کیکر نوشت: تیم‌ ‌ملی فوتبال آلمان در اولین دیدار خود در مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه به مصاف نروژ رفت و توانست با سه گل به برتری برسد.

درخشش توماس مولر در این بازی با زدن دو گل به ژرمن‌ها کمک کرد تا  بتواند پیروزی ارزشمندی برابر نروژ کسب کند. این مهاجم گلزن آلمانی در یورو 2016 نتوانست برای آلمان گلزنی کند و درخشش همیشگی‌اش را نداشت اما به نظر می‌رسد که بار دیگر فرم خوب خود را باز یافته است.

یواخیم لوو در نشست خبری بعد از دیدار با نروژ گفت‌: با اعتماد به نفس زیادی بازی کردیم. هیچ فرصتی برای گلزنی به نروژ را ندادیم و توپ و میدان کاملا در اختیار ما قرار داشت. از نمایش تمام بازیکنانم کاملا راضی هستم و  به نظرم  شایسته زدن گل‌های بیشتر هم بودیم.

لوو در باره درخشش توماس مولر در بازی برابر نروژ هم گفت‌: ترجیح می دادم  او در یورو 2016 گلزنی کند. مولر تمرینات سختی را پشت سر گذاشته است. او در یورو خیلی تلاش کرد و در خدمت تیم بود ولی نتوانست گلزنی کند. هرچند در همان زمان می دانستیم که او قابلیت‌های بیشتری دارد.

سرمربی ژرمن‌ها در پایان صحبت‌هایش نیز گفت‌: البته که یکسری چیزها باید در تیم‌ ‌ملی آلمان بهتر شود. مثلا مشکلی که ما در بازی با فرانسه در نیمه نهایی یورو داشتیم، باید حل شود. یکسری مسائل دیگر نیز در تیم وجود دارد که نیاز به حل و فصل دارد. دو سال تا شروع جام جهانی فرصت داریم و تا آن زمان باید ایراداتی که داریم را بر طرف کنیم و با تیم خوب و کاملی راهی  مسابقات جام جهانی شویم.