در غیاب رامین رضاییان که به دلایل انضباطى از لیست این تیم خط خورده، برانکو ایوانکوویچ دیگر نفرات تیمش را در اختیار دارد و مشکلى براى استفاده از آنها در دیدار امروز برابر استقلال خوزستان نخواهد داشت.

 

درون دروازه این تیم علیرضا بیرانوند قرار خواهد گرفت و برابر رقیب فصل گذشته خود در نفت تهران یعنى شیخ ویسى به دنبال اثبات برترى اش خواهد بود. بیرانوند که علیرغم مصدومیت در دیدار قبل توانست دروازه اش را بسته نگه دارد اینبار هم انگیزه شخصى فراوانى براى کلین شیت در جدال برابر استقلال خوزستان و حمله وران این تیم خواهد داشت.

 

زوج خط دفاعى پرسپولیس را نیز سیدجلال حسینى و محمد انصارى تشکیل خواهند داد. دو بازیکن ملى پوش این تیم که توانسته اند عملکرد دفاعى فوق العاده اى از خود به جا بگذارند و این بار کار سختى برابر بیت سعید و دیگر مدعیان گلزنى به پرسپولیس در ترکیب رقیب آبى پوش خواهند داشت.

 

صادق محرمى همانطور که برانکو ایوانکوویچ مدعى شد با بازى هاى فوق العاده اش به مهره اى غیرقابل تغییر در سمت راست دفاعى این تیم تبدیل شده و تنها خودش مى تواند جایگاه ثابتى که در اختیار دارد را از خودش بگیرد و برانکو و دیگر هواداران این تیم امیدوارند او در این بازى سرنوشت ساز هم به عملکرد فوق العاده اش ادامه دهد.

 

حسین ماهینى در ادامه روند تاثیرگذارى اش اینبار در سمت چپ دفاعى این تیم به میدان خواهد رفت تا همچنان بازیکنى در خدمت تیم و منافع آن لقب گیرد.

 

بازگشت کمال کامیابى نیا نقطه عطف ترکیب برانکو و پرسپولیس محسوب مى شود و این بازیکن بعد از سه جلسه غیبت در ترکیب این تیم اکنون امیدوار است با بازگشتش مانع از دریافت گل از سوى تیم شود و باید دید در خط میانى موفق به مهار قدرت تکنیکى و تاکتیکى حریف خواهد شد یا خیر.

 

جنگ تاکتیکى اصلى پرسپولیس و استقلال خوزستان جایى است که شاگردان سیروس پورموسوى باید فکرى براى مهار سه عنصر تکنیکى و پاسور این تیم داشته باشند. محسن مسلمان، سروش رفیعى و فرشاد احمدزاده با حضور در خط میانى اینبار مسیرهاى منتهى به دروازه شیخ ویسى و قلب دفاع این تیم را نشانه خواهند گرفت و باید دید استقلال خوزستانى ها موفق به مهار این مثلث خواهند شد یا خیر.

 

وحید امیرى در بازگشت به ترکیب پرسپولیس در خط حمله در کنار مهدى طارمى قرار خواهد گرفت و باید دید موفق به گشودن دروازه حریف خواهند شد یا خیر. طارمى طى دیدارهاى هفته هاى اخیر نشان داده برترین بازیکن هجومى این تیم محسوب مى شود و امیدوار به گشودن دروازه نفت و یک گام دیگر به سمت آقاى گلى است.

 

ترکیب پرسپولیس:

 

علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینى، محمد انصارى، حسین ماهینى، صادق محرمى، کمال کامیابى نیا، محسن مسلمان، مهدى طارمى، فرشاد احمدزاده، سروش رفیعى و وحید امیرى.