تکذیب لیست کابینه رئیسی / قم مقصد اولین سفر استانی رئیسی

دکتر ولی اسماعیلی عضو شاخص جمنا (جبهه مردمی نیروی انقلاب اسلامی) در گفتگو با خبرنگار افکار نیوز گفت: اینجانب روز گذشته بمناسبت ولادت امیر مومنان علی ( ع ) با تعدادی از اعضای شورای مرکزی جمنا دیدار داشتم که در خصوص خبرهای منتشره در فضای مجازی درباره اسامی کابینه آیت الله رییسی هم صحبت کردیم.

وی این گونه اخبار را شایعه سازی برخی افراد با اهداف خاص دانست و اظهار داشت: این اسامی کاملا کذب بوده و تاکنون نه در مجمع عمومی و نه در شورای مرکزی جبهه به این موضوع به صورت مصداقی  پرداخته نشده است.

عضو شاخص جمنا (جبهه مردمی نیروی انقلاب اسلامی) با بیان اینکه این شایعات در راستای به حاشیه کشاندن جبهه مردمی است، افزود: قرار نیست که کسی از اعضای شورای مرکزی جمنا مسئولیت اجرایی بپذیرد.

دکتر اسماعیلی تاکید کرد: ضمن مطالعه سوابق افراد انقلابی برای کابینه آینده، تاکنون هیچ اسمی برای حضور در کابینه مطرح نشده است.

وی اضافه کرد: یکی از اهداف جبهه استفاده از مدیران نسل سوم و چهارم انقلاب است که به موقع و احتمالا قبل از روز انتخابات به مردم معرفی شوند.

عضو شاخص جمنا (جبهه مردمی نیروی انقلاب اسلامی) همچنین از احتمال سفر استانی آیت الله رئیسی به شهر قم، بعد از شروع تبلغات رسمی خبر داد و گفت: احتمالا قم مقصد اولین سفر استانی ایشان باشد.

دکتر اسماعیلی تصریح کرد: بعد از سفر آیت الله رئیسی به تهران در روز دوشنبه این هفته، نگرانیها ی که در بدنه جبهه بعد از بیانیه رسمی ایشان مبنی بر حضور در انتخابات ایجاد شده بود، برطرف گردید و در حال حاضر جبهه با نشاط و همدلی در صحنه حضور دارد.

در روزهای گذشته در فضای مجازی لیستی از کابینه آیت الله رئیسی منتشر شده که علاوه بر اسامی وزرا، اسامی برخی دیگر از مسئولیت ها و معاونین رئیس جمهور هم در این لیست ذکر شده بود.

photo_2017-04-12_09-13-19