به گزارش پارس به نقل از تسنیم، حسین بادامکی پس از شکست ۵ بر یک تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: روی هر ۲ اخطاری که در این بازی دریافت کردم حرف دارم اما اگر حرفی بزنم سریع مرا محروم می کنند. من در بازی امروز بابت خطایی که انجام ندادم کارت زرد گرفتم و از بازی اخراج شدم. من به هیچ عنوان به بازیکن پرسپولیس نخوردم اما داور به من کارت زرد داد و در ادامه از زمین اخراجم کرد.

وی در ادامه افزود: متاسفانه کارشناسان نیز به درستی صحنه های مشکوک بازی ها را کارشناسی نمی کنند و در برنامه ۹۰ به جای بررسی درست صحنه از داوران حمایت کرده و تصمیمات آنها را تایید می کنند. امیدوارم کارشناسی که صحنه اخراج مرا کارشناسی می کند منطق داشته باشد و خدا را در نظر بگیرد.

هافبک تیم فوتبال پدیده مشهد در خصوص اینکه چرا تصمیم به حضور در لیگ دسته اول گرفته است، گفت: می خواستم در شهرم (مشهد) بازی کنم به همین خاطر به پیشنهاد پدیده پاسخ مثبت دادم.

بادامکی در خاتمه تصریح کرد: تا زمانی که تعداد نفرات ۲ تیم مساوی بود بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم اما بعد از اخراج من و گل زودهنگامی که در نیمه اول وقت اضافه دریافت کردیم، جریان بازی از دست مان خارج شد.