به گزارش پارس به نقل از فارس، سرخیو راموس در گفت و گو با « مووی استار» مقایسه ای میان کریستیانو رونالدو و مسی انجام داد و گفت: مردم همیشه می گویند که مسی بهترین بازیکن دنیا است اما در حال حاضر شاید کمی عقب تر از رونالدو باشد.

وی ادامه داد: توپ طلا باید به بهترین بازیکن حال حاضر دنیا اهدا شود و تفاوت در شخصیت بازیکنان نباید در این موضوع دخیل باشد.

مدافع رئال مادرید همچنین درباره تیم بارسلونای تحت هدایت تاتا مارتینو اظهار داشت: بارسا همان هویت و فلسفه بازی را دارد اما شاید تیم های دیگر روی شیوه بازی کردن آنها کار کرده اند و به همین دلیل بارسلونای متفاوتی را در حال حاضر می بینیم.

وی تأکید کرد: گاهی در بازی های مهم لیگ قهرمانان یا لالیگا می توان سورپرایز داشت. اگر در این باره با من صحبت شده باشد، مشکلی نیست زیرا می توانم خودم را به خوبی با بازی کردن در دفاع هماهنگ کنم اما ترجیح می دهم موقعیت باثبات تری داشته باشم.

راموس خاطرنشان کرد: همان طور که در سال های اخیر برای تیم ملی و رئال مادرید بازی کرده ام، موقعیت میان زمین را ترجیح می دهم. اینجا جایی است که ثبات دارم و به سطح رضایت بخشی در عملکردم رسیده ام که دوست دارم آن را ادامه دهم.

وی افزود: به هرکسی که به تیم ملی می آید و می خواهد از اسپانیا دفاع کند، خوش آمد می گوییم.