به گزارش پارس به نقل از مهر، علی فتح الله زاده در حاشیه جلسه مجمع فدراسیون فوتبال درباره برگزاری این جلسه و اعتراضاتی که به آن وارد شده بود اظهار داشت: در جلسه امروز دو بحث صورت مالی و عملکرد مالی مطرح شد و دوستان این دو بحث را با یکدیگر اشتباه گرفتند به همین خاطر فهم محتوای جلسه یک مقدار سخت بود. البته در صورت مالی و عملکرد مالی بعضی از رقم ها اشتباه بود و به همین خاطر چندان قابل فهم نبود.

وی تاکید کرد: قرار شد کمیته ۵ نفره مسائل مالی را اصلاح کند. احتمالا این کمیته چهارشنبه یا پنج شنبه این هفته جلسه را برگزار می کند.

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره خداحافظی فرهاد مجیدی که مجددا بحث آن در رسانه ها مطرح شده تاکید کرد: تا این لحظه فرهاد چیزی به من نگفته است و من از آن بی اطلاعم. چند وقت پیش هم که یکی از رسانه ها خبر خداحافظی مجیدی را مطرح کرد فرهاد ناراحت شد و گفت که حتما شکایت می کند. شاید الان اتفاقی افتاده باشد ولی من در جریان آن نیستم.

وی در پایان درباره سوء استفاده یک شرکت فیلم سازی از نام ناصر حجازی تاکید کرد: من نامه ای را به سفیر سوئیس حافظ منافع آمریکا در ایران فرستادم و از این اقدام گلایه کردم. من هفته گذشته متوجه این موضوع شدم و شایسته نیست از نام یک استوره ایرانی این گونه سوء استفاده شود.