به گزارش پارس به نقل از باشگاه خبرنگاران بازیکنان تیم فوتبال استقلال در هفته سوم مسابقات لیگ برتر در برابر تیم ذوب آهن نخستین شکست خود را تجربه کردند.

از همین رو، مطابق آیین‌نامه جریمه و پاداش، آبی‌پوشان به دلیل متحمل شدن شکست خانگی یک میلیون تومان جریمه شدند.

*** خطر بیخ گوش باشگاه استقلال

این طور که به نظر می‌رسد روز گذشته نامه‌ای در ارتباط با شکایت آنتونیو کاروالیو بازیکن برزیلی استقلال که در نیم فصل لیگ برتر سیزدهم به این تیم پیوست به باشگاه استقلال رسید.

آنتونیو در دوره مربیگری قلعه‌نویی به تونی معروف شد و این بازیکن به خاطر عدم دریافت مطالباتش به فیفا شکایت کرده است و در حال حاضر این شکایت مراحل پایانی خود را سپری می‌کند. فیفا به استقلالی‌ها مهلت داده تا در این ارتباط دفاعیات خود را ارائه کرده یا مشکل خود را با این بازیکن حل و فصل نمایند.

*** مگویان بی‌خانمان شد

با توجه به این که مدافع ارمنستانی آبی‌پوشان پایتخت مطالبات خود را از باشگاه استقلال دریافت نکرده است، از همین رو این بازیکن با مشکلاتی روبرو شده است. از آنجایی که گفته می‌شود صاحبخانه مگویان، باشگاه استقلال را به خاطر پرداخت نکردن 3 ماه اجاره توسط این بازیکن تحت فشار گذاشته است.

بنابراین مالک منزل فوق به باشگاه استقلال اعلام کرده است که در صورت پرداخت نشدن پول، مگویان را از خانه بیرون خواهد کرد.

این طور که به نظر می‌رسد باشگاه استقلال قصد دارد مگویان و خانواده‌اش را برای مدتی به هتل بفرستد تا در اسرع وقت خانه جدیدی برای اقامت او در نظر بگیرند.

*** بازگشت فخرالدینی به ترکیب آبی‌پوشان

میلاد فخرالدینی که به دلیل مصدومیت در سه هفته اخیر قادر به همراهی تیم خود نبود، در این هفته می‌تواند تیمش را در اهواز همراهی کند.

مدافع راست استقلال که در فصل گذشته از نگاه هواداران این تیم عنوان برترین بازیکن آبی‌ها را نیز کسب کرد در سه هفته اخیر به دلیل مصدومیت قادر به همراهی آبی‌پوشان نبود اما این بازیکن با پشت سرگذاشتن تمرینات و فیزیوتراپی قادر خواهد بود تا آبی‌پوشان را در اهواز و در برابر استقلال این شد، همراهی کند، احتمال دارد فخرالدینی در هفته چهارم مسابقات لیگ برتر در ترکیب تیم استقلال قرار بگیرد.

*** حنیف آزاد شد

حنیف عمران‌زاده که با توجه به درگیری در هفته آخر فصل گذشته برابر تیم پرسپولیس یارای کمیته انضباطی سه جلسه محروم شده بود، در هفته پیش رو در مسابقات لیگ برتر فصل پانزدهم می‌تواند نخستین بازی خود را برای آبی‌پوشان به نمایش بگذارد.

حنیف عمران‌زاده بعد از گذراندن سه جلسه محرومیت انضباطی از هفته چهارم می‌تواند تیمش را در برابر استقلال اهواز همراهی کند و به نظر می‌رسد با توجه به عملکرد مدافعان این تیم در برابر ذوب آهن ذوب آهن شرایط برای بازگشت او به ترکیب اصلی تیم فراهم باشد.

*** کرار خانه‌نشین می‌شود؟

هافبک عراقی آبی‌پوشان پایتخت که در بازی مقابل ذوب آهن از ناحیه قفسه سینه دچار ضرب خوردگی نسبتاً شدید شد، پس از مراجعه به بیمارستان، به منزل رفته و استراحت کرده است اما این بازیکن برای اطمینان بیشتر مجدد به پزشک مراجعه کرد و در نهایت طبق معاینات پزشکی مشخص شد که کرار هیچ شکستگی در دنده‌های خود ندارند و فقط بر اثر شدت ضربه‌ای که به قفسه سینه‌اش وارد شده از ناحیه شش دچار ضرب خوردگی شده است.

در حال حاضر وضعیت این بازیکن برای حضور در دیدار هفته چهارم مسابقات لیگ برتر نامشخص است و احتمال دارد که در ترکیب تیم قرار بگیرد.

*** آبی‌پوشان پایتخت ممنوع‌المصاحبه شدند

بازیکنان تیم فوتبال استقلال فقط تا امروز می‌توانند با رسانه‌ها صحبت کنند.

طبق دستورالعمل جدید باشگاه استقلال بازیکنان این تیم از روز دوشنبه به بعد دیگر حق مصاحبه با رسانه‌ها بدون هماهنگی با مسئولان بخش رسانه‌ای را ندارند.

قرار است این قانون جدید به صورت کتبی به تک تک بازیکنان ابلاغ شود تا در صورت تخطی از این دستورالعمل و مصاحبه با رسانه‌ها جریمه شوند.

*** تعطیلی تمرین امروز آبی‌پوشان

تمرین امروز بازیکنان تیم فوتبال استقلال تعطیل است و به نظر می‌رسد آبی‌پوشان قصد دارند به همراه سرمربی خود برای اهدای پیراهن‌های خود به بچه‌های بهزیستی راهی کرج شوند. از همین رو، قرار است بازیکنان به دعوت سازمان بهزیستی برای انجام امور خیریه به کرج بروند.

استقلال از روز دوشنبه تمرینات خود را از سر می‌گیرد و قرار است در دو نوبت صبح و عصر تمرینات خود را پیگیری کنند.

*** نرخ پاداش و جریمه آبی‌پوشان پایتخت

با توجه به مصوبه‌ای که در جلسه هیأت مدیره لحاظ شده قرار است بازیکنان تیم فوتبال استقلال برای برد در داخل خانه پاداشی به ارزش هشت هزار تومان و برای پیروزی در بیرون از خانه یک میلیون تومان پاداش بگیرند و از طرفی دیگر مصوب شده است که آبی‌پوشان در بافت‌های خود نیز جریمه شوند، از همین رو هر باختی که استقلالی‌ها در داخل خانه داشته باشند باید یک میلیون تومان جریمه شوند و بابت باخت در بیرون از خانه نیز هشت هزار تومان جریمه خواهند شد.

 بازدید مربیان تیم ملی از تمرین استقلالی‌ها

با توجه به اینکه مربیان تیم ملی بازدید از تمرینات تیم‌های باشگاهی را در دستور کار خود قرار دادند، از همین رو قرار است این هفته دستیاران کی‌روش راهی تمرین آبی‌پوشان پایتخت شوند.

بر همین اساس طبق هماهنگی‌های صورت گرفته با مظلومی قرار است مربیان تیم ملی این هفته در تمرین آبی‌پوشان حاضر شوند تا عملکرد بازیکنان استقلال را زیرنظر بگیرند.

*** گلایه بازیکن آبی‌پوش از مظلومی

بهنام برزای بازیکنی بود که در ابتدای فصل و پس از عقد قرارداد با استقلال از باشگاه اسپانیایی ختافه پیشنهاد داشت اما پرویز مظلومی سرمربی تیم استقلال با جدایی این بازیکن مخالفت کرد و گفت: به این بازیکن نیاز داریم، اما در حال حاضر می‌بینیم که برزای از این که به او کمتر بازی رسیده ناراحت است و از سرمربی خود نگه دارد. با توجه به شرایط پیش آمده به نظر می‌رسد این بازیکن نیز از این وضعیت ناراضی باشد.

 

پ