به گزارش پارس به نقل از تسنیم، ادن هازارد روز دوشنبه در آخرین تمرین آماده سازی چلسی برای مصاف با شالکه در دور چهارم لیگ قهرمانان اروپا حاضر نشد و نام او حتی در فهرست بازیکنان تعویضی آبی پوشان برای جدال خانگی با شالکه قرار نگرفت. ژوزه مورینیو با اعلام اینکه هازارد در بازی بعدی چلسی در لیگ برتر حضور خواهد داشت، دلیل خط خوردن نام این بازیکن برای بازی با شالکه را توضیح داد.

آقای خاص که تیمش شالکه را در ورزشگاه استمفوردبریج با نتیجه ۳ بر صفر شکست داد، گفت: نمی خواهم دروغ بگویم. هازارد مصدوم نیست. می گویید او زمان را از یاد برده است؟ ببینید او یک پسربچه است. بچه ها اشتباه می کنند و این وظیفه پدر خانواده است که در مسیر تربیت و آموزش پسرانش هوشیار باشد.

مورینیو افزود: هازارد بازی نکرد و حقیقت این است که او می خواست بازی کند. او ناراحت بود چون بازی نکرد. ما بدون او هم بازی را بردیم.

بازی بعدی چلسی شنبه هفته آینده برابر وست برومویچ در لیگ برتر انگلیس است. مورینیو با اعلام اینکه تنبیه ستاره بلژیکی اش تمام شده تاکید کرد هازارد می تواند برابر وست برومویچ به میدان برود. وی تصریح کرد: شنبه او دوباره بازخواهد گشت پس این داستان همین جا تمام می شود. اینکه من به ادن بازی ندادم را از یاد ببرید چون او دوباره بازی خواهد کرد. او استعدادهایش را می شناسد. هازارد همراه تیم خواهد بود، حالا یا روی نیمکت یا در زمین بازی اما مطمئنا در فهرست بازیکنان خواهد بود.