به گزارش پارس به نقل از ورزش سه، در همین رابطه پس از برگزاری کلاس های آ آسیا در ایران رحمان رضایی که شاگرد این کلاس ها بود گفت: من دارای مدرک B در اروپا بودم و حالا با گرفتن مدرک A آسیا دیگر خیالم راحت است اما می خواهم حالا مدرک A اروپا را هم در مربیگری بگیرم تا خیالم از بابت مربیگری در اروپا هم راحت باشد.

بازیکن سابق تیم ملی که سابقه بازی در سری آ ایتالیا را هم دارد در ادامه گفت: در حال حاضر تمرکزم روی تیم های پایه است و در آکادمی فوتبال پیکان مشغول هستم اما خب طبیعتاً به دنبال مربیگری در تیم های بزرگسال هستم.

پیشنهاداتی هم از چند تیم لیگ دسته اول دارم اما می خواهم بهترین تصمیم را بگیرم و به تیمی بروم که بتوانم با آن تیم به لیگ برتر صعود کنم.

بازیکن سابق تیم پرسپولیس در پایان در نیمکت بزرگسالان پیکان و حرف و حدیث های به وجود امده گفت: پیکان یک تیم حرفه ای و دارای مدیریت حرفه ای است که تمامی تصمیمات و هدفگذاری شده است. پیکان در حال حاضر با فرهاد کاظمی که یکی از مربیان خوب لیگ ماست کارش را ادامه می دهد و اگرچه حرف و حدیث های به وجود امده را خودم هم شنیده ام اما به نظر من هیچکدام درست نیست و هیچ گونه مذاکره ای هم با من نشده است.