اقدام عجیب و جالب باشگاه ذوب آهن خبر ساز شد. اقدام عجیب و جالب باشگاه ذوب آهن در راستای غرامت از باشگاه روبین کازان روسیه بود. اقدام عجیب و جالب باشگاه ذوب آهن با وارد کردن واکسن انجام شد.


خبرورزشی -

مجتبی فریدونی درباره اقدام باشگاه ذوب‌آهن برای دریافت واکسن کرونا، به جای ۳۰۰ هزار یورو غرامت از باشگاه روبین کازان روسیه، اظهار داشت: با این کار ما از ۳۰۰ هزار یورو صرف نظر نکردیم و به دنبال حفظ ارزش پول‌مان هستیم. پیشنهاد دریافت واکسن به جای پول، به معنی خیرات کردن این مبلغ نیست. با بخش خصوصی‌ که در حال واردات واکسن است در ارتباط هستیم و می‌توانیم واکسنی که وارد می‌کنیم را حتی به چند برابر قیمت تمام شده، بفروشیم اما این کار را نمی‌کنیم.

وی اضافه کرد: منصفانه این است که می‌توانیم اصل پول‌مان را بدون کارمزد با خرید واکسن به علاوه ۱۵-۱۰ درصد سود به دست بیاوریم. همچنین تمامی پولی که از واکسن‌ها به دست می‌آید صرف باشگاه خواهد شد و جای هیچ نگرانی وجود ندارد.  

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن درباره اینکه آیا عدم امکان واریز ۳۰۰ هزار یورو به حساب داخلی، باعث شده باشگاه ذوب‌آهن چنین تصمیمی بگیرد، عنوان کرد: امکان ورود پول به ایران وجود دارد ولی برای این کار باید کارمزد زیادی پرداخت کنیم. وقتی واکسن به جای پول می‌گیریم علاوه بر حفظ کامل ارزش پول، نه تنها هزینه‌ای برای کارمزد نمی‌کنیم، بلکه سود هم می‌کنیم. یعنی با این کار حدود ۵۰ درصد برای ما تفاوت قیمت وجود دارد. ما بی‌خیال ۳۰۰ هزار یورو نشدیم ولی مجبوریم در فضای تحریمی این کار را انجام دهیم.