به گزارش پارس به نقل از مهر، محمد رویانیان که در حاشیه مجمع عمومی امروز دوشنبه فدراسیون فوتبال با خبرنگاران گفتگو می کرد ضمن بیان این مطلب گفت: من امروز به احترام مجمع در جلسه شرکت کردم چرا که قبلا استعفا داده بود و فعالیتی در باشگاه پرسپولیس نداشتم.

وی در پاسخ به این پرسش که اگر استعفا داده اید پس چرا روز یکشنبه به ورزشگاه رفتید و دیدار پرسپولیس و راه آهن را از نزدیک تماشا کردید گفت: من به عنوان یک هوادار به ورزشگاه رفتم. البته چون علی دایی سرمربی تیم ما را محروم کرده بودند من به ورزشگاه رفتم تا از ایشان حمایت کنم و نگذارم تنها بماند.

رویانیان در پاسخ به پرسش خبرنگاری که عنوان کرد شما مدتها بود به ورزشگاه نمی رفتید و دلیلش را هم آلودگی محیط ورزشگاه ها می دانستید، آیا این محیط پاک شده است گفت: نه، این بار هم به خاطر آلودگی به ورزشگاه رفتم!

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که استعفا کرده اما در تمامی برنامه های این تیم و حتی تمرینات حضور دارد در مورد مشخص شدن وضعیتش گفت: قرار است اعضای هیات مدیره روز سه شنبه در نشستی در این مورد تصمیم گیری کنند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا شما با هیات مدیره مشکلی دارید گفت: من با کسی مشکل ندارم اما ظاهرا برخی دوستان از استعفای من خوشحال شدند. من با هیات مدیره کاری ندارم و مخلص همه آنها هم هستم اما این هیات مدیره هیچ قدمی برای باشگاه برنداشت. در این مدت هیات مدیره نه از نظر مالی و نه از هیچ نظر دیگری برای پرسپولیس کاری نکرد. من اختلافی با آنها ندارم و احتمالا سه شنبه هم کاری پیش خواهد امد و به جلسه نخواهم رفت!

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد خیرین که قرار بود پول انتقال خلعتبری را به اماراتی ها بدهند گفت: از خیر اول که خبری نیست. متاسفانه ما وقتی خیری پیدا می کنیم تا پول را بدهد متاسفانه برخی خائن می شوند و می روند کار را خراب می کنند. امیداریم بشود مشکلات این قضیه هم سریعتر حل شود.

رویانیان در مورد جابجایی که قرار بود برای سه بازیکن بین تیم های پرسپولیس و ذوب آهن انجام شود گفت: هدف ما این بود که در این ماجرا احترام ها حفظ شود. الان هم در حال رایزنی هستیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا تیم فوتبال این باشگاه می تواند صدرنشینی اش در لیگ برتر را ادامه دهد گفت: تا پایان نیم فصل که زمان زیادی باقی نمانده است و فکر می کنم تنها استقلال ما را برای صدرنشین تهدید می کند. امیدوارم تیم بتواند در نیم فصل دوم هم عملکرد قابل قبولی داشته باشد و همچنان در صدر جدول بماند.

محمد رویانیان در مورد فروش سهام باشگاه پرسپولیس نیز گفت: ما پیشنهاداتمان را در این خصوص ارائه کرده بودیم. هنوز هم اعتقاد داریم که باید یک کنسرسیوم این کار را انجام دهد که متشکل از چند شرکت و بانک باشد که البته حتما باید شرکت پیشکسوتان پرسپولیس یکی از سهامداران این باشگاه باشد.

وی در مورد خرید سهام این باشگاه توسط بابک زنجانی نیز گفت: آقای زنجانی از ابتدا یکی از خریداران باشگاه پرسپولیس بود و نامه ای رسمی به وزارت ورزش و جوانان هم زده بود. با این حال باید ببینیم در آینده چه می شود. زنجانی به ورزش و فوتبال علاقه زیادی دارد و به پرسپولیس هم علاقمند است.

رویانیان در پاسخ به این پرسش که از امیر قلعه نویی و علی دایی به عنوان رئیس مافیا نام برده می شود بالاخره چه کسی رئیس مافیاست گفت: ما خودمان هم نمی دانیم چه کسی رئیس مافیاست.