به گزارش پارس به نقل از تسنیم، آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال پیش از دیدار فردا مقابل ملوان بندرانزلی از ساعت ۱۴ امروز (شنبه) در کمپ اختصاصی این باشگاه برگزار شد.

* باتوجه به اینکه استقلال فردا باید به مصاف ملوان برود، تمرین امروز آبی پوشان سنگین نبود. بازیکنان در ۳۰ دقیقه ابتدایی تمرین کار با توپ و عبور از موانع را انجام دادند و در ادامه سانتر از جناحین در دستور کار آنها قرار گرفت. در بخش سانتر از جناحین آرش برهانی، مهاجم استقلال ۲ بار با قیچی برگردان موفق به گلزنی شد که بازیکنان او را تشویق کردند.

* امیر قلعه نویی که برای شرکت در نشست خبری دیدار تیم های استقلال و ملوان به سازمان لیگ رفته بود با تاخیر در تمرین حاضر شد و تا پایان تمرین با لباس شخصی نظاره گر تلاش شاگردانش بود.

* خسرو حیدری، هافبک استقلال در تمرین امروز غایب بود. در محل تمرین استقلال شایعه شده بود این بازیکن تا یک ماه نمی تواند به میدان برود.

* حیدری و بیک زاده با صحبت هایی که مربی بدنساز تیم ملی با امیر قلعه نویی انجام داده بود در دیدار با ملوان به میدان نمی رود.

* امیر قلعه نویی و هاشم بیک زاده گوشه ای از زمین دقایقی به صورت خصوصی با یکدیگر صحبت کردند.

* در بخش سانتر از جناحین امیرحسین صادقی از ناحیه گردن دچار مصدومیت شد و پس از معاینه پزشکان به تمرینات بازگشت.

* منصور پورحیدری از نزدیک نظاره گر تمرین آبی پوشان بود. همچنین برخلاف روز گذشته که تماشاگران زیادی برای تماشای تمرین به کمپ آمده بودند تنها ۲۰ نفر حضور داشتند.

* میرشاد ماجدی، سرپرست تیم فوتبال استقلال در تمرین امروز غایب بود.

* ۲۰ هوادار حاضر در تمرین آبی پوشان در خصوص بازگشت مهدی رحمتی به تیم ملی با یکدیگر صحبت می کردند.

* پژمان نوری، احمد جمشیدیان و هاشم بیک زاده که صبح امروز برای انجام فیزیوتراپی به کلینیک دکتر نوروزی رفته بودند بدون هیچ مشکلی با آبی پوشان تمرین کردند. نوری ۳۰ قبل از آغاز مراحل آماده سازی آبی پوشان اختصاصی تمرین می کرد.

* در بخش سانتر از جناحین قلعه نویی چندین بار به مهاجمان خود تذکر داد که در زدن ضربات دقت لازم را داشته باشد.

به گزارش تسنیم تیم فوتبال استقلال از بازی های عقب افتاده لیگ برتر فردا (یکشنبه) به مصاف تیم ملوان انزلی می رود.