بارسا در نقل و انتقالات تابستانی از جذب کوتینیو ناکام ماند ولی همچنان بی وقفه و البته بدون عجله، سعی در ادامه تماس هایش با باشگاه لیورپول دارد.

طبق ادعای موندودپورتیوو، پیشنهاد بارسا برای کوتینیو 80 + 30 میلیون یورو بود و هنوز هم بر قوت خود باقی است؛ با این حال نباید فراموش کرد که لیورپول در ساعات پایانی نقل و انتقالات، رقم مورد تقاضای خود برای فروش کوتینیو را تا 200 میلیون یورو نیز افزایش داد.

پاسخ لیورپول به پیشنهاد جدید بارسلونا (عکس)

قرار بود هفته گذشته اولین نشست بین کیا جورابپیان، ایجنت ایرانی کوتینیو با مسئولان لیورپول صورت بگیرد و گویا این اتنفاق هم رخ داده است. روز دوشنبه و در حاشیه مراسم انتخاب برترین های سال فیفا در لندن، فرصت مناسبی برای ملاقات جورابچیان با بارسایی بود و او پیغام باشگاه لیورپول را به آنها انتقال داد.

طبق ادعای موندودپورتیوو، لیورپول برای فروش کوتینیو در انتقالات زمستانی به کمتر از 150 میلیون یورو راضی نیست.

پاسخ لیورپول به پیشنهاد جدید بارسلونا (عکس)

بارسلونا به خوبی می داند که در انتقالات زمستانی برای جذب کوتینیو بی رقیب است اما در انتقالات تابستانی سال بعد و با درخشش احتمالی این بازیکن در جام جهانی، نه تنها رقم انتقال او بیشتر خواهد شد که بر رقبای بارسا برای جذب این ستاره برزیلی هم افزوده می شود؛ که پی اس جی در راس آنها قرار دارد. به همین دلیل مسئولان بارسا قصد دارند هر طور شده، کوتینیو را همین زمستان جذب کنند با وجود اینکه می دانند کوتینیو نمی تواند در لیگ قهرمانان برای آنها به میدان برود.