به گزارش پارس ، بهروز منتقمی در گفتگو با مهر، در خصوص دیدار روز چهارشنبه تیم فوتبال پرسپولیس برابر صنعتی خوزستان در هفته پانزدهم رقابتهای لیگ برتر، ضمن بیان مطلب فوق گفت: دیدار بسیار سختی است اما برای قهرمانی باید در این مسابقه پیروز شویم. در یک سوی میدان، ما استرس ماندن در صدر را داریم اما حریف مان بدون هیچ استرسی و حتی داشتن انگیزه بالا برای پیروزی، مقابل پرسپولیس به میدان می آید.

وی با اشاره به اینکه پرسپولیس صددرصد در نیم فصل دوم کار سختی پیش رو دارد، افزود: اکثر بازی هایمان در نیم فصل دوم، خارج از خانه برگزار می شود. به هر حال سرمربی ما هم به خوبی هیجانات را کنترل کرده و قطعا برنامه خوبی را برای تیم در نظر می گیرد تا تیم برای کسب جام قهرمانی در نیم فصل دوم هم با قدرت به میدان برود.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: دایی تجربه بسیار خوبی دارد و به بهترین شکل امتحانش را پس داده است، فکر می کنم با حمایت مدیریت باشگاه، برنامه های کادر فنی و تلاش بازیکنان پرسپولیس بتواند در این فصل به عنوان قهرمانی دست یابد.

وی بار دیگر به این موضوع اشاره کرد که پرسپولیس کار سختی را پیش رو دارد و افزود: در این فصل تیم های تراکتورسازی، فولاد، نفت تهران و استقلال مدعی قهرمانی هستند و سپاهان هم مسلما در نیم فصل دوم تغییرات مثبتی خواهد داشت و در این شرایط رسیدن به قهرمانی کار بسیار دشواری است، اما کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس انگیزه بالایی دارند تا پس از چند سال جامی را به هواداران هدیه کنند.

منتقمی در مورد اینکه قهرمانی نیم فصل تضمینی برای قهرمانی فصل نیست، اظهار داشت: همین که نظر هواداران و کسانیکه کار اقتصادی با ما می کنند، را جلب کنیم و افکار عمومی خصوصا پرسپولیسی ها را از این دلخوری و نگرانی های سال های اخیر فاصله بدهیم، یک اتفاق مثبت است. هواداران دوست داشتند پرسپولیس به صدر جدول برسد که قطعا قهرمانی در نیم فصل باعث می شود آنها در نیم فصل دوم که کار بسیار سختی داریم، با حمایت بیشتر از ما شرایط را برای موفقیت فراهم تر کنند.

وی با اشاره به اینکه قطعا در دور برگشت هواداران بیشتری برای حمایت از پرسپولیس به ورزشگاه می آیند، یادآور شد: ما بسیار امیدواریم که امسال حداقل یک قهرمانی بدست آوریم. هر کسی با امید زنده است و اگر امید نداشتیم، حرکت نمی کردیم.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس در خصوص کسر یک امتیاز از این تیم هم اظهار داشت: قاعدتا ابتدا برای باشگاه ها جرائمی را در نظر می گیرند که اگر نتیجه ای نداشت، میزان آن جریمه بیشتر می شود اما ناگهان برای پرسپولیس اوج جریمه را اعمال کردند که این مساله در هیچ کجای دنیا دیده نمی شود. ضمن اینکه در بند و ماده ای که طبق آن پرسپولیس به کسب یک امتیاز محکوم شده، آقایان دچار اشتباه شده اند پس ابتدا باید آن اشتباه را برطرف کنند و بعد به فکر تایید حکم کمیته انضباطی بیافتند.

وی با تاکید بر اینکه بخاطر شرایط تیم و ناراحتی هواداران این موضوع را همچنان پی گیری می‎ کند، اظهار کرد: کمیته انضباطی و کسانی که چنین رای را صادر کنند، باید به این موضوع هم توجه کنند آنهایی که تخلف کرده اند و باعث کسر امتیاز از پرسپولیس شده اند، شاید هوادار تیم نبوده اند و تنها برای ضربه زدن به ما چنین اقدامی را انجام دادند. پس اینگونه باید به این موضوع توجه کرد، نه تنها برای ما بلکه برای سایر تیم ها هم ممکن است چنین اتفاقی بیافتد.

منتقمی در ادامه به موضوع جالب دیگری هم اشاره کرد: شاید تماشاگر نماها و کسانیکه می خواهند به پرسپولیس ضربه بزنند تا قهرمان نشود و بعضی ها که روی نتایج تیم ها در لیگ شرط بندی می کنند، زمینه ساز این اتفاق شدند. ما باید برای صدور چنین رایی همه جوانب امر را بسنجیم زیرا فوتبال دل همه را برده و ممکن است چنین اتفاقاتی در آن رخ دهد.

وی در پاسخ به این پرسش که اگر نتوانست نظر کمیته استیناف را برای بازگرداندن این امتیاز پرسپولیس جلب کند، باشگاه چه تصمیمی خواهد گرفت؟ خاطرنشان کرد: باید در شورای معاونان و با حضور معاونان حقوقی و بین الملل باشگاه یک تصمیم جدی بگیریم تا اقدامات مان اصولی باشد. حتی اگر در ایران نتوانیم حق پرسپولیس را بازپس گیریم احتمال شکایت مان به مراجع بین المللی هم وجود دارد. این جزو وظایف ما است که باید امتیاز تضییع شده پرسپولیس را برگردانیم زیرا با کسب همین یک امتیاز، دیگر کسی نمی گوید بخاطر تفاضل برد یا گل زده صدرنشین شده اید.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس با اشاره به اینکه تیم میلان ۷ آذرماه به ایران می آید، در پایان گفت: پس از موافقت سازمان لیگ برای تغییر زمان دیدارهای پرسپولیس در لیگ برابر تراکتورسازی و بازی های دیگر، تفاهم نامه هزینه برگزاری این بازی طی روزهای آینده امضا می شود. ضمن اینکه تیم میلان فهرست ۳۰ نفره ای را اعلام کرده که قرار است از بین آنها ۱۸ نفر به ایران بیایند. البته باشگاه رابین کازان روسیه هم اعلام کرده که دی ماه می تواند به ایران بیاید و برای قطعی شدن آن مسابقه، منتظر برنامه های کادرفنی و پاسخ علی دایی هستیم.