به گزارش پارس به نقل از مهر ، محمدباقر نوبخت بعد از ظهر دوشنبه در حاشیه مراسم تجدید میثاق با آرمان های بلند امام راحل اظهار داشت: راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن خنثی کننده توطئه دشمنان در زمینه های مختلف علیه نظام اسلامی است زیرا حضور حماسی مردم این پیام را به آنان مخابره می کند که مردم پشتیبان انقلاب و رهبری بوده و اجازه دخالت به دشمنان را نمی دهند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران منافع قدرت های مستکبر را به خطر انداخت و همین امر سبب دشمنی استکبار با نظام اسلامی شده است به طوری که در طول ۳۶ سال گذشته همواره از حربه های گوناگون برای ضربه زدن به نظام اسلامی استفاده کردند.

نوبخت اضافه کرد: مردم در انقلاب اسلامی نقش آفرینی کردند و توانستند با قیام خود حکومت شاهنشاهی را ساقط کرده و نظام بر پایه رأی مردم تشکیل دهند.

بیانات مقام معظم رهبری برای دولت و نظام تعیین کننده است

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مذاکرات هسته ای ایران افزود: بیانات مقام معظم رهبری برای دولت و نظام تعیین کننده است و قطعا دولت نیز مواضعی که به نفع نظام باشد را در حل و فصل مذاکرات هسته ای می پذیرد.

وی در ادامه با اشاره به حمایت دولت از قشر محروم جامعه گفت: در آستانه عید، بسته غذایی ویژه محرومان تا پایان سال توزیع می شود تا بتوانیم به این قشر از جامعه کمک ناچیزی کرده باشیم.

نوبخت با اشاره به تلاش دولت برای مقابله به توطئه های دشمن افزود: کاهش قیمت نفت یک توطئه از پیش طراحی شده بود که تلاش داریم تا خلع این موضوع را با برنامه ریزی برطرف کنیم.