیرد.

بعدها یکی از آهنگ‌های وی به نام من واقعی هستم به شکل ریمیکس شده راهی بازار می‌شود که در لیست برترین آهنگ‌ها قرار می‌گیرد. در ادامه و در پی حملات ۱۱ سپتامبر به برج‌های تجارت جهانی، جنیفر لوپز به همراه بسیاری دیگر از هنرمندان شروع به فعالیت‌های خیرانه و بشردوستانه به افرادی که متأثر از این واقعه شده بودند می‌کند.

برای افزودن به شهرت جنیفر لوپز، تصمیم می‌گیرند آلبوم جی. لو را به شکل ریمیکس نیز منتشر کنند. در این راستا توزیع و تبلیغ جی. لو متوقف شد و در ۵ فوریه ۲۰۰۲ نسخه ریمیکس آلبوم منتشر شد. در نسخه ریمیکس شده، آهنگ مسخرس نه؟ پیشتاز سایر آهنگ‌های آلبوم بود تاجایی که در صدر آهنگ‌های پرفروش آمریکا قرار گرفت. نسخه ریمیکس جی. لو با فروش بالای یک‌ونیم میلیونی در آمریکا، موفق به کسب رتبه سوم بیشترین فروش آلبوم‌های ریمیکس در تاریخ شد.

آلبوم سوم جنیفر لوپز تحت عنوان این منم… خوب حالا در زمانی منتشر شد که وی وارد مرحله نامزدی با بن افلک شده بود و در واقع این آلبوم را به او تقدیم کرده‌است. فروش آلبوم در سرتاسر جهان بسیار بالا بود. این آلبوم که دارای آهنگ‌های عاشقانه بسیاری است، تنها در آمریکا حدود دو و نیم میلیون کپی از آن به فروش رسید.

چندی بعد لوپز آلبوم پنجمش، آنطور که یک زن دل می‌بازد را منتشر کرد. این آلبوم موفق به بیشترین فروش در هفته نخست در میان دیگر آلبوم‌های اسپانیایی شد و در عرصه فروش دیجیتال نیز رکوردی از خود برجای گذاشت.

در اکتبر ۲۰۰۷ ششمین آلبوم وی به نام شجاع منتشر شد که نتوانست فروش آلبوم‌های قبلی را داشته باشد و در واقع کم‌فروش‌ترین آلبوم جنیفر لوپز شد.

در اوایل سال ۲۰۱۲ بود که تصمیم جنیفر لوپز در خصوص تغییر شرکت ضبط و انتشار آهنگ‌هایش عمومی شد. وی می‌خواست آلبوم جدیدش، عشق؟ را با نام شرکت جدیدی منتشر کند و در این راستا دیلی نیوز نیویورک افشا کرد که تعدادی از آهنگ‌های این آلبوم جدید، ضبط شده در استودیوی قبلی است و قرار است این آهنگ‌ها نیز در آلبوم جدید قرار بگیرند.

چندی بعد تک‌آهنگ روی صحنه از طرف وی منتشر می‌شود. این آهنگ در سرتاسر جهان تبدیل به یکی از آهنگ‌های پرفروش شده و یکی از پرفروش‌ترین آهنگ‌های سال نام می‌گیرد که تقریباً پرفروش‌ترین تک‌آهنگ جنیفر لوپز نیز می‌شود؛ اگرچه که آلبوم عشق؟ نیز توانست موفقیت تجاری خوبی کسب کند و بازگشت خوبی برای وی به‌شمار آید؛ تا پیش از این، بسیاری گمان می‌کردند که دوره خوانندگی لوپز به اتمام رسیده‌است.

در ۱۴ ژوئن بود که جنیفر لوپز مجموعه تورهایی برای اجرای کنسرت‌هایش در نقاط مختلف دنیا را اجرا می‌کند. در ۱۲ ژوئیه همان سال (۲۰۱۲) شرکت تیئولوژی، شرکت تجاری در زمینه تولید تی‌شرت‌های لوکس، را راه‌اندازی می‌نماید.

