به گزارش پارس به نقل از تسنیم، در ادامه مسابقات هفته پانزدهم لیگ برتر، پرسپولیس از ساعت ۱۵: ۱۵ فردا در ورزشگاه آزادی میزبان استقلال خوزستان است. پرسپولیس با ۲۶ امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد و استقلال خوزستان با ۱۶ امتیاز دوازدهم است. شاگردان دایی با ۱۰ امتیاز اختلاف و قرار گرفتن در ۱۰ رده بالاتر از تیم عبدالله ویسی به برتری در این دیدار دل بسته اند تا بتوانند با کسب ۳ امتیاز گام بلندی به سوی قهرمانی نیم فصل بردارند، هر چند یک امتیاز این دیدار هم پرسپولیس را بالاتر از فولاد قرار می دهد اما دیدارهای باقی مانده تراکتورسازی و استقلال برای این تیم خطرساز خواهد شد.


از سوی دیگر پرسپولیس قصد دارد تا رکورد ویژه خود در دیدارهای خانگی را حفظ کند. از ۸ برد پرسپولیس، ۷ برتری در ورزشگاه آزادی بوده و استقلال تنها تیمی است که در این ورزشگاه به پرسپولیس نباخته اما این بار شاگردان دایی امیدوارند دیگر استقلال لیگ را شکست دهند و مسیر قهرمانی نیم فصل را هموار کنند. در صورت برتری پرسپولیس آن وقت استقلال تهران باید هر ۲ بازی خود را با اختلاف گل ببرد تا شانس قهرمانی نیم فصل لیگ برتر را داشته باشد.


با وجود انگیزه هایی که پرسپولیسی ها دارند، شاگردان عبدالله ویسی هم برای این دیدار بسیار مصمم خواهند بود. مصاف با پرسپولیس برای آنها متفاوت از هر دیدار دیگری است. آبی های خوزستان همان طور که استقلال تهران را در اهواز شکست دادند امیدوارند این بار قطب سرخ پوش فوتبال پایتخت را در ورزشگاه آزادی زمین گیر کنند. کاری که دشوار است اما هدف اصلی استقلال خوزستان خواهد بود. عبدالله ویسی فصل گذشته خاطره تلخی مقابل پرسپولیس داشت و تیم آن زمانش پیکان مقابل سرخپوشان ۶ تایی شد. اکنون او دوست ندارد این سناریو با استقلال هم برایش تکرار شود.