به گزارش پارس به نقل از فارس، تیم ملی والیبال ایران در دومین مسابقه خود در رقابت های جام قهرمانان قاره ها برابر ایتالیا به میدان رفت و توانست حریف خود را با حساب ۳ بر ۲ از پیش رو بردارد.

لاجوردی پوشان ایتالیا که در بازی نخست خود با حساب ۳ بر یک از سد روسیه، قهرمان لیگ جهانی و المپیک عبور کرده بودند در دومین مسابقه مغلوب شاگردان ولاسکو شدند. دیدار تیم های ملی والیبال ایران و ایتالیا که از ساعت ۶: ۴۵ دقیقه آغاز شد در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ (۲۶ بر ۲۴،۱۶ بر ۲۵،۲۵ بر ۲۳،۲۳ بر ۲۵ و ۱۵ بر ۱۲) به سود ایران خاتمه پیدا کرد.

در پایان این مسابقه خولیو ولاسکو، سرمربی تیم ملی والیبال ایران در نشست خبری حضور پیدا کرد و درمورد این بازی اظهار داشت: خیلی خوشحال هستیم زیرا ایتالیا را شکست دادیم. آنها همواره یکی از بهترین های دنیا بوده اند. در سِت های دوم و سوم دفاع آنها برای ما دردسرهایی ایجاد کرد. در آن زمان سعی کردیم به شرایط را به سود خودمان کرده و مشکلاتی که برایمان به وجود آمده بود را برطرف کنیم. در سرویس ها و دریافت ها تیم ما عملکرد بهتری داشت. سرویس های قدرتی آنها را با دریافت های خوب خودمان کنترل کردیم. به واقع تفاوت دو تیم در این زمینه بود.

ولاسکو در مورد بازی نکردن امیر غفور هم گفت: او باز آسیب دیدگی قوزک پا روبه رو شده است.