اخبار بازیگرانبازیگران ترکبازیگران زنبیوگرافی بازیگران

ماجرای عشق جوان ایرانی به هازل کایا بازیگر نقش نهال در سریال عشق ممنوع

در این بخش بیوگرافی هازل کایا که یکی از بی‌حاشیه‌ترین بازیگران ترکیه‌ای را مرور میکنیم. بیوگرافی هازل کایا که بیشتر او را با سریال عشق ممنوع (در نقش نهال) و «اسمش را فریحا گذاشتم» به یاد می آوریم ، به همراه اطلاعاتی از زندگی شخصی و هنری او با عکس های شخصی او و خانواده اش را میبینیم.امروز از 0 تا 100 با بیوگرافی هازل کایا آشنا میشویم. در ادامه با بازیگرآنلاین همراه باشید.

هازل کایا چند سال سن دارد؟

هازل کایا متولد ۱ اکتبر ۱۹۹۰ است و ۳۱ سال سن دارد.

ایا هازل کایا بچه دارد؟

بله پسر او فیکرت علی آتای نام دارد.

هازل کایا با کدام فیلم به شهرت رسید؟

هازل کایا با سریال عشق ممنوع و اسمش را فریحا گذاشتم به شهرت رسید.

خلاصه بیوگرافی هازل کایا

نام اصلیلیلا هازل کایا (Leyla Hazal Kaya‎)
نام هنریهازل کایا
تاریخ تولد۱ اکتبر ۱۹۹۰ ‏(۳۱ سال)
محل تولدقونیه ترکیه
تحصیلاتدبیرستان ایتالیایی استانبول
محل تحصبلدانشگاه بیلگی استانبول
پیشهبازیگر
سالهای فعالیت2006–تاکنون
همسرعلی آتای (ازدواج ۲۰۱۹)
فرزندفیکرت علی آتای
قد158 سانتی متر

بیوگرافی هازل کایا

بیوگرافی هازل کایا

اگر بخواهیم بیوگرافی هازل کایا را بررسی کنیم و سر از زندگی شخصی و کاری او در بیاوریم به جرات می‌توان گفت که با بیوگرافی و زندگی بسیار نرمال و کم‌ حاشیه‌ای مواجه می‌شویم. این اتفاق در مورد بیوگرافی سایر بازیگران خارجی مشهور کم‌تر دیده می‌شود. بیوگرافی هازل کایا سراسر موفقیت و خوش‌نامی است . او خود را به عنوان یک بازیگر زن ترکیه‌ای زیبارو و یک همسر شاد و به تازگی یک مادر مهربان ثابت کرده است. در ادامه باهم بیوگرافی هازل کایا و موفقیت‌ها و رزومه‌ی کاری او را بررسی می‌کنیم.

هازل کایا کیست؟

در بیوگرافی هازل کایا با نام کامل لیلا هازل کایا (Leyla Hazal Kaya‎)میخوانیم:وی متولد 1 اکتبر 1990 در غازی عینتاب ترکیه است.

عکس کودکی هازل کایا

پدر و مادر هازل کایا هر دو تحصیلکرده و شغل بالا رتبه‌ای داشتند، پس بی‌دلیل نیست که در بیوگرافی هازل کایا موفقیت‌های تحصیلی و کاری زیادی به چشم می‌خورد.در بیوگرافی هازل کایا گفته شده در دوران ابتدایی در ناحیه قاضی عثمان پاشا درس خواند و برای ادامه تحصیل در مقطع دبیرستان او را به مدرسه خصوصی و ایتالیایی بین‌المللی Liceo Italiano di Istanbul فرستادند و هازل در سال 2009 از این دبیرستان فارغ‌التحصیل شد. به خاطر رفتن به این مدرسه‌‌ی ایتالیایی، زبان ایتالیایی را یاد گرفت و با وجود یادگیری زبان انگلیسی در کنارش خود را سه زبانه کرد. اما این سه زبان برای او کافی نبود و این هنرپیشه‌ی زیباروی ترکیه‌ای گفته که به زبان آلمانی علاقه دارد و در حال یادگیری زبان آلمانی به عنوان زبان چهارم است.

زندگی خصوصی لیلا برخورداری بازیگر نقش کبری در خواب و بیدار + عکس های دیدنی او
هازل کایا در کنار مادرش
هازل کایا در کنار مادرش

بعد از پایان رساندن مقطع دبیرستان ، هازل کایا وارد دانشگاه بیلگی استانبول شد برای ادامه‌ی تحصیل و ادامه دادن مسیر موفقیت. شایعاتی نیز وجود دارد که می‌گوید هازل حتی پس از ازدواج و باداری‌اش اکنون و همین حالا هم در استانبول مشغول ادامه دادن تحصیل‍ش است!

قد هازل کایا

در بیوگرافی هازل کایا بهتر است بدانید قد او 158 سانتی متر است. هازال در مصاحبه ای گفته است که قد او به کسی ربطی ندارد و کاری در این زمینه از دستش بر نمی آید.

قد هازل کایا

بیوگرافی خانواده هازل کایا

در بیوگرافی هازل کایا درباره ی خانواده اش آمده است: او در خانواده‌ای متولد شد که هر دو زن و شوهر وکیل بودند و اما آنچنان در زندگی شخصیشان مثل زندگی کاریشان، موفق نبودند. آن‌ها در 7 سالگی هازل از هم جدا شدند و هازل از آن به بعد با مادرش که یک زن ترکیه‌ای بسیار موفق بود زندگی کرد. اما مادرش او را محدود نکرد و هازل را با روحیه‌ی هنری پرورش داد. به طوری که هازل کایا در سنین بسیار کم با با هنر و بازیگری آشنا شد و هفت سال به صورت مداوم در کلاس های رقص باله و ویولن شرکت می‌کرد. خود هازل می‌‌گوید عاشق رقص تانگو است و دوست دارد در این رقص هم مهارت کسب کند.

کودکی هازل کایا در آغوش پدرش
کودکی هازل کایا در آغوش پدرش

ازدواج و وضعیت تاهل هازل کایا

بیشترین جستجوها در بیوگرافی هازل کایا درباره همسر ایشان است که شما عزیزان میخواهید بدانید همسر ایشان کیست.

هازل اولین بار با بازیگری به نام آلپر سالدیران وارد رابطه عاشقانه شد و تقریبا به مدت یک سال با هم بودند. این بازیگر از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۲ با جاهیت باها پارس رابطه داشت.

کایا در سال ۲۰۱۲ با بازیگر ترک سارپ بوزکورت آشنا شد و رابطه خود را آغاز کردند تا اینکه در سال ۲۰۱۳ از هم جدا شدند.

هازل کایا در ششم فوریه سال ۲۰۱۹ با کارگردان ترکیه ای علی آتای ازدواج کرد. این زوج از سال ۲۰۱۴ با هم آشنا شده و پنج سال با هم رابطه داشتند و در یکی از بهترین هتل های استانبول به نام Fairmont Quasar مراسم عروسی خود را جشن گرفتند.

معرفی جیسون موموآ بازیگر و مدل محبوب امریکایی و حقایقی جالب درباره او

این بازیگر زیبای ترک یک لباس عروس سرشانه افتاده همراه با یک تور مدل قفس پرنده داشت به سر داشت و چند عکس از عروسی و جشن مجردی قبل ازدواج خود را در حساب اینستاگرامی خود به اشتراک گذاشت. طبق برخی گزارش ها هازل تمام مراسم ازدواج را برنامه ریزی کرده بود چرا که داماد بسیار پرمشغله بوده و مدام در سفر به سر می برد.

او در مورد همسرش گفته است که به یکدیگر اعتماد زیادی داریم. هازال همسرش را یک سوپر قهرمان می داند و از اینکه او را دارد هر روز خدا را شکر میکند.

عکس عروسی هازل کایا و علی آتای
عکس عروسی هازل کایا و علی آتای

فرزندش به نام فیکرت علی آتای در دسامبر ۲۰۱۹ به دنیا آمد.

عکس بارداری هازل کایا
عکس بارداری هازل کایا
عکس بارداری هازل کایا
عکس بارداری هازل کایا
عکس هازل کایا و پسرش
عکس هازل کایا و پسرش
عکس هازل کایا و پسرش
عکس هازل کایا و پسرش

علایق و حقایقی درباره هازل کایا

در ادامه بیوگرافی هازل کایا مروری میکنیم بر علایق و حقایقی درباره ی او.با ما همراه باشید.

طبق گفته ی هازل، برخی از افراد در زیر پست های اینستاگرام او حرف های تندی همچون خدا لعنتت کند، زشت، چاق، ازت منتفرم را کامنت می کنند. او در مصاحبه ای اعلام کرده است که دیگر کامنت ها را نمی خواند چرا که وحشتاک هستند و دیگر نظر این افراد برایش اهمیت ندارند.

طبق گفته ی هازل، اشتهای او زیاد است اما از چاق شدن نمیترسد و به درآوردن جوش و چاق شدن شکمش اهمیتی نمی دهد.

هازل گیاه خوار بوده و عاشق حیوانات است. او گفته است که یک زن شاد و کوتاه قد است و همین طور شاد زندگی خواهد کرد. هازال قصد دارد در آمریکا یک رستوران نیز تاسیس کند.

مشکلات هازل کایا از سرطان مادرش تا ابتلای او به دیابت

بعد از ازدواج هازال دچار مشکلاتی در خانواده اش شد اول سرطان مادرش عایشه گل و دوم بیماری دیابتش . وی طی مصاحبه ای بیان کرد که بیماری دیابت بسیار سخت است ولی او با امید با این بیماری از طریق ورزش و رژیم غذایی منظم مبارزه و قند خونش را تنظیم می کند . او همچنین در مورد بیماریش گفته  دیابت بسیار بدن اورا ضعیف کرده و از این بابت رنج بسیاری می برد بصورتی که در طی یک ماه ۱۲ کیلو گرم وزن کم کرده ولی با شجاعت تمام با این بیماری دست و پنجه نرم می کند .

همه چیز درباره سریال ترکی زیبا تر از تو (Senden Daha Güzel)

هازل کایا در کنار مادرش

مشکل فشار خون هازل کایا بعد از ابتلای او به کرونا

هازل کایا به کرونا مبتلا شده و از سریال PeraPalas فاصله گرفت.

هازل کایا در اینستاگرام خود نوشت بعد ابتلا به کرونا مشکلاتی در فشار خونم به وجود آمده بود برای گرفتن اکوی قلب من را به بیمارستان بردند اما تمام اورژانس ها پر بود و هیچ جایی برای بیمار جدید وجود نداشت وضعیت من به شکلی بود که توانستم به خانه برگردم و شانس همراه من بود اما نگران کسانی هستم که حال مناسبی نداشتند. واقعا چه کاری باید بکنیم؟

هازل کایا از ثروت تا محبوبیت

در بین بازیگران ترکیه یکی از پردرآمدترین ها می باشد، نظرسنجی کانال MBC ترکیه مستقر در امارات نشان می دهد او در رده چهارم لیست هنرمندان تحسین شده ترکیه فرار دارد

ثروت هازل کایا در سال ۲۰۱۹ حدود ۲ میلیون دلار تخمین زده شده است.

عکس هنری هازل کایا

زبان های هازل کایا

در کنار زبان مادری خود ترکی به زبان های انگلیسی، ایتالیایی تسلط دارد و در حال یادگیری زبان چهارم، آلمانی می باشد

موفقیت‌ها و افتخارات هازل کایا

موفقیت هازل کایا تنها در حوزه‌ی کاری و خانواده محدود نشده و در بیوگرافی او می‌بینیم که از سوی انجمن بین اللملی مطالعات حقوق بشر، سیاست و استراتژی از او به عنوان یک نام مهم یاد شده و لقب یکی از تاثیرگذارترین افراد دنیا را در رزومه‌اش دارد. از دیگر افتخاراتی که به دست آورده می‌توان به مدال عالی بین المللی هنرمندان هم اشاره کرد. همچنین با توجه به طرفداران زیادی که به خاطر سریال عشق ممنوع در کشورهای عربی پیدا کرد، در امارات متحده عربی از کانال های MBC، رتبه‌ چهارم را بین بازیگران زن ترکیه‌ای به دست آورد. ناگفته نماند که هازل تنها بازیگر ترک است که موفق به دستیابی به جایزه‌ی لبنان اواردز ۲۰۱۵ شد.

در عین حال در نظرسنجی رسمی صورت گرفته از بین ۳۵ کشور در دوره آگوست ۲۰۱۰ تا آگوست ۲۰۱۵ ، از بین ۱۰ تن از محبوب ترین بازیگران در جایگاه ۶ام قرار گرفت. او همچنین تنها فرد ترکیه ای است که توانست جایزه لبنان اواردز ۲۰۱۵ را کسب کند. در طول نظرسنجی به دست آمده از ۳۵ کشور از ماه مه ۲۰۱۱ تا مه ۲۰۱۶ نیز کایا به عنوان ششمین بازیگر محبوب انتخاب شد. در ماه مه ۲۰۱۶ او به جایگاه پنجم صعود کرد.

بازیگران غیر مجاز و بررسی دلایل ممنوع الکار بودن هنرمندان | بلک‌ لیست جذاب‌ تلویزیون

تیپ هازل کایا

ماجرای عشق جوان ایرانی به هازل کایا

اجرای سماجت جوان عاشق پیشه ایرانی و خواستگاری او: «عیسی – ک» جوان 27 ساله ایرانی الاصل چهره پر رنگ و خبرساز چند سال اخیر رسانه هاي ترکیه بود. او هواداری اسـت کـه بـه نوشته رسانه هاي ترکیه، پا را فراتر از دنیای طرفداری گذاشته و بـه خواستگاری هنرمند مورد علاقه اش حازال کایا بازیگر نقش فریحا در سریال ترکیه اي رفته.

این ماجرای جنجالی از زمانی فاش شد کـه فریحا با مراجعه بـه دادگاه خانواده استانبول از جوانی ایرانی الاصل با نام «عیسی – ک» بـه اتهام مزاحمت شکایت کرد. فریحا مدعی بود کـه این مرد جوان چند ماهی اسـت آرامش شخصی اش را سلب کرده و باعث مزاحمتش شده تا جاییکه تبدیل بـه کابوس شبانه اش شده اسـت!

فریحا در توضیح شکایتش نوشت: «چندی پیش در صفحه اینترنتی توییترم با پیام هاي عاشقانه عجیب غریبی با نام کاربری عیسی – ک مواجه شدم. ابتدا بـه این پیام ها اعتنایی نکردم و با خودم گفتم کـه او احتمالا یک هوادار افراطی اسـت و بهمین دلیل بـه سادگی از کنارش گذشتم اما متاسفانه داستان بـه این جا ختم نشد.»

داستان عشق و هواداری جوان ایرانی سر درازی داشت و تب تند عشق جوان هوادار، ادامه دارتر از این صحبت ها بود. مرد جوان با ساختن صفحه اي در فیس بوک پیام هاي عاشقانه اي خطاب بـه فریحا پست میکرد. پست جنجال برانگیز این صفحه، پستی با محتوای «یا فریحا یا مرگ» بود کـه خانم بازیگر ترکیه اي رابه وحشت انداخت.

اما ماجرایی مرا بـه شدت وحشت زده کرد.» وقتی قاضی دادگاه ماجرا از از او پرسید، دختر جوان گفت: «مدت زیادی از ماجرا هاي ابراز علاقه اینترنتی نگذشته بود کـه از طرف شرکت تهیه کننده فیلم هایم با مـن تماس گرفتند و از هدایا و بسته هاي زیادی کـه از طرف هواداران رسیده بود، خبر دادند. وقتی هدایا بـه دستم رسید، متوجه شدم کـه بیشتر انها از طرف همان جوان مزاحم برایم ارسال شده اسـت.»

بازیگر ترکیه اي ادامه داد: «بعد از این ماجرا با خودم گفتم کـه بی توجهی باعث می‌شود کـه مرد جوان دنبال زندگی خودش برود اما او دست بردار نبود: «مرد جوان در هدایای ارسالی بعدی اش یادداشت هایي هم ضمیمه هدایاش می‌کرد ودر نوشته هایش خطاب بـه مـن از کلماتی چون عشقم، همسرم، خانمم استفاده می‌کرد.

بیوگرافی محمود عزیزی

تمام این قضایا تا جایی قابل تحمل بود کـه او بـه سراغ خانواده ام نیامده بود اما وقتی او آدرس منزل شخصی ام را پیدا کرد و پدر و خواهرش را چند بار بـه منزلم فرستاد، دیگر بـه ستوه آمدم و تصمیم بـه شکایت گرفتم. آقای قاضی مـن از مزاحمت هاي این پسر و خانواده اش واقعا خسته شده ام و از دادگاه میخواهم با صدور حکمی مرا از دست مزاحمت هاي این جوان و خانواده اش نجات بدهد.»

دادگاه استانبول بعد از شکایت فریحا از هوادار سمج، او را بـه دادگاه فرا خواند. «جرم مـن این اسـت کـه عاشق فریحا هستم و دوستش دارم، البته قبول دارم کـه بـه آدرس شرکت تهیه کننده فیلم هایش هم چندین بار هدایایی ارسال کرده ام اما بـه هیچ عنوان قصد مزاحمت نداشته و ندارم. در صفحه توییتر این خانم هم جز پیام هاي هوادارانه، چیزی ننوشته ام، نه حرف زشت و اذيت دهنده اي نوشته ام و نه تهدیدشان کرده ام.

در صفحه کاربری فیس بوکم هم از شدت دوست داشتن بعنوان یک هوادار پروپاقرص، پیام هایي خطاب بـه وی نوشته ام کـه فکر نمی‌کنم جرم باشد. قصد مـن مزاحمت نیست بلکه ازدواج اسـت. حتی در چندین نوبت خانواده ام را برای صحبت با خانواده اش فرستاده ام اما هر بار با برخورد سرد و دلسرد کننده فریحا مواجه شده ام. حتی یکبار پدرم با پدرش در این رابطه صحبت کرده اسـت!

قاضی دادگاه خانواده استانبول بعد از شنیدن صحبت هاي طرفین در نهایت رأی خودرا اعلام کرد. در این حکم، مرد جوان و خانواده اش بـه مدت چهار ماه حق نزدیک شدن بـه محل کار و زندگی فریحا را نداشته و هر کدام در صورتی کـه از فاصله 200 متری وی رد شوند، محکوم بـه پنج سال حبس میشوند!

اما فریحا با این حکم قانع نشد و با مراجعه بـه اداره اتباع خارجی، خواهان رد تبعیت خانواده مرد جوان ایرانی و اخراج آن ها از ترکیه شد. فریحا در شکایت خود مدعی شد: «با حضور این جوان سمج در ترکیه نه تنها آرامش روانی کـه حتی آرامش جانی ندارم و بـه شدت میترسم. مـن از این‌کـه مرد جوان هر لحظه جلویم سبز شود و ماجرایی درست کند وحشت دارم.

بیوگرافی برن سات بازیگر معروف ترک و ناگفته های زندگی شخصی او

این ماجرا بـه کابوس شبانه مـن بدل شده اسـت.» کانون حمایت از زنان ترکیه هم کـه قصد داشت بـه هر نحوی نامش بر سرزبان ها بیفتد، با شنیدن شکایت ها و حکم دادگاه، با فریحا همگام شده و خواهان اخراج خانواده ایرانی از ترکیه شدند! اما بدلیل نداشتن دلایل محکمه پسند، اداره اتباع با این خواسته خانم بازیگر موافقت نکرد!

داستان هواداری این جوان سمج، شاید سر این دانشجوی ایرانی رابه باد بدهد! طبق ادعای رسانه هاي ترکیه، جوان ایرانی کـه در دانشکده جراح پاشای ترکیه در رشته دکتری تحصیل می‌کند، بعد از ماجراهای پیش آمده، دچار افسردگی شدیدی شده اسـت!

اخبار رسانه هاي حاشیه ساز ترکیه روایت میکنند کـه پدر وی با مراجعه بـه شرکت تهیه کننده فیلمهای فریحا، از مسئولان شرکت تقاضای کرده هر چـه سریعتر ترتیب دیداری را بدهند تا پسرش از نزدیک فریحا را ملاقات کند بلکه بتواند با حرف هایش بازیگر مطرح را قانع کند!

این مرد عنوان کرده: «پسرم اگر موفق بـه دیدار و صحبت با فریحا نشود، خودکشی میکند. اوضاع روحی پسرم بـه هیچ عنوان مساعد نیست و افسردگی اش تا جایی پیش رفته کـه حتی در کلاس هاي دانشگاهش شرکت نمیکند.» «حازال کایا» قصد دارد با دور شدن از دنیای بازیگری، رستوران داری کند و آشپزی رابه لوکیشن هاي فیلم برداری و حضور در سریال ها ترجیح بدهد.

اما در حالی‌کـه خبر هـای مربوط بـه شکایت فریحا از جوان عاشق پیشه از سوی رسانه هاي ترکیه اي با ولع دنبال می شد، انتشار خبر دیگری درباره او باعث شد خبر قبلی کم اهمیت تر بنظر برسد. خبر حاکی ازآن بود کـه «حازال کایا» قصد دارد با دور شدن از دنیای بازیگری، رستوران داری و آشپزی رابه لوکیشن هاي فیلم برداری و حضور در سریال ها ترجیح بدهد.

تاسیس رستوران هازل کایا

یکسال درخشندگی در سریال جدید، فریحا را از دنیای آشپزی دور کرده بود تا این‌کـه سریالش بـه پایان رسید و اینبار فریحا بـه شکل جدی‌تر بـه فکر آشپزی و گذراندن مهارت هاي حرفه اي آشپزی افتاد. فریحا بعد از اتمام سریال «مارال» اینبار با عزمی جزم تر سراغ آشپزی رفت و با ثبت نام در کلاس هاي آموزش آشپزی آکادمیک، شروع بـه گذراندن دوره آموزشی مفصلی کرد.

بعد از جشنواره و درخشندگی فریحا، خبری از خانم بازیگر نبود تا این‌کـه چند هفته پیش رسانه هاي ترکیه این بازیگر رابا پیشبند آشپزی در حال پخت و پز دریک رستوران شکار کردند و بعد ازآن بود کـه اعلام شد این رستوران تازه تاسیس خانم بازیگر اسـت کـه فریحا درکنار چند نفر دیگر سرآشپزی رستورانش رابه عهده دارد.

عکس لو رفته قدیمی از الناز حبیبی و شوهر اولش

فریحا دلیل رسانه اي نکردن افتتاح و راه اندازی رستورانش را آن گونه اعلام کرد: «آشپزی برای مـن، بیشتر ازآن کـه کار و کسب باشد، یکی از مهمترین تفریحات مـن اسـت. معتقدم اگر داستان رستوران را رسانه اي کنم نمیتوانم آن طور کـه باید و شاید، تفریح کرده و از آشپزی ام لذت ببرم. مـن دنبال جنجال نیستم و ترجیح می‌دهم در آرامش کار کرده و لذت ببرم.»

شروع فعالیت هنری هازل کایا

در ادامه بیوگرافی هازل کایا میرسیم به فعالیت هنری او. گفتیم که هازل از کودکی در بستر هنری بزرگ شد و علاقه‌ و استعدادش را در هنر و به خصوص بازیگری نشان داد. این بازیگر ترک خوش‌استایل در دوران دبیرستان در کلوب تئاتر مدرسه شرکت می‌کرد و در همین دوران برای اولین بار جلوی دوربین رفت. اولین کار جدی و بازیگری هازل کایا شرکت در یک تبلیغ نوشیدنی بود. پس از آن به علت ظاهر جذاب و استعدادش در بازیگری درهای موفقیت به روی او باز شد و پیشنهادهای کاری یکی پس از دیگری به او رسید!

آنطور که هازل می گوید، وی قصد نداشته بازیگر شود و تصمیم داشته تا پس از تمام کردن دبیرستان، به ایتالیا برود و در آن جا تاریخ هنر بخواند. او  از ۱٣ سالگی به فکر بازیگری افتاده است.

در آن زمان هنگامیکه هازال به تعطیلات رفته بود، زنی از او پرسیده است که آیا به بازیگر شدن فکر کرده ای؟ او نیز در جواب گفته است که اصلا به این موضوع فکر نکرده است اما بعدا با خود گفته است که هم میتوانم رقص را انجام دهم، هم موزیک و هم بازیگری را .

شروع جدی بازیگری هازل کایا

در سال 2006 برای سریال پرطرفدار ساحره تازه کار، (Acemi Cadı) بازی کرد. این سریال 24 قسمتی، هازل کایای اول دبیرستانی را در خود داشت! اما هازل به این موفقیت بسنده نکرد و سال بعد درحالی که دوم دبیرستان خود را می‌گذراند به پیشنهاد یکی از دوستانش پیشنهاد بازی در یک سریال دیگر را پذیرفت. او نقش اصلی بازیگر زن سریال ترکی گنجو (Genco) را به دست آورد.

همه چیز درباره ی نیکلاس کیج بازیگر فیلم رنفیلد 2023

اما شروع موفقیت‌های اصلی او و مشهور شدن این بازیگر زن ترک حتی در خارج از ترکیه، بازی او در سال 2008 در سریال پرطرفدار ترکیه‌ای عشق ممنوع (Aşk-ı Memnu) است که اقتباس شده از رمانی با همین نام نوشته هالیت زیا اوشاکلیگیل است. به واسطه‌ی بازی در این سریال موجی از طرفداران خارجی به طرفداران ترکیه‌ای این بازیگر اضافه شد و حالا دیگر هازل فقط در ترکیه معروف نبود. این هنرپیشه‌ی ترک طرفداران ایرانی و عرب زیادی دارد.

هازل کایا در سریال عشق ممنوع
هازل کایا در سریال عشق ممنوع

شهرت هازل کایا

در بیوگرافی هازل کایا می‌بینیم که پس از درخشش در این سریال‌ها در حالی که اول راه بود شروع می‌کند به حرفه‌ای‌تر کردن خود. هازل پس از بازی در سریال‌های بالا حس می‌کرد که معروف بودن و بازیگری صرف کافی نیست و شروع به گذراندن کلاس‌های بازیگری حرفه‌ای کرد. او هم‌زمان کلاس‌های آیلا آلگان بازیگر و خواننده ترک را شروع کرد و کارگاه تکنیک های بازیگری مدرن یومیت چیراک را ادامه داد. دغدغه‌ی آن سال‌های هازل حرفه‌ای‌تر شدن بود.

تلاش‌های او نتیجه داد و بعد از کسب مهارت و حرفه‌ای تر شدن در تخصصش یعنی بازیگری در سریال محبوب مشهور ترکیه‌ای، اسمش را فریحا گذاشتم (Adını Feriha Koydum)، در نقش اول بازیگر زن ظاهر شد. این سریال داستان یک دختر سرایدر به نام فریحاست که عشق و دلباخته‌ی پولدارترین پسر دانشگاه می‌شود. بازی فوق‌العاده‌ی هازل کایا در این سریال هم برای خودش و هم برای این سریال موفقیت بیش از حدی رقم زد. تا آنجا که این سریال هنوز هم رتبه‌ بالایی در بین سریال‌های ترکیه‌ای دارد.

اما هازل همیشه در انتخاب سریال خوش‌شانس نبود و در چند سریال شکست‌خورده هم ایفای نقش کرد. از جمله این سریال‌های ترکیه‌ای شکست‌خورده می‌توان به تابستان گذشته، بالکان۱۹۱۲(Son Yaz Balkanlar 1912) و ع.ش.ق (A.Ş.K)، اشاره کرد که پس از نتیجه نگرفتن متوقف شدند.

او در سریال “ع.ش.ق” (A.Ş.K) در نقش شخصیتی به نام آذرا اوزاک بازی کرد که مربی تنیس بود. این سریال تنها پس از ۱۳ قسمت به پایان رسید.

ورود هازل کایا به سنیما

وی در سال ۲۰۱۱ در اولین فیلم سینمایی خود به نام “وسیله رقصنده” (Çalgı Çengi) حضور پیدا کرد و همزمان دروس بازیگری از آیلا آلگان بازیگر و خواننده ترک را نیز دریافت می کرد. وی سپس به کارگاه تکنیک های بازیگری مدرن یومیت چیراک پیوست تا از خود وی دروس بازیگری را بیاموزد.

شعرخوانی اندیشه فولادوند که برای او حاشیه ساز شد + فیلم

وی سپس به همراه مادرش عایشه گل کایا در تبلیغات Bingo حضور پیدا کردند. در اواخر سال ۲۰۱۲ وی از عوامل سریال “اسمش را فریحا گذاشتم” جدا شد و در سریال جدیدی به نام “تابستان گذشته، بالکان۱۹۱۲” (Son Yaz Balkanlar 1912) در نقش امینه بازی کرد. ولی این سریال تنها پس از پخش چند قسمت به دلیل بازخورد ضعیف به پایان رسید.

در سال ۲۰۱۵ وی در سریال “حکایت زیبا” (En Güzel Hikayem) حضور پیدا کرد. وی نقش مقابل آراس بولوت اینملی را داشت و نقش شخصیت اصلی مارال اردم را بازی می کرد.

هازل کایا پس از دو سال عدم حضور در تلویزیون، در سال ۲۰۱۷ با سریال حکایت ما که به اقتباس از سریال امریکایی “بی شرم” است، بار دیگر به تلویزیون بازگشت.در این سریال کایا نقش فیلیز الیبول را در مقابل بازیگر معروف ترک، بوراک دنیز بازی می کند.

هازل کایا و بازیگران سریال حکایت ما
هازل کایا و بازیگران سریال حکایت ما

در بیوگرافی هازل کایا از جمله سریال های موفق او  سریال مارال در کنار آراس بولوت اینملی است او در سریال داستان ما در مقابل بوراک دنیز نیز بازی کرد. و از فیلم های موفق هازل کایا  می توان به قلب های شکسته بانک و اعتراض دارم  اشاره کرد.

در بیوگرافی هازل کایا جالب است بدانید او در چند تبلیغ تلویزیونی بازی کرده است او به همرا مادرش عایشه گل(Ayşegül) که وکیل حقوقی و هنرمند هنرهای تجسمی می باشد در تبلیغات Bingo ظاهر شد و همچنین برای بازی در تبلیغ تلویزیونی LUXحدود ۵۰۰ هزار دلار دریافت کرد. و در سال ۲۰۱۹ ثروت هازل کایا را به ۳میلیون دلار تخمین زدند

عکس هازل کایا در مجله ی مد

لیست آثار هنری هازل کایا

سینمایی
سالفیلمشخصیتیاداشت
۲۰۱۱وسیله رقصندهدختر جوان در فروشگاهنقش مکمل
۲۰۱۱بهزاد چ، تو را در قلبم خاک کردمبرنا چ.بازیگر مهمان
۲۰۱۱ماه که بزرگ میشود نمی‌توانم بخوابمهولیانقش اصلی
۲۰۱۲این آخرین بار باشهلالهنقش اصلی
۲۰۱۳موج آبیآرزوبازیگر مهمان
۲۰۱۴اعتراض دارمزینپ بولوتنقش اصلی
۲۰۱۶قلب‌های شکسته بانکاسلیمنقش اصلی
۲۰۲۱از من چی درمیادسرتابنقش اصلی
مجموعه تلویزیونی
سالسریالشخصیتیاداشتشبکه
۲۰۰۶سیلابرینبازیگر مهمان
۲۰۰۶ساحره تازه‌کارپلینبازیگر مهمان
۲۰۰۷–۲۰۰۸گنجواوزگه (گولای ارکایا)نقش اصلیKanalD
۲۰۰۸–۲۰۱۰عشق ممنوعنیهال زیاگیلنقش مکملKanalD
۲۰۱۱–۲۰۱۲بهزاد چ، یک کارآگاه آنکارابرنابازیگر مهمان
۲۰۱۱–۲۰۱۲اسمش را فریحا گذاشتمفریحانقش اصلیShowTv
۲۰۱۲تابستان گذشته، بالکان۱۹۱۲آمینهنقش اصلیatv
۲۰۱۳ع.ش. قآذرا اوزاکنقش اصلیKanalD
۲۰۱۵مارالمارالنقش اصلیTV8
۲۰۱۹-۲۰۱۷حکایت مافیلیز الیبولنقش اصلیFoxTv
۲۰۲۰با منیجرم تماس بگیرهازل کایانقش مهمانStarTv
۲۰۲۱مهمانگجهنقش اصلیFoxTv
سریال اینترنتی
سالسریالشخصیتیاداشتپلتفرم
۲۰۲۲نیمه شب در پراپلاساسرانقش اصلیNetflix
معرفی فیلم دست انداز آخرین ساخته کمال تبریزی

جوایز و افتخارات هازل کایا

سالجایزهدسته‌بندیفیلم\سریال
۲۰۱۰Kavram Olimpiyatları Ödülleriاستعداد جوان سالعشق ممنوع
۲۰۱۱Ayaklıgazete.com Ödülleriجایزه زیباترین بازیگران زن و مرد
۲۰۱۱Dizifilm.com Oscarlarıبهترین بازیگر زن برای فیلم‌های دراماسمش را فریحا گذاشتم
۲۰۱۲Sosyalmedya.cc Ödülleriبهترین بازیگر زناسمش را فریحا گذاشتم
۲۰۱۲Eniyiyisec.com Ödülleriبهترین بازیگر زناسمش را فریحا گذاشتم
۲۰۱۲Bakmoda.com Ödülleriبهترین بازیگر زناسمش را فریحا گذاشتم
۲۰۱۳Sayidaty Arap Dergisiبهترین ستاره زن ترک
۲۰۱۳Sizcene.com Ödülleriزیباترین بازیگر سریال زن ترکیه
۲۰۱۳Magazincity.com Ödülleriبهترین بازیگر زن برای سریال ها
۲۰۱۴The Medal of Excellence for the Most Influential Figures in the World Ödülleriمدال تکامل
۲۰۱۴Top 33 Of The Most Beautiful Women On TV Ödülleriزنانی که نفس را می‌برند
۲۰۱۵Lebanon Awards Ödülleriبهترین هنرمند
۲۰۱۷Latina Turkish Awards Ödülleriبهترین صحنه بوسه (هازل کایا – چاعاتای اولوسوی )
۲۰۱۹Latina Turkish Awards Ödülleriبهترین بازیگر زن
۲۰۱۹Latina Turkish Awards Ödülleriبهترین زوج سریالی(هازل کایا – بوراک دنیز )
۲۰۱۹19.İnternet Medyası Yılın En İyileri Ödülleriبهترین بازیگر زن سریال
۲۰۱۹İstanbul Aydın Üniversitesi İletişim Ödülleriبهترین بازیگر زن

صفحه اینستاگرام هازل کایا

هازل کایا ، از سلبریتی های فعال در اینستاگرام بوده و ظرف چند سال اخیر 254 پست به اشتراک گذاشته که بررسی اینستاگرامش، در واقع مروری است بر بیوگرافی هازل کایا و فعالیت هنری ایشان در عرصه سینما و تلویزیون. لذا برای آشنایی با سبک زندگی دیجیتالی هازل کایا و پشت صحنه فیلم ها و سریال هایی که ایشان در آن نقش آفرینی کرده است و بیوگرافی هازل کایا ، به اینستاگرامش مراجعه کنید. آدرس اینستاگرام هازل کایا @hazalkaya میباشد و بیش از 7میلیون و 100هزار دنبال کننده دارد.

صفحه اینستاگرام هازل کایا

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا