به گزارش پارس به نقل از تسنیم، تیم فوتبال آرسنال در حالی که شب گذشته (سه شنبه) در چارچوب رقابت های جام اتحادیه انگلیس در خانه خود، پذیرای چلسی بود با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب آبی پوشان لندنی شد و از راهیابی به مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات بازماند.


ونگر پس از حذف تیمش از رقابت های جام اتحادیه انگلیس گفت: بازی خیلی دشواری بود که نتیجه اش با یکی- دو اشتباه رقم خورد. در مقاطعی از این بازی خیلی معمولی بودیم و روی ضدحمله بود که یک بر صفر از چلسی عقب افتادیم و در نهایت تن به شکست دادیم. در کنار این نتوانستیم موقعیت های لازم را روی دروازه آنها خلق کنیم.
بندرنشینان که در حال حاضر با ۲۲ امتیاز صدرنشین لیگ برتر انگلیس هستند شنبه در هفته دهم این بازی ها در ورزشگاه امارات میزبان لیورپول خواهند بود.


وی افزود: روی اشتباه خودمان از این رقابت ها حذف شدیم و حالا باید به فکر بازی شنبه مقابل لیورپول باشیم. در لیگ برتر وضعیت خیلی خوبی داریم و باید تا ماه ژانویه امتیازات بیشتری را به دست بیاوریم.
در ۹ دیداری که چلسی با سرمربیگری ژوزه مورینیو مقابل آرسنال قرار گرفته شاگردان آرسن ونگر هرگز موفق نشده اند آبی پوشان لندنی را شکست دهند.