پایگاه خبری تحلیلی «پارس»- 7 اسفند را چشم انتظارم به عشق مولایم حضرت خامنه ای که چه زیبا فرمودند: «همه مردم رای بدهند تا نظام اسلامی ایران تقویت شود». مولا جان از شما یک اشاره و از من به سر دویدن. رای می دهم تا به سهم خود، مهر انگشتم، سند نابودی دشمنان اسلام و انقلاب را امضاء کند؛ می دانم که یک رای من هم تاثیرگذار است تا این شعار در جهان فراگیر شود: «من انقلابی ام».

من رای می دهم تا ثابت کنم شیطان بزرگ، همچنان شیطان است اما هر روز کوچک تر می شود پیش پای رای من که به بزرگی یک انقلاب اسلامی است؛ انقلابی که امروز در جهان فراگیر شده است و رهبرم امام خامنه ای، امروز دیگر فقط رهبر من و هموطنانم نیست؛ بسیاری از مردمان سایر کشورها نیز تمثال مبارک ایشان را در دست می گیرند و در تظاهرات علیه جور و ظلم به همراه دارند.

من رای می دهم حتی به قیمت ثبت آخرین نفس و اگر یک نفس از عمرم باقی باشد، آن را هم فدای امر رهبرم می کنم و رای می دهم تا آن دنیا شرمنده مولایم رهبرم حضرت امام خامنه ای نباشم و آن دنیا نگویند که تو به اندازه یک رای خود می توانستی بقای نظام مقدس جمهوری اسلامی را تضمین کنی و اما نکردی و از این اوجب واجبات پرهیز کردی.

رای من نه فقط برای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری که برای درآوردن چشم دشمنان حضرت خامنه ای است؛ رای می دهم تا ثابت کنم که انتخابات ایران سالم ترین انتخابات دنیاست؛ تقلب در آن مفهوم ندارد مگر عده ای به دروغ این ادعا را مطرح کنند؛ رای می دهم تا انگشت جوهرنشان خود را در چشم فتنه گران فرو برم و می دانم که 7 اسفند میلیون ها انگشت جوهرنشان در چشم بقایای فتنه فرو خواهد رفت.

این آرزو را از مدت ها قبل در دل دارم که این انتخابات پرشورترین انتخابات کشور باشد تا مهر تایید بر نظام و عامل تقویتی ایران اسلامی باشد در برابر دشمنانی که می خواهند هر روز مساله ای برای کشورم به وجود آورند و قلب رهبرم را بیازارند. انتخابات 7 اسفند آرامش قلب رهبرم است و من به این عشق پای صندوق رای خواهم رفت و ای کاش می توانستم با خون خود رای دهم و روی برگه رای با خون سرخ خود بنگارم: «من انقلابی ام». هر چند که هر رای این مفهوم را در قلب خود نهفته دارد و این آراء پیش زمینه ای است برای آنکه یک روز خون خود را تقدیم این انقلاب کنیم؛ رای من و همه هم میهنان من این پیام را در دل دارد که با کوچکترین جست و خیزی که دشمنان علیه انقلاب اسلامی بردارند، جوهر انگشتمان را به سرخی خونمان منقوش می کنیم و رای آخر را با خون خود به نظام جمهوری اسلامی ایران می دهیم تا حتی برای یک لحظه هم غم به سراغ رهبرمان نیاید.