به گزارش پارس به نقل از ایسنا، اسپانیا که با دو شکست در جام جهانی دیگر هیچ امیدی در جام بیستم ندارد باید در روز پایانی مرحه گروهی با استرالیا دیدار کند.

ویسنته دل بوسکه سرمربی تیم ملی اسپانیا در نشست خبری خود عنوان کرد سسک فابرگاس به اندازه کافی در تمرینات تلاش نمی کند. او در تمرینات آخر این تیم از فابرگاس خواست تا تمرینات تیم ملی اسپانیا را ترک کند اما با دخالت بقیه بازیکنان فابرگاس در تمرینات لاروخا ماند.

 

سسک فابرگاس گفته بود که دل بوسکه به اندازه کافی به او فرصت نداده تا در جمع 11 بازیکن اصلی قرار بگیرد، او در بازی های قبل مدت کمی برابر هلند به میدان آمد و در دیدار مقابل شیلی اصلا بازی نکرد.

اما دل بوسکه اعتقاد دارد فابرگاس به اندازه کافی به خودش فشار نمی آورد و برای همین این اتفاق افتاده است.

سرمربی تیم ملی اسپانیا ادامه داد: می خواهم به بهترین شکل ممکن با جام جهانی وداع کنیم . باید هر طور شده استرالیا را شکست دهیم و تیم آخر گروه نشویم. این تیم به دلایل فوتبالی از جام جهانی حذف شد. نباید دنبال مسائل دیگر باشیم. تیم ما به دلیل مشکلات فیزیکی و شاید تاکتیکی در این جام شکست خورد.

 

سرمربی لاروخا ادامه داد: اگر نمایش تیم ما در 6 سال اخیر خوب بوده است، قرار نیست هر سال و در هر بازی نمایش مان به همین شکل باشد. من همیشه به دنبال این بودم که اسپانیا بهترین بازی ها را از خود نشان دهد و بهترین نتایج را کسب کند.

 

تیم ملی اسپانیا در جام جهانی چند بازیکن باتجربه چون کاسیاس، آلونسو و ژاوی را داشت که گفته می شود قرار اسیت بعد از جام جهانی از تیم ملی اسپانیا خداحافظ کند. دل بوسکه درباره ادامه کار کاسیاس در تیم ملی اسپانیا گفت: اکنون زمان این نیست که درباره ماندن یا رفتن کاسیاس از تیم ملی بحث کرد . بگذارید جام جهانی تمام شود و این بازی ها را آنالیز کنیم، سپس درباره ماندن یا رفتن بازیکنانی چون کاسیاس تصمیم خواهیم گرفت. فابرگاس به تازگی از بارسلونا به تیم چلسی ملحق شده است.