برانکو پس از توقف یک بر یک مقابل فولاد خوزسان در نشست خبری گفت:اولین بازی خانگی ما در حضور تماشاگران پرشور متاسفانه نتیجه دلخواه نداشت و متاسفم بخاطر هواداران که با این تعداد زیاد برای تماشای بازی امده بودند و از آنها تشکر می‌کنم که 95 دقیقه پرشور از بازیکنان حمایت کردند و عذرخواهی می کنم که برنده نشدیم ولی هیچ دلیلی ندارد بازیکنان را عامل برنده نشدن بدانیم. امید عالیشاه گلزنی کرد بازهم شانس های گل های زیادی را به وجود آوردیم اما بازهم مثل فصل پیش شانس های زیادی را هدر دادیم.

برانکو ادامه داد: فقط یکبار روی دروازه ما آمدند و گلزنی کردند که با اشتباه خودمان بود. بازی های بعدی ما هم در این سطح کیفی خواهد بود. مستحضرید که در ابتدای فصل مشکلاتی در شروع بازی ها داریم و هنوز هیچ تیمی به 6 امتیاز نرسیده است و به بازیکنانم به خاطر جنگندگی و نظم و تمرکزشان در بازی تبریک می‌گویم. فقط با کار مضاعف به آنچه می‌خواهیم می رسیم.

وی در مورد اینکه ربیع‌خواه در حد پرسپولیس نیست آیا شما او را جذب کردید گفت: همیشه گفته ام روی اسم بازیکنان حرف نمی‌زنم اما با ارزیابی شما موافق نیستم ایشان یک اشتباه کرد ولی فقط یک اشتباه، همیشه یک نفر اشتباه می‌کند اما خودتان باید بدانید او بسیار سرعتی است و هیچ کار اشتباه دیگری نکرد.
 
ربیع خواه با اعتماد به نفس و اطمینان کار کرد و صدرصد کیفیتش جوابگوی معیارهای پرسپولیس هست. اینکه او در فهرست 18 نفره باشد یا ترکیب اصلی بعدا خواهید دید. از بازی خط دفاع رضایت دارم. در این دوبازی یک گل اتفاقی خوردیم. تا جایی که می‌دانیم در بازی های خانگی این مشکلات را خواهیم داشت و حریف فقط به دنبال ضد حمله است.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه خط دفاع پرسپولیس خوب نیست گفت: مجبورم مخالفت کنم با نظر شما. هر تیمی که مقابل پرسپولیس یا تیم‌های بزرگ دیگر سه چهار شانس نیم بند ایجاد خواهد کرد وظیفه‌ای که مقابل باشگاه و هواداران داریم باید تهاجمی بازی کنیم و در تمام 90 دقیقه هر تیمی شانس هایی خواهد داشت. مطمئنا خط دفاع ما منظم و مسئولیت پذیر است و از خط دفاع مان راضی هستم و طبیعی است اگر زودتر گل میزدیم و گل سالم ما هم پذیرفته می‌شد الان 5 بر یک پیروز شده بودیم.

وی افزود: با آگاهی این ریسک را می پذیریم و می دانیم این مشکلات ایجاد می شود اما بازیکنان در همه موقعیت‌ها خوب کار کردند البته باید بدانید فولاد تیم دسته دومی نیست و تحت فشار امتیاز گیری هم نیستند ما ریسک می‌کنیم و آگاهانه ریسک می‌کنیم و فولاد فقط یک حمله روی دروازه ما داشت.

برانکو در مورد بازیکنان جدید مثل ساسان انصاری و زمان حضورش در میدان، گفت: هر وقت فرصت باشد از بازیکنان جدید استفاده می‌کنیم. فرشاد احمدزاده دو سه فرصت گلزنی داشت و خوب بازی کرد و برنامه داشتم که ساسان انصاری را به میدان بفرستم اما هر بازی با بازی دیگر شرایطش فرق می‌کند. ما طارمی و ولادمیر را در ترکیب گذاشتیم و ولادمیر هم شانس گلزنی داشت. آخرین شانس را هم کمال از دست داد اما این مسایل پیش می آید.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سوال خبرنگاری که معتقد بود با نظر برانکو بابت ربیع خواه مخالف است و استفاده از انصاری در قلب دفاع پرسپولیس گفت: مخالف چه نظری هستید؟ بله ربیع‌خواه اشتباه کرد که گل خوردیم.
 
اگر سیدجلال اشتباه می‌کرد چه می‌شد؟ آن موقع می‌گفتید سیدجلال یا انصاری در حد پرسپولیس نیستند؟! تقریبا می‌توانم بگویم انصاری از بازیکنان خوب ماست و پستی که بازی می‌کند از شانس‌های ایشان است.
 
در پست دفاع چپ هم بازی می‌کند در این دو بازی حریفان ما فقط یک شانس گلزنی داشتند و من مشکلی نمی‌بینم. پارسال بازیکنان اشتباه های مختلف داشتند اما نمی‌گفتیم که او در حد پرسپولیس نیست اگر بازیکنی اشتباه نکند تمام بازی ها صفر صفر تمام می‌شود. اما کسی نمی‌گوید داور اشتباه کرد و گل صحیح ما پذیرفته نشد.