اینترنت شبکه شاد رایگان شد.  شبکه شاد برای دانش آموزان پولی بود. شبکه شاد مشکلات زیادی داشت.  مسئولان در صدد برطرف کردن شبکه شاد هستند. مشکلات شبکه شاد تا پایان هفته رفع می شود.


آقای علی باقرزاده در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: ۸ میلیون دانش آموز شبکه شاد را در تلفن‌های همراه و یا رایانه‌های خود نصب کردند وکلاس بندی ۶ میلیون و ۹۰۰ هزار دانش آموز نیز در شاد انجام شده است.

وی درباره تشکیل نشدن برخی کلاس‌های درس دانش آموزان در شاد گفت: تا رفع این مشکل مدیران مدارس می‌توانند کلاس‌های درس را تشکیل و معلم را به عنوان ادمین انتخاب کنند تا او دانش آموزان را به کلاس‌ها اضافه کند.

مدیر شبکه شاد افزود: تا به امروز ۳۹۰ هزار ارتباط زنده تصویری معلمان از طریق شبکه شاد اجرا شده است که این ارتباط در روز‌های آینده بیشتر خواهد شد.

مدیر شبکه شاد ادامه داد: شبکه شاد پارسال بیش از ۱۲ میلیون کاربر داشت و پیش بینی می‌شود تعداد کاربران این شبکه امسال نیز به همین تعداد باشد.

آقای باقرزاده گفت: البته برخی از مدارس غیر دولتی از پیام رسان‌های دیگر استفاده می‌کنند و دانش آموزان این مدارس جزو کاربران شاد نخواهند بود.

وی تأکید کرد: با هماهنگی که با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و همراه اول داشته ایم قرار است پهنای باند مناسبی به این شبکه اختصاص یابد تا با افزایش کاربران این شبکه شاهد کندی سرعت شبکه نباشیم.

برخی خانواده‌ها در تماس با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما از تشکیل نشدن کلاس درس فرزندشان در شبکه شاد خبر دادند و اعلام می‌کنند اطلاعات فرزندان آن‌ها به شاد منتقل نشده است.

برخی از معلمان نیز در این تماس از تشکیل نشدن کلاس‌های درس دانش آموزان خود در شبکه شاد خبر دادند، اما اعلام کردند که کلاس را تعطیل نکرده و با جایگزین کردن پیام رسان‌های دیگر منتظر حل مشکلات شاد هستند.