صاحبان کارخانه ها عمدتا هزینه های زیادی صرف نظافت کارخانه می کنند. به طور کلی نظافت صنایع غذایی به روش های متفاوت و با استفاده از دستگاه های مختلف نظافت مکانیزه همچون اسکرابر صنعتی، جاروبرقی صنعتی، پولیشر صنعتی و ... باعث صرفه جویی در هزینه ها و مدت زمان صرف شده جهت نظافت می شود. بکار گیری تجهیزات و دستگاه های نظافت مکانیزه سهولت این فرایند را برای نیروی خدمات و کاهش هزینه های نظافت برای صاحبان مجموعه به همراه خواهد داشت.

عملکرد کف شوی در صنایع غذایی چگونه است؟

برای پاسخ به این سوال و در ابتدا، به معرفی انواع زمین شوی صنعتی، پرداخته می شود. کف شوی صنعتی به دو نوع دستی و سرنشین دار( خودرویی) تقسیم شده است. عملکرد این دستگاه به گونه ای است که با پاشش آب و برس زنی با سرعت بالا، آلودگی ها را از سطح جدا کرده و آب آلوده توسط تی لاستیکی که در عقب دستگاه وجود دارد جمع می شود. سپس آب آلوده مکش شده ودر نتیجه با سطحی تمیز و خشک روبه رو خواهید شد.

اهمیت استفاده از اسکرابر در صنعت غذایی

کارخانجات تولید مواد غذایی یکی از حساس ترین مراکز از لحاظ بهداشتی به شمار می روند. مواد غذایی اگر در محیط های آلوده و بدون در نظر گرفتن بهداشت تولید شوند، می تواند سلامت افراد زیادی را به خطر بیاندازد. همه افراد به طور روزمره حجم زیادی مواد غذایی مصرف می کنند که در صورت آلوده بودن باعث مسمومیت، ایجاد بیماری و به خطر افتادن سلامت می شود.

همان طور که می دانید، کارخانجات مواد غذایی به دلیل تولید مواد غذایی با کیفیت، دارای فضا و وسعت بالایی هستند که نظافت در آن ها در صورت به کارگیری از کاربران، بسیار زمان بر به شمار می آید. با استفاده از اسکرابر اتحاد صنعت صدرا دیگر نگران این مسائل نباشید و با خیال راحت نظافت را به اسکرابر بسپارید.

اسکرابر صنعتی اتحاد صنعت

اسکرابر مناسب صنایع غذایی

با توجه به اینکه از اسکرابر سرنشین دار در محیط هایی با وسعت بالا استفاده می شود، پس می توان این اسکرابر را جایگزین مناسبی در برابر روش های سنتی دانست. اسکرابر سرنشین دار اتحاد صنعت صدرا بسیار سریع و با کیفیت بوده و سطوح را در کوتاه ترین زمان ممکن شستشو می دهد و خشک می کند. ممکن است در کارخانجات مواد غذایی، آلودگی های سخت نیز وجود داشته باشد که با استفاده از زمین شوی سرنشین دار، آلودگی ها به طور کامل از بین می روند.

مزایای خرید اسکرابر سرنشین دار

در مقایسه با اسکرابر دستی، زمین شوی خودرویی مزایای گسترده ای دارد، به این صورت که کاربر همانند خودرو می نشیند و هدایت اسکرابر را به عهده می گیرد. در ادامه چند مورد از مزایای این نوع کف شوی ذکر شده است:

  • داشتن پهنای شستشوی بیشتر
  • سهولت کاربر برای استفاده تمامی افراد
  • سازگار با محیط زیست
  • سرعت و کیفیت بالاتر در نظافت
  • کاهش هزینه های نظافت و تعداد نیروی نظافتی
  • صرفه جویی در مصرف آب و مواد شوینده
  • داشتن موتور جلوبرنده
  • قابلیت استفاده در صنایع مختلف
  • شستشو و خشک کردن سطوح به طور همزمان
  • و ...

این موارد تنها بخشی از ویژگی های کف شوی سرنشین دار می باشد. برای اطلاع از قیمت اسکرابر به سایت اتحاد صنعت صدرا می توانید مراجعه کنید.

دستگاه پولیشر در صنعت غذایی

همواره با دیدن سطوح و فضا هایی تمیز، حس خوب برایمان ایجاد می شود. برای ایجاد زیبایی و درخشش سطوح می توانید از پولیشر صنعتی استفاده کنید. دستگاه پولیشر صنعتی توانایی بالایی در شستشوی دارد و با صیقل دادن سطوح کف، باعث برق افتادن و درخشش می شود. در واقع این دستگاه با از بین بردن ناهمواری ها و پخش نیرو به طور یکنواخت بر روی سطوح، در ایجاد جلا و درخشندگی بسیار کمک کننده است.

اهمیت و مزایای کاربرد دستگاه پولیشر صنعتی

استفاده از تجهیزات نظافت همچون پولیشر صنعتی به دلیل برطرف نمودن ناهمواری های سطح از تجمع آلودگی در آن جلوگیری کرده و نظافت آسان تر سطح را برای نیرو های خدمات به همراه می آورد. این امر در کاهش مصرف آب و مواد شوینده لازم برای شستشوی سطح تاثیر گذار بوده و هزینه های فرایند نظافت را نیز کاهش خواهد داد. بعلاوه با بکار گیری دستگاه پلیشر در سالن ها و لابی مجموعه ها، درخشندگی و جلای سطوح سنگی به آن بازگردانده شده و در ارتقا جلوه و زیبایی محیط تاثیر بسزا خواهد داشت.

پولیشر صنعتی اتحاد صنعتی

عملکرد دستگاه پولیشر صنعتی به گونه ای است که از یک برس و پد تشکیل شده که با سرعت بالا به ساییدن کف می پردازد و در اثر سایش، گرمایی ایجاد می شود که این گرما باعث سریع تر کنده شدن آلودگی ها و در نتیجه . باید توجه داشت باشید که پولیشر قابلیت جمع آوری آب را ندارد و برای این منظور می توانید از جاروبرقی آب و خاک و یا اسکرابر سرنشین دار که علاوه بر جمع آوری آلودگی های خشک، قابلیت جمع آوری آلودگی های تر و مرطوب را دارند استفاده کنید.

دستگاه پولیشر صنعتی اتحاد صنعت صدرا توسط کاربر کنترل وهدایت می شود. بعضی از سطوح دارای حساسیت بالایی در برابر خط و خش و ضربه هستند. با افزودن واکس که ماده ای جلا دهنده و محافظ محسوب می شود به مخزن پولیشر، می توانید احتمال خط و خش افتادن سطوح را کاهش دهید و درخششی بی نظیر ایجاد کنید.

شرکت اتحاد صنعت صدرا، یکی از ارائه دهندگان تجهیزات و دستگاه های نظافت صنعتی به شمار می رود. جهت اطلاع از قیمت ها، ارتباط بیشتر و کسب اطلاعات، می توانید با شماره 88999300-021 تماس بگیرید و یا به سایت www.etehadsanat.com مراجعه فرمایید.