اخبار بازیگرانبازیگران ایرانیبازیگران خارجیبازیگران زنبیوگرافی بازیگران

ماجرای سیلی ای که مارگو رابی به لئوناردو دی‌کاپریو زد چه بود؟

در اینبخش بیوگرافی مارگو رابی «مارگوت رابی» از بازیگران زن و تهیه کننده اهل کشور استرالیا را مرور میکنیم. مارگو رابی بازیگر و تهیه‌کننده‌ی ۳۱ ساله‌ی استرالیایی بیشتر با فیلمهای جوخه خودکشی و گرگ وال استریت شناخته می‌شود، البته او در فیلم «About Time» هم بازی قابل قبولی از خود ارائه داده بود. در بیوگرافی مارگو رابی نقاط درخشان بسیاری وجود دارد. فیلم های مارگو رابی که با دقت بالایی انتخاب می‌شوند، افتخارات بسیاری برای او به همراه داشته‌اند. او تاکنون 2 نامزدی اسکار، 4 نامزدی گلدن‌ گلوب و 5 نامزدی بفتا را وارد کارنامه خود کرده است. کارنامه مارگو رابی از لحاظ فیلم‌های انتخابی و جوایز دریافتی بسیار درخشان است. تصویر وی اخیرا با نقش هارلی کوئین در فیلم جوخه انتحار 2، بار دیگر به روی پرده سینما رفت. در این مقاله به بیوگرافی مارگو رابی می‌پردازیم و کارنامه‌ی هنری این ستاره‌ی جوان و موفق را مرور می‌کنیم.

مارگو رابی چند سال سن دارد؟

مارگو رابی زاده ۲ ژوئیهٔ ۱۹۹۰ است و 31 سال سن دارد.

مارگو رابی مجرد است یا متاهل؟

مارگو رابی متاهل است و همسر او تام آکرلی نام دارد.

قد مارگو رابی چقدر است؟

قد مارگو رابی 168 سانتی متر است.

مارگو رابی فعالیت خود را از چه سالی آغاز کرد؟

مارگو رابی از سال 2008 تا کنون فعالیت میکند.

خلاصه بیوگرافی مارگو رابی

نام اصلیمارگو الیز رابی
نام هنریمارگو رابی
تاریخ تولد۲ ژوئیهٔ ۱۹۹۰ ‏(۳۱ سال)
محل تولددالبی، کوئینزلند، استرالیا
تحصیلاتکالج سامرست
پیشهبازیگر
سالهای فعالیت۲۰۰۸–اکنون
همسرتام آکرلی (ا. ۲۰۱۶)
قد168 سانتی متر

بیوگرافی مارگو رابی

بیوگرافی مارگو رابی

در بیوگرافی مارگو رابی با نام کامل مارگو الیز رابی (انگلیسی: Margot Elise Robbie)آمده است:وی در ۲ جولای سال ۱۹۹۰ در شهر دالبی استرالیا متولد شده است.

عکس کودکی مارگو رابی
عکس کودکی مارگو رابی

در بیوگرافی مارگو رابی لازم به ذکر است او برای نقش‌های کمدی و دراماتیکی که در فیلم‌های مستقل و بلاکباسترها ایفا کرده شهرت دارد و برایش چندین جایزه برنده شده و نامزد دریافت دو جایزهٔ اسکار، سه جایزهٔ گلدن گلوب و پنج جایزهٔ فیلم بفتا بوده‌است.

در بیوگرافی مارگو رابی جالب است بدانید مجلهٔ تایم در سال ۲۰۱۷ از او به عنوان یکی از ۱۰۰ فرد تأثیرگذار در جهان یاد کرد و نام او در سال ۲۰۱۹ از سوی فوربز در رتبه‌بندی بازیگران زن جهان با بیشترین مقدار دستمزد قرار گرفت.

مشخصات ظاهری مارگو رابی

در بیوگرافی مارگو رابی بهتر است بدانید قد او 168 سانتی متر ،وزن او 57 کیلوگرم ، رنگ چشم او آبی و رنگ موهای او بلوطی است.

بیوگرافی خانواده مارگو رابی

۱۹۹۰–۲۰۰۷: اوایل زندگی مارگو رابی

در بیوگرافی مارگو رابی درباره ی خانواده اش میخوانیم: مارگو الیز رابی ۲ ژوئیه ۱۹۹۰ در دالبی، کوئینزلند به دنیا آمد؛ پدرش داگ رابی (Doug Robbie)، مالک سابق مزرعه و تاجر نیشکر، و مادرش ساری کسلر(Sarie Kessler)، فیزیوتراپیست است.

مارگو سومین فرزند بین 4 فرزند است. او یک خواهر بزرگتر به نام آنیا، یک برادر بزرگتر به نام لاچلان و یک برادر کوچکتر به نام کامرون دارد.برادر کوچک‌ترش کامرون رابی پس از موفقیت خواهر بزرگ‌ترش تصمیم گرفت بـه عرصه بازیگری وارد شود. برادر بزرگ‌ترش لکلان رابی هم بعنوان بدلکار سینما فعالیت می کند.

نوید محمدزاده و فرشته حسینی ازدواج کردند
کودکی مارگو رابی
کودکی مارگو رابی

در بیوگرافی مارگو رابی میخوانیم: وقتی او پنج ساله بود والدینش از هم جدا شدند.رابی و خواهران و برادرانش توسط مادر مجرد خود بزرگ شدند و ارتباطی کمی با پدرشان داشتند. این خانواده در مزرعه‌ای زندگی می‌کردند که متعلق به پدربزرگ و مادربزرگش بود.

رابی در کودکی پر جنب و جوش بود و اغلب در خانه نمایش اجرا می‌کرد.رابی به‌واسطهٔ مادرش در یک مدرسه سیرک ثبت نام کرد که در آن‌جا در بندبازی عالی بود و در هشت سالگی کارنامه دریافت کرد.

او در دوران دبیرستان، درام را در کالج سامرست فرا گرفت.او در زمان تحصیل در کالج سامرست در کوئیزلند هم زمان چهار شغل داشت: فروشندگی، منشی گری، فروش تخته موج سواری و آماده کردن ساندویچ در مترو.

مارگو رابی در گذر زمان
مارگو رابی در گذر زمان

ازدواج و وضعیت تاهل مارگو رابی

بیشترین جستجوها در بیوگرافی مارگو رابی درباره همسر ایشان است که شما عزیزان میخواهید بدانید همسر ایشان کیست.

رابی با فیلم‌ساز بریتانیایی تام آکرلی ازدواج کرده‌است. آن‌ها بنیان‌گذار کمپانی تولیدی لاکی‌چپ انترتینمنت هستند که تحت نظر این کمپانی چندین فیلم از جمله کمدی زن جوان آتیه‌دار (۲۰۲۰) و مجموعهٔ تلویزیونی دال‌فیس (۲۰۱۹–اکنون) و مینی‌سریال خدمتکار (۲۰۲۱) را تهیه‌کنندگی کرده‌اند.

مارگو رابی در کنار همسرش
مارگو رابی در کنار همسرش

ماجرای آشنایی مارگو رابی با همسرش و ازدواج آنها

رابی در سال ۲۰۱۳ با دستیار کارگردان بریتانیایی تام آکرلی در صحنه فیلمبرداری سوئیت فرانسوی ملاقات کرد و در سال ۲۰۱۴، او همراه با آکرلی و بنیانگذاران شرکت لاکی‌چپ انترتینمنت، سوفیا کر و جوسی مک نامارا به لندن نقل مکان کرد. در اواخر همان سال، رابی و آکرلی رابطهٔ عاشقانه‌ای را آغاز کردند. آنها در دسامبر ۲۰۱۶ در استرالیا ازدواج کردند، و در ساحل ونیز، کالیفرنیا زندگی می‌کنند.

علایق و حقایقی درباره مارگو رابی

در ادامه بیوگرافی مارگو رابی مروری میکنیم بر علایق و حقایقی درباره ی او.با ما همراه باشید.

در بیوگرافی مارگو رابی جالب است بدانید مو هاي رابی در اصل بلوطی اسـت اما از آنجاییکه صنعت سینما وی را با مو هاي بلوند بیشتر می‌پسندد ترجیح میدهد موهایش را بلوند کند. رابی باوجود افزایش درآمد بازیگری‌اش ترجیح میدهد باهم خانه زندگی کرده و پولش را زیاد خرج نکند. او گفته سبک زندگی‌اش باعث شده یاد بگیرد کـه نمیتواند هر انچه راکه می خواهد داشته باشد و این برایش عادت شده اسـت.

مارگو رابی از طرف‌داران سرسخت هاکی

مارگو رابی در اوایل دهه‌ی ۲۰۱۰ از ملبورن به ویلیامسبورگ، بروکلین نقل‌مکان کرد. در آن دوره او طرفدار سرسخت هاکی روی یخ شد و از نیویورک رنجرز حمایت کرد و در لیگ هاکی روی یخ آماتور در جناح راست بازی کرد. به‌طورکلی مارگو رابی یکی از طرف‌داران تیم هاکی رنجرز نیویورک است. با وجود توجه زیاد رسانه‌ها او به‌ندرت در مورد زندگی شخصی خودش حرف می‌زند.

شباهت مارگو رابی و سامارا ویوینگ

در بیوگرافی مارگو رابی جالب است بدانید که مارگو رابی شباهت زیادی با یکی دیگر از بازیگران استرالیایی یعنی سامارا ویوینگ دارد و بسیاری این دو ستاره را با یکدیگر اشتباه می‌گیرند.

سن کم مارگو رابی در مقابل بازیگران رمانتیک مقابلش

در بیوگرافی مارگو رابی آمده است: او اغلب از بازیگر رمانتیک مقابل اش یک دهه کوچک‌تر اسـت. الکساندر اسکارسگارد در فیلم «افسانه تارزان» ۱۳ سال از او بزرگتر بود. لئوناردو دی کاپریو ذر فیلم «گرگ وال استریت» ۱۵ سال از او بزرگتر بود و ویل اسمیت هم کـه ۲۰ سال از او بزرگ تر اسـت در فیلم «تمرکز» نقش مقابل وی را ایفا کرد.

فرشته حسینی بازیگر افغان سینمای ایران از کارگری تا بازیگری و شهرت

تصویر عمومی مارگو رابی

  • رابی به‌خاطر بازی در فیلم‌های پرمخاطب، محصولات جریان اصلی و فیلم‌های مستقل با بودجهٔ کم شناخته شده‌است؛ او در این نوع فیلم‌ها توانسته طیف نقش‌های دراماتیک و کمدی خود را به نمایش بگذارد.
  • برای بازی در گرگ وال استریت، ونتی فر او را یکی از بازیگران موفق خود در سال ۲۰۱۳ معرفی کرد.
  • در سال ۲۰۱۷، نام او در فهرست سالانه ۳۰ شخص زیر ۳۰ سال فوربز قرار داده شد.
  • در همان سال، تایم او را یکی از ۱۰۰ فرد تأثیرگذار در جهان معرفی کرد.
  • در سال ۲۰۱۹، فوربر او را با درآمد سالانه ۲۳٫۵ میلیون دلاری در میان پردرآمدترین بازیگران زن جهان قرار داد و هالیوود ریپورتر نام او را در میان ۱۰۰ فرد قدرتمند در زمینه سرگرمی قرار داد.
  • در سال ۲۰۲۱، او توسط هالیوود ریپورتر به عنوان یکی از ۱۰۰ زن تأثیرگذار در عرصه سرگرمی انتخاب شد.
  • وگ او را «یکی از پر زرق و برق‌ترین ستاره ها» معرفی کرده‌است و در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ توسط خرده فروش مد لوکس نت-ای-پورتر به عنوان یکی از خوش‌پوش‌ترین زنان نام گرفت.
  • در سال‌های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۶، نام او در فهرست ۹۹ زن برتر اسک‌من ظاهر شد و هر سال در میان ده زن برتر قرار گرفت.
  • همچنین در سال ۲۰۱۶، رابی در فهرست اف‌اچ‌ام از «۱۰۰ زن جذاب جهان» در رتبه اول قرار گرفت.
  • از سال ۲۰۱۶، او به عنوان سفیر برندهایی مانند کالوین کلین، نیسان و شنل انتخاب شده‌است. او آخرین سفیری بود که کارل لاگرفلد قبل از مرگش در فوریه ۲۰۱۹ انتخاب کرد.

ثروت مارگو رابی

در بیوگرافی مارگو رابی جالب است بدانید که ثروت این بازیگر استرالیایی طبق آخرین آمار سال ۲۰۲۱ برابر با ۲۶ میلیون دلار است.

مارگو رابی از طرف‌داران حقوق بشر، حقوق زنان و …

در بیوگرافی مارگو رابی میخوانیم: رابی همواره از هواداران جدی حقوق بشر، حقوق زنان، برابری جنسی، و حقوق دگرباشان جنسی بوده است. او از طریق شرکت لاکی چاپ انترتینمنت نیز بیشتر بر قصه‌ها و فیلم‌نامه‌ها و کارگردان‌ها و تهیه‌کنندگانی بهره می‌برد که در راستای حقوق زن باشند.

او در سال ۲۰۱۴ در امر جمع‌آوری کمک‌های مالی برای حمایت از صندوق فیلم و تلویزیون، بسیار فعال بود؛ صندوقی که به افراد ضعیف‌تر در صنایع فیلم و تلویزیون کمک می‌کند. او در دو مورد دیگر در سال ۲۰۱۸ و ۲۰۲۰ همین کار را کرد و در حرکت خیرخواهانه فعال بود. رابی در سال ۲۰۱۵ نیز از طریق کار جمع‌آوری کمک‌های مالی روز جهانی خیریه‌ی بی‌سی‌جی (گروه مشاوره‌ی بوستون) که ۱۲ میلیون دلار کمک مالی به خیریه‌های گوناگون در سراسر جهان اهدا می‌کند، کمک کرد. مارگو در سال ۲۰۱۶ به افراد مشهور و کارکنان آژانس پناهندگانِ سازمان ملل پیوست که برای حمایتِ عمومی از تعداد فزاینده‌ی خانواده‌های فراری از جنگ و ستیز و آزار و اذیت در سراسر جهان، کمک‌های گوناگون مالی و… جمع‌آوری می‌کنند. در همین سال، به پروژه‌ی “من تو را می‌شنومِ” آکسفام پیوست که برای تقویت داستان‌های شخصیِ آسیب‌پذیرترین پناهندگان جهان طراحی شده بود و بیش از ۵۰۰۰۰ هزار دلار به کمپین یونیسفِ “کودکان اول” برای حمایت از کودکان پناهنده اهدا کرد.

ماجرای بازداشت لاله اسکندری توسط گشت ارشاد چه بود ؟

مارگو رابی در اکتبر ۲۰۱۶ وقتی که برنامه‌ی شنبه‌شب زنده را اجرا می‌کرد، در زادگاه خود در استرالیا، با پیراهنی خاص و با نقشه‌ای از کشور در رنگ‌های رنگین‌کمان، برابری ازدواج را اعلام کرد. این پیراهن، بخشی از کمپینی بود که با هدف قانونی‌کردن ازدواج همجنس‌گرایان انجام شد. بیوگرافی مارگو رابی

یک سال بعد، او در همین رابطه، به همکارش کریس همسورث پیوست تا از همین هدف حمایت کند. در سال ۲۰۱۸ وی متعهد شد از ابتکار تایمزآپ برای حمایت از زنان در برابر آزار و تبعیض حمایت کند. در آوریل ۲۰۲۱ نام مارگو رابی به دلیل انگیزه‌ای که در امور بشردوستانه در خود ایجاد کرده بود، به‌عنوان برنده‌ی جایزه افتتاحیه‌ی آر‌ـ ای ـ دی (RAD) اعلام شد. او تصمیم گرفت جایزه را با سازمان خیریه‌ی یانگ‌کِر (Youngcare) که قبلاً با آن کار کرده بود به اشتراک بگذارد.

سیلی مارگو رابی به لئوناردو دی‌کاپریو

در یکی از صحنه‌های فیلم گرگ وال‌استریت، قرار بود که نایومی (با بازی مارگو رابی) سیلی به جردن بلفورت (با بازی دی‌کاپریو) بزند. رابی به‌قدری در نقش خود فرو رفته بود که سیلی را بسیار محکم‌تر از حد معمول زد و این مسئله، کمی باعث ناراحتی دی‌کاپریو و تعجب توأم با سکوت دست‌اندرکاران فیلم شد.

نگرش فمینیستی مارگو رابی

در آثار هنری او نیز جلوه کرده است. او به‌اتفاق همسر و دوستان قدیمی‌اش سوفیاکر و جوزی مک نامارا، شرکت تولیدی لاکی چاپ انترتینمنت را به‌منظور تولید بیشترِ پروژه‌های فمینیستی راه‌اندازی کردند. این شرکت که نامش را از چارلی چاپلین الهام گرفته بودند، در سال ۲۰۱۴ تأسیس شد. از فیلم‌هایی که این شرکت تهیه کرده و مارگو در آن‌ها به ایفای نقش پرداخت می‌توان به من تونیا هستم، ترمینال، و سرزمین رویایی اشاره کرد.

مارگو رابی در کار تهیه‌کنندگی‌اش نیز نگاه فمینیستی‌اش نمایان است. او در سال ۲۰۲۰ تهیه‌کنندگی فیلم کمدی و هیجانی زن جوان نویدبخش بر عهده گرفت. در این اثر کری مولیگان در نقش زنی بازی می‌کند که به دنبال انتقام از مردانی است که به بهترین دوستش تجاوز جنسی کرده‌اند.

از انتشار عطر تا مدل تبلیغاتی مارگو رابی

در بیوگرافی مارگو رابی گفتنیست او در سال 2016 با برند Calvin Klein عطری بنام Euphoria را منتشر کرد

سال 2017 بعنوان مدل تبلیغاتی خودروی الکترونیکی نیسان ظاهر شد و در سال 2018 سفیر تبلیغاتی شرکت مدلینگ Chanel شد، او همچنین بعنوان خوش پوش ترین بازیگر زن شناخته می شود

عمل زیبایی مارگو رابی مارگو رابی

چندی پیش عکس مارگو رابی قبل از عمل و بعد آن پخش کردند و ادعا داشتند که این بازیگر با جراحی بینی و تزریق های زیبایی خود را زیباتر کرده است. اما اگر کمی بهتر نگاه کنیم. می‌بینیم که بازیگر نقش هارلی کوئین از ابتدا همین فرم صورت و بینی را داشته و عمل خاصی انجام نداده است. البته تزریق های زیبایی یا عوض کردن مدل مو و آرایش در زیباتر شدن او بی تاثیر نیست.

سریال نوبت لیلی؛ اثر رازآلود و عاشقانه ی روح الله حجازی
مارگو رابی قبل و بعد از عمل
مارگو رابی قبل و بعد از عمل

مارگو رابی باربی می‌شود

مدتی قبل اخباری مبنی بر این که این بازیگر قرار است نقش باربی را در لایو اکشن جدید آن بازی کند پخش شد. مدتی بعد نیز خبر تایید شد. این فی احتمالا در سال 2023 اکران شود. جالب است بدانید اما مک کی (Emma Mackey) که در بسیاری از مواقع با مارگو رابی اشتباه گرفته می‌شود نیز از بازیگران این لایو اکشن خواهد بود.

مارگو رابی در نقش باربی
مارگو رابی در نقش باربی

شروع فعالیت هنری مارگو رابی

در بیوگرافی مارگو رابی آمده است: پس از فارغ‌التحصیلی با تعدادی آگهی تبلیغاتی و فیلم‌های هیجانی مستقل در رزومه کاری خود، به ملبورن نقل مکان کرد تا بازیگری را به‌صورت حرفه‌ای آغاز کند.

اولین نقش‌های بازیگری رابی در دوران دبیرستان بود؛ در آن زمان او در دو فیلم هیجان‌انگیز مستقل کم‌هزینه به نام‌های پارتیزان و آی.سی.یو. بازی کرد که هر دو سال‌ها بعد اکران شدند.

او تجربه حضور در صحنه فیلم را «یک رؤیا به حقیقت پیوست» توصیف کرد.

او اولین حضور تلویزیونی خود را در سال ۲۰۰۸ در نقش مهمان سریال درام دایره جنایی تجربه کرد و به دنبال آن یک آرک دو قسمتی در سریال تلویزیونی کودکانه پرنسس بزرگ‌اندام ایفا کرد که در آن در کنار لیام همسورث حضور داشت.

رابی با تشویق نمایندهٔ قانونی خود در آن زمان، برای سریال تلویزیونی همسایگان تست داد.او در ژوئن ۲۰۰۸ بازی در نقش دونا فریدمن را آغاز کرد؛ این نقش قرار بود یک شخصیت مهمان باشد، اما رابی پس از اولین بازی خود به گروه بازیگران عادی ارتقا یافت. شخصیت رابی در فیلم «همسایه‌ها»، دونا فریدمن، یکی از نخستین شخصیت‌هاي دو جنس گرا در تلویزیون استرالیا بود. او حتی در فیلم همبازی مؤنث اش هانی لي را بوسید. نمایش این شخصیت بعلت نشان دادن روابط همجنس گرایانه توسط انجمن خانواده استرالیایی مورد انتقاد قرار گرفت.

مارگو رابی در فیلم همسایگان
مارگو رابی در فیلم همسایگان

در دوره سه ساله خود در این مجموعه، او دوبار نامزد دریافت جایزه لوگی شد.

مدت کوتاهی پس از ورود به آمریکا، رابی نقش لورا کامرون، مهماندار هواپیمای تازه آموزش دیده در سریال درام تاریخی پان ام (۲۰۱۱) را کسب کرد. این سریال با رتبه‌بندی بالا و نقدهای مثبت پخش شد اما پس از یک فصل به دلیل کاهش بینندگان لغو شد.

رابی در ۲۰۱۱
رابی در ۲۰۱۱

رابی اولین بار بازی در فیلم بلند را در کمدی رمانتیک دربارهٔ زمان (۲۰۱۳) از ریچارد کرتیس با بازی دامنل گلیسون و ریچل مک‌آدامز تجربه کرد. داستان این فیلم مرد جوانی با توانایی سفر در زمان است که سعی می‌کند گذشته خود را به امید بهبود آینده خود تغییر دهد.

او برای ایفای نقش عشق دست‌نیافتنی دوران نوجوانی شخصیت گلیسون، لهجه بریتانیایی را به کار گرفت. این فیلم یک موفقیت متوسط از نظر انتقادی و تجاری بود، و منتقد در ورایتی بازیگران را ستایش کرد، اما شخصیت‌های ذخیره را به‌دلیل بیش از حد آشنابودن مورد انتقاد قرار داد.

شهرت مارگو رابی

همکاری مارگو رابی با مارتین اسکورسیزی

بدون شک همکاری مارگو رابی با مارتین اسکورسیزی یکی از مهم‌ترین اتفاقات زندگی این ستاره است که برای او فرصت‌های زیادی را بوجود آورد. مارگو رابی در سال ۲۰۱۳ به همراه ستارگان محبوبی مانند لئوناردو دی‌کاپریو، متیو مک‌کانهی و جونا هیل در فیلم گرگ وال استریت «The Wolf of Wall Street» حاضر شد. فیلم گرگ وال استریت به داستان زندگی یکی از دلالان سهام آمریکایی با نام جردن بلفورت پرداخته است.

آرشیو کاملی از آهنگ امیرحسین مدرس
 در نمایی از گرگ وال استریت به کارگردانی مارتین اسکورسیزی ۲۰۱۳
در نمایی از گرگ وال استریت به کارگردانی مارتین اسکورسیزی ۲۰۱۳

او پیش از بازی در صحنه رابطه جنسی با لئوناردو دی کاپریو در فیلم «گرگ وال استریت» سه شات تکیلا نوشید.

جالب است بدانید که فیلم The Wolf of Wall Street با فروش ۳۹۲ میلیونی، پرفروش‌ترین فیلم اسکورسیزی تا به امروز است. رابی با بخشی از دستمزدی که برای بازی در این فیلم دریافت کرده بود، بدهی‌های خانه‌ی مادرش را پرداخت کرد. مارگو رابی برای بازی در این درام جنایی بسیار مورد توجه قرار گرفت و در نتیجه نقش‌های مختلفی به او پیشنهاد شد. از جمله‌ی این پیشنهادات می‌توان به پیشنهاد حضور در فیلم Birdman توسط ایناریتو اشاره کرد که از طرف مارگو رابی رد شد و در نهایت به اما استون رسید.

منتقد، ساشا استون، دربارهٔ بازی رابی نوشت: «او بهترین اکتشاف از بامب‌شل بمب بلوند اسکورسیزی از زمان کتی موریارتی در گاو خشمگین است. رابی خنده دار، سرسخت است و هر صحنه ای را که در آن حضور دارد» را با موفقیت اجرا کرده‌است.

چهار فیلم از رابی در سال ۲۰۱۵ اکران شد.

اولین فیلم او در مقابل ویل اسمیت در کمدی-درام تمرکز بود که ۱۵۸ میلیون دلار در جهان فروش داشت. او در این فیلم، نقش یک دزد بی‌تجربه را بازی کرد که این کار را از روی شخصیت اسمیت می‌آموزد؛ او نحوه جیب بری برای این نقش را را از آپولو رابینز آموخت.نقدهای این فیلم به‌طور کلی متفاوت بود، اما بازی رابی مورد تحسین قرار گرفت. او در همان سال نامزد دریافت جایزهٔ ستاره نوظهور بفتا شد.

مارگو رابی در فیلم تمرکز
مارگو رابی در فیلم تمرکز

حضور بعدی او در کنار میشل ویلیامز و کریستین اسکات توماس در درام عاشقانه جنگی سوئیت فرانسوی بود؛ این فیلم بر اساس قسمت دوم رمانی به همین نام اثر ایرن نمیروفسکی ساخته شد. در این فیلم، او نقش زنی را بازی کرده که در جریان اشغال فرانسه توسط آلمان در طول جنگ جهانی دوم، عاشق یک سرباز آلمانی می‌شود. لزلی فلپرین از نشریهٔ هالیوود ریپورتر این نقش را «تعهد کردن» می‌دانست.

مارگو رابی یک سال بعد در فیلم علمی-تخیلی Z for Zachariah به ایفای نقش پرداخت. این فیلم به داستان دو مرد و یک زن که آخرین بازماندگان زمین هستند، پرداخته است. این ستاره در ادامه‌ی همان سال به همراه ویل اسمیت در فیلم Focus بازی کرد. این فیلم با استقبال خوبی از سوی تماشاگران همراه شد و توانست ۱۵۸ میلیون دلار از گیشه کسب کند.

چهارمین اکران او در سال ۲۰۱۵ یک حضور کوتاه در کمدی-درام رکود بزرگ از آدام مک‌کی بود که در آن او دیوار چهارم را می‌شکند تا در وان حمام به توضیح وام‌های با اعتبار پایین بپردازد. رکود بزرگ با موفقیت تجاری و انتقادی همراه بود و در پی فشار استقراض گیم‌استاپ، حضور کوتاه رابی شش سال بعد به یک موضوع پرطرفدار تبدیل شد؛ زیرا توضیحات او نقاط مرجعی برای آنچه در گیم‌استاپ و سهام مرتبط می‌افتاد ارائه می‌کرد.

ماجرای کشف حجاب سحر قریشی در ترکیه چه بود؟
رابی در کامیک-کان سن دیگو ۲۰۱۵
رابی در کامیک-کان سن دیگو ۲۰۱۵

۲۰۱۶–۲۰۱۸: شهرت جهانی مارگو رابی

در سال ۲۰۱۶، رابی دوباره با گلن فیکارا و جان ریکوآ همکاری داشت و نقش یک خبرنگار جنگی بریتانیایی را در فیلم اقتباسی از به هم ریختن طالبان به نام ویسکی تانگو فاکسترات ایفا کرد. این کمدی-درام یک شکست تجاری بود؛ هر چند موفقیت متوسطی از نظر منتقدان داشت.

در اواخر همان سال، رابی نقش جین پورتر را در کنار کریستف والتس و ساموئل ال. جکسون در فیلم ماجراجویی افسانه تارزان از دیوید ییتس بازی کرد.

فیلم «افسانه تارزان»(the legend of tarzan) با بازی مارگو رابی
فیلم «افسانه تارزان»(the legend of tarzan) با بازی مارگو رابی

او برای حضور در این فیلم پیشنهاد بازی در فیلم A Bigger Splash را رد کرد و نقش مورد نظر به داکوتا جانسون رسید. همچنین رابی از کاهش وزن برای حضور در فیلم تارزان امتناع کرد و سازندگان به اجبار به خواسته‌ی او تن دادند. فیلم تارزان به رغم نمرات پایین منتقدین در گیشه بسیار موفق عمل کرد و سود خوبی را نصیب کمپانی برادران وارنر کرد.

فیلم «افسانه تارزان»(the legend of tarzan) با بازی مارگو رابی ساخته دیوید یتس
فیلم «افسانه تارزان»(the legend of tarzan) با بازی مارگو رابی ساخته دیوید یتس

او در مورد کم نکردن وزن و اطمینان از اینکه نقش مانند اقتباس‌های قبلی تارزان یک دختر مضطرب نیست، قاطعانه بود: “قطعاً نمی‌خواستم او دختری در پریشانی باشد و فقط می‌خواستم او فعالانه راهی برای خروج پیدا کند. از وضعیت من نمی‌خواستم او بنشیند و منتظر کسی باشد که او را نجات دهد، بلکه در عین حال خودش مشکل را حل کند.»نقدهای فیلم عموماً نامطلوب بود،اما مانولا دارگیس از نیویورک تایمز، رابی را به خاطر «از پس کار برآمدن خودش» در نقش مکملش در کنار بازیگران مرد به همراه الکساندر اسکاشگورد و ساموئل ال. جکسون توصیف کرد.

شما در حال مطالعه بیوگرافی مارگو رابی در بازیگرآنلاین هستید.برای اطلاعات بیشتر با ما تا پایان این مطلب همراه باشید.

فیلم «افسانه تارزان»(the legend of tarzan) با بازی الکساندر اسکارشگرد و مارگو رابی
فیلم «افسانه تارزان»(the legend of tarzan) با بازی الکساندر اسکارشگرد و مارگو رابی

رابی اولین کسی بود که نقش شخصیت شرور هارلی کوئین از دی‌سی کامیکس را در لایو اکشن ایفا کرد. او فیلم ابرقهرمانی دیوید آیر در سال ۲۰۱۶ یعنی جوخه خودکشی در کنار گروهی از بازیگران شامل ویل اسمیت و جرد لتو قرارداد امضا کرد. او اعتراف کرد که هرگز کمیک‌ها را نخوانده‌است، اما مسئولیت بزرگی برای اجرای عدالت شخصیت و جلب رضایت طرفداران احساس می‌کند.

فیلم «خودکشی»(Suicide Squad) با بازی مارگو رابی و ویل اسمیت
فیلم «خودکشی»(Suicide Squad) با بازی مارگو رابی و ویل اسمیت

در بیوگرافی مارگو رابی جالب است بدانید او در زمان بازی در فیلم «جوخه خودکشی» خالکوبی کردن را تجربه کرد. او علاوه بر خالکوبی کردن کلمه «SKWAD» برای همبازی‌هایش، ۲۰ خالکوبی دیگر نیز انجام داد کـه یکی هم برای خودش بود. او طی فیلمبرداری این فیلم مرکز خالکوبی Harley’s Tattoo Parlor را باز کرد و برای همبازی‌هایش، عوامل فیلم و دیوید آیر کارگردان، خالکوبی کرد.

مارگو رابی در نمایی از فیلم «جوخه خودکشی»(Suicide Squad)
مارگو رابی در نمایی از فیلم «جوخه خودکشی»(Suicide Squad)

در بیوگرافی مارگو رابی آمده است : این بازیگر محبوب برای بازی در فیلم جوخه خودکشی به مدت شش ماه تمرینات مختلفی را از جمله ژیمناستیک، بوکس، تیراندازی و اریال یوگا انجام داد تا بیشتر سکانس‌های این اثر بدون بدلکار فیلم‌برداری شود.

در بیوگرافی مارگو رابی جالب است بدانید که رابی در یکی از سکانس‌های این فیلم نفس خود را به مدت ۵ دقیقه حبس کرد. پال دینی، خالق شخصیت هارلی کویین پس از تماشای فیلم Suicide Squad به تمجید از بازی مارگو رابی پرداخته و اجرای او در نقش هارلی کویین را میخکوب کننده توضیف کرد. فیلم اکشن جوخه خودکشی با فروش ۷۴۶ میلیون دلاری، پرفروش‌ترین فیلم این بازیگر استرالیایی تا زمان نگارش این مقاله است. رابی پس از حضور در این فیلم با کمپانی برادران وارنر برای تهیه‌کنندگی و بازی در تعدادی از آثار این شرکت قرارداد بست.

نگاهی به سریال ماورایی رستگاری ویژه رمضان و نوروز 1403

در اکتبر ۲۰۱۶، رابی میزبان افتتاحیهٔ فصل ۴۲ نمایش کمدی پخش زنده شنبه شب از شبکهٔ ان‌بی‌سی بود. حضور او شامل یک تقلید از ایوانکا ترامپ بود.افتتاحیهٔ این سریال بیشترین بینندهٔ را در هشت سال گذشته به خود جلب کرد.

فیلم Goodbye Christopher Robin یکی دیگر از آثار با محوریت زندگی‌نامه‌ی افراد مشهور است که این ستاره‌ی استرالیایی در آن به ایفای نقش پرداخته بود. فیلم خداحافظ کریستوفر رابین به داستان زندگی خالق شخصیت Winnie the Pooh و رابطه‌ی او با پسرش پرداخته است.

آخرین اکران او در سال ۲۰۱۷ و اولین اکران شرکت لاکی‌چپ اینترتینمنت، کمدی سیاه ورزشی من تونیا هستم از کریگ گیلسپی بود که بر اساس زندگی اسکیت باز آمریکایی تونیا هاردینگ (رابی) و ارتباط او با حمله به رقیبش نانسی کریگان در سال ۱۹۹۴ بود. رابی در آماده‌سازی با هاردینگ ملاقات کرد، فیلم‌های قدیمی و مصاحبه‌های او را تماشا کرد، با یک مربی صدا کار کرد تا با لهجه شمال غربی هاردینگ و صدای آواز در سنین مختلف صحبت کند و چندین ماه تحت آموزش‌های دقیق اسکیت با طراح رقص سارا کاواهارا قرار گرفت.

سباستین استن و مارگو رابی در فیلم من تونیا هستم
سباستین استن و مارگو رابی در فیلم من تونیا هستم

من تونیا هستم اولین بار در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو ۲۰۱۷ با تحسین منتقدان روبرو شد. جیمز لوکسفورد از مترو آن را بهترین اجرای رابی تا به امروز دانست او جوایز متعددی را برای بازی خود دریافت کرد؛ از جمله نامزدی جوایز اسکار، بفتا، گلدن گلوب، انجمن بازیگران فیلم که همه در رشتهٔ بهترین بازیگر زن بود. او اولین بازیگر زنی بود که برای به تصویر کشیدن یک ورزشکار المپیکی واقعی نامزد اسکار شد.

رابی در افتتاحیهٔ من تونیا هستم در استرالیا 2018
رابی در افتتاحیهٔ من تونیا هستم در استرالیا 2018

رابی سال ۲۰۱۸ را با صداپیشگی خرگوش فلاپسی در انیمیشن کمدی پیتر خرگوشه از کارگردان ویل گلوک آغاز کرد که بر اساس مجموعه کتاب‌های بئاتریکس پاتر ساخته شده‌است. این انیمیشن در گیشه موفق بود و ۳۵۱٫۳ میلیون دلار در سرتاسر جهان در مقابل بودجه تولید ۵۰ میلیون دلاری فروخت.

دو فیلم بعدی او در سال ۲۰۱۸—تریلر نئو نوآر ترمینال و کمدی ترسناک رولز کشتارگاه—با شکست‌های انتقادی و تجاری همراه بودند، اما بازی رابی در فیلم اول مورد تحسین قرار گرفت و جفری ام اندرسون از سان فرانسیسکو اکس‌ماینر نوشت: «رابی درخشان است. روشن است، و حتی اگر ترمینال خیلی خوب نیست، فرصتی برای تماشای درخشش او فراهم می‌کند.»

درام تاریخی ماری ملکه اسکاتلند به کارگردانی جوزی رورک آخرین اکران او در سال ۲۰۱۸ بود. در این فیلم سرشه رونان نقش شخصیت اصلی و رابی نقش دختر عموی او الیزابت یکم را ایفا می‌کند و داستان درگیری سال ۱۵۶۹ بین دو کشور آنها را روایت می‌کند. رابی در ابتدا این نقش را رد کرده بود. قبل از هر روز تصویربرداری، او سه ساعت را روی صندلی آرایش می‌گذراند و از یک بینی مصنوعی که روی آن جای جوش و تاول نقاشی شده بود استفاده می‌شد. این فیلم در جشنواره سالانه انستیتوی فیلم آمریکا نمایش داده شد که اکثراً نظرات متفاوتی داشت. منتقدان فیلم را به دلیل فیلمنامه و چندین نادرستی تاریخی نقد کردند، اما بازی رابی و رونان و شیمی بین آن‌ها را تحسین کردند.

حقایقی از زندگی کیلین مورفی بازیگر نقش توماس در سریال پیکی بلایندرز
مارگو رابی در فیلم ماری ملکه اسکاتلند
مارگو رابی در فیلم ماری ملکه اسکاتلند

یولاندا ماچادو از درپ نوشت: «به رونان و رابی تعظیم کنید که دو شخصیت پیچیده افسانه ای را انتخاب کرده‌اند، […] و مالکیت کامل هر دو نقش را داشتند. مری آتشین رونان و الیزابت از نظر عاطفی پیچیده رابی واقعاً بر روی پرده سینما سلطنت می‌کنند.» رابی برای ایفای نقش خود نامزد دریافت جایزه بفتا و جایزه انجمن بازیگران فیلم شد

رابی در سال ۲۰۱۸
رابی در سال ۲۰۱۸

۲۰۱۹–اکنون: مارگو رابی بازیگر مطرح

در بیوگرافی مارگو رابی اولین اکران او در سال ۲۰۱۹، محصول شرکت لاکی‌چپ انترتینمنت با نام سرزمین رؤیایی بود؛ این فیلم در ژانر تریلر جنایی دورانی بود که در دهه ۱۹۳۰ داست بول جریان دارد و با استقبال ضعیفی روبرو شد.

سال 2019 سالی پربار و پرافتخار برای این بازیگر استرالیایی بود. او در این سال در فیلم Once Upon a Time in Hollywood به کارگردانی کوئنتین تارانتینو (Quentin Tarantino) بازی کرد. او در این فیلم نقش شارون تیت (Sharon Tate)، بازیگر سابق هالیوودی و همسر رومن پولانسکی (Roman Polanski) را دارد و در کنار بازیگرانی چون لئوناردو دی کاپریو و برد پیت (Brad Pitt) بازی می‌کند. تارانتینو اعلام کرد که رابی «اولین و تنها گزینه» برای این نقش بود. مارگو رابی، این بازیگر متعهد، برای آمادگی این نقش با دوستان و خانواده تیت ملاقات کرد، همه فیلم‌های او را دید و زندگینامه او را با دقت مطالعه کرد. نتیجه این شد که این فیلم نه تنها فیلم بسیار موفقی بود، بلکه افتخاراتی چون نامزدی بفتا و نامزدی جایزه صنف بازیگران را نیز برای او به همراه آورد.

مارگو رابی در فیلم روزی روزگاری در هالیوود
مارگو رابی در فیلم روزی روزگاری در هالیوود

در بیوگرافی مارگو رابی فیلم Dreamland دیگر کار این ستاره در همان سال بود که موفقیت چندانی برای او به همراه نداشت.

رابی در افتتاحیهٔ روزی روزگاری در هالیوود در سال ۲۰۱۹
رابی در افتتاحیهٔ روزی روزگاری در هالیوود در سال ۲۰۱۹
مارگو رابی، تارانتینو، دی‌کاپریو و برد پیت در فرش قرمز فیلم روزی روزگاری در هالیوود
مارگو رابی، تارانتینو، دی‌کاپریو و برد پیت در فرش قرمز فیلم روزی روزگاری در هالیوود

در بیوگرافی مارگو رابی گرچه فیلم روزی روزگاری در هالیوود نقطه عطفی در فیلم شناسی او محسوب می‌شود، اما همچنان به پای فیلم Bombshell نمی‌رسد. این بازیگر در فیلم Bombshell که در سال 2019 اکران شد، در نقش کایلا پاسپیسیل، یکی از کارمندان شبکه خبری Fox News بازی می‌کند.

این فیلم با بازی شارلیز ترون و نیکول کیدمن، داستان پرسنل زن مختلف در شبکه خبری و گزارش‌های آن‌ها از آزار جنسی توسط رئیس این شبکه راجر ایلز را بازگو می‌کند. رابی لهجه شخصیت خود را بر اساس کاترین هریس ایفا کرد.

برخی منتقدین بازی او را قلب فیلم می‌دانند. این نقش‌آفرینی برای دومین بار او را نامزد جایزه اسکار کرد و افتخاراتی چون نامزدی جایزه بفتا، نامزدی جایزه صنف بازیگران را برای او به همراه داشت

در بیوگرافی مارگو رابی فیلم بمب خبری یکی از هیجان‌انگیزترین فیلم های او است که در آن با نیکول کیدمن (Nicole Kidman) و شارلیز ترون (Charlize Theron) همبازی شده است.

مارگو رابی در فیلم Bombshell
مارگو رابی در فیلم Bombshell

هارلی کویین وارد می‌شود

استقبال از نقش هارلی کوئین سبب شد مارگو بار دیگر در این نقش بازی کند.رابی دهه جدید را با بازی مجدد در نقش هارلی کوئین در پرندگان شکاری از کتی یان آغاز کرد. او که مصمم به ساخت یک فیلم اکشن با حضور بازیگران زن بود، ایده این فیلم را در سال ۲۰۱۵ به برادران وارنر ارائه کرد. رابی سه سال بعد را صرف توسعه پروژه تحت شرکت تولید خود کرد و تلاشی هماهنگی برای استخدام یک کارگردان و فیلمنامه‌نویس زن کرد. پرندگان شکاری، همراه با اجرای رابی، بازخوردهای کلی مثبتی را به دست آورد. ایان فریر از امپایر نوشت که «باارزش‌ترین بازیکن رابی است، که به هارلی عجیب و غریب و دلربا باورپذیری می‌بخشد و به زندگی درونی هارلی بدون یک خروار از دیالوگ اشاره می‌کند.»

طوطیا تنابنده را پیر کرد
مارگو رابی در نقش هارلی کویین
مارگو رابی در نقش هارلی کویین

رابی تهیه‌کنندهٔ کمدی زن جوان آتیه‌دار (۲۰۲۰) بود. کری مولیگان در آن نقش زنی را بازی می‌کرد که به دنبال انتقام مرگ بهترین دوستش که قربانی تجاوز جنسی شده بود، است. این فیلم برای اولین بار در جشنواره فیلم ساندنس ۲۰۲۰ با تحسین منتقدان روبرو شد،و بعداً نامزد دریافت اسکار بهترین فیلم شد.

در بیوگرافی مارگو رابی گفتنی است در سال ۲۰۲۱، رابی نقش خود را در انیمیشن پیتر خرگوشه ۲: فراری که یک سال بعد به دلیل همه‌گیری کووید-۱۹ منتشر شد، تکرار کرد. این فیلم نقدهای متفاوتی دریافت کرد و ۱۵۳٫۸ میلیون دلار در سراسر جهان فروخت.

دنباله‌ی فیلم جوخه خودکشی به نام The Suicide Squad که با بودجه‌ی ۱۸۵ میلیون دلاری تولید شده به تازگی به صورت همزمان در سینماها و شبکه‌ی HBO MAX اکران شده است. فیلم The Suicide Squad به نویسندگی و کارگردانی جیمز گان که ستارگان زیادی از جمله ادریس آلبا، جان سینا و صد البته مارگو رابی در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند در جلب نظر منتقدین بسیار موفق ظاهر شده و نمرات بالایی را کسب کرده است. با توجه به همه‌گیری کویید-۱۹، این فیلم به‌طور همزمان در سینما و در سرویس اچ‌بی‌او مکس منتشر شد.

پروژه‌های آینده مارگو رابی

پنج فیلم از این ستاره‌ی استرالیایی برای اکران در سال‌های آینده‌ی میلادی برنامه ریزی شده‌اند. رابی با دیمین شزل که سابقه‌ی کارگردانی فیلم‌های مطرحی مانند Whiplash و La La Land را در کنارنامه دارد در فیلم Babylon همکاری می‌کند. هنوز اطلاعاتی از داستان این اثر که سال آینده‌ی میلادی اکران خواهد شد، مشخص نشده است. رابی در فیلم جدید دیوید او. راسل نیز در کنار ستارگانی زیادی از جمله آنیا تیلور-جوی، کریستین بیل، رامی ملک، جان دیوید واشنگتن و رابرت دنیرو به ایفای نقش پرداخته است.

فیلم Gotham City Sirens نیز میزبان مارگو رابی در نقش هارلی کویین است. هنوز تاریخ اکران و کارگردان این فیلم اکشن مشخص نشده است.

در بیوگرافی مارگو رابی از دیگر پروژه‌های این بازیگر می‌توان به فیلم جدید گرتا گرویگ به نام Barbie اشاره کرد. گرتا گرویگ و همسرش نوآ بامباک به صورت مشترک روی فیلم‌نامه‌ی این اثر کار می‌کنند.

آخرین پروژه‌ی این ستاره، فیلم جنگی Ruin است که توسط جاستین کورزل (کارگردان فیلم Assassin’s Creed) ساخته خواهد شد.

لیست آثار هنری مارگو رابی

در ادامه بیوگرافی مارگو رابی باید بگوییم در جدول‌های جداگانه می‌توانید فهرست آثاری که او در آنها به هنرنمایی پرداخته است را مشاهده کنید.

بازیگران و ستارگان زن موفق متولد دهه 50 چه کسانی هستند؟

فیلم های مارگو رابی

کلید
Films that have not yet been releasedفیلم‌هایی را نشان می‌دهد که هنوز اکران نشده‌اند
سالعنواننقشیادداشت
۲۰۰۸پارتیزانکاساندرا
۲۰۰۹آی‌سی‌یوتریستان واترز
۲۰۱۳دربارهٔ زمانشارلوت
۲۰۱۳گرگ وال استریتنائومی لاپالیا
۲۰۱۵ز مثل زکریاان باردن
۲۰۱۵تمرکزجس بارت
۲۰۱۵سوئیت فرانسویسیلین
۲۰۱۵رکود بزرگخودشحضور افتخاری
۲۰۱۶ویسکی تانگو فاکستراتتانیا
۲۰۱۶افسانه تارزانجِین پورتر
۲۰۱۶جوخه خودکشیدکتر هارلین کوینزل / هارلی کوئین
۲۰۱۷خداحافظ کریستوفر رابیندافنه د شلینکورت
۲۰۱۷من تونیا هستمتونیا هاردینگهمچنین تهیه‌کننده
۲۰۱۸پیتر خرگوشهصداپیشه فلاپسی خرگوشههمچنین روایت‌کننده
۲۰۱۸ترمینالآنی / بانیهمچنین تهیه‌کننده
۲۰۱۸Slaughterhouse Rulezآدریحضور افتخاری
۲۰۱۸ماری ملکه اسکاتلندالیزابت یکم انگلستان
۲۰۱۹سرزمین رؤیاییالیسون ولزهمچنین تهیه‌کننده
۲۰۱۹روزی روزگاری در هالیوودشارون تیت
۲۰۱۹بامب‌شلکایلا پاسپیسیل
۲۰۲۰پرندگان شکاریدکتر هارلین کوینزل / هارلی کوئینهمچنین تهیه‌کننده
۲۰۲۰زن جوان آتیه‌دارتهیه‌کننده
۲۰۲۱پیتر خرگوشه ۲: فراریصداپیشه فلاپسی خرگوشه
۲۰۲۱جوخه خودکشیدکتر هارلین کوینزل / هارلی کوئین
۲۰۲۲آمستردام Film has yet to be released
۲۰۲۲بابیلون Film has yet to be releasedکلارا بو
۲۰۲۳باربی Film has yet to be releasedباربیهمچنین تهیه‌کننده
TBAاستروید سیتی Film has yet to be released

آثار تلویزیونی مارگو رابی

سالعنوانتقشیادداشت
۲۰۰۸Review with Myles Barlowکِلیقسمت: “Stealing, Dickheads, Risk”
۲۰۰۸دایره جناییکیتلین برنتفوردقسمت: “Somersaulting Dogs”
۲۰۰۹The Elephant Princessژولیتقسمت: “The Butterfly Effect”
قسمت: “Butterfly Kiss”
۲۰۰۸–۲۰۱۱Neighboursدانا فریدمنSeries regular
۲۰۰۹Talkin’ ‘Bout Your Generationخودشقسمت ۱
۲۰۱۱–۲۰۱۲Pan Amلائورا کامروننقش اصلی
۲۰۱۵Neighbours 30th: The Stars ReuniteخودشDocumentary
۲۰۱۵تخت‌گازخودشقسمت: #۲۲٫۴
۲۰۱۶پخش زنده شنبه شبمیزبان برنامهقسمت: “مارگو رابی/ د ویکند”
۲۰۱۹–اکنونDollfaceImeldaقسمت: “Mama Bear”; also executive producer

جوایز و افتخارات مارگو رابی

جایزه اسکار مارگو رابی

سالبخشاثرنتیجه
2018بهترین بازیگر نقش اول زنI, Tonyaنامزد
2020بهترین بازیگر نقش مکمل زنBombshellنامزد

جایزه بفتا مارگو رابی

سالبخشاثرنتیجه
2015بهترین ستاره در حال ظهورنامزد
2018بهترین بازیگر نقش اول زنI, Tonyaنامزد
2019بهترین بازیگر نقش مکمل زنMary Queen of Scotsنامزد
2020بهترین بازیگر نقش مکمل زنBombshellنامزد
2020بهترین بازیگر نقش مکمل زنOnce Upon a Time in Hollywoodنامزد

جایزه گلدن گلوب مارگو رابی

سالبخشاثرنتیجه
2018بهترین فیلم موزیکال یا کمدیI, Tonyaنامزد
2018بهترین بازیگر نقش اول زن در فیلم موزیکال یا کمدیI, Tonyaنامزد
2020بهترین بازیگر نقش مکمل زنBombshellنامزد

صفحه اینستاگرام مارگو رابی

مارگو رابی ، از سلبریتی های فعال در اینستاگرام بوده و ظرف چند سال اخیر 718 پست به اشتراک گذاشته که بررسی اینستاگرامش، در واقع مروری است بر بیوگرافی مارگو رابی و فعالیت هنری ایشان در عرصه سینما و تلویزیون. لذا برای آشنایی با سبک زندگی دیجیتالی مارگو رابی و پشت صحنه فیلم ها و سریال هایی که ایشان در آن نقش آفرینی کرده است و بیوگرافیمارگو رابی ، به اینستاگرامش مراجعه کنید. آدرس اینستاگرام مارگو رابی @margotrobbieofficial میباشد و بیش از 1 میلیون دنبال کننده دارد.

صفحه اینستاگرام مارگو رابی

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا