اخبار بازیگرانبازیگران ایرانیبازیگران زنبازیگران مردسریال ایرانی

سریال مترجم اولین اثر بهرام توکلی در نمایش خانگی با هنرنمایی صابر ابر

سریال مترجم نام سریالی است که در پلتفرم نماوا برای مخاطبان پخش می‌شود. این سریال که یک درام رازآلود است، توسط بهرام توکلی کارگردانی شده و از 28 دی 1401 هر هفته روزهای «چهارشنبه» از پلتفرم شبکه نمایش خانگی «نماوا» پخش می شود. اینجا خبرهای مربوط به این سریال و همین‌طور اطلاعاتی را که تاکنون از حاشیه و اصل سریال مترجم منتشر شده می‌خوانید.

سریال مترجم در چه روزهایی پخش میشود؟

سریال مترجم از 28 دی 1401 هر هفته روزهای «چهارشنبه» از پلتفرم شبکه نمایش خانگی «نماوا» پخش می شود.

سریال مترجم چند قسمت است؟

سریال مترجم از شبکه خانگی پخش می شود و هنوز معلوم نیست چند قسمت است.

کارگردان سریال مترجم چه کسی است؟

کارگردان سریال مترجم بهرام توکلی است.

مشخصات سریال مترجم

نام سریالمترجم
ژانردرام ، رازآلود
تاریخ انتشار28 دی 1401
زبان سریالفارسی
کشور سازندهایران
نویسنده و کارگردانبهرام توکلی
تهيه کنندهسعید ملکان
رده سنیمناسب برای سنین بالای ۱۲ سال

سریال مترجم

دانلود سریال مترجم

«مترجم» جدیدترین محصول نماوا به کارگردانی بهرنگ توفیقی از ، 28 دی ماه 1401 ، پخش خود را در شبکه نمایش خانگی آغاز کرد.برای مشاهده این سریال میتوانید چهارشنبه‌ هر هفته ساعت ۲۰ به پلتفرم نماوا مراجعه کنید.

دانلود سریال مترجم

لیست بازیگران سریال مترجم

  • صابر ابر
  • پانته آ پناهی ها
  • مهتاب ثروتی
  • مهرانه مهین ترابی
  • مجتبی پیرزاده
  • مارال بنی آدم
  • سولماز غنی
  • محمدرضا مالکی
  • شیدا خلیق
  • پادینا کیانی
  • شیرین اسماعیلی
  • سینا شفیعی
  • میلاد یزدانی
  • پردیس منوچهری

بازیگران سریال مترجم

عوامل سریال مترجم

  • کارگردان: بهرام توکلی
  • تهیه ‌کننده: سعید ملکان
  • نویسنده: بهرام توکلی
  • فیلم‌ برداری: میثم مولایی
  • تدوین ‌گر: میثم مولایی
  • و…
زندگینامه و بیوگرافی حامد بهداد ، از عکاسی و خوانندگی تا ستاره شدن

معرفی نویسنده و کارگردان و تهیه کننده سریال مترجم

بهرام توکلی فیلمنامه نویس و کارگردان ایرانی متولد چهارم آذر ۱۳۵۵ در همدان است.

او دارای مدرک کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی از دانشگاه تربیت مدرس است. از جمله آثار او می توان به فیلم‌های پا برهنه در بهشت، غلامرضا تختی، اینجا بدون من، بیگانه، پرسه در مه و تنگه ابوقریب اشاره کرد. توکلی از سی و ششمین جشنواره فیلم فجر برای فیلم تنگه ابوقریب برنده سیمرغ بهترین کارگردانی شده است. اولین تجربه بهرام توکلی به عنوان نویسنده و کارگردان در شبکه نمایش خانگی با سریال مترجم رقم خورده است.بهرام توکلی پیش از این تجربه همکاری با شبکه نمایش خانگی را در سریال نهنگ آبی به عنوان فیلمنامه نویس داشت.

سعید ملکان چهره پرداز، تهیه کننده و کارگردان متولد ۱۳ فروردین ۱۳۵۸ در تهران است و فعالیت خود را از سال ۱۳۷۳ آغاز کرده است و تاکنون ۶ بار برنده سیمرغ بلورین بهترین چهره‌پردازی جشنواره فیلم فجر شده‌ است. وی کارگردانی فیلم روز صفر و تهیه کنندگی سریال‌های مترجم و نهنگ آبی و فیلم‌های ابد و یک روز و غلامرضا تختی را بر عهده داشته است.

بهرام توکلی و سعید ملکان

بهرام توکلی و سعید ملکان پیش از این در چندین فیلم سینمایی باهم همکاری داشته‌اند که بیشتر آنها نیز با استقبال گرمی از سوی مخاطبین روبرو شد. از جمله همکاری‌های این دو می‌توانیم فیلم‌های زیر را نام ببریم:

  • فیلم اینجا بدون من محصول سال 1390
  • فیلم آسمان زرد کم عمق محصول سال 1391
  • فیلم بیگانه محصول سال 1392
  • فیلم تنگه ابوقریب محصول سال 1396
  • فیلم غلامرضا تختی محصول سال 1397
  • فیلم روز صفر محصول سال 1398
  • مجموعه نهنگ آبی محصول سال 1397 تا 1398
ماجرای دعوای اشکان اشتیاق و دنیا جهانبخت چه بود؟

معرفی سریال مترجم

مترجم با داستانی معمایی و هیجان‌انگیز به زودی و به صورت اختصاصی از نماوا پخش خواهد شد.

معرفی سریال مترجم

خلاصه داستان سریال مترجم

قهرمان داستان سریال مترجم، همانطور که از نام اثر برمی‌آید، یک مترجم جوان است. او در شغلش مسیرهای تازه و پرپیچ و خمی کشف می‌کند. دنبال کردن این مسیرها سبب می‌شود وی به رازی خانوادگی پی ببرد. رازی که بر زندگی این مترجم جوان و خانواده‌اش سایه می‌اندازد و می‌تواند آرامش یک شهر را برهم ریزد.
خلاصه داستان سریال مترجم

رده ی سنی سریال مترجم

این سریال برای سنین بالای ۱۲ سال مناسب است.

سریال مترجم

سریال مترجم چند قسمت است؟

مترجم، سریالی درام – اجتماعی و هیجان انگیز اسـت کـه در ۱ فصل ودر مجموع ۱۵ قسمت ۵۰ دقیقه‌اي برای پخش در شبکه نمایش خانگی تولید شده اسـت.

سریال مترجم چند قسمت است؟

زمان پخش سریال مترجم

این سریال از 28 دی ماه 1401 ، پخش خود را در شبکه نمایش خانگی آغاز کرد.این سریال چهارشنبه‌ هر هفته ساعت ۲۰ در پلتفرم نماوا پخش میشود.

صابر ابر در سریال مترجم

بیوگرافی بازیگران سریال مترجم

صابر ابر در سریال مترجم

صابر ابَر (۱۸ خرداد ۱۳۶۳T تهران) بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون و کارگردان است. وی به خاطر بازی در فیلم درباره الی نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در ۲۷ امین جشنواره فیلم فجر و به خاطر بازی در فیلم دایره زنگی نامزد بهترین بازیگر نقش اول مرد در بیست و ششمین جشنواره فیلم فجر شد.

صابر ابر که به تازگی سریال قورباغه به کارگردنی هومن سیدی و با نقش آفرینی او در شبکه نمایش خانگی به پایان رسیده است در جدیدترین تجربه هنری خود ایفاگر نقش اصلی سریال خواهد بود. او پیش از این در فیلم های «من دیگو مارادونا هستم»، «اینجا بدون من» و «آسمان زرد کم عمق» به کارگردانی و فیلمنامه نویسی بهرام توکلی نقش آفرینی کرده بود.

خداحافظی مرجانه گلچین از دنیای بازیگری بعد از 46 سال فعالیت!

صابر ابر در سریال مترجم

مهرانه مهین ترابی در سریال مترجم

مهرانه مهین ترابی متولد کرج در تاریخ ۲۰ مرداد سال ۱۳۳۶ اسـت. او چهارمین فرزند یک خانواده هفت نفره می‌باشد و تنها عضو خانواده کـه وارد حرفه بازیگری شده اسـت و از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران در رشته بازیگری و کارگردانی مدرک کارشناسی خودرا اخذ کرده اسـت. بـه دلیل علاقه اش بـه بازیگری وارد تئاتر شد. وی هم زمان با تحصیلات خود در کلاس هاي بازیگری تئاتر نیز شرکت میکرد.

مهرانه مهین ترابی بعد از سه سال دوری از کار تصویر جلوی دوربین بهرام توکلی رفت. مترجم جدی‎‌ترین حضور مهرانه مهین‌ترابی در شبکه خانگی است که به صورت اختصاصی از نماوا پخش خواهد شد.

مهرانه مهین ترابی در سریال مترجم

پانته‌ آ پناهی‌ ها در سریال مترجم

پانته‌ آ پناهی‌ ها (زاده ۱۳۵۶، تهران) بازیگر تئاتر، سینما، تلویزیون و منشی صحنه اهل است.پانته‌ آ پناهی ها فعالیت سینمایی خود را به عنوان منشی صحنه از سال 1380 با فیلم شام آخر آغاز کرد و برای اولین با در فیلم آن مرد را نکشید در سال 1382 بازی کرد.

این بازیگر پیش از این در سریال‌های خاتون، کرگدن و شهرزاد حضور داشته و حالا اولین همکاری خود را با بهرام توکلی در سریال مترجم خواهد داشت.

پانته‌آ پناهی‌ها در سریال مترجم

مجتبی پیرزاده در سریال مترجم

مجتبی پیرزاده بازیگر ایرانی در دهه شصت در تهران بدنیا آمده و فارغ‌ التحصیل لیسانس بازیگری می‌باشد ودر زمینه سینما و تئاتر و تلویزیون فعالیت دارد. وی بعد از چند سال بازی و حضور در تئاتر برای نخستین بار جلوی دوربین اصغر فرهادی در فیلم فروشنده رفت. باید بگوییم کـه ایشان از جمله بازیگران پرکار و فعال هستند کـه بیشتر در حوزه تئاتر فعالیت کرده و نقش آفرینی می کرده اسـت‌.

بازیگران چاق سینمای ایران + ماجرای لاغری و عکس‌های قبل و بعد

مجتبی پیرزاده در اولین تجربه جدی خود در شبکه خانگی، جلوی دوربین بهرام توکلی رفت. این بازیگر که این روزها فیلم سینمایی«تومان» را در پردیس نماوا دارد پیش از این در فیلم سینمایی«فروشنده» نیز بازی کرده است.

مجتبی پیرزاده در سریال مترجم

مهتاب ثروتی در سریال مترجم

مهتاب ثروتی بازیگر جوان سینما تلویزیون متولد 2 بهمن ماه سال 1370 می‌باشد. وی فارغ‌التحصیل رشته عکاسی اسـت و برای نخستین بار در تلویزیون در سریال کیمیا در نقش سلما دوست کیمیا حضور یافت. تجربه موفق دیگر او در تلویزیون نیز حضور در سریال در جستجوی آرامش بـه کارگردانی سعید سلطانی می باشد. باید بگوییم کـه وی تا کنون ازدواج نکرده اسـت و مجرد می‌باشد.

مهتاب ثروتی بعد از تجربه موفق بازی در سریال خاتون (مجموعه نمایش خانگی) اینبار جلوی دوربین بهرام توکلی رفت. مترجم جدیدترین حضور مهتاب ثروتی در شبکه خانگی است که به صورت اختصاصی از نماوا پخش خواهد شد.

مهتاب ثروتی در سریال مترجم

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا