به گزارش پارس به نقل از فارس، حسین هدایتی در جدیدترین پستی که در صفحه اینستاگرام خود قرار داده در خصوص جلسه امروزش با علی کریمی مطلب زیر را نوشته است:

دوستان عزیز! اینجانب قریب به 34 سال است که به لطف خداوند مشغول به انجام فعالیت‌های مختلف اقتصادی و کارآفرینی در زمینه‌هایی از جمله کارخانه‌های تولیدی، شرکت‌های بازرگانی، کشت و صنعت، ساختمان‌سازی و ... هستم. بحمدلله پرسنل این مجموعه‌ها به گواهی اسناد موجود در شرکت‌ها و به اذعان مسئولین مربوطه، بالغ بر چند هزار نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم است. طبیعی است که در مجموعه شرکت‌هایی با این تنوع، شرکتی از مؤسسات یا نهادهای مختلف، طلبکار یا به آنها بدهکار باشد. اینجانب بارها تأیید کرده‌ام که اولاً شرکت‌هایی با مجموعه تملکات حقیر که هرکدام دارای مدیریت‌های مستقل هستند، از بانک‌ها وام اخذ نموده‌اند که تعدادی از آنها تسویه حساب، تعیین تکلیف و تقسیط گردیده است،

ثانیاً کلیه وام‌های دریافتی این شرکت‌ها به صورت کاملاً قانونی بدون استفاده از هرگونه رانت و البته با سپردن وثیقه ملکی اخذ شده است و میزان کل آنها از یک درصد دارای این مجموعه، کمتر است که اگر این نبود، در طول این چند سال با وجود تغییر در دولت‌های مختلف، با سلایق متفاوت و یا با سمپاشی‌های گروهی که با بی‌تقوایی، بداخلاقی و یا با کج‌فهمی قصد دارند تا سرمایه‌گذاران و فعالین اقتصادی که شفاف کار می‌کنند را از کشور فراری دهند، کشف و برخورد می‌شد.

متأسفم که این گروه کج‌فهم یا مغرض هرازچندگاهی برای اینکه خود یا رسانه‌شان دیده شود، با دروغ و تهمت سعی در تخریب بنده دارند.

اینجانب حسین هدایتی دولابی با افتخار عرض می‌کنم که در راه اعتلای اقتصادی، فرهنگی و ورزشی وطنم از هیچ تلاشی کوتاهی نکرده و نمی‌کنم و با تمام وجود و کاملاً شفاف به تلاش خودم در هر زمینه که رسیدن به این هدف را میسر کند، ادامه می‌دهم.

صادقانه اعلام می‌کنم علی‌رغم همه تهمت‌ها و فشارها در صورتی که پس از مشاوره با کارشناسان ورزشی و اقتصادی به این نتیجه برسم که با دراختیار گرفتن سهام باشگاه محبوبم پرسپولیس می‌توانم به ورزش کشور خدمتی نمایم و مسئولین مربوطه نیز با شرایط منطقی خواهان این امر باشند، این کار را انجام خواهم داد. امیدوارم همه با هم به جای تلاش برای تخریب سرمایه‌گذاران، در کنار آنان به رشد کارآفرینی و ریشه‌کن کردن فقر از جامعه کمک کنیم، نه اینکه با این قبیل رفتارها باعث شویم که همه احساس کنند شفاف‌سازی در ایران یعنی به جان خریدن حرف‌های ناروا و تهمت‌های نابجا.

به گزارش فارس، حسین هدایتی در صفحه اجتماعی خود این متن را در حالی منتشر کرده که عکسی از جلسه امروز خود با علی کریمی را منتشر کرده و با گفتن این جمله (جلسه صمیمانه با اسطوره باشگاه پرسپولیس علی آقای کریمی و درد فوتبالی طرفین) مطلب خود را آغاز کرده است.