20- لارس بندر از لورکوزن به آرسنال
پس از ناکامی آرسنال در جذب اشنایدرلین، توپچی های لندن به دنبال هافبک ٢٦ ساله ی آلمانی بایر لورکوزن هستند. این بازیکن، سال گذشته نیز در آستانه ی انتقال به لندن بود.

19- یوهان کابایه از پاری سن ژرمن به کریستال پالاس
هافبک ٢٩ ساله ی فرانسوی که فصل گذشته تحت نظر لوران بلان اغلب به صورت تعویضی به میدان می رفت، فصل آینده ، جایی در این تیم نخواهد داشت . این هافبک ملی پوش، برای بازی کذردن در یورو ٢٠١٦ چاره ای جز جدایی از PSG نخواهد داشت. 


18- چیک تیتونه از نیوکاسل به ترابوزان اسپور
هافبک ساحل عاجی نیوکاسل ، فصل بعد جایی در سنت جیمز پارک نخواهد داشت . او را می توان از الان، بازیکن ترابوزان اسپور دانست.


17- آردا توران از اتلتیکو مادرید به چلسی
هافبک ٢٨ ساله ی ترک تبار اتلتیکو، این روزها به دنبال چالش جدید در زندگی حرفه ای خود می باشد. شاید اگر این روزها، باشگاه بارسلونا از نقل و انتقالات محروم نبود، بهراین تیم پیوسته بود، اما حالا بیشتر از همیشه به استففورد بریج نزدیک است.


16- چارلی آستین از کوئینزپارک به وست برومویچ
جدایی مهاجم جوان انگلیسی از کوئینز پارک قطعی می باشد. وی که در فصل گذشته، به تهنایی ١٨ گل از ٤٢ گل تیمش را به ثمر رساند، با مبلغی در حدود ١٠ میلیون یورو به وست بروم خواهد پیوست.


15- دنیس پرائت از اندرلخت به ساوثهمپتون
به نظر می رسد این هافبک ٢١ ساله ی بلژیکی که با پیشنهاد آرسنال نیز مواجه شده است، جایی برای خود در ترکیب آرسنال نمی بیند و با مبلغ ٩ میلیون یورویی به قدیس ها خواهد پیوست.


14- کوین دی بروین از وولسفبورگ به منچسترسیتی
علیرغم اعلام مخالفت سران وولفسبورگ با جدایی این بازیکن بلژیکی ، شایعات مبنی بر پیوستن ستاره ی بلژیکی به سیتی، روز به روز در حال افزایش است. این هافبک ٢٤ ساله در فصل گذشته با آمار ٢٠ پاس گل ، بیشترین تعداد پاس گل را در بین بازیکنان پنج لیگ معتبر اروپایی به خود اختصاص داد.


13- جان استونز از اورتون به چلسی
به نظر می رسد مدافع ٢١ ساله و آینده دار تافی ها که فصل گذشته در ٢٣ بازی برای اورتون به میدان رفت، با مبلغ ١٥ میلیون یورو به آبی های لندن خواهد پیوست.


12- پل پوگبا از یوونتوس به بارسلونا
داغ ترین چهره ی این فصل نقل و انتقالات اروپا به نظر می رسد که در فصل ٢٠١٦-٢٠١٥ در یوونتوس ماندنی خواهد بود اما در فصل ٢٠١٧-٢٠١٦ و با اتمام محرومیت باشگاه بارسلونا، احتمالا باید او را با پیراهن آبی اناری بارسلونا ببینیم. مبلغ جدایی این بازیکن حدود ٨٠ میلیون یورو تخمین زده می شود.


11- استیون انزونزی از استوک به سویا
هافبک ٢٦ ساله ی فرانسوی که فصل گذشته در مجموع ٣٧ بازی برای استوک سیتی به میدان رفت و در برابر منچستر یونایتد، تاتنهام و لیورپول، گل هایی حیاتی به ثمر رساند، خواهان پیوستن به این باشگاه اسپانیایی است.