در ۲۴ ژوئیه ۲۰۱۲ آلبوم جدید جنیفر لوپز به نام دوباره برقص… ضربه‌ها منتشر شد. این آلبوم توسط کمپانی اپیک ریکوردز منتشر شده بود و طبق قرارداد، آخرین همکاری مابین جنیفر لوپز و این شرکت بود. در همین دوره بود که جنیفر لوپز و مارک آنتونی در حال طی مراحل گرفتن طلاق بودند. دو آهنگ دوباره برقص و رفتن از اقبال بیشتری به نسبت سایر آهنگ‌ها برخوردار بودند و توانستند جزء آهنگ‌های پرفروش قرار گیرند. در ماه سپتامبر نیز شبکه نووتی‌وی نیز از قراردار همکاری‌اش با جنیفر لوپز خبر داد که قرار است در زمینه خلاقیت و تهیه‌کنندگی برنامه‌ها با آن‌ها همکاری نماید.

بعد از نتایجی که از اجرای کنسرت‌هایش در تور جهانیش کسب کرد، آلبوم بعدی خود را به نام ای‌کی‌ای (A.K.A) ضبط می‌کند که برگرفته شده از سفرهایش است. این آلبوم قرار است در سال ۲۰۱۴ توسط کپیتال رکوردز منتشر شود.

در ابتدای سال ۲۰۱۴ نیز برای تبلیغ آلبوم جدیدش، دو آهنگ جدید به نام‌های همان دختر و دختران را منتشر می‌کند.

در ماه مارس بود که یکی از آهنگ‌های رسمی آلبوم جدیدش را به نام آی لو یا پاپی را منتشر می‌کند که در آن فرنچ مونتانا نیز حضور دارد. در ادامه و در ماه آوریل ۲۰۱۴ نیز آهنگ رسمی جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴ را که به همراه پیت‌بول و خواننده برزیلی، کلودیا لیت اجرا کرده بود، منتشر می‌کند. نام این آهنگ ما یکی هستیم (اوله اولاً) گذاشته شده.

گفتگوی خواندنی با جنیفر لوپز

در پایان برای آشنایی بیشتر با بیوگرافی جنیفر لوپز می‌توانید مصاحبه‌ای کوتاه با ایشان را بخوانید.

توصیه‌های زیبایی جنیفر لوپز برای نوجوانان

خودتان را دوست داشته باشید! ساعت ها به این فکر نکنید که دیگران درمورد شما چه فکری می کنند، چرا که وقتی خودتان را دوست داشته باشید، خوشحال هستید و این موضوع روی کل بدن شما منعکس می شود و این چیزی است که به راستی شما را زیبا نشان می دهد. و از یک مرطوب کننده خوب هم استفاده کنید.

مقایسه خود با دیگران

معمولا سخت است که خودتان را با دیگران مقایسه نکنید و خودم هم گاهی دچار این حالت می شوم. من به خاطر دارم که با خودم فکر می کردم به اندازه کافی لاغر نیستم، چرا که شکل بدنم به طور کامل لاغر نیست ولی یاد گرفتم سالم باشم و احساس عالی داشتن به این نیست که نوع بدن خاصی داشته باشید و در واقع یک چیز کاملا شخصی و انفرادی است.

احساس زیبا بودن یک رفتار است و صرف نظر از اینکه بدن ما در مقایسه با دیگری چه گونه است، باید به دنبال چیزهای زیبایی باشیم که در ما وجود دارد و آنها را دوست داشته باشیم.

تاثیر ورزش در زیبایی جنیفر لوپز

من ۱۰۰% متقاعد شدم ورزش در خوشحالی من نقش دارد. قرار دادن زمانی برای تحرک که یکی از کارهای مفید برایم محسوب می شود، یکی از کلیدهای خوشحالی من است و من معتقدم وقتی از خودتان مراقبت کرده و برای سالم ماندن خود فعالیت کنید، بسیار بهتر می توانید از کسانی که دوست دارید نیز مراقبت کنید، بنابراین ورزش یکی از اولویت ها در زندگی من است.

حفظ تغذیه سالم جنیفر لوپز در رستوران و جمعهای دوستانه

من یک فرد اجتماعی محسوب می شوم و عاشق گذراندن اوقاتم با خانواده و دوستان هستم، بنابراین در رستوران های بیرون نیز سعی می کنم انتخاب های سالمی داشته باشم.

برای مثال ممکن است سالاد یا ماهی با سبزیجات سفارش دهم و حتما در سراسر مدت غذا خوردن آب زیادی می نوشم.

سرعت بالای جنیفر لوپز در رساندن هیکل خود به شکل ایده آل

راز من در این مواقع شیک های پروتئینی (نوشیدنی) است. من نوشیدنی مخصوص خودم (BodyLab TastyShake) را در صبح می نوشم، یک غذای سالم در ناهار و سپس یک شیک پروتئین برای شام می خورم. معمولا وقتی در رژیم هستید، همیشه در شب ها احساس گرسنگی زیادی دارید، بنابراین یک تغذیه پروتئینی کم کالری می تواند این هوس های غذایی شبانه را از بین ببرد.

لیست آثار هنری جنیفر لوپز

در ادامه بیوگرافی جنیفر لوپز باید بگوییم در جدول‌های جداگانه می‌توانید فهرست آثاری که او در آنها به هنرنمایی پرداخته است را مشاهده کنید.

فیلم های جنیفر لوپز

کلید
daggerنشان‌دهنده فیلم‌های اکران نشده
double-daggerنشان‌دهنده مستند
سالعنواننقشیادداشت
۱۹۸۶دختر کوچک منمایرا
۱۹۹۳گمشده در جنگلرزی رومروهمچنین به‌عنوان گمشده در جنگل شناخته می‌شد
۱۹۹۵خانواده منیانگ ماریاهمچنین بانام می فامیلیا شناخته می‌شد
۱۹۹۵قطار پولگریس سانتیاگو
۱۹۹۶جکخانم مارکز
۱۹۹۷خون و شرابگابریلا
۱۹۹۷سلناSelena Quintanilla-Pérez
۱۹۹۷آناکونداتری فلورس
۱۹۹۷دور برگردانگریس مک‌کنا
۱۹۹۸خارج از دیدکارن سیسکو
۱۹۹۸مورچه‌ای به نام زیآزتکانقش صدا
۲۰۰۰سلولکاترین دین
۲۰۰۱برنامه‌ریز عروسیماری فیوری
۲۰۰۱چشم‌فرشته‌ایشارون پوگ
۲۰۰۲کافیاسلیم هیلر
۲۰۰۲خدمتکاری در منهتنمریسا ونتورا
۲۰۰۳جیلیریکی
۲۰۰۴دختر جرسیگورترود استاینی
۲۰۰۴مایل هستید برقصیم؟پاولینا
۲۰۰۵مادرشوهر هیولاشارلوت کانتیلینی
۲۰۰۵یک زندگی ناتمامجین گیلکایسن
۲۰۰۶شهر مرزیلارن ادریانهمچنین تهیه‌کننده
۲۰۰۶ال کانتانتهپوچیهمچنین تهیه‌کننده
۲۰۰۷مخالف تولید Documentary releaseخودش
۲۰۰۷سر و صدا را احساس کنخودشکامئو؛ همچنین تهیه‌کننده
۲۰۱۰نقشه جایگزینزوئی
۲۰۱۲سلبریتی Documentary releaseخودش
۲۰۱۲وقتی حامله هستی باید منتظر چه چیزی باشیهاولی
۲۰۱۲عصر یخبندان: رانش قاره‌ایشیرانقش صدا
۲۰۱۳پارکرلسلی راجرز
۲۰۱۴جنیفر لوپز: دوباره برقص Documentary releaseخودشهمچنین تهیه‌کننده اجرایی
۲۰۱۵پسر همسایهکلیر پیترسونهمچنین تهیه‌کننده
۲۰۱۵لیلا و ایوایو رافائل
۲۰۱۵خانهلوسی توچینقش صدا
۲۰۱۵انفجار لاتین: آمریکای جدید Documentary releaseخودش
۲۰۱۶عصر یخبندان: مسیر برخوردشیرانقش صدا
۲۰۱۸نقش دوممایاهمچنین تهیه‌کننده
۲۰۱۹شیادانرمونا وگاهمچنین تهیه‌کننده
۲۰۱۹پسر شگفت‌انگیز، اولیویه روستینگ، زاده ایکس Documentary releaseخودش
ن/مباهام ازدواج کن daggerکت والدزپس‌تولید؛ همچنین تهیه‌کننده
جنیفر لوپز در فیلم شیادان
جنیفر لوپز در فیلم شیادان

آثار تلویزیونی جنیفر لوپز

سالعنواننقشیادداشت
۱۹۹۱–۱۹۹۳رنگ‌های زندهFly Girlاپیزود ۶۲
۱۹۹۳–۱۹۹۴شانس دومملیندا لوپزاپیزود ۴
۱۹۹۴هتل ملیبواپیزود ۶
جنوب مرکزیلوسیلاپیزود ۴
۲۰۰۰–۲۰۱۹پخش زنده شنبه شبخودش (host/musical guest)اپیزود ۴
۲۰۰۴–۲۰۱۸ویل و گریسخودشاپیزود ۴
۲۰۰۶ساحل جنوبیاپیزود ۸؛ تهیه‌کننده اجرایی
۲۰۰۷دنس‌لایفاپیزود ۸؛ تهیه‌کننده اجرایی و سازند مشترک
جنیفر لوپز تقدیم می‌کند: آنطور که یک زن دل می‌بازداپیزود ۵؛ تهیه‌کننده اجرایی و سازنده
۲۰۱۰آشنایی با مادرAnita Applebyاپیزود: “Of Course”
۲۰۱۱–۲۰۱۲, ۲۰۱۴–۲۰۱۶,۲۰۲۱امریکن آیدلخودش (judge)اپیزود ۱۷۰
۲۰۱۱–۲۰۱۴South Beach Towاپیزود ۸۷؛ تهیه‌کننده اجرایی
۲۰۱۲Q’Viva! The Chosenخودش۱۲ اپیزود؛ همچنین تهیه‌کننده اجرایی
۲۰۱۳–۲۰۱۸پرورشگاهی‌هااپیزود ۱۰۴؛ تهیه‌کننده اجرایی
۲۰۱۵جوایز موسیقی آمریکا ۲۰۱۵خودش (host)ویژه‌برنامه تلویزیونی
۲۰۱۶–۲۰۱۸سایه‌های آبیHarlee Santos ۳۶ اپیزود؛ تهیه‌کننده اجرایی
۲۰۱۷–اکنونجهان رقصخودش (judge)تهیه‌کننده اجرایی
۲۰۱۷One Voice Somos Live: A Concert for Disaster Reliefخودشویژه‌برنامه تلویزیونی
۲۰۱۹–اکنونمشکل خوبتهیه‌کننده اجرایی
۲۰۲۰باهم در خانهخودشویژه‌برنامه تلویزیونی
کلاس عزیز ۲۰۲۰خودشویژه‌برنامه تلویزیونی اینترنتی

بازی‌های ویدئویی جنیفر لوپز

سالعنواننقش صداتوسعه دهندهناشر
۲۰۱۲عصر یخبندان: رانش قاره‌ایشیراBehaviour Interactiveاکتیویژن

آلبوم‌های استودیویی جنیفر لوپز

فهرست آلبوم‌هایی که فروش داشته‌اند، گواهی‌نامه گرفته‌اند یا به جدول‌ها راه یافته‌اند.
عنواناطلاعات آلبومموقعیت در جدول‌هافروشگواهی‌نامه‌ها
ایالات متحدهاسترالیابلژیک
(WA)
کانادافرانسهآلمانایتالیااسپانیاسوئیسبریتانیا
آن د سیکس
  • انتشار: ۱ ژوئن ۱۹۹۹
  • ناشر: ورک
  • فرمت‌ها: کاست، سی‌دی، دانلود دیجیتال
۸۱۱۶۵۱۵۳۱۵۱۲۳۱۴
  • جهانی: ۸٬۰۰۰٬۰۰۰
  • ایالات متحده: ۲٬۹۰۰٬۰۰۰
  • بریتانیا: ۲۳۶٬۰۰۰
  • آمریکا: ۳× پلاتین
  • استرالیا: پلاتین
  • بلژیک: طلا
  • بریتانیا: پلاتین
  • آلمان: طلا
  • آی‌اف‌پی‌آی: پلاتین
  • آی‌اف‌پی‌آی سوئیس: پلاتین
  • کانادا: ۵× پلاتین
  • اسپانیا: ۲× پلاتین
  • فرانسه: 2x طلا
جی. لو
  • انتشار: ۲۳ ژانویه ۲۰۰۱
  • ناشر: اپیک
  • فرمت‌ها: کاست، سی‌دی، دانلود دیجیتال
۱۲۴۱۶۱۵۱۱۲
  • جهانی: ۸٬۰۰۰٬۰۰۰
  • ایالات متحده: ۳٬۸۰۰٬۰۰۰
  • ایالات فرانسه: ۲۳۴٬۸۰۰
  • بریتانیا: ۵۱۰٬۰۰۰
  • آمریکا: ۴× پلاتین
  • استرالیا: ۲× پلاتین
  • بلژیک: پلاتین
  • بریتانیا: ۲× پلاتین
  • آلمان: پلاتین
  • آی‌اف‌پی‌آی: ۲× پلاتین
  • آی‌اف‌پی‌آی سوئیس: ۲× پلاتین
  • کانادا: ۲× پلاتین
  • اسپانیا: 2x پلاتین
  • فرانسه: ۲× طلا
این منم… پس
  • انتشار: ۱۹ نوامبر ۲۰۰۲
  • ناشر: اپیک
  • فرمت‌ها: کاست، سی‌دی، دانلود دیجیتال، ال‌پی
۲۱۴۶۵۴۴۱۱۱۲۳۱۳
  • جهانی: ۶٬۰۰۰٬۰۰۰
  • ایالات متحده: ۲٬۶۰۰٬۰۰۰
  • ایالات فرانسه: ۲۴۹٬۷۰۰
  • آمریکا: ۲× پلاتین
  • استرالیا: پلاتین
  • بلژیک: طلا
  • بریتانیا: ۲× پلاتین
  • آلمان: طلا
  • آی‌اف‌پی‌آی: پلاتین
  • آی‌اف‌پی‌آی سوئیس: پلاتین
  • کانادا: ۲× پلاتین
  • اسپانیا: پلاتین
  • فرانسه: ۲× طلا
تولد دوباره
  • انتشار: ۱ مارس ۲۰۰۵
  • ناشر: اپیک
  • فرمت‌ها: کاست، سی‌دی، سی‌دی/دی‌وی‌دی، دانلود دیجیتال، دوآل‌دیسک، ال‌پی
۲۱۰۴۲۷۳۳۲۱۸
  • ایالات متحده: ۷۴۶٬۰۰۰
  • ایالات فرانسه: ۹۲٬۳۰۰
  • آمریکا: پلاتین
  • استرالیا: طلا
  • بریتانیا: طلا
  • آی‌اف‌پی‌آی سوئیس: طلا
  • کانادا: پلاتین
  • فرانسه: طلا
آنطور که یک زن دل می‌بازد
  • انتشار: ۲۷ مارس ۲۰۰۷
  • ناشر: اپیک
  • فرمت‌ها: کاست، سی‌دی، سی‌دی/دی‌وی‌دی، دانلود دیجیتال
۱۰۱۲۵۰۱۱۴۲۲۱۱۳۱
  • جهانی: ۸۰۰٬۰۰۰
  • ایالات متحده: ۲۱۸٬۰۰۰
  • بریتانیا: ۷٬۳۶۴
  • آی‌اف‌پی‌آی سوئیس: پلاتین
  • اسپانیا: پلاتین
شجاع
  • انتشار: ۹ اکتبر ۲۰۰۷
  • ناشر: اپیک
  • فرمت‌ها: سی‌دی، سی‌دی/دی‌وی‌دی، دانلود دیجیتال
۱۲۴۶۱۸۱۳۲۸۴۱۱۰۲۱۶۲۴
  • جهانی: ۶۵۰٬۰۰۰
  • ایالات متحده: ۱۷۳٬۰۰۰
  • بریتانیا: ۲۱٬۱۷۹
عشق؟
  • انتشار: ۳ مه ۲۰۱۱
  • ناشر: آیلند
  • فرمت‌ها: سی‌دی، دانلود دیجیتال
۵۹۱۸۲۷۴۶۳۱۶
  • ایالات متحده: ۳۵۳٬۰۰۰
  • ایالات فرانسه: ۴۰٬۰۰۰
  • بریتانیا: طلا
  • آلمان: طلا
  • ایتالیا: طلا
  • آی‌اف‌پی‌آی سوئیس: طلا
  • کانادا: پلاتین
ای.کا.ای.
  • انتشار: ۱۷ ژوئن ۲۰۱۴
  • ناشر: کپیتال
  • فرمت‌ها: سی‌دی، دانلود دیجیتال
۸۲۴۲۱۱۲۷۰۲۴۱۳۱۴۱۵۴۱
  • ایالات متحده: ۸۱٬۰۰۰
  • ایالات فرانسه: ۵٬۰۰۰
نشانهٔ «—» مواردی را نشان می‌دهد که در آن کشور منتشر نشده یا به جدول نرسیده‌اند.

آلبوم‌های موسیقی متن جنیفر لوپز

فهرست آلبوم‌های موسیقی متن که فروش داشته‌اند، گواهی‌نامه گرفته‌اند یا به جدول‌ها راه یافته‌اند.
عنواناطلاعات آلبومموقعیت در جدول‌هافروشگواهی‌نامه‌ها
ایالات متحدهاسترالیابلژیک (WA)کانادافرانسهآلمانایتالیااسپانیاسوئیسبریتانیا
باهام ازدواج کن
  • منتشر می‌شود: ۲۰۲۱
  • ناشر: سونی میوزیک لاتین، اریستا
نشانهٔ «—» مواردی را نشان می‌دهد که در آن کشور منتشر نشده یا به جدول نرسیده‌اند.

آلبوم‌های ریمیکس جنیفر لوپز

فهرست آلبوم‌های ریمیکس که فروش داشته‌اند، گواهی‌نامه گرفته‌اند یا به جدول‌ها راه یافته‌اند.
عنواناطلاعات آلبومموقعیت در جدول‌هافروشگواهی‌نامه‌ها
ایالات متحدهاسترالیابلژیک (WA)کانادافرانسهآلمانایتالیااسپانیاسوئیسبریتانیا
جی تو د جی–لو! ریمیکس‌ها
  • انتشار: ۵ فوریه ۲۰۰۲
  • ناشر: اپیک
  • فرمت‌ها: سی‌دی، دانلود دیجیتال، ال‌پی
۱۱۱۹۱۱۱۴۵۳۰۱۴۴
  • آمریکا: ۱٬۵۰۰٬۰۰۰
  • فرانسه: ۱۱۴٬۸۰۰
  • بریتانیا: ۳۳۱٬۰۰۰
  • آمریکا: پلاتین
  • استرالیا: طلا
  • بریتانیا: پلاتین
  • کانادا: پلاتین
  • فرانسه: طلا
نشانهٔ «—» مواردی را نشان می‌دهد که در آن کشور منتشر نشده یا به جدول نرسیده‌اند.

آلبوم‌های گردآوری‌شده جنیفر لوپز

فهرست آلبوم‌های گردآوری‌شده که فروش داشته‌اند، گواهی‌نامه گرفته‌اند یا به جدول‌ها راه یافته‌اند.
عنواناطلاعات آلبومموقعیت در جدول‌هافروشگواهی‌نامه‌ها
ایالات متحدهاسترالیابلژیک (WA)کانادافرانسهآلمانایتالیااسپانیاسوئیسبریتانیا
آن د سیکس / جی. لو
  • انتشار: ۲۷ سپتامبر ۲۰۰۴
  • ناشر: اپیک
  • فرمت‌ها: سی‌دی، دانلود دیجیتال
  • بریتانیا: نقره
تریپل فیچر
  • انتشار: ۹ نوامبر ۲۰۱۰
  • ناشر: سونی
  • فرمت: سی‌دی
دوباره برقص… محبوب‌ها
  • انتشار: ۲۴ ژوئیه ۲۰۱۲
  • ناشر: اپیک
  • فرمت‌ها: سی‌دی، سی‌دی/دی‌وی‌دی، دانلود دیجیتال
۲۰۲۰۱۰۳۱۲۱۵۳۵۷۴
  • آمریکا: ۱۲۶٬۰۰۰
  • فرانسه: ۹٬۰۰۰
  • بریتانیا: طلا
نشانهٔ «—» مواردی را نشان می‌دهد که در آن کشور منتشر نشده یا به جدول نرسیده‌اند.

آلبوم‌های چندآهنگه جنیفر لوپز

فهرست آلبوم‌های چندآهنگه که فروش داشته‌اند، گواهی‌نامه گرفته‌اند یا به جدول‌ها راه یافته‌اند.
عنواناطلاعات ای‌پیموقعیت در جدول‌هافروشگواهی‌نامه‌ها
ایالات متحدهفرانسه
حلقه من
  • انتشار: ۱۸ نوامبر ۲۰۰۳
  • ناشر: اپیک
  • فرمت‌ها: سی‌دی/دی‌وی‌دی، دانلود دیجیتال
۶۹۸۴
  • آمریکا:۲۷۵٬۰۰۰
  • آمریکا: ۳× پلاتین (ویدئو)
  • استرالیا: طلا (ویدئو)
  • بریتانیا: طلا (ویدئو)

جوایز و افتخارات جنیفر لوپز

جنیفر لوپز طی سال های فعالیت خود موفق به جوایز ذیل شده است:

  • جایزه موزیک ویدئوی MTV برای بهترین نماهنگ الکترونیک
  • جایزه موسیقی MTV اروپا برای بهترین خواننده زن
  • جایزه سینمایی MTV برای بهترین اجرای ترسناک
  • جایزه ی رسانه ای پیشتاز GOLD
  • جایزه ی برگزیده کودکان نیکلودین برای محبوبت ترین بازیگر زن
  • جایزه سینمایی MTV برای خوش پوش ترین زن
  • جایزه موسیقی MTV اروپا برای بهترین آر اند بی
  • جایزه موسیقی آمریکا برای بهترین هنرمند زن پاپ
  • جایزه ی موسیقی MTV برای بهترین ویدئوی هیپ هاپ
  • جایزه ویژه نوجوانان برای شخصیت تلویزیونی برگزیده
  • جایزه ی اسطوره جهانی موسیقی برای مشارکت در هنر

صفحه اینستاگرام جنیفر لوپز

جنیفر لوپز ، از سلبریتی های فعال در اینستاگرام بوده و ظرف چند سال اخیر 3128 پست به اشتراک گذاشته که بررسی اینستاگرامش، در واقع مروری است بر بیوگرافی جنیفر لوپز و فعالیت هنری ایشان در عرصه سینما و تلویزیون. لذا برای آشنایی با سبک زندگی دیجیتالی جنیفر لوپز و پشت صحنه فیلم ها و سریال هایی که ایشان در آن نقش آفرینی کرده است و بیوگرافی جنیفر لوپز ، به اینستاگرامش مراجعه کنید. آدرس اینستاگرام جنیفر لوپز @jlo میباشد و بیش از 220میلیون دنبال کننده دارد.

صفحه اینستاگرام جنیفر لوپز

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
بیوگرافی رویا نونهالی بازیگر پررمز و راز به همراه مصاحبه خواندنی با او

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا