مراسم تشییع پیکر خبرنگار شهید جبهه مقاومت، محسن خزایی از ساعت 09:30 دقیقه از مقابل مسجد بلال سازمان صدا و سیما آغاز شد.
 

 

این شهید والامقام، عصر روز شنبه 22 آبان ماه، در حالی که مشغول تهیه گزارش تصویری از خط مقدم جبهه نبرد با تروریست‌ها در حلب سوریه بود، مورد اصابت ترکش خمپاره قرار گرفت و به شهادت رسید.

پیکر شهید خزایی، دیروز در سوریه در حرم حضرت زینب (س) تشییع شد و امروز پس از تشییع از مقابل مسجد بلال صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به زادگاهش در زاهدان برای خاکسپاری منتقل می‌شود.

مسئولین برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید محسن خزایی فضا و مکان را برای برگزاری هرچه با شکوه‌تر این مراسم آماده کرده‌اند.

لحظه به لحظه بر تعداد شرکت کنندگان این مراسم اضافه می‌شود. سردار طلایی، سردار نقدی (رئیس سازمان بسیج مستضعفین)، حاج صادق آهنگران، دکتر علاء الدین بروجرد (رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی)، سید مهرداد سید مهدی (رئیس خبرگزاری صدا و سیما)، بیژن نوباوه، حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی فرد و ... از جمله حاضران در این مراسم هستند. 
 
لحظه به لحظه با تشییع پیکر راوی صادق/ وداع با شکوه مردم با خبرنگار شهید محسن خزایی 

قرار است قبل از شروع برنامه در شبستان مسجد بلال زیارت عاشورا خوانده شود. محمد رحمان نظام اسلامی و مجید زین العابدین مدیر شبکه پنج سیما زیارت عاشورا را قرائت می‌کنند.

 دکتر عبدالعلی علی عسکری رئیس سازمان صدا و سیما، حجت الاسلام و المسلمین موسوی مقدم قائم مقام رئیس صدا و سیما هم در این مراسم حاضر شدند. علی دارابی معاون امور استان‌های صدا و سیما، مرتضی میرباقری  و رضا حسین زاده گوینده خبر هم از دیگر حاضران در این تشییع باشکوه هستند.
 
گفتنی است که خانواده شهید محسن خزایی دیروز وارد تهران شدند و شب گذشته در معراج شهدا و فرودگاه میزبان شهید محسن خزایی بودند. خانواده این شهید بزرگوار، با حضور در مسجد بلال صدا و سیما، برای آخرین بار با این شهید وداع می‌کند. 

10:00 پیکر شهید محسن خزایی وارد مسجد بلال صدا و سیما شد.
 
لحظه به لحظه با تشییع پیکر راوی صادق/ وداع با شکوه مردم با خبرنگار شهید محسن خزایی

 
علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی هم در مراسم حاضر شد. در این مراسم حاج صادق آهنگران ضمن روضه‌خوانی و مداحی، اشعاری را در وصف مدافعان حرم خواند. مداحی حاج صادق آهنگران با حال و هوای حسینی، رنگ و بوی حضرت رقیه (س) و وداع ایشان با پدر بزرگوارش را به خود گرفت.