به گزارش پارس به نقل از ایسنا، تیم فوتبال پرسپولیس که خود را برای ادامه رقابت های لیگ برتر آماده می کند پس از یک روز استراحت امروز تمرین کردند.

سرخپوشان که روز چهارشنبه در دیداری تدارکاتی راه آهن را با شکست داده بودند امروز در حالی تمرین کردند که ترکیب بازیکنان حاضر در تمرین با روزهای گذشته کاملا فرق داشت و ورود و خروج بازیکنان شرایط جدیدی در ورزشگاه درفشی فر به وجود آورده بود.

در تمرین امروز ابتدا یونس شاکری که گفته می شود با پدیده شاندیز به توافق رسیده و در ادامه فصل برای این تیم توپ خواهد زد، با جمع کردن وسایل خود از رختکن درفشی فر با همبازیانش خداحافظی کرد.

همچنین محمدرضا خانزاده که باید در ادامه فصل برای ذوب آهن بازی کند با لباس شخصی در این تمرین حاضر شد.

رضا محمدی هم که فعلا با نظر باشگاه برای انتقال به ذوب آهن رضایت نامه خود را دریافت نکرده ابتدا با لباس شخصی در درفشی فر حاضر شد اما پس از دقایقی صحبت با علی دایی وارد زمین شد و با سایر بازیکنان تمرین کرد.

نکته جالب اما تمرین نکردن سیدجلال حسینی بود. او در تمام طول تمرین در رختکن بود و به دلایلی نامعلوم با تیم تمرین نکرد. گفته می شود او از برخی بدقولی های مسئولان باشگاه در پرداخت حق و حقوقش ناراحت است.

مهرداد پولادی که پیش از این اختصاصی تمرین می کرد امروز پا به پای سایر بازیکنان در تمرین های گروهی شرکت کرد. امید عالیشاه هم که همچنان مصدوم است با حضور در کلینیک ورزشگاه به مداوای آسیب دیدگی خود پرداخت.

علیرضا حقیقی دروازه بان پرسپولیس که با دستور علی دایی در اختیار باشگاه گذاشته شده در این تمرین هم غایب بود.

محسن مسلمان و فرزاد حاتمی دو بازیکن جدید سرخ ها هم بدون هیچ مشکلی با این تیم تمرین کردند.

پرسپولیس در هفته شانزدهم لیگ برتر جمعه این هفته در تبریز به مصاف تراکتورسازی خواهد رفت.