به گزارش پارس به نقل از تسنیم، میلان شب گذشته (شنبه) در خانه خود برابر فیورنتینا با نتیجه ۲ بر صفر تن به شکست داد که این پنجمین شکست روسونری در فصل جاری رقابت های سری A بود. به سبب این شکست فاصله میلان با یوونتوس، در رده سوم جدول لیگ که آخرین سهمیه ایتالیا در لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده محسوب می شود، به ۱۶ امتیاز افزایش پیدا کرد و این در حالی است که روسونری سه شنبه شب طی یک بازی بسیار سخت در لیگ قهرمانان اروپا میهمان بارسلونا است.


پس از این بازی، باربارا برلوسکنی، دختر سیلویو برلوسکنی، مالک باشگاه میلان با بازیکنان تیم دیدار کرد و این در شرایطی بود که آدریانو گالیانی، نایب رئیس باشگاه پس از آنکه تیمش گل دوم را دریافت کرد، سکوها را ترک کرد. این اتفاقات نشان می دهد که وضعیت میلان بیش از پیش بحرانی شده است و این همان چیزی بود که ماسیمیلیانو آلگری نیز به آن اذعان داشت.


آلگری به اسکای اسپورت ایتالیا گفت: این بدترین دوران مربیگری من در ۳ سال و نیم حضورم در میلان است. باید راهی برای فرار از این وضعیت پیدا کنیم. حفظ اتحاد به ما برای بازی برابر بارسلونا و کیه وو کمک روحی و روانی می کند.


سرمربی روسونری درباره عملکرد تیمش در بازی برابر فیورنتینا اظهار داشت: نیم ساعت پایان بازی واقعاً وحشتناک بود. ما دوباره باید روی پاهای خود بایستیم و تکانی به خود داده تا از این وضعیت بد فرار کنیم. باید کار کنیم و نقاط ضعف مان را پیدا کنیم. بازی برابر کیه وو فرصتی بسیار خوب برای این کار است و به همین دلیل برای مان اهمیت فراوانی دارد، حتی بیش تر از بازی با بارسلونا.


آلگری درباره علل افت تیمش تاکید کرد: زمانی که اوضاع بد پیش می رود، عوامل زیادی تاثیرگذار هستند. مطمئناً تیم ما دیگر بدتر از بازی که مقابل فیورنتینا نشان داد نمی تواند بازی کند. در حمله ضعف داشتیم اگرچه گلی که خوردیم نتیجه یک شوت از راه دور بود که تغییر مسیر داد.


در جریان بازی هواداران میلان بنرهایی را به نمایش درآوردند که روی آن نوشته شده بود میلان به هافبک و مدافع نیاز دارد نه مهاجم. آلگری در این باره تصریح کرد: مشکلی که این روزها میلان با آن دست و پنجه نرم می کند، مسئله یک استراتژی غلط در بازار نقل وانتقالات نیست، مشکل ما ضربه خوردن از مصدومیت های پی درپی است. فکر می کردم ما بعد از بازی برابر اودینزه و پیش از آن مقابل بارسلونا مسیر حرکت مان را پیدا کرده ایم اما در بازی برابر فیورنتینا دوباره راه را گم کردیم.


آلگری افزود: در فوتبال نتیجه تنها چیزی است که اهمیت دارد. گاهی اوقات مردم فراموش می کنند که این نتیجه را چگونه باید کسب کنند. هیچکس نمی تواند از بازیکنان من به خاطر کم کاری انتقاد کند، چون آنها تلاش خودشان را انجام داده اند.


وی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان میلان همچنان حامی او هستند، گفت: بازیکنان نباید پشت من باشند. آنها باید پشت یکدیگر باشند و با هم در قالب یک تیم کار کنند. کاری که من باید انجام دهم این است که به حرکت این تیم جهت بدهم.