حجت الاسلام مصلحی شامگاه چهارشنبه در همایش بسیج فرهنگیان در مسجد خاتم الانبیا خمین افزود: دشمن بر روی جریان نفوذی سرمایه گذاری کرده تا لایه های مختلف مردم اعم از مسئولان و نخبگان، معتمدان و تشکلهای مردمی را دچار اشتباه محاسبه ای کند.
وی اظهارکرد: انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر نزدیک است و دشمن می کوشد در تصمیم مردم برای انتخاب اصلح اثر گذاری کند که خنثی کردن این توطئه بصیرت و هوشمندی را می طلبد.
وی بیان کرد: اشتباه محاسبه ای یعنی این که عده ای برای کسب آرا شعار دهند همه معضلات کشور ناشی از تحریم ها و ارتباط نداشتن با آمریکا است و این تحریمها است که کشور را از پا درآورده است.
مصلحی، با اشاره به هشدار مقام معظم رهبری در 14 خرداد 94بیان کرد:رهبر معظم انقلاب اسلامی جمله ای را در این سخنرانی بیان کردند که اگر راه امام گم شود یا با غفلت و به صورت عمد کنار گذاشته شود، ملت ایران سیلی بزرگی می خورد.
حجت الاسلام مصلحی افزود: این جمله خطاب به نسل سوم و چهارم انقلاب است که امام را ندیدند و با مشی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی آشنایی رودررو ندارند و اکنون دشمن با طراحی تلاش می کند که نسل جوان نظام جمهوری اسلامی ایران را از آرمان ها و ارزش ها دور کند.
وی بیان کرد: انتشار دیدگاه ها و زوایای شخصیتی و تفکر امام راحل در تمامی لایه های جامعه ضروریست تا نسل جوان انقلاب شفاف و صریح با مواضع و مسیر صحیح آشنا شود و به آن عمل کند.
وزیر سابق اطلاعات گفت: زندگی اشرافی گری، حسادت و بی اخلاقی از موارد غفلت از راه امام راحل است و باید با جدیت برای زدودن آن ها از مسیر انقلاب اسلامی تلاش کرد.
وی گفت: شناختن چهره نفوذی های دشمن یکی از واجبات است چرا که این قشر می کوشند انقلاب را از مسیر واقعی آن دور کنند و مقام معظم رهبری نیز در این خصوص هشدار داده اند.
مصلحی اظهارکرد: نفوذ دشمن در دو سطح موردی و جریانی است که هوشیاری در هر دو مورد ضروریست.
وی گفت : در انتخابات آینده همه باید دقت کنیم به کسی رای بدهیم که چارچوب و نظام فکریش در راستای حل معضلات ،توسعه و رفع گرانی و بیکاری و تعهد به آرمان های نظام باشد و در این انتخاب مهم و اساسی دچار اشتباه محاسبه ای نشویم.