به گزارش پارس به نقل از مهر، دیدار تیم‌های پرسپولیس ایران و النصر عربستان در هفته چهارم مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در حالی در جریان است که این مسابقه حواشی خاصی در پی داشت که در زیر می‌خوانید.

* هواداران پرسپولیس از ساعت‌ها قبل از شروع این دیدار به ورزشگاه آزادی آمده و در حالی که حدود دو ساعت به آغاز این دیدار مانده ، تقریبا طبقه اول ورزشگاه پر شده بود.

* پیش از شروع این دیدار ترافیک تقریبا سنگینی در خیابان‌های اطراف ورزشگاه آزادی دیده می‌شد.

* هواداران پرسپولیس پیش از این دیدار با استفاده از بلندگوی ورزشگاه تیم‌شان را تشویق می‌کردند.

* علي کريمي ، احمدرضا عابدزاده، کريم باقري، مجتبي محرمي، مهرداد ميناوند، بهروز رهبري‌فرد، محمد پنجعلي، مجيد ناييني از جمله پيشکسوتاني بودند که از جايگاه ‌VIP نظاره گر اين مسابقه بودند.

* محسن بنگر، افشين اسماعيل زاده و مرتضي قديمي پور بازيکنان تيم پرسپوليس بودند که از جايگاه VIP اين مسابقه را تماشا کردند. همچنين محمد نوري همراه با دو فرزندخردسالش از جايگاه نظاره‌گر اين مسابقه بود.

* برانکو ايوانکويچ هم همراه محمد حسين نژاد فلاح از نزديک اين مسابقه را تماشا کرد. همچنين دو دستيار برانکو هم همراه او به ورزشگاه آزادي آمده بودند که هنگام ورود به ورزشگاه با مشکل روبه‌رو شدند.

*حسين هدايتي هم به ورزشگاه آمد و هواداران بابت اين که او تمام بليت‌هاي اين بازي را خريداري کرده‌ بود، از وي تشکر کردند. هدايتي هنگام ورود به جايگاه برخورد بسيار گرمي با برانکو و نژاد فلاح داشت.

* هواداران پرسپوليس به قدری در ورزشگاه حاضر شده اند که از کمبود جا بر روی لبه های ورزشگاه نشسته اند.

* هنگام ورود برانکو به ورزشگاه، هواداران به شدت او را مورد تشويق قرار دادند.

* مهرداد اولادي هم از جايگاه VIP اين بازي را تماشا کرد و برخي هواداران از حضور وي دلخور شدند